Şimdi Ara

2.0 tdi 136 hp a6 9.9 sn

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu arac 1640 kilo bos agirlikta. Peki nasil olurda 136 hp 1640 kg bir arac 9.9 snde 100e cikabiliyor yani bu tork motor hacmi ve beygir gucunun arasindaki iliski nasil birsey bilen var mi?
    1.6 120 hp 1350 kg multijet aracim var 10.5 sn arada 16 hp var evet ama 300 kg de fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.6 dizel c200d stock 136 hp 10.2sn 0-100 ü ona bakarsak araç üstüne de 1.6 motor ve boş ağırlığı 1655kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki hacimden ötürüdür,araç daha istekli olabilir devir çevirmeye,dolayısıyla maksimum güç verdiği devire çabuk ulaşabilir.Tamamen varsayımda bulunuyorum.

    Sizin 1.6 aracınız 120 hp olsa bile belki devrine geç varıyordur Audiye gore

    T

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu aciklayacak bir grafik yada met bir bilgi sunabilecek olan yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vites oranlarını 0-100 e göre optimize etmişlerdir,, malum,katalog verilerinde 100-200 pek yazmaz
  • Alfa 145 0-100 11.2 sn. 1.4 motor 103 hp 124 tork.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her 0-100'e inanmamak lazım.

    Bu linkte bahsettiğiniz aracın hız ölçümleri mevcut :http://www.zeperfs.com/en/fiche1262-audi-a6-2-0-tdi.htm

    Ağırlığına göre iyi sayılır. Fakat yaş olarak en azından 7-8 yaşında, 200.000 km'nin altında olanlarıda sayıca az.

    Eski nesil Multitronic şanzımanlıları da var, bunların hepsi performans kaybına işaret ediyor.



    Videoda Fluence A6'yı geçiyormuş 4. ve 5. vitesten sonra. Audi'de baya bir güç kaybı mevcut yoksa o kadar kolay değil geçmesi.

    Fluence 1.5 dCi EDC'de o kadar uçan kaçan bir araç değil, 110 beygir 1389 kg 12 sn 0-100'ü var. Ben 1.6 TDi Octavia ile çok fluence dizel edc avladım 1.5-2 boy geçiyorum.

    Bu linktede 1.6 TDI A3 ile 2.0 TDI A6'nın kıyaslaması mevcut :http://www.zeperfs.com/en/duel1262-5758.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 12 Mart 2016; 13:46:11 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi a4 1.8 tfsi vs 2.0 dizel
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Her 0-100'e inanmamak lazım.

    Bu linkte bahsettiğiniz aracın hız ölçümleri mevcut :http://www.zeperfs.com/en/fiche1262-audi-a6-2-0-tdi.htm

    Ağırlığına göre iyi sayılır. Fakat yaş olarak en azından 7-8 yaşında, 200.000 km'nin altında olanlarıda sayıca az.

    Eski nesil Multitronic şanzımanlıları da var, bunların hepsi performans kaybına işaret ediyor.



    Videoda Fluence A6'yı geçiyormuş 4. ve 5. vitesten sonra. Audi'de baya bir güç kaybı mevcut yoksa o kadar kolay değil geçmesi.

    Fluence 1.5 dCi EDC'de o kadar uçan kaçan bir araç değil, 110 beygir 1389 kg 12 sn 0-100'ü var. Ben 1.6 TDi Octavia ile çok fluence dizel edc avladım 1.5-2 boy geçiyorum.

    Bu linktede 1.6 TDI A3 ile 2.0 TDI A6'nın kıyaslaması mevcut :http://www.zeperfs.com/en/duel1262-5758.htm

    Simdi sizi afaroz edecekler tdi motorla edc'yi gectiginiz icin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Arkadaslar bu arac 1640 kilo bos agirlikta. Peki nasil olurda 136 hp 1640 kg bir arac 9.9 snde 100e cikabiliyor yani bu tork motor hacmi ve beygir gucunun arasindaki iliski nasil birsey bilen var mi?
    1.6 120 hp 1350 kg multijet aracim var 10.5 sn arada 16 hp var evet ama 300 kg de fark var.

