Şimdi Ara

2 gündür internet yok ve müşteri temsilcisi destek kaydını keyfi olarak kapatıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün (16.04.2021) öğleden sonra saat 14.00 civarında internet kesildi, aynı dakikalarda online işlemlerden destek kaydı oluşturdum. Bugün Türknet çağrı merkezinden arayan Elif K. adlı müşteri temsilcisi çözüm yönünde bir adım atmadı ve destek kaydını keyfi olarak tamamlandı olarak değiştirdi. Tek önerisi ise bekleyin bugün internet gelmezse, yarın yine bildirirsiniz şeklinde oldu.


    Online işlemlerde yazan internet arızası şu saatte düzelecektir bilgisi ise doğru değil, belirtilen saat geldiğinde internet gelmiyor ve orda yazan saat bilgisi hep erteleniyor.


    Büyük ihtimalle ttnet saha ekipleri kendi müşterilerinin internetini yaparken benim interneti kesti ve saha dolabından müdahale olmadığı sürece internet gelmeyecek gibi görünüyor.


    Teknoloji çağında yaşıyoruz, 1 günlük internet kesintisi bile uzun bir süreyken internetin ne zaman geleceği belli değil!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayata gülümse -- 17 Nisan 2021; 23:29:23 >







  • Yazınızdan anladığım kadarı ile bölgenizde genel sorun var. Hangi iss yi kullanırsanız kullanın komşularınıza da sorabilirsiniz arıza bitene kadar beklemek zorundasınız. Yani destek kaydını kapatmakta haklılar beklemekten başka çareniz yok.

  • Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör kaynaklı genel arıza yaşanmaktadır. Arızanın çözümleneceği ön görülen tarih ve saattir. Ancak çalışmaların uzaması durumunda tarih ve saat bilgisi yerleşik operatör tarafından güncellenmektedir.

    Yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • @TurkNetDestek İnternet kopmasından dolayı 1-2 haftadır düzgün kullanamıyoruz. Gelen turknet çalışanıda "YAPA"da sorun var dedi. Altyapımı telekomada geçiremiyolar. Bugün port değişikliği yapılcak diye internet kesildi. Hala gelmedi. Ne zaman gelir bilgi verilmedi. Yetiştirmem gereken projeler var. Telefon internetide pahalı. Lütfen detaylı bilgi verir misiniz.

    Destek numarası: 43489913

  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port değişikliği işlemleriniz yapılmıştır. Hattınız şu an online durumdadır. 24 saat teknik uzmanlarımız tarafından kontrol edilerek size bilgi verilecektir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.