Şimdi Ara

2010 Hyundai Accent Çarpışma testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
8.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar açıkca söylemek gerekirse, ben bile hyundai sever biri olarak.. Accentin bu kadar sağlam olacağını beklemiyordum..




  • hyundai'nin eski yumurta kasa accentlere göre çok büyük mesafe kat ettiğine eminim,
    ancak bu araç accent'se bile ülkemizde satılan accentlere benzemiyor.
    bir de hyundai, i20 i30 gibi serilerini euroncapa sokarken accentleri sokmaması pek makul gelmiyor bana..

    birçok firma reklamlarında güvenliği çok fazla vurguluyor son zamanda,
    bu euro ncap gibi "nispeten" objektif verilere dayanarak bile yapılmaması pek etik gelmiyor bana...
  • geçen kuzene sıfır km accent bakmaya gittik adam direkt tampon şöyle sağlam böyle bariyer var kaputu kaldırdı ağırlığına falan baktırdı kuzene ben bakmadım, baya güvenlik için tabuları yıkmaya çalışıyorlar amaaa....

    kapıdan çıktık kuzene dedim ki, bak dedim benim kaput daha ağırdır eğer bu güvenlik anlamına geliyorsa, yok dedi değildir çok ağırdı falan açtım kaputu kaldır dedim açamadı tabi emniyet kilidini de açtım bak dedim, baya şaşırmıştı,

    bizim araba megané I, renault'a kaporta konusunda güvenirim ben, toyota honda gibi araçlardan çok üstün, 2003 honda civic başka bir kuzende, 2006 corolla dayımda var ikisinin de tavan bagaj kapı sacları çok ince
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    geçen kuzene sıfır km accent bakmaya gittik adam direkt tampon şöyle sağlam böyle bariyer var kaputu kaldırdı ağırlığına falan baktırdı kuzene ben bakmadım, baya güvenlik için tabuları yıkmaya çalışıyorlar amaaa....

    kapıdan çıktık kuzene dedim ki, bak dedim benim kaput daha ağırdır eğer bu güvenlik anlamına geliyorsa, yok dedi değildir çok ağırdı falan açtım kaputu kaldır dedim açamadı tabi emniyet kilidini de açtım bak dedim, baya şaşırmıştı,

    bizim araba megané I, renault'a kaporta konusunda güvenirim ben, toyota honda gibi araçlardan çok üstün, 2003 honda civic başka bir kuzende, 2006 corolla dayımda var ikisinin de tavan bagaj kapı sacları çok ince

    toyota konusunda yanılıyorsunuz bence




  • iyide araba hep %100 örtüşme ile vuruyor.bu şekilde sağlam gözükmesi normal
    ncap testi değil ki bu.

    araba çürük mü sağlam mı bilmem ama karşılaştırma yapılacaksa aynı şartlarda yapılmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    geçen kuzene sıfır km accent bakmaya gittik adam direkt tampon şöyle sağlam böyle bariyer var kaputu kaldırdı ağırlığına falan baktırdı kuzene ben bakmadım, baya güvenlik için tabuları yıkmaya çalışıyorlar amaaa....

    kapıdan çıktık kuzene dedim ki, bak dedim benim kaput daha ağırdır eğer bu güvenlik anlamına geliyorsa, yok dedi değildir çok ağırdı falan açtım kaputu kaldır dedim açamadı tabi emniyet kilidini de açtım bak dedim, baya şaşırmıştı,

    bizim araba megané I, renault'a kaporta konusunda güvenirim ben, toyota honda gibi araçlardan çok üstün, 2003 honda civic başka bir kuzende, 2006 corolla dayımda var ikisinin de tavan bagaj kapı sacları çok ince

    toyota konusunda yanılıyorsunuz bence

    yağmur yağarken bir toyota corolla'nın tavanından içeriye gelen sesi başka hiçbir araçta duyamazsınız, uzak doğu araçlarının de %90'ı böyledir, motor teknolojisi olarak üstündürler ama, bir önceki kasa corolla için söylüyorum ama diğerlerini bilmiyorum, hem yalıtım "sıfır" hem de yağmur taneciklerinin sesinden sacın inceliği kalınlığı belli ediyor kendini şahsi görüşümdür benim de ama geçen corolla'ya ilk defa bindim ve yağmur yağıyordu ses gerçekten çok dikkat çekici ve rahatsız edici düzeydeydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 26 Haziran 2010; 13:22:36 >




  • Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Aveo 2012 arıza
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...

    çok biliyorsunuz değil mi, kaç tane malzeme dersi okudunuz merak ediyorum, bunu söyleyen ben değilim hyundai plazasındaki çalışan, ayrıca o adama kalsa accent era megane'la focus'la, i30 golf'le aynı sınıftaymış (!)

    pozitif kolerasyon falan geçin bunları doğru orantılı demek varken teknik terim kullanıp da alim olunmuyor, ama bu gibi durumlar insan güven verip vermemesini değiştiriyor işte, önemli olan ağırlık kalınlık vs. yerine malzemenin dayanımıdır, rijitliğidir bunları biliyorum için rahat olsun, ben sağlam değil demedim, güven vermiyor çok ses alıyor ve ince dedim önce okuduğunu anlamalısın bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 26 Haziran 2010; 13:18:54 >
  • hyundai accent era'nın euroncap testi kia rio olarak geçer.
    kia rio ile hyundai accent era aynı otomobil'dir.

    kia rio'nun euroncap'ten 4 yıldızı vardır.

    kaynak:http://www.euroncap.com/tests/kia_rio_2005/240.aspx

     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi
     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi
     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi
     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi
     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi
     2010 Hyundai Accent Çarpışma testi










  • i30 golf le aynı sınıftadır. bi anormallik yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...

    çok biliyorsunuz değil mi, kaç tane malzeme dersi okudunuz merak ediyorum, bunu söyleyen ben değilim hyundai plazasındaki çalışan, ayrıca o adama kalsa accent era megane'la focus'la, i30 golf'le aynı sınıftaymış (!)

    pozitif kolerasyon falan geçin bunları doğru orantılı demek varken teknik terim kullanıp da alim olunmuyor, ama bu gibi durumlar insan güven verip vermemesini değiştiriyor işte, önemli olan ağırlık kalınlık vs. yerine malzemenin dayanımıdır, rijitliğidir bunları biliyorum için rahat olsun, ben sağlam değil demedim, güven vermiyor çok ses alıyor ve ince dedim önce okuduğunu anlamalısın bence


    Banane hyundai plazasındaki cahil çalışandan.Çocuk gibi yanlış bilgili kişilerden bana gelip örnek vermeyin kardeşim.

    Kullandığım terim mesleğim gereği aklıma gelen karşılığı olduğu için.

    i30 c sınıfı hb

    accent era b sınıfı sedan

    megane c sınıfı

    şimdi i30 golfle aynı sınıf bu doğru ama era megane ile aynı sınıf değil ama eranın 1.6 style modeli bile fluence'in (bak megane 2 bile demiyorum fluence'in) güvenlik ve donanım olarak mukabili bir araç.O yüzden o hyundai çalışanı bu yüzden aynı sınıf demiştir..Kısacası yarım yamalak bilgiyle gelmeyin olaylara geniş bakın.Ayrıca Hyundai'yi yerden yere vuracaksanız önce düşmanı olduğunuz bu markayı adam gibi iyice öğrenin tanıyın fabrikalarını ürettiklerini görün sonra gelin bana Hyundai'yi aşağılayın.Gelip burda accentin sacına dokundum Hyundai şöyle bir araç tarzında sözler demeyin komik duruma düşmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 26 Haziran 2010; 13:39:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...

    çok biliyorsunuz değil mi, kaç tane malzeme dersi okudunuz merak ediyorum, bunu söyleyen ben değilim hyundai plazasındaki çalışan, ayrıca o adama kalsa accent era megane'la focus'la, i30 golf'le aynı sınıftaymış (!)

    pozitif kolerasyon falan geçin bunları doğru orantılı demek varken teknik terim kullanıp da alim olunmuyor, ama bu gibi durumlar insan güven verip vermemesini değiştiriyor işte, önemli olan ağırlık kalınlık vs. yerine malzemenin dayanımıdır, rijitliğidir bunları biliyorum için rahat olsun, ben sağlam değil demedim, güven vermiyor çok ses alıyor ve ince dedim önce okuduğunu anlamalısın bence


    Banane hyundai plazasındaki cahil çalışandan.Çocuk gibi yanlış bilgili kişilerden bana gelip örnek vermeyin kardeşim.

    Kullandığım terim mesleğim gereği aklıma gelen karşılığı olduğu için.

    i30 c sınıfı hb

    accent era b sınıfı sedan

    megane c sınıfı

    şimdi i30 golfle aynı sınıf bu doğru ama era megane ile aynı sınıf değil ama eranın 1.6 style modeli bile fluence'in (bak megane 2 bile demiyorum fluence'in) güvenlik ve donanım olarak mukabili bir araç.O yüzden o hyundai çalışanı bu yüzden aynı sınıf demiştir..Kısacası yarım yamalak bilgiyle gelmeyin olaylara geniş bakın.Ayrıca Hyundai'yi yerden yere vuracaksanız önce düşmanı olduğunuz bu markayı adam gibi iyice öğrenin tanıyın fabrikalarını ürettiklerini görün sonra gelin bana Hyundai'yi aşağılayın.Gelip burda accentin sacına dokundum Hyundai şöyle bir araç tarzında sözler demeyin komik duruma düşmeyin.

    ben yarım yamalak bilgiyle gelmiyorum kaput ağırlığı ile otomobil güvenliği arasında bağ kuran hyundai çalışanın otomobil dünyası üzerindeki cahilliğini ortaya koyuyorum.

    i30 c sınıfıdır ve bu doğrudur, benim buna itirazım yok ama adama cli symbol fiat albea accent era ford fiesta aynı sınıftadır deyince sanki aracına hakaret etmşişim gibi davranıyor, daha golf'le megané'ın aynı sınıfta olduğunu bilmiyor (ya da kabul etmiyor, şirket politikası gibi geldi bana bilgisayarda bir karşılaştırma programı açtı accent seçince ford rakibi fiesta değil focus çıktı bana falan da gösterdi hatta, hyundai.com.tr..... uzantılı bir adresti açtığı program)

    ben hyundai'i falan aşağılamıyorum hyundai düşmanlığım falan yok o plazaya da kuzeni ben götürdüm dacia'ya da baktık 16.000 lira paramız vardı ikinci el fiesta düşünüyordu gel dedim accent'e bakalım kredi çeker alırsın dedim, ama körü körüne de üste çıkarılmasına karşıyım. ayrıca hala okuduğunu anlama babında sorunlarınız var ben hyundai'nin sacına falan da dokunmadım, ne fabrikası ne ürettiği varmış orta sınıfa hitap eden bir marka işte, gerçi cüppeli ahmet hoca da sonata'ya biniyor. önce okuduğunuzu anlamaya çalışın sonra gelip burada yorum yapımn bence, komik duruma düştüğüm falan da yok da sizin algılarınız gelişmemişse benim yapabileceğim bişey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 26 Haziran 2010; 13:56:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...

    çok biliyorsunuz değil mi, kaç tane malzeme dersi okudunuz merak ediyorum, bunu söyleyen ben değilim hyundai plazasındaki çalışan, ayrıca o adama kalsa accent era megane'la focus'la, i30 golf'le aynı sınıftaymış (!)

    pozitif kolerasyon falan geçin bunları doğru orantılı demek varken teknik terim kullanıp da alim olunmuyor, ama bu gibi durumlar insan güven verip vermemesini değiştiriyor işte, önemli olan ağırlık kalınlık vs. yerine malzemenin dayanımıdır, rijitliğidir bunları biliyorum için rahat olsun, ben sağlam değil demedim, güven vermiyor çok ses alıyor ve ince dedim önce okuduğunu anlamalısın bence


    Banane hyundai plazasındaki cahil çalışandan.Çocuk gibi yanlış bilgili kişilerden bana gelip örnek vermeyin kardeşim.