    Vites aralığının, aerodinamik yapısının filanda etkisi vardır hocam.
    Benim aracım 1450kg, 2.0 Dizel 126hp 300nm. 0-100 değeri ise 10.6sn ama 100km/h hızdan sonra uzuyor :)
  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sol seriidin fatihi 1.6 136bg ile kac saniyede cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/qBA2HOl6h94

    Mobildeyim bide fatihe bakın dogrumu bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    1.6 dizel c200d stock 136 hp 10.2sn 0-100 ü ona bakarsak araç üstüne de 1.6 motor ve boş ağırlığı 1655kg

    Hocam,verilerde yanlışlık var.
    0-100 9.7 sn
    1485 kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağırlık veriniz doğru fakat 9.7 sn aynı aracın manuel şanzımanlı versiyonlusunun değeri. Manueller çok nadir var piyasada ilk onlar gelmişti. Otomatiğin 0-100ü 10.2 sn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    1.5 110 Dci fluance 10,5 Sn civarında 0-100 Km/s yapar.1.5 90'lık dci stepway'lar symbol'ler daha az torka ve güce rağmen 11 sn'de 100'ü görüyor.
  • Manuel ve style paket değerleri öyle otomatik amg verileri benim verdiğim kendi aracım şahsen böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    1.5 110 Dci fluance 10,5 Sn civarında 0-100 Km/s yapar.1.5 90'lık dci stepway'lar symbol'ler daha az torka ve güce rağmen 11 sn'de 100'ü görüyor.

    1.5 dCi EDC Fluence'nin 10.5 saniyede 100 yaptığına dair herhangi bir veri, kaynağınız varmı hocam? Yokuş aşağı çekilmiş bir youtube videosu gerçeği yansıtmaz.

    Fabrikanın açıkladığı teknik verisi 11.9 saniye.

     2.0 tdi 136 hp a6 9.9 sn

    90'lık dci symboller 1059 kg, sandero ise 1158 kg. Fluence'den 200-300 kg hafifler. Bu ağırlık farkı aradaki beygir farkını dengeliyor zaten.

    Ayrıca herşey 0-100'den ibaret değil, şanzıman oranları felanda önemli bu durumlarda, mesela 1.3 dizel 95 beygir punto 1.6 dizel 105 beygirlik aracı kalkışta geçiyor ama 2.vitesin sonlarında ve 3. vitesten itibaren 1.3 dizel geride kalıyor. Ayrıca Yolda bir araçla kapışırken dur kardeş 0'dan başlayak diyemiyoruz, o anda 80-120, 60-100, 80-180 gibi hızlanmalar geçerli oluyor.
    Ben 1.5 dCi 105 beygirlik manuel megane sport tourer ile yanyana 160a kadar bastım sonunda 2 boy arkamdaydı. Bunların sebepleride basit. Fluence ve Megane ST ağır araçlar 1390 kg civarındalar. Maksimum torkunu TDI'dan daha geç veriyor 1500e 1750. Maksimum gücünü de daha geç veriyor ve sadece o devirde verip bitiriyor (4000 d/d) 1.6 TDI'da maksimum güç 3.000 devirden itibaren başlayıp 4.000 devire kadar sürüyor. Ayrıca arada 84 kg'lık bir hafiflikte söz konusu olduğundan TDI'ın DCi'ı geçmesi de normal bir durum.

