|
Selamlar,rs200 sıfır alıp 12k kilometre yaptıktan sonra sattım.Bütçemi 200k olarak belirleyip tarz,marka,model farketmeksizin alabileceğim en mantıklı ( parça fiyatı,piyasası,bakım ücretleri,yakıt vs ) motorsiklet ne olur acaba ? Önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Cfmoto sr250 ler var mesela, 146k kredi kartına da 8-12 ay taksit yapıyor.Ama araştırdığımda orijinal lastikleri çok kötü direkt değiştirmek gerekiyor deniyor +10k daha eklenir bu durumda,etti 156,noter plaka sigorta derken etti 160 motorun bakım aralıkları çok kısa 500kmde bakıma girdi sonra 1k km de yine bakıma giriyormuş saçmalık, her defasında 1-2k arası para demek bu.Herhangi bir kazada parçaları çok dandik direkt kırılıyor ve stok yok 3-5 ay parça bekleyenler var ve aşırı pahalı.Ekranı 25-30k TL bir çalınsa yandın.İşin diğer tarafı piyasası da acayip oynak herif bütün masrafları yapmış lastik değiştirmiş plaka çıkarmış vs 1500-2000kmde motoru 125 e satıyor,e abi bu şuan 160 a mal oluyor nasıl 125 e satıyorsun da diyemiyorsun,diğer yandan kredi kartına vade farksız taksitle almakda çok mantıklı geliyor. Poff ne alacağız ya. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccc123 -- 14 Aralık 2023; 23:21:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt







