Şimdi Ara

2. El satın almak isteyen dolandırıcılar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
4
Favori
2.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Arkadaşlar bu işin detaylarını dinlemeden olayı yorumlamışsınız özellikle ilk sayfada inanılmaz farklı bir algı yaratılmış. Bu konu hakkında bütün bilgileri maalesef ki herkese sunmak bu aşamada mümkün olmadığı için Niyazi bey üstü kapalı şekilde bilgi verdi. Detayları bilenler kendisinin söyleminin sadece o birkaç üç kağıtçı için geçerli olduğunu rahatlıkla anlar.

    Maalesef burada birkaç kişi (hatta bir tanesine ben kartımı satmıştım bir süre önce..) herkesten garanti süresinin bitmesine az süre kalan kartları topluyor ve bunları (nasıl yapıldığını insanlara yol göstermemek adına açıklamayacağım) bilerek bozup servislere gönderiyor.

    Akabinde ürüne denk güncel bir kart ile değişim, hediye çeki, para iadesi gibi sahip olduğu haklardan birini kullanıp haksız kazanç elde etmeye devam ediyor.

    Bunun önüne geçiliyor ve uyarı bu noktada yapılıyor sadece, normal kullanıcıları etkileyen bir durum söz konusu değil ki hemen linç kampanyası başlatıyorsunuz. Bu tarz pislikler temizlenmeli, bunun hırsızlıktan, dolandırıcılıktan ne farkı vardır ? Haksız kazanç, haksız kazançtır..

    Çizgi, adam gibi garanti hizmeti vermek yerine, böyle işlerle uğraştığı için kızmış arkadaşlar.

    Niyazi bey doğru söylüyor olabilir; ancak bu konunun öyle iyi niyetle, saf duygularla açılmadığı belli.
    Bir şeyler bahane edilerek, müşterinin işi zorlaştırılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 7 Ağustos 2014; 15:37:20 >
    _____________________________
    PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Samsung Odyssey G7 27 | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra




  • Olabilir değil doğru söylüyor elbette, ben kendisine bu konuda hak veriyorum. Neden burada bahsi geçen lakin ismi geçmeyen ( onlar kendilerini çok iyi biliyor ) şahıslar RMA servisini boş işlerle meşgul etsin ve hakkı olmayan paraları cebine indirsin ki ?

    Niyazi Bey kalkıp burada standart kullanıcıları hedef alan bir söylem içerisine girmiş durumda değil. Bu kendi ayağına kurşun sıkmak olurdu, kendisi sadece bu usulsüzlükleri yapanlar ve bu işlerle uğraşanlar hakkında başlattığı yasal işlem sonrası burada paylaşımda bulunmuş.

    90lı yılların sonunda değiliz en ufak bir sorun hemen duyuruluyor ve herkesin haberi oluyor, hem de çok kısa süre içerisinde... Markalar bu yüzden dikkatli adımlar atmak zorunda günümüzde. O yola girildiği zaman oluşacak algı doğrultusunda bundan en büyük zararı firmanın kendisi görecektir ve o tür hasarların onarılması çok zordur. Çizgi Elektronik genel anlamda müşteri memnuniyetini sağlama konusunda birkaç yıl önceye kıyasla kötü durumda mı ? Evet öyle. Gördüğümüz konular arkadaşlarımızın yaşadığı tecrübeler bunu gösterir nitelikte ve bu inkar edilemez. Geçenlerde bununla ilgili yapılan şikayetler doğrultusunda kendisi geldi bizleri dinledi ve şikayetler doğrultusunda bir hamlede bulundu. Nasıl bir etkiye sahip olacağını bundan sonra izleyip göreceğiz. Dilerim müşteri memnuniyetini sağlama noktasında eskiden de iyi standartlara kavuşur ve olumsuzluklar duymayız.
    _____________________________
    Intel Core i9 13900KS - ASUS ROG Maximus Z790 Extreme - ASUS RTX 4090 Strix Gaming OC - 34" Alienware AW3423DW - Caselabs SMA8 &amp; Custom Watercooling - Corsair 32GB DDR5 7200MHz CL34 Dominator - Corsair Ax1600i - Samsung 990 Pro - Corsair K70 RGB MK.2 SE - Logitech G502X Plus - Creative Sound Blaster ZXR - Beyerdynamic DT 1770 Pro &amp; Mmx 300 2nd Gen