    100-110 beygirlik turbo dizel araçlarla yaptığımız şeylere bakınca çok garip geliyor aslında ama, ülkemiz şartlarında benzin fiyatları, vergiler uçmuş gitmiş herkes çok yakmayan, vergisi yüksek olmayan alırken fiyatı yüksek olmayan araç alma derdinde, yoksa kim istemez ABD'deki gibi V8 V6 Camry'ler Mondeo'lar ile denemeyi




  • 1.5 dci 110 hp 240 tork sport modu ile 0-100 m 10.4 saniye verisi yaptım. Arac 1400 kg manuel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli olan motorun verebildiği en yüksek değer değildir. Evet katalogda en yüksek değerleri yazarlar ama motor onun dışında ne yapıyor kimse söylemez. "Efendim 2.0 motor 140 beygir arabamız var. 140 beygir gücü 6200 devirde vermektedir. 183 nm olan torkunu 4500 devirde vermektedir". İyi hoş da bu araba 2000 devirde ne yapıyor? 2500 devirde ne yapıyor? 3500 devirde ne kadar tork verebiliyor? Devir bandı dolu olan motor daha iyi taşır kasayı.
    Mesela 1.2 TSI Golf 105 beygir güç üretiyor. 10.2 saniye 0-100 süresi ve 192 km/s azami hızı var.
    1550 devirde 175 nm tork veriyor. Yani 1550 devirde 38 beygir kadar bir güç üretiyor. 4100 devire kadar da bu torku üretmeye devam ediyor. O zaman:

    RPM 1550 -> 38 Bg
    RPM 2000 -> 50 Bg
    RPM 2500 -> 62 Bg
    RPM 3000 -> 75 Bg
    RPM 3500 -> 87 Bg
    RPM 4000 -> 100 Bg
    RPM 4100 -> 102 Bg (Burada motor en yüksek gücüne yaklaşıyor, ancak en yüksek gücünü 5000 devirde veriyor)
    RPM 4500 -> 103-104 Bg (Bu aralıkta)
    RPM 5000 -> 105 Bg (Burada tork 146'ya kadar düşüyor)

    Katalogda 4500 devirdeki veri verilmemiş. Ancak 1550-4100 devir arasında 175 nm tork ürettiği verilmiş, buradan hesapla yukarıdaki beygir gücü değerini bulduk. 4500 devirde ne yaptığını bilemiyoruz ama 102-105 beygir arası bir değer (103-104) kabul edip hesaplarsak yaklaşık 160 nm tork ürettiğini buluyoruz. Şimdi karşısına çıkaracağınız araba mesela 1.6 Atmosferik 8 Valf bir motor olsun (Hitler motora benzer ancak Hitler'in tüm verilerini bilmediğim için hayali bir motor olsun):

    RPM 1500 -> 20 Bg
    RPM 2000 -> 28 Bg
    RPM 2500 -> 38 Bg
    RPM 3000 -> 50 Bg
    RPM 3500 -> 63 Bg
    RPM 3800 -> 80 Bg
    RPM 4000 -> 83 Bg
    RPM 4500 -> 90 Bg
    RPM 5000 -> 97 Bg
    RPM 5500 -> 100 Bg
    RPM 5600 -> 102 Bg

    Baktığımızda ikisi de hemen hemen aynı beygir gücünde (102-105) ancak 1.2 litre motorun her devirde gerisinde kalıyor. Hem de çoğu yerde ciddi farkla gerisinde kalıyor. Şimdi 1232 Kiloluk Golf 6 0-100 hızlanmasını bu motorla 11,3 saniyede tamamlarken 188 km/s fabrika verisi verilmiş. 1210 kiloluk Golf 7 ise sadece 22 kiloluk bir ağırlık avantajı varken 10,2 saniye 0-100 süresi ve 192 Km/s son hız yapıyor. Hatta onu da geçtim, 1297 kiloluk Station Golf 1.2 TSI motorla 0-100 hızlanmasını 10,7 saniyede tamamlıyor 193 km/s hıza çıkabiliyor. Aradaki 87 kiloluk farka rağmen 1.2 motor daha iyi bir hızlanma sunuyor. Çünkü maksimum gücü benzer olan 1.6 atmosferik motordan daha "dolu" bir motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 12 Mart 2016; 20:50:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Arkadaslar bu arac 1640 kilo bos agirlikta. Peki nasil olurda 136 hp 1640 kg bir arac 