< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kambochian -- 8 Temmuz 2020; 22:18:25 > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kambochian -- 8 Temmuz 2020; 22:18:25 > |
|
_____________________________
|
ARORA CAPPUCCINO 50 Deneyimi
ARORA CAPPUCCINO 50, şık tasarımı ve güçlü motoru ile ilgi çekici bir 50cc scooter'dır. İster günlük işe gidip gelmeler ister kısa geziler için olsun, çok yönlü bir seçenek sunar.
ARORA AR 50 CAPPUCCINO, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almıştır. Kullanıcılar, kullanım kolaylığını, konforlu sürüş pozisyonunu ve yakıt verimliliğini övmüştür.
CAPPUCCINO 50'nin güçlü motoru, engebeli arazilerde bile sorunsuz bir sürüş sağlar. Fren sistemi güvenilirdir ve ani durumlarda hızlı tepki verir.
Bu scooter'ın tasarımı, şık ve modern çizgilere sahiptir. Farklı renk seçenekleri mevcuttur ve her zevke hitap eder.
Genel olarak, ARORA CAPPUCCINO 50, uygun fiyatlı ve güvenilir bir 50cc scooter arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Kullanıcı dostu özellikleri, güçlü motoru ve şık tasarımı ile çeşitli ihtiyaçları karşılayan çok yönlü bir araçtır.
Anahtar Kelimelerin Kullanımı:
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bende şuan almayı düşünüyorum, işe gidip gelmek için kullanacağım günlük 15 km civarında ve senede 7-8 ay binerim diye düşünüyorum. Kullanan arkadaşalar önerir misiniz? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Öneririm fakat yapilacak bir kaç degisiklikle 1. Üzerindeki orjinal kayişi bando veya continental gibi kaliteli bir kayisla degistirin 2. Orjinal bagalarini 6g kaliteli bagalarla degistirin. 3. Motor yagini ve difransiyel yagini kaliteli bir yag ile degistirin 4. Orjinal bujisini kaliteli bir buji(ngk) ile degistirin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
En önemli hususu unutmuşum... Lastikler berbat ötesi, ilk firsatta degistirilmeli < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Selamlar, Nedir kullanım tecrübeniz ? yani motorunuz var kullanıcı olarak mı yazdınız yoksa bir arkadaşınızda gördünüz bakıp mı yazdınız çok merak ettim, Ayrıca bu parçaları nasıl temin edelim? (lastik hariç, lastik ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum zaten dikkatli ve kuru zemin kullanırım) kayış, baga, şanzuman yağı nerden alınır? çünkü parçaları alıp ustaya taktırmak daha doğru bir uygulama olacaktır diye düşünüyorum, ne dersiniz? Tecrübeli ve fikir sahibi birini bulmuşken sorayım dedim, detaylı yönlendirirsen çok sevinirim. Bende 1.500 km deyim 2.000 bakımına girmeden hazırlıklı giderim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 19 Nisan 2021; 20:51:52 > |
| _____________________________ |
![]() ![]() ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Gelelim tecrubelere Motorumu ekim ayi basinda 4000kmde 2.el olarak aldim. Su anda 6000kmde. Motorum 80ccye cevrilmis ve enjeksiyonlu modeli. Enjeksiyonlu olmasindan dolayi devir ve hiz kesicisi mevcut. Yukaridaki islemleri yapmadan once max 70km hiz goruyordu ve limitore giriyordu. Bagira bagira bu hiza ulasiyordu ve cok zorlaniyordu. Yag, kayis ve baga degisiminden sonra son hizi 75 oldu (helektronik hiz kesici var iptal edilemiyor enjeksiyonlularda)ve daha az zorlanarak bu hizlari rahatla gormeye basladi. Ayni zamanda yakit tuketimi yarim litre dustu. En son olctugumde 2.2lt/100km yakmisim. Islak zeminde lastikler yok gibi birsey. Asiri kayiyor. En ufak bir hatada yerdesiniz. Frenleri de pek guven vermedi bana. On fren balatalarini kaliteli olanlarla degistirmek istiyorum. Arastirmam devam ediyor.. Ayrica sym fiddle 2 on cam siperligi cappucinolara 1 e 1 uyumlu. Ben alip taktim. Gogus kismina carpan ruzgari kesti. Su an sadece kaska geliyor ruzgar. Onu da deflektor alarak çozmeyi dusunuyorum. Motor kalite olarak fena degil. Bu zamana kadar bana hic sikinti cikarmadi. 1500kmde 1 yagini degistikten sonra da uzun yillar sorunsuz hizmet edecegine inaniyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 20 Nisan 2021; 10:9:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Valla bende Eylül-Ekim ayında 900 km de aldım Enjeksiyonlu benimki de, şuan 1.500 km'de 2.000 bakımında birebir uyguluyorum. teşekkür ederim. 72 km de devre kesiyor, benden önceki sahibi, kayış ı değiştirdim dedi, açıp bakmadım ama bende bunun 125 cc lik olanı vardı, onu satıp ertesi gün 50 lil olana bindim ve çok bir fark görmedim çekiş ve gidiş olarak.. (o 90 km hıza zar zor ulaşıyordu) yakıt tüketimim ise 25 TL 150 Km bende fiks +- 5 km oynar her seferinde... km de 16 kuruş gibi bir değer oluyor... Lastikler ile ilgili haklısın PCX'de orjinal lastikler nasılsa bunlarda aynı kalitede... Malesef bu konularda + bir katkı sağlıyarak ses getirmeyi VOLTA gibi düşünemediler bu firmalar... Arora, Mondial, Kuba vs. keşke onlarda motorları ANLAS'la çıkaralar banttan... Bazen gelgit yaşıyorum VOLTA RM5 e geçebilirim belki... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 21 Nisan 2021; 1:31:59 > |
| _____________________________ |
|
Merhaba 173 biri için uygun mudur yoksa daha küçük bir scooter mı önerirsiniz? |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, Hocam 160 cm içinde uygundur diyen olur hayır uygun değil diyen olur :) niye uygun olmasın ? çekincelerin nedir? ağırlık olarak 50cc ler arasında çok fark yok, boyut olarak daha geniş ama bir nmax ile bir bluberry arasında bakarsak tabiki blueberry daha ufak ama bu motor u 173 cm boyunda biri kullanırsa sırıtmaz ama ne biliyim bir mondial revival kullanırsa altında cücük gibi kalıyor motor bu gerçek :) .... Sizin çekinceniz ne ? ne için uygunmu ? |
| _____________________________ |