    Kullandığım terim mesleğim gereği aklıma gelen karşılığı olduğu için.

    i30 c sınıfı hb

    accent era b sınıfı sedan

    megane c sınıfı

    şimdi i30 golfle aynı sınıf bu doğru ama era megane ile aynı sınıf değil ama eranın 1.6 style modeli bile fluence'in (bak megane 2 bile demiyorum fluence'in) güvenlik ve donanım olarak mukabili bir araç.O yüzden o hyundai çalışanı bu yüzden aynı sınıf demiştir..Kısacası yarım yamalak bilgiyle gelmeyin olaylara geniş bakın.Ayrıca Hyundai'yi yerden yere vuracaksanız önce düşmanı olduğunuz bu markayı adam gibi iyice öğrenin tanıyın fabrikalarını ürettiklerini görün sonra gelin bana Hyundai'yi aşağılayın.Gelip burda accentin sacına dokundum Hyundai şöyle bir araç tarzında sözler demeyin komik duruma düşmeyin.

    ben yarım yamalak bilgiyle gelmiyorum kaput ağırlığı ile otomobil güvenliği arasında bağ kuran hyundai çalışanın otomobil dünyası üzerindeki cahilliğini ortaya koyuyorum.

    i30 c sınıfıdır ve bu doğrudur, benim buna itirazım yok ama adama cli symbol fiat albea accent era ford fiesta aynı sınıftadır deyince sanki aracına hakaret etmşişim gibi davranıyor, daha golf'le megané'ın aynı sınıfta olduğunu bilmiyor (ya da kabul etmiyor, şirket politikası gibi geldi bana bilgisayarda bir karşılaştırma programı açtı accent seçince ford rakibi fiesta değil focus çıktı bana falan da gösterdi hatta, hyundai.com.tr..... uzantılı bir adresti açtığı program)

    ben hyundai'i falan aşağılamıyorum hyundai düşmanlığım falan yok o plazaya da kuzeni ben götürdüm dacia'ya da baktık 16.000 lira paramız vardı ikinci el fiesta düşünüyordu gel dedim accent'e bakalım kredi çeker alırsın dedim, ama körü körüne de üste çıkarılmasına karşıyım. ayrıca hala okuduğunu anlama babında sorunlarınız var ben hyundai'nin sacına falan da dokunmadım, ne fabrikası ne ürettiği varmış orta sınıfa hitap eden bir marka işte, gerçi cüppeli ahmet hoca da sonata'ya biniyor. önce okuduğunuzu anlamaya çalışın sonra gelip burada yorum yapımn bence, komik duruma düştüğüm falan da yok da sizin algılarınız gelişmemişse benim yapabileceğim bişey yok


    Yav kardeşim pardon yav...Ben genel olarak bir mesaj atmıştım sen benim ilk mesajımı alıntı yapıp bişeyler yazınca kafamda oluşan tepkinin muhatabı senmişsin algısı oluştu ona göre yapılan eleştirilerin muhatabı senmişsin sandım ve yorumlarımı sana yönelttim.Şimdi baştan okudum senin baştaki yorumların değil benim ilk mesajımın muhatabı.Ben hyundai çalışnanın söylediklerini sen söylemişsin gibi algılamışım.Yav noktalama virgül çok önemli, yanlış anlaşılma olabiliyor.Ayrıca benden sana tavsiye plazalarda çalışanlar senin benim bilgimin yarsı kadar bilgili değil.Burda renault bayii var servis dahil çalışanlarını ben ters okutuyorum biliyomuş ayağına yatıyolar sonra kuyruğu kıstırıp gidiyolar o yüzden plaza ve servis çalışanlarını bu konularda muhatap kabul etme




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...