  • kullanıcıların satıcılardan o kadar ağzı yanmışki burda Niyazi SARAL gibi bi isme bile veryansın yapar olmuşlar.
    Niyazi bey in anlatmak isitediğini görmezden gelmeye gerek yok. birazcık düşünürseniz bu şekilde haksız kazanç kapısı açmanın dolayısıyla birilerini maddi zarara uğratmanın çok zor olmadığını idrak edebilirsiniz. adamın sözü bunu yapan işgüzarlara. herkesin üstüne alınmasına gerek yok. burada kaçımız aynı üründen 6-7 defa bozup ürünü garantiye gönderip parasını aldık ? yanlış tarafla tartışıyoruz. benim bu güne kadar çizgi elektronikle ilgili bi diyaloğum olmadı ama hep hakkında iyi şeyler okudum. hepside donanımhaber kullanıcılarıydı. bu kadar olumlu geri bildirimin ardından eşe dosta servisi sağlam diye dell yada asus tavsiye ettim. bu devirde bir elin parmaklarını geçmiyecek müşteri memnuniyetine sahip bi firmayı temsil eden birini aramızda görmektende mutlu oldum açıkçası.
    sizi aramızda görmek güzel Niyazi SARAL. umarım daha çok konuda biz forum kullanıcılarıyla bilgi alışverişinde bulunursunuz
    _____________________________




  • adam gelmiş buraya bizimle dalga geçiyor, şu terbiyesizin yaptığına bakın, kaktılar piyasa bozuk asus ekran kartlarını, şimdi ağlaşıyor. kardeşim sizde bozuk seri ekran kartlarını yekün halde piyasaya sürmeseydiniz, çokmu uyanık sandınız kendinizi! birde demezmi senin sisteminle düzgün çalışmıyor, tüy dikti yaptığı işin üstüne. sanki buradakiler saf salak, böyle bir saçmalığıda itibar edecekler. adam olun çekin piyasadan bozuk seri ekran kartlarını, ya da işte böyle savcılık mavcılık hediye çeki diye ağlaşırsınız.

    arkadaşlar, bu kendiliksizin laflarına itibar etmeyin, eğer ekran kartınızın bozuk olduğunu (artifactlanma yaptığını) fatura tarihinden itibaren ilk 6 ay içinde tespit ettiyseniz kartın sağlam olduğunu kanıtlamak satıcının vazifesi (tüketici kanunu 10/1). teknik servis falanda uğraşmayın, doğrudan tüketici hakem heyetine başvurup bozuk bu ben bunu iade edeceğim paramı versinler deyin (tüketici kanunu 11/1a).

    aha bu da tüketici kanunu
    tüketici kanunu
    _____________________________

    NVIDIA GeForce RTX 30 Serisi Kullananlar Kulübü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apulunas

    adam gelmiş buraya bizimle dalga geçiyor, şu terbiyesizin yaptığına bakın, kaktılar piyasa bozuk asus ekran kartlarını, şimdi ağlaşıyor. kardeşim sizde bozuk seri ekran kartlarını yekün halde piyasaya sürmeseydiniz, çokmu uyanık sandınız kendinizi! birde demezmi senin sisteminle düzgün çalışmıyor, tüy dikti yaptığı işin üstüne. sanki buradakiler saf salak, böyle bir saçmalığıda itibar edecekler. adam olun çekin piyasadan bozuk seri ekran kartlarını, ya da işte böyle savcılık mavcılık hediye çeki diye ağlaşırsınız.

