Şimdi Ara

2008 hyosung gt250r beyin neden yandi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar 2008 enjeksiyonlu olan model hyosung gt250r im var. duz yolda giderken birden bire on far sondu 1 dk sonra devir saati orantisiz indi cikti falan aradan 1 dk daha gecmedi komple stop etti motor ekran gostergeler falan hepsi gitti.


    koltugu kaldirdigimda motorun beyninden duman geldigini gordum. suan yeni beyin alsam bile motorun o beyni de yakip yakmayacagindan emin degilim.

    aklima takilan bir konu da 1 hafta oncesinde konjektor degistirilmisti. 1 hafta ariza vermedi simdi oldu. konjektorun yani regulatorun bununla bi ilgisi var midir??


    asil sorum bu beyin neden oturu yandi?? neler yakabilir bu beyini?? motorun tesisatinda bi sikinti yok kontrol edildi. sase yapan bi yer de yok.


    simdiden herkese cok tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • fikri olan hic kimse de mi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yetkili servise gotursen daha iyi olur kimse sorunu bilemez motora bakmadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4. Levent'te bir yer var, 150 TL'ye sanırım sorunu çözüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyin bedava

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun için strator ve konjektör'den başlanarak elektrik sistemi kontrol edilmeli ki dediğin gibi beyin değiştikten sonra tekrar yanmasın.

    Belki de beyni yanmadı, başka bir parça arızalandı. Servise götür kardeşim en güzeli
  • Muhtemelen konjektör değişti lakin ayar sorunu vardı. Sürekli şarj eden konjektör aküyü 14-16 volta çıkarır ve aşırı artan elektrik beyni vb tüm tesisatı yakar. Benim 250R da sürekli açık uzun Xenon sebebiyle aküyü tamamen sıfırlamış. Aynı tepkiyi verdi hatta km sıfırladı. Asla çalışmadı. Akü değişince düzeldi. Sizinki yüksek üretim sanırım. Benimki 13 voltu görmüyordu . Uzakdoğudan cihaz getirttim sürekli üretimi görmek için. Sonuç olay konjektörde. Çıkıçları avometre ile ölçün. Rölantide 14 volt verir. Gaz açınca 13 olur. Scotter yada başka 250 lik konjektörü kullanmayın. Kullansanızda çıkışları mutlaka ölçün. Çok pis iş. Sürekli tedirgin etttiren bir durum.
    Servise çok güvenmeyin. İyi bir oto elektrikçi işi halleder. Orjinal konjektörler satılıyor. 2. eldende maalesef uzak durun.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeşim konjentor lanet bişeydir motor yanmadığına dua et sigortalarına bak. Kabloları yakmış olabilir beyin kolay kolay olmez. Beyşn de gittiyse buyuk ihtimal tesisatın değişir bi de çıkmadan falan beyin ayarlarsın sorunun çozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korktum şimdi
    bendede gt250r var sorunun neden kaynaklandigini ogrendiginde mesaj atar mısın? Ona göre önlem alayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her makinada olacak arıza değil. Uzun süre elektrik tesisatına yüklenildiğinde aşırı ısınmaya yönelik oluyor bu sıkıntılar. Gelgelelim önce şarj bobininin yanması gerekirken konjektör patlıyor. Ben uzun yolda sürekli uzun far açık motor kullanırım. Birde led aydınlatma ve elcik ısıtma gibi ek yükler hem aküyü hem diğer ekipmanların ömrünü kısaltıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.