    çok biliyorsunuz değil mi, kaç tane malzeme dersi okudunuz merak ediyorum, bunu söyleyen ben değilim hyundai plazasındaki çalışan, ayrıca o adama kalsa accent era megane'la focus'la, i30 golf'le aynı sınıftaymış (!)

    pozitif kolerasyon falan geçin bunları doğru orantılı demek varken teknik terim kullanıp da alim olunmuyor, ama bu gibi durumlar insan güven verip vermemesini değiştiriyor işte, önemli olan ağırlık kalınlık vs. yerine malzemenin dayanımıdır, rijitliğidir bunları biliyorum için rahat olsun, ben sağlam değil demedim, güven vermiyor çok ses alıyor ve ince dedim önce okuduğunu anlamalısın bence


    Banane hyundai plazasındaki cahil çalışandan.Çocuk gibi yanlış bilgili kişilerden bana gelip örnek vermeyin kardeşim.

    Kullandığım terim mesleğim gereği aklıma gelen karşılığı olduğu için.

    i30 c sınıfı hb

    accent era b sınıfı sedan

    megane c sınıfı

    şimdi i30 golfle aynı sınıf bu doğru ama era megane ile aynı sınıf değil ama eranın 1.6 style modeli bile fluence'in (bak megane 2 bile demiyorum fluence'in) güvenlik ve donanım olarak mukabili bir araç.O yüzden o hyundai çalışanı bu yüzden aynı sınıf demiştir..Kısacası yarım yamalak bilgiyle gelmeyin olaylara geniş bakın.Ayrıca Hyundai'yi yerden yere vuracaksanız önce düşmanı olduğunuz bu markayı adam gibi iyice öğrenin tanıyın fabrikalarını ürettiklerini görün sonra gelin bana Hyundai'yi aşağılayın.Gelip burda accentin sacına dokundum Hyundai şöyle bir araç tarzında sözler demeyin komik duruma düşmeyin.

    ben yarım yamalak bilgiyle gelmiyorum kaput ağırlığı ile otomobil güvenliği arasında bağ kuran hyundai çalışanın otomobil dünyası üzerindeki cahilliğini ortaya koyuyorum.

    i30 c sınıfıdır ve bu doğrudur, benim buna itirazım yok ama adama cli symbol fiat albea accent era ford fiesta aynı sınıftadır deyince sanki aracına hakaret etmşişim gibi davranıyor, daha golf'le megané'ın aynı sınıfta olduğunu bilmiyor (ya da kabul etmiyor, şirket politikası gibi geldi bana bilgisayarda bir karşılaştırma programı açtı accent seçince ford rakibi fiesta değil focus çıktı bana falan da gösterdi hatta, hyundai.com.tr..... uzantılı bir adresti açtığı program)

    ben hyundai'i falan aşağılamıyorum hyundai düşmanlığım falan yok o plazaya da kuzeni ben götürdüm dacia'ya da baktık 16.000 lira paramız vardı ikinci el fiesta düşünüyordu gel dedim accent'e bakalım kredi çeker alırsın dedim, ama körü körüne de üste çıkarılmasına karşıyım. ayrıca hala okuduğunu anlama babında sorunlarınız var ben hyundai'nin sacına falan da dokunmadım, ne fabrikası ne ürettiği varmış orta sınıfa hitap eden bir marka işte, gerçi cüppeli ahmet hoca da sonata'ya biniyor. önce okuduğunuzu anlamaya çalışın sonra gelip burada yorum yapımn bence, komik duruma düştüğüm falan da yok da sizin algılarınız gelişmemişse benim yapabileceğim bişey yok


    Yav kardeşim pardon yav...Ben genel olarak bir mesaj atmıştım sen benim ilk mesajımı alıntı yapıp bişeyler yazınca kafamda oluşan tepkinin muhatabı senmişsin algısı oluştu ona göre yapılan eleştirilerin muhatabı senmişsin sandım ve yorumlarımı sana yönelttim.Şimdi baştan okudum senin baştaki yorumların değil benim ilk mesajımın muhatabı.Ben hyundai çalışnanın söylediklerini sen söylemişsin gibi algılamışım.Yav noktalama virgül çok önemli, yanlış anlaşılma olabiliyor.Ayrıca benden sana tavsiye plazalarda çalışanlar senin benim bilgimin yarsı kadar bilgili değil.Burda renault bayii var servis dahil çalışanlarını ben ters okutuyorum biliyomuş ayağına yatıyolar sonra kuyruğu kıstırıp gidiyolar o yüzden plaza ve servis çalışanlarını bu konularda muhatap kabul etme