    arkadaşlar, bu kendiliksizin laflarına itibar etmeyin, eğer ekran kartınızın bozuk olduğunu (artifactlanma yaptığını) fatura tarihinden itibaren ilk 6 ay içinde tespit ettiyseniz kartın sağlam olduğunu kanıtlamak satıcının vazifesi (tüketici kanunu 10/1). teknik servis falanda uğraşmayın, doğrudan tüketici hakem heyetine başvurup bozuk bu ben bunu iade edeceğim paramı versinler deyin (tüketici kanunu 11/1a).

    aha bu da tüketici kanunu
    tüketici kanunu

    hocam süper açıklama benim aklım ermez o dolamdırıcalar ile alllah arasında birsey sizi bu ürüne garanti veriyorsanın seve seve ürünü degiştirip yada para iadasini yapmak zorundasınız benim bildigim fatura sade kadeve için kullanılır garanti ile alakası yoktur
    _____________________________

    İntel i7 13700K// Asus Rog Z790-E Gamıng // Gskıll 32GB (2x16GB) Trıdent Z5 Siyah DDR5 6400MHz CL32 1.4V Rgb // Asus Rog Ruyjın II 360mm Sıvı Soğutucu // Asus Rog RTX 3080 // Samsung 1TB 990 Pro // Corsair AX1000 80+ Titanium Güç Kaynağı // Lian Li O11 Dynamic Evo Black




  • Normal bir kullanıcı alıp satıyorsa, bir bilemedin iki defa arıza ile karşılaşıp garantiye gönderiliyorsa ve para iadesi çıkıyorsa bence bunda sorun yok. Fakat, bu işi kendisine meslek edinmiş insanlardan dolayı 2. el zarar görecektir, demeye getirilmiş. Yoksa kimse kimseye 2. elden ürün alamazsın, alırsan arızalı çıkması durumunda garanti dışı bırakılır diyemez ve demeye de hakkı yoktur.

    Burada servisin de elinden bir şey geleceğini sanmıyorum. Sonuçta, ürün arızalı geliyor ve onarımı mümkün olmayacak şekilde bilinçli bozulmuşsa servis ne yapabilir. Bi ihtimal, servise gönderilen ürünleri teslim eden kişi hep aynı isimde ise ve her defasında para iadesi çıkıyorsa, adına kayıtlı bir işyeri yoksa, servisler ile bir anlaşması yoksa servis bu durumdan dolayı takibe alabilir.

    Bu düşüncelerim sadece çizgi elektronik için geçerli değil, tüm servis hizmeti veren şirketler için geçerli.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Supervisor_

    quote:

    Orijinalden alıntı: apulunas

    adam gelmiş buraya bizimle dalga geçiyor, şu terbiyesizin yaptığına bakın, kaktılar piyasa bozuk asus ekran kartlarını, şimdi ağlaşıyor. kardeşim sizde bozuk seri ekran kartlarını yekün halde piyasaya sürmeseydiniz, çokmu uyanık sandınız kendinizi! birde demezmi senin sisteminle düzgün çalışmıyor, tüy dikti yaptığı işin üstüne. sanki buradakiler saf salak, böyle bir saçmalığıda itibar edecekler. adam olun çekin piyasadan bozuk seri ekran kartlarını, ya da işte böyle savcılık mavcılık hediye çeki diye ağlaşırsınız.

    arkadaşlar, bu kendiliksizin laflarına itibar etmeyin, eğer ekran kartınızın bozuk olduğunu (artifactlanma yaptığını) fatura tarihinden itibaren ilk 6 ay içinde tespit ettiyseniz kartın sağlam olduğunu kanıtlamak satıcının vazifesi (tüketici kanunu 10/1). teknik servis falanda uğraşmayın, doğrudan tüketici hakem heyetine başvurup bozuk bu ben bunu iade edeceğim paramı versinler deyin (tüketici kanunu 11/1a).

