Şimdi Ara

20 iş günü!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar msi ge60 notebook'u harddiskten kaynaklanan sorunlardan dolayı servise verdim.3 tane sorum var

    Ayın 7 si sabah saatlerinde verdim iş günü saymaya 7 sinden mi 8 den mi başlayacagım?

    Diyelim ki 20 iş gününden geçti.Ürün şuan piyasada bulunmuyor.Değişim istersem üst modelden mi verecekler.Ürünün fatura fiyatı 1850 lira.Sizce değişim mi para iadesi mi mantıklı?

    Yanında hediye verilen aksesuarları geri iade etmek zorunda mıyım?Örneğin çanta ve mouse verildi hediye olarak.

    İlk defa böyle bir durum karşılaşıyorum .Bilgi ve tecrubelerinize ihtiyacım var.



  • 8 den başlanır. Para iadesinden ziyade değişime iterler sizi. Para iadesi alın. Kimbilir kimin teşhir ürününü yollarlar. Hediyeleri yollama
    _____________________________
    Donanım Haber Steam Topluluğu

    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: GSKILL 2x8GB Ripjaws V 3000MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: James Donkey 610S Red Switch | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 (2019 Edition) | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Xbox 360 Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    8 den başlanır. Para iadesinden ziyade değişime iterler sizi. Para iadesi alın. Kimbilir kimin teşhir ürününü yollarlar. Hediyeleri yollama

    "Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. " sanırım 7 sinden saymaya başlayacagız.

    hocam şuan 1850 liraya gtx 660m den daha iyi ekran kartı bulabilir miyim sizce?
  • servise verdiğin gün başlar..aynı ürün yok ise para iadesini alırsın..aksesuarları gönderme eğer değişim yapılırsa sana aksesuarlar gönderilmez...bir üst modelini almak gibi bir durum söz konusu değildir
    _____________________________
  • halloven H kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam sagolun.
  • onlarin bilgisayari alip sisteme kaydettigi gunden itibaren basliyor ve haftasonlarini saymiyorlar. degisim karari cikarsa bilgosayari aldiginda ne geldiyse herseyi gonderiyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • onlarin bilgisayari alip sisteme kaydettigi gunden itibaren basliyor ve haftasonlarini saymiyorlar. degisim karari cikarsa bilgosayari aldiginda ne geldiyse herseyi gonderiyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SeyyarSatıcı S kullanıcısına yanıt
    Hard disk teki sorunun neydi?
    _____________________________
    MSI GE60 0ND
    YTÜ Makine Mühendisliği
  • Bad sector.
  • hocam 0 hdd takarlar, pc değişecegini sanmıyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    hocam 0 hdd takarlar, pc değişecegini sanmıyorum

    hocam ellerinde hdd yoktu .Gelmesi de 20 iş gunu geçti.
  • Bende laptop şuan bad sectorlu yeni aldığım günden 1 hafta sonra anlık donmalar oldu hd tune ile tarattım bad sectorları gördüm servise yollamışlar normalde direk değiştirmeleri gerekdi ama yollamışlar servis sadece format ve bios güncelleyip yolladılar hdd test edip donanımsal sorun olmadığını söylediler ama bilgisayarda halen sorun war teşhir ürünü de olabilir ama kanıtlamam lazım
    _____________________________
  • hocam internetten hardiskin kaç saat açık kaldıgını gösteren programlar var şansın varsa onlarla ispatlayabilirsin.Servise direk değişim-iade talebiyle yollamanız lazım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.