    önemli değil arkadaşım olur böyle şeyler, plaza çalışanı bence biliyor herşeyi ama hyundai böyle böyle deyin demiş, çünkü içeriye girer girmez diğer araçların tamponu ile accent'in tamponunun karşılaştırıldığı panoyu gösterdi bize, sonra güvenlik bariyerlerini kaç tane olduğu nerden geçtiğini falan anlattı kaputu açtırıp tutturdu falan, kısaca hyundai Türk Milleti üzerindeki genel kanıyı yıkmaya çalışıyor, karşılaştırma programını da biz dizel fiesta düşünüyoruz dediğimizde açtı, programda da accent seçip rakip olarak ford seçince focus çıktı ilk başta, sonra elle fiesta seçti orada da söyledi bakın işte accent focus sınıfı falan diye, ben yine kabul etmedim tartışmaya da girmek istemedim o adamın görevi kendi markasını ve aracını öne çıkarmak ama bilgili bir müşteri olduğumu gördüğü halde ve bu yaştan sonra bu fikirlerimin kolay kolay değişmeyeceğini gördüğü halde bu konuda ısrar etmesi canımı sıktı.

    12 yaşındaki çocuğa da sorsan (erkek olacak!!! ) accent clio symbol'ün mü, fluence'ın mı aynı sınıfıdır diye, o da kolaylıkla clio symbol der




  • Hyundai accent, i30 gibi araçları ınceledık gecenlerde..test sürüsü yaptık. Oldum olası ısınamamısımdır bu araclara, hiçbir zaman kaliteli gelmemiştir. Kasasıyla, iç döşemesiyle, kapıların kapanışındakiı o cılız sesle...yaptıgım test surusunde gordum kı accent ile i30 i20 koltuk ve iç döşemeleri tumuyle aynı ve oldukca kalıtesızdı. Accent bildiğimiz kuş serisi araçların bıraz gelısmıs hali gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul
    yaptıgım test surusunde gordum kı accent ile i30 i20 koltuk ve iç döşemeleri tumuyle aynı ve oldukca kalıtesızdı. Accent bildiğimiz kuş serisi araçların bıraz gelısmıs hali gibi.




    .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Halâ saç kalınlığı ile güvenlik kolerasyonunu pozitif görenler var Hey Allah'ım...


    Saç kalınlığı düşük hızlardaki çarpma, sürtmelerde arabanın genel görünümü ve sizin moral durumunuz için güvenlik kolerasyonunu arttırır.
    1970 model arac kullanıyorum, bu arabanın gösterdiği sey bu en azından
  • sac ve güvenliğin doğru orantılı söyleyen arkadaşlara bir soru..

    otomobilin güvenliği kapı kaput tavan sac kalınlığı ile mi yoksa şase sağlamlığı ve dolayısıyla yaşam mahalinin sağlam kalması ile mi ilgilidir?


    ikinci olarak şöyle bir soru,
    kaza anında darbeyi emip yaşam mahaline etkisinin az olması mı gerekir, yoksa kaput ve ön tarafın çok sert olmasından dolayı çarpışma esnasında pinpon topu gibi sekmesi mi gerekir..

    süreniz başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AXAPTA -- 5 Temmuz 2010; 23:11:45 >
  • şase sağlamlığı ve dolayısıyla yaşam mahalinin sağlam kalması
    kaza anında darbeyi emip yaşam mahaline etkisinin az olması


    Saç kalınlığı DÜŞÜK HIZLARDAKİ?!? çarpma, sürtmelerde arabanın genel görünümü ve sizin moral durumunuz için güvenlik kolerasyonunu arttırır.
  • 3 senelik hort
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.