    aha bu da tüketici kanunu
    tüketici kanunu

    hocam süper açıklama benim aklım ermez o dolamdırıcalar ile alllah arasında birsey sizi bu ürüne garanti veriyorsanın seve seve ürünü degiştirip yada para iadasini yapmak zorundasınız benim bildigim fatura sade kadeve için kullanılır garanti ile alakası yoktur

    garanti belgesinin çok bir önemi yok hocam, bu yanlış bilinir. esas olan fatura. mahkemede, tüketici heyetide ilk faturaya bakar. zaten tüketici kanunun 56. maddesinde garanti ile ilgili açıklamarda var. şirket avukatları sıradan vatandaşın bilgisizliğinden çokça istifade ederler, ama işini bilen bir tüketici satıcı firmayı isterse parmağında oynatır. tüketici kanunu işin sadece bir basamağı, birde alacağınız kesinleştikten sonra yapabilecekleriniz varki, benim diyen şirketin avukatını kapınıza kadar getirirsiniz.
    _____________________________

    NVIDIA GeForce RTX 30 Serisi Kullananlar Kulübü




  • Şimdi iyi niyet adı altında atılmış kötü bir adım olmuş aslında.İki ucu keskin kılıç misali, ben kötüden kurtulayım derken iyi niyetli müşterinin de başı çok yanacak.Zaten servis konusunda sıkıntı vardı, bu da üstüne tuz biber oldu.Kendi ülkemizde yaşadığımız sorunu başkasının ülkesinde yaşamıyoruz yahu.
    _____________________________
    Intel I5 3570k@ 4.2Ghz//Msi Z77a-GD55 //Corsair Vengeance 2X4 1600//Zotac Gtx 460(emekli)// Evga Gtx 570 Classified (Emekli)//MSI GTX760 Twin Frozr(Yedek)//MSI R9 290 Gaming//Ocz Agility 3 120Gb//Samsung SSD 840 EVO 250//2xSamsung Spinpoint F3 500Gb//Corsair H80i//High Power Element Smart 750W(Değişecek)
  • Kimseyi savunmak istemiyorum ama Niyazi beyin 2. el de dürüstçe alışveriş yapanlara sözünün olmadığı apaçık ortada.

    Kaldıki 2. elde 3 4 kez arızalı ürün almış olup garanti kapsamında faturası olmamasına rağmen ürünü teknik servis tarafından onarılıp tarafıma gönderilmiştir.

    İsteyen olursa bütün servis kayıtlarım duruyor resimli olan ürünlerde dahil.

    Niyazi beyin tek derdi dolandırıcılarla bence forumun 2. el kısmı baya bir darbe almış durumda dolandırıcılar sayesinde.

    2008 üyesiyim 45 referansım var hiç sorun yaşamadım nede kimsenin hakkını yemişliğim yok. Ama böyle sahtekarlar yüzünden kurunun yanında yaşta yanıyor.

    Teknik servisle sorunu olanlar Niyazi beye direk e-mail atsın derim bizzat ilgileniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chamonix -- 7 Ağustos 2014; 16:41:34 >
    _____________________________
    AMD RYZEN 5 3600 * MSI MEG X570 UNIFY * CORSAIR 3600MHZ CL16 TRIDENT Z RGB 4X16GB 64GB * HP OMEN 27 G-SYSNC*VIEWSONIC 27" 155HZ CURVED *MSI RTX 2070SUPER VENTUS OC* CORSAIR X570 CRYSTAL RED * XFX PR750W 750W SILVER 85+ * SAMSUNG 970 PRO 512GB NVME M.2 PCI EXPRESS SSD + JAMESDONKEY 960GB SATA SSD
  • Benim istediğim bilgi şudur

