Şimdi Ara

2004 caddy 2.0 sdi motor bu araba alınır mı??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
43.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bayagıdır araba almak için bakınıyordum, yalnız ev taksiti ödediğimden arabalara pek sokulamadım.. biraz kredi kullanarak bu arabayı alabilirim.. araba dükkan komşumuzun aynı zamanda kiracımız.. şimdi özelliklerini yazıyım..


    caddy 2.0 sdi motor
    beyaz ve 2004 model
    69 beygir (biraz düşük gibi sonuçta araba 1300kg ye yakın)
    combi 3 + 1 kapı
    gayet temiz görünümlü
    1-2 km sürdüm fena değil şimdiki arabama göre bayagı rahattı (kartal slx 1997)
    Ankara arabası ( özellikle belirti heralde üstüne fiyat koyacak)
    değişeni / boyası yokmuş ( kontrol ettireceğim)
    kendisi emlakçılık yapıyor arabayı arsa karşılığı almış..

    araba hakkında konuştugum kişi araba sahibi değil damadının kardeşindeydi araba bende az biraz inceledim.. benim için caddy / doblo tarzı arabaların vergi avantahı var.. arabayı dükkana almış göstereceğim.. tahminimce bana 23bin ytl civarı fiyat çekecekler.. bu araba maximum kaça alınır.. kronik sorunları varmı.. bu arabayı kullanan yada etrafında kullanıcısını tanıyan var mı??

    şimdiden teşekkurler..







  • bir arkadasımda var o hiç memnun degildi 2.0sdi hiç tutulmuyor benim bildigim kadarıyla 69 hp olmasından dolayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lombargatto

    bir arkadasımda var o hiç memnun degildi 2.0sdi hiç tutulmuyor benim bildigim kadarıyla 69 hp olmasından dolayı
    23 milyara sdi caddy almaktansa turbodizel bir connect veya doblo almak daha mantıklı bence. sırf vw diye verimi düşük motorlu bir araç almayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    23 milyara sdi caddy almaktansa turbodizel bir connect veya doblo almak daha mantıklı bence. sırf vw diye verimi düşük motorlu bir araç almayın derim.

    Alıntıları Göster
    SDI=Standart Direct Injection

    yani

    Turbosuz.
    performansı az;yakıtı TDI'a göre fazla.
    üstelik her 100.000'de bir motor yaptırma riskin de var;çünkü düz dizel motorlar illâ ki her 100.0002de bi sekman atılır.

    bence boşa paranı yatırma;yarın öbür gün satacak olsan satamazsın da elinde kalır.
    yerinde olsam 2007 model filan Opel Combo CDTI ya da Fiat Dobló 1.3 Multijet alırdım.

    dediğin araç güzel ama motoru iyi değil;o kadar parayı o uyuz motora bağlama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    SDI=Standart Direct Injection

    yani

    Turbosuz.
    performansı az;yakıtı TDI'a göre fazla.
    üstelik her 100.000'de bir motor yaptırma riskin de var;çünkü düz dizel motorlar illâ ki her 100.0002de bi sekman atılır.

    bence boşa paranı yatırma;yarın öbür gün satacak olsan satamazsın da elinde kalır.
    yerinde olsam 2007 model filan Opel Combo CDTI ya da Fiat Dobló 1.3 Multijet alırdım.

    dediğin araç güzel ama motoru iyi değil;o kadar parayı o uyuz motora bağlama.


    Alıntıları Göster
    2.0 ve 69hp mi 1300 kg bi araba gitmez pek heralde okadarcık beygirle gidersede baya yakar gibime geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    2.0 ve 69hp mi 1300 kg bi araba gitmez pek heralde okadarcık beygirle gidersede baya yakar gibime geliyor.

    Alıntıları Göster
    yorumlar için çok teşekkur ederim.. TDI olanına bakacagım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    yorumlar için çok teşekkur ederim.. TDI olanına bakacagım...

    Alıntıları Göster
    69hp çok düşük kasayı zor taşıyan bir aracın olur. hantal kalır yollarda.

    internette satılan caddylere bir bak hepsi 105-110 hp civarı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    69hp çok düşük kasayı zor taşıyan bir aracın olur. hantal kalır yollarda.

    internette satılan caddylere bir bak hepsi 105-110 hp civarı.

    Alıntıları Göster
    Motor ömrü çok daha uzundur yanlız Turbo dizellere göre, ayrıca Turbo patlaması riskide yok bunuda göz önünde bulundurun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    yorumlar için çok teşekkur ederim.. TDI olanına bakacagım...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    yorumlar için çok teşekkur ederim.. TDI olanına bakacagım...



    Doğru karar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Motor ömrü çok daha uzundur yanlız Turbo dizellere göre, ayrıca Turbo patlaması riskide yok bunuda göz önünde bulundurun...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Motor ömrü çok daha uzundur yanlız Turbo dizellere göre, ayrıca Turbo patlaması riskide yok bunuda göz önünde bulundurun...

    ne yazık ki yanlış cevap.

    motor ömrü uzun değildir eğer ki öyle olsa çoğu üretici turbo beslemeli dizel motor yapana kadar düz;doğal emişli dizelleri daha çok yapardı.
    senede belki 50 tane düz dizel motor arabaya segman atılıyor dükkanda;ordan biliyorum
    bırak uzun ömrü;kışın tek basışta alırsa dua et düz dizellerde.

    ayrıca turbo nasıl patlıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Motor ömrü çok daha uzundur yanlız Turbo dizellere göre, ayrıca Turbo patlaması riskide yok bunuda göz önünde bulundurun...

    ne yazık ki yanlış cevap.

    motor ömrü uzun değildir eğer ki öyle olsa çoğu üretici turbo beslemeli dizel motor yapana kadar düz;doğal emişli dizelleri daha çok yapardı.
    senede belki 50 tane düz dizel motor arabaya segman atılıyor dükkanda;ordan biliyorum
    bırak uzun ömrü;kışın tek basışta alırsa dua et düz dizellerde.

    ayrıca turbo nasıl patlıyor?


    Alıntıları Göster
    Doğru bilgi çünkü eski kamyon motorları veya mevcut gemi vs. motorları milyonlarca kilometre yapabilmekteler sebebi ise düşük motor iç basıncı. Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı ki çok lüks araçlarda dahi turbonun patlayıp yolda kalmasına rastladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Motor ömrü çok daha uzundur yanlız Turbo dizellere göre, ayrıca Turbo patlaması riskide yok bunuda göz önünde bulundurun...

    ne yazık ki yanlış cevap.

    motor ömrü uzun değildir eğer ki öyle olsa çoğu üretici turbo beslemeli dizel motor yapana kadar düz;doğal emişli dizelleri daha çok yapardı.
    senede belki 50 tane düz dizel motor arabaya segman atılıyor dükkanda;ordan biliyorum
    bırak uzun ömrü;kışın tek basışta alırsa dua et düz dizellerde.

    ayrıca turbo nasıl patlıyor?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    ayrıca turbo nasıl patlıyor?


    Yarbayım nasıl patlayacak?Tabiki güüüüümmmm diye

    Geçen ay tayin istedim 2. tercihime de Bucak Fatih Sultan Mehmet ilköğretim okulunu yazmıştım ama 1. tercihim olan Yatağan Bozarmut ilköğretim okulu geldi.Bucak gelseydi seninle kanka olurduk yaw.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Doğru bilgi çünkü eski kamyon motorları veya mevcut gemi vs. motorları milyonlarca kilometre yapabilmekteler sebebi ise düşük motor iç basıncı. Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı ki çok lüks araçlarda dahi turbonun patlayıp yolda kalmasına rastladım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı


    Böyle bir şeyin mutlaka yapılması gerekseydi Connectlerin bakım tablosunda yazar ya da servis bu durumu dile getirirdi değil mi?

    Ben 2 sene Seat cordoba TDİ kullandım hiçbir zaman servis turbonun adını bile anmadı.1 seneyi aşkın da connect kullanıyorum servis turboyla ilgili hiçbir şey söylemedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CONNECT-48

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    ayrıca turbo nasıl patlıyor?


    Yarbayım nasıl patlayacak?Tabiki güüüüümmmm diye

    Geçen ay tayin istedim 2. tercihime de Bucak Fatih Sultan Mehmet ilköğretim okulunu yazmıştım ama 1. tercihim olan Yatağan Bozarmut ilköğretim okulu geldi.Bucak gelseydi seninle kanka olurduk yaw.Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Şuda var yanlız, küçük hacimde ters etki yaratıyorsa bu durum bilemem. Veya VWin bu motoru sabıkalıysa ama mantık olarak bu doğrudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Doğru bilgi çünkü eski kamyon motorları veya mevcut gemi vs. motorları milyonlarca kilometre yapabilmekteler sebebi ise düşük motor iç basıncı. Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı ki çok lüks araçlarda dahi turbonun patlayıp yolda kalmasına rastladım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Doğru bilgi çünkü eski kamyon motorları veya mevcut gemi vs. motorları milyonlarca kilometre yapabilmekteler sebebi ise düşük motor iç basıncı. Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı ki çok lüks araçlarda dahi turbonun patlayıp yolda kalmasına rastladım.

    eski kamyonları bırak Cummins Turbo motorlu Bmc'lere bile en aşağı 2 sefer motor yapılmıştır bi kere
    2001 model Man 19.423 tırımız vardı.ona bile 700 kusür bin km'de motor yapıldı.
    eski dizel motorlar kesinlikle hiç segman atılmadan bugüne gelmesi zor bence
    çünkü sanayide bunun örneklerini çok gördüm.

    bir aile dostumuzda ilk kasa passat dizel var ve o arabaya dahi 2 yıl önce segman attık.yani dediğine katılmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Doğru bilgi çünkü eski kamyon motorları veya mevcut gemi vs. motorları milyonlarca kilometre yapabilmekteler sebebi ise düşük motor iç basıncı. Ayrıca belli bir km'de bir mutlaka turbo bakımı yapılmalı ki çok lüks araçlarda dahi turbonun patlayıp yolda kalmasına rastladım.

    eski kamyonları bırak Cummins Turbo motorlu Bmc'lere bile en aşağı 2 sefer motor yapılmıştır bi kere
    2001 model Man 19.423 tırımız vardı.ona bile 700 kusür bin km'de motor yapıldı.
    eski dizel motorlar kesinlikle hiç segman atılmadan bugüne gelmesi zor bence
    çünkü sanayide bunun örneklerini çok gördüm.

    bir aile dostumuzda ilk kasa passat dizel var ve o arabaya dahi 2 yıl önce segman attık.yani dediğine katılmıyorum.


    Alıntıları Göster
    turbosuz motorlar turbolu motorlara oranla kesinlikle çok daha uzun ömürlüdür.

    700bin kilometredeki aracın motoruna bakım yapılmış olması ve bu bakımın biraz detaylı olması yadırganacak birşey değil.

    atmosfer basıncı ve turbolu aracın silindir basıncı arasında inanılmaz büyük farklar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    turbosuz motorlar turbolu motorlara oranla kesinlikle çok daha uzun ömürlüdür.

    700bin kilometredeki aracın motoruna bakım yapılmış olması ve bu bakımın biraz detaylı olması yadırganacak birşey değil.

    atmosfer basıncı ve turbolu aracın silindir basıncı arasında inanılmaz büyük farklar var.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    turbosuz motorlar turbolu motorlara oranla kesinlikle çok daha uzun ömürlüdür.

    700bin kilometredeki aracın motoruna bakım yapılmış olması ve bu bakımın biraz detaylı olması yadırganacak birşey değil.

    atmosfer basıncı ve turbolu aracın silindir basıncı arasında inanılmaz büyük farklar var.

    Peki sorarım o zaman niye 1.9D(71 hp) Partner'lara nerdeyse her 100.000'de bir motor yapılırken 2.0 Hdi(90 hp)'a motor yapılmaz da en aşağı 250.000-300.000 km gider?

    Ya da Dobló'lar.1.9D(69 hp)'lerine her 90.000-100.000 km'de motor yaptığımız kaç tane Dobló bilirim.Acaba niye Multijet(70 hp) ve Jtd(105 hp)'ye birşey olmaz?

    Ya da kendimizde 99 Fiat Scudo 1.9TD(90 hp) var.Acaba bu arabaya 11 senedir niye motor yapılmadı da bizim arabayla aynı olan 2004 Citroën Jumpy 1.9D(71 hp;Partner 1.9D ile aynı motor)'ye geçen yıl segman atıldı?

    Ben gördüklerime o saydığım araçların motorları toplanırken ya da dağıttılırken orada olduğum;yardım ettiğim için buna dayanarak yazdım bunları.

    700.000 kusür km'deki Man'ımıza bakım yapılmadı;komple yeni segman atıldı;rektefe gördü.


    Dediğin basınç olayı ise doğru;çünkü turbonun asıl amacı orda zaten silinidirlere giden basınç turbo sayesinde daha da artıyor;bu da çekişe ve gidişe ekstra kazanımlar sağlıyor.

    Hâla dediğimin arkasındayım;o kadar motor da dağıttık;topladık;turbosuz doğal emişli düz dizel motorların hem gücü az;hem yakıtı fazla hem de turbo dizel beslemeli motorlara göre kısa ömürlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 15 Haziran 2008; 15:39:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    turbosuz motorlar turbolu motorlara oranla kesinlikle çok daha uzun ömürlüdür.

    700bin kilometredeki aracın motoruna bakım yapılmış olması ve bu bakımın biraz detaylı olması yadırganacak birşey değil.

    atmosfer basıncı ve turbolu aracın silindir basıncı arasında inanılmaz büyük farklar var.

    Peki sorarım o zaman niye 1.9D(71 hp) Partner'lara nerdeyse her 100.000'de bir motor yapılırken 2.0 Hdi(90 hp)'a motor yapılmaz da en aşağı 250.000-300.000 km gider?

    Ya da Dobló'lar.1.9D(69 hp)'lerine her 90.000-100.000 km'de motor yaptığımız kaç tane Dobló bilirim.Acaba niye Multijet(70 hp) ve Jtd(105 hp)'ye birşey olmaz?

    Ya da kendimizde 99 Fiat Scudo 1.9TD(90 hp) var.Acaba bu arabaya 11 senedir niye motor yapılmadı da bizim arabayla aynı olan 2004 Citroën Jumpy 1.9D(71 hp;Partner 1.9D ile aynı motor)'ye geçen yıl segman atıldı?

    Ben gördüklerime o saydığım araçların motorları toplanırken ya da dağıttılırken orada olduğum;yardım ettiğim için buna dayanarak yazdım bunları.

    700.000 kusür km'deki Man'ımıza bakım yapılmadı;komple yeni segman atıldı;rektefe gördü.


    Dediğin basınç olayı ise doğru;çünkü turbonun asıl amacı orda zaten silinidirlere giden basınç turbo sayesinde daha da artıyor;bu da çekişe ve gidişe ekstra kazanımlar sağlıyor.

    Hâla dediğimin arkasındayım;o kadar motor da dağıttık;topladık;turbosuz doğal emişli düz dizel motorların hem gücü az;hem yakıtı fazla hem de turbo dizel beslemeli motorlara göre kısa ömürlü.


    Alıntıları Göster
    2005'ten beri 1.9TDI kullanıcısı olarak alınmaz diyorum. Onun da DSG şanzımanlısını çok tavsiye ederim. Ortalama 75-80 km hızla Bursa'dan İst anadolu yakasına feribotu da kullanarak 30 liralık mazotla geldik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    2005'ten beri 1.9TDI kullanıcısı olarak alınmaz diyorum. Onun da DSG şanzımanlısını çok tavsiye ederim. Ortalama 75-80 km hızla Bursa'dan İst anadolu yakasına feribotu da kullanarak 30 liralık mazotla geldik.

    Alıntıları Göster
    gördüğünüz bir kaç örnekten yola çıkarak bu böyledir demek doğru değil.

    üretim teknolojisi elbette çok gelişti ama turbo arıza yapmaya çok meyilli bir donanımdır.

    eğer sizin yaptığınız gibi örneklemek gerekirse milyon kilometre yapmış atmosferik mercedes dizelleri vardır ve hala kaba dizel motorla çalışmasına devam etmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    gördüğünüz bir kaç örnekten yola çıkarak bu böyledir demek doğru değil.

    üretim teknolojisi elbette çok gelişti ama turbo arıza yapmaya çok meyilli bir donanımdır.

    eğer sizin yaptığınız gibi örneklemek gerekirse milyon kilometre yapmış atmosferik mercedes dizelleri vardır ve hala kaba dizel motorla çalışmasına devam etmektedir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    gördüğünüz bir kaç örnekten yola çıkarak bu böyledir demek doğru değil.

    üretim teknolojisi elbette çok gelişti ama turbo arıza yapmaya çok meyilli bir donanımdır.

    eğer sizin yaptığınız gibi örneklemek gerekirse milyon kilometre yapmış atmosferik mercedes dizelleri vardır ve hala kaba dizel motorla çalışmasına devam etmektedir.

    Gördüğüm birkaç örnek değil;olan ve olması gereken.

    üretim teknolojisi elbet gelişti ama bunun doğal emişli dizellere bir faydası olmadı;hâla aynılar?

    bahsettiğin Mercedes-Benz örneğini biliyorum;hatta kendi internet sayfalarında tanıtıyorlar;4.6 milyon km yapan bir eski kasa Mercedes;yunan.
    Fakat sadece ona dayanarak düz dizeller daha iyi diyebilir miyiz?

    benim anlatmak istediğimi sanırım anlamadın sen.
    düz dizellerin hepsi de yıllardır çalışıyor ama belli periyotlarda yenileme işlemine tabi tutularak;fakat turbodizel motorlarda işte bu olmuyor.
    en azından düz dizelde 2 sefer rektefiye yapılırsa turbodizel motorda diğer motorun 2 rektefe yapıldığı km'de ya 1 rektefe yapılır ya da yapılmaz.
    benim anlatmak istediğim bu.
    turbodizellerin ayrıca segman;pistonları da doğal emişli düz dizellere kullanılanlardan farklı.
    çünkü turbo basınç yapıyor ve bu yapılan basınca düz dizelin pistonu belli bir km dayanır ondan sonrasını kaldıramaz;turbolu motoru yapan adam bunu da düşünerek o kullanılan parçaları daha dirençli olacak şekilde yapıyor ki bu da kullanıma + etki veriyor.
    sana en iyi tavsiyem;beni sakın yanlış anlama;bulabilirsen 1.9D ve 2.0 HDI Partner ya da CADDY 1.9 TDI ve 2.0 SDI'ı test et;hele ki dediğim araçların turbolu ve turbosuz olan motorlarının pistonlarının farkını görürsen dediğimi daha da iyi anlarsın.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.