Şimdi Ara

Aveo 2012 arıza

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
3.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim. Aracım Aveo 2012 otomatik. 3 gündür bu ikaz lambası yanıyor. Yaklaşık 3-5 km gidiyorum susuyor sönüyor. Sonra tekrar başlıyor. ( el freni ikaz simgesinden bahsetmiyorum ) yanındaki bayrak şeklinde olan ikaz dan bahsediyorum. Bu nedir, niye yanar ne yapmam lazım. Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim. Babamın haberi yok. Önemliyse kendim yaptıracam. Lütfen yardım edermisiniz? Teşekkür ederim. Saygılar.
     Aveo 2012 arıza



    _____________________________




  • quanthor Q kullanıcısına yanıt
    Hararet yükselmiş gözüküyor.Acilen ustaya gösterin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kaputu ac sag on ustte beyaz radyator su deposuna bak ici su dolu olmasi gerekio ama acmadan once dikkat et hafif basinclidir kapak basinc indirme ozelliklidir yavas acarsan buhar bosalir korkma, ac kapigi suyunu doldur ve ust ve sol altinda iki hortumu var patlak catlak olup olmadigini ve su deposununda ozellikle hortum giris kisimlarinin etrafinda kacak varmi kontrol et. Buyuk bir sorununuz yok. Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BAYRAK ŞEREFTİR ŞEREFSİZLER NE BİLİR ——————C*——————-
  • Fanın çalışıp çalışmadığından emin olun hararet lambası o fan çalışmıyorsa motor fazla ısınır
    _____________________________
    Opel Astra H 1.3CDTi Enjoy
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2009 Model Clio motor sorunu ??
    9 yıl önce açıldı
    Ford Focus 2014 Arıza nedeni ?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.