    Denilene göre forumda bir kaç kişi bu işi yapıyor.İsimleri belli kesin.Yapcağınız iş basit isimleri yazın bizde bilelim kimdir bu elemanlar.Eğer birşey aldıysak bidaha uzak dururuz.
    _____________________________
    CORSAIR 900D -- Corsair HX1200i -- GIGABYTE Z370 AORUS 7 -- 8700K -- MSI 1080 TI ARMOR -- GSKILL 16GB 3200MHZ CL16 -- SAMSUNG EVO 850 1TB ssd + SAMSUNG 970 EVO 250GB ssd -- CREATIVE X-FI SBX PRO USB -- LOGITECH Z906 --Corsair H115i -- NOCTUA D15 -- Corsair H105 -- SAMSUNG 40JU6070 4K''
  • Bi dakika. Sizler size gelen kullanılmış kartları temizleyip bize zaten tekrar sattırıyorsunuz. E bu size müstahak. Servis beni mahkemeye verecek var ya emdikleri sütü burunlarından getiririm. Kimsiniz siz ? Sizin göreviniz kartı kontrol etmek ve yapmak. Ama gelen ürünlere adam gibi muamele yapıldığından bile şüphedarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ryzen 5 1600 // MSI X370 Gaming Plus // Corsair RGB 8GBx2 3000Mhz CL15 // Asus ROG Strix GTX1060 O.C // Samsung Evo 850 250GB // WD Blue 1TB 64mb // Corsair 270R // Corsair CX600 // Samsung CF390 24'' // Corsair K55 RGB
  • yav hocam iyi hoşta, zaten kendiside demiş, ikinci elde ürün bedeli iadesi fatura sahibine yapılır diye.
    buradaki çoğu insanın bilmediği bir şey var, ikinci el ürün tüketici kanununa tabi değildir, yani firmanın insiyatifine kalmış durumdasınız. bende fatura vardı, bende garanti vardı para etmez, çünkü yasal muhattap değilsiniz, hiçbir yasal mercide hakkınızı arayamazsınız. eğer sıkıntınız giderildiyse muhakak firmanın bu işten bir karı vardır. böyle diyorum çünkü benim faturalı ürünlerimi sırf bedel iadesi istediğim için tarafıma iade bile etmediler. madem dediğiniz gibi iyi niyetli falan fişmekan, ne halt yemeye dünya kadar bozuk asus ekran kartını piyasaya sürdüler, hadi bilmiyorlardı, neden insanları halen mağdur ediyorlar. şu kadarını söyleyeyim, şirket avukatlarının ciğerini bilirim, bu göz boyamalara aldanmayın, kendi düşen ağlamaz.
    _____________________________

    NVIDIA GeForce RTX 30 Serisi Kullananlar Kulübü
  • Ben genel olarak yazmamıştım bu durumu sadece dolandırıcılara nispeten yazdım.

    Mağdur olanlar var biliyorum okuyorum ama gerçekten 2. el de bir sürü dolandırıcı türedi öncelikle bunların önüne geçilirse

    zaten herşey rayına oturacaktır. eskiden fatura garanti belgesinin okadarda önemi yoktu ben vatan bilgisayardan kendi adıma olmamasına rağmen ürün değiştirttim hemde 2 kez ama değişim faturası yada fatura istiyorlardı kimin adına oldugu pekte önemli değil. faturası olsun yeterliydi. ama suan ne yapmaya calısıyorlar anlamış değilim.

    Olan tüketicilere oluyor millette haliyle yurtdışına yöneliyor.
    _____________________________
    AMD RYZEN 5 3600 * MSI MEG X570 UNIFY * CORSAIR 3600MHZ CL16 TRIDENT Z RGB 4X16GB 64GB * HP OMEN 27 G-SYSNC*VIEWSONIC 27" 155HZ CURVED *MSI RTX 2070SUPER VENTUS OC* CORSAIR X570 CRYSTAL RED * XFX PR750W 750W SILVER 85+ * SAMSUNG 970 PRO 512GB NVME M.2 PCI EXPRESS SSD + JAMESDONKEY 960GB SATA SSD
  • 2 aylık bir ürünü serviste "garanti kapsamından çıktı" diye etiketleyip bir dahaki sefere iyi niyet garantisinden yapabiliriz diyen insanlara ne demeli acaba?

    buram buram kalite ve etik kokuyor.
  • Niyazi bey iyi niyetli bir konu açmışsınız ama sonuç....


    streisand etkisi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EMRES754

    Benim istediğim bilgi şudur

    Denilene göre forumda bir kaç kişi bu işi yapıyor.İsimleri belli kesin.Yapcağınız iş basit isimleri yazın bizde bilelim kimdir bu elemanlar.Eğer birşey aldıysak bidaha uzak dururuz.

    +1

    En azından forumda bu sahtekarlığı yapan kişilerin isimlerini belirtinde dedikleriniz bir şeylere dayansın.Zaten yasal yollara başvurulmuş isimleri şimdi açıklanmalıki dedikleriniz insanların zihninde bir daha düşünülsün ve hangi amaçla açıldığı anlaşılsın bu konunun.İnsanlar kiminle alışveriş yapıp,kiminle yapmayacağını öğrensin.Bir şeylere dayandırın söylediğiniz cümleleri.
    _____________________________
    PSN: PHO3N1X-TR
  • Amma saftirik insan var yahu.adamlar zaten cakalligin onde gidenini yapiyorlar birde uzerine utanmadan boyle konu aciyorlar ve hala bu dolandirici cizgiyi savunuyorlar.insallah yakin zamanda bunlarin urunleri bozulurda garanti disi birakirlar.o zaman iste saglam gulerim.bu cizginin gercek yuzunu gormus olurlar.aslinda ben kime ne anlatiyorum bu devirde dolandiricilar rusvetciler el ustunde tutuluyor.bu halka hersey mustahakta olan bizede oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SONY Playstation 5 Digital Sürüm

    AMD Ryzen 7 7700 (5.5 Ghz)--Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti Windforce OC SFF 16GB--MSI MAG X870 TOMAHAWK WIFI--Patriot Viper Venom 32GB (2x16GB) DDR5 7400MHz CL36(6200 CL26 1:1)--43" Samsung UHD 4K 144 Hz Odyssey Neo G7 G70NC Gaming Monitor--32" Samsung Odyssey G7 240 Hz G-Sync WQHD 2K Curved Monitör --WD Wd Black Sn850 1 TB Gen4 NVMe M.2 SSD--Crucial P3 Plus 1TB PCIe Gen4 3D NAND NVMe M.2 SSD--970 EVO 500 GB NVMe M.2 SSD--960 EVO 500 GB NVMe M.2 SSD--WD Green SN350 NVMe M.2 SSD (480 GB)--Phanteks Eclipse P500A--MSI MPG A850G Gen5 850 W--NZXT Kraken X62 Liquid Cooling System--Ultra Slim Soundbar HW-S800B--Asus TUF K3 AURA Mekanik Oyuncu Klavyesi--ROCCAT KONE EMP RGB Gaming Mouse
  • Çizgi eletronikten bu saatten sonra çizgi garantisi altında hiç bir ürün almam
    _____________________________
  • Garanti kapsamında yapılması gereken arızaya kullanıcı hatası derken bişey yok ama
    _____________________________
  • bu mining denen melet çıktı ortalık karıştı millet aldı aldı kartları piyasa kart bırakmadı bunun böyle olacagı belliydi zaten kartlar satılırken ne asusun ne power colorun sesi çıkmıyordu gelsin paralar diye cukkaya atıyorlardı şimdi iş degişti millet kartları geri yollayınca garantiye şonuç ortada adam akıllı kart yapsınlar kimseye söz düşmesin bence
    _____________________________

    İntel i7 13700K// Asus Rog Z790-E Gamıng // Gskıll 32GB (2x16GB) Trıdent Z5 Siyah DDR5 6400MHz CL32 1.4V Rgb // Asus Rog Ruyjın II 360mm Sıvı Soğutucu // Asus Rog RTX 3080 // Samsung 1TB 990 Pro // Corsair AX1000 80+ Titanium Güç Kaynağı // Lian Li O11 Dynamic Evo Black
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.