Şimdi Ara

2012 corsa 1.4 twinport'a lpg taktirirsam subap erime sorunu yaşar mıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Subap erimesi diye bisey duydum. Ileride sorun cikarir mi?

    Bilgi sahibi arkadaşlar cevap verirse uygun olur. Kafa karistirmayalim. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yaşarsınız taktırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Yaşarsınız taktırmayın.

    Neye dayanarak soyledik bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opellerin genelinde var bu. Subaplar magnezyum olduğu için erime oluyor.



    Diğer markalardada olabilir ama en kısa dayanan opel.



    Hyundai

    Kia

    Renault

    Toyota

    vs gibi markalara nazaran daha az dayanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taktır gştsin benzin olmuş 5.38 çok çok subapları çelik çlerle 50 60 binde 1500 2000 e değiştirieçrae.Eco motorsa bu motorların uyum sorunu yaşadığını ben çevremde bi kaç corsa ve astralarda (eski kasa) gördüm .Japonlar gibi uyumluluğu pek yok ama şartlar taktır diyo maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gm gurubundaki Euro V benzinli motorların (bir çok firmada da benzer) supapları magnezyum alaşımdır Lpg de belirli bir süre sonra dayanamayıp erir.Eriyince araca uygun çelik supap varsa onu taktıracaksın.
  • Corsa 1.4i modeli benim araç. İlla eriyecek mi simdi? E eriyecekse niye lpg taktiriyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nelazim

    Corsa 1.4i modeli benim araç. İlla eriyecek mi simdi? E eriyecekse niye lpg taktiriyorum?

    Hem ucuza araca biniyim hem d2 sorun yaşamıyım olmuyo maalesef bazı riskleri göze alacaksın rahat gazq basmak için yoksa benzinde gözünüz ibrede olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nelazim N kullanıcısına yanıt
    Fayda/zarar hesabı yaparsan bu şuna benzer;"kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez " Yalnız aracınız twinport olduğu için çok hassas montaj gerekiyor yani emme manifoldu sökülüp hassas delinmeli en uygun yerlerden..Bu araçlara sorunsuz montaj yapan yerleri araştırın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayni arabanin 2013 modeli vardi. ayni sorulari bende sordum cevremdekilere forumdakilere. sonuc: magnezyum ve erir. taktirilmaz LPG. cunku uyum yok. arabayi sat kurtul. 50 tl atiyodum kartal sahilden bagdat caddesine gidiyodum, donuste benzinim bitiyordu bu bahsettigim 50 tl ile 12 litre aldigimiz donemlerdi.
  • çare dizel
  • Yapılan kar'ın yanında subapları değiştirmek o kadar da dert edilecek birşey değil. 1.200-1500TL arası tutar(belki daha az). 60-80.000km sonra olacak birşey için bu kadar dert etmeye gerek yok, şimdi kar edilir sonra kar'dan zarar. Netice de kit ve subap masrafı ile yapılan kar oranına bakmak lazım.
  • Yaglamali sistem varmış. İşe yarar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nelazim N kullanıcısına yanıt
    Hayır hiçbir işe yaramaz,yağlamalı sistem müşteriyi bağımlı yapmak için kullanılan bir uygulama bana göre..Neyi yağlıyorsun da ömrünü uzatıyorsun?Emisyonu yükseltmek cebe zarar vermekten başka birşey değil..Sürekli Lpg servisine gidip yağlama solüsyonu doldurtacaksınız..Her 5000 yada 10000 km arasında..Ayrıca bu araçların kalibrasyon çok çok iyi yapılmalı yoksa sübap problemi erken ortaya çıkar..İyi yapılırsa problem daha geç meydana gelir..120 bin km'ye kadar sorunsuz kullananlar var ama 40 binde sübapları yakan da var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Hayır hiçbir işe yaramaz,yağlamalı sistem müşteriyi bağımlı yapmak için kullanılan bir uygulama bana göre..Neyi yağlıyorsun da ömrünü uzatıyorsun?Emisyonu yükseltmek cebe zarar vermekten başka birşey değil..Sürekli Lpg servisine gidip yağlama solüsyonu doldurtacaksınız..Her 5000 yada 10000 km arasında..Ayrıca bu araçların kalibrasyon çok çok iyi yapılmalı yoksa sübap problemi erken ortaya çıkar..İyi yapılırsa problem daha geç meydana gelir..120 bin km'ye kadar sorunsuz kullananlar var ama 40 binde sübapları yakan da var..

    Tesekkur ettim. Bir sorum var size.



    Cumartesi lpg kiti taktirtacaktim ama sizdirmazlik raporu almam gerekiyormuş taktirdigim ilde. E haftasonu da kapaliymis. İş dolayisiyla ancak cumartesi musaitim. Nasil yol izleyeyim, istişare yapalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nelazim N kullanıcısına yanıt
    illa subap sorunu yaşanacaksa sıvı sistem takmak daha mantıklı değil mi?
  • Nelazim N kullanıcısına yanıt
    Bir gün izin kullanarak yapılabilinir bu işler,ben İzmit FS otogaz Faruk Sevgili'ye yaptırdım montajı aynı gün montaj sızdırmazdık ve tüv muayenesini hallettim..Brc taktırmıştım 4,5 yıl önce hala keyifle sorunsuz biniyorum aracıma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç bin oldu sorun var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mussti19 kullanıcısına yanıt
    Aracım bugün itibariyle 119 bin km’yi biraz geçti yani LPG ile 80 bin km’den fazla oldu...Sorun yok çok şükür,bir kez Brc servisini ziyaret etmem gereken bir husus oldu ancak bir arıza yada ciddi müdahale gerektiren birşey değildi..O günden sonra da bir sorun olmadı ve üzerinden 1 yıldan fazla zaman ve 10 bin km geçti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.