Dün (16.04.2021) öğleden sonra saat 14.00 civarında internet kesildi, aynı dakikalarda online işlemlerden destek kaydı oluşturdum. Bugün Türknet çağrı merkezinden arayan Elif K. adlı müşteri temsilcisi çözüm yönünde bir adım atmadı ve destek kaydını keyfi olarak tamamlandı olarak değiştirdi. Tek önerisi ise bekleyin bugün internet gelmezse, yarın yine bildirirsiniz şeklinde oldu. Online işlemlerde yazan internet arızası şu saatte düzelecektir bilgisi ise doğru değil, belirtilen saat geldiğinde internet gelmiyor ve orda yazan saat bilgisi hep erteleniyor. Büyük ihtimalle ttnet saha ekipleri kendi müşterilerinin internetini yaparken benim interneti kesti ve saha dolabından müdahale olmadığı sürece internet gelmeyecek gibi görünüyor. Teknoloji çağında yaşıyoruz, 1 günlük internet kesintisi bile uzun bir süreyken internetin ne zaman geleceği belli değil! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayata gülümse -- 17 Nisan 2021; 23:29:23 > |
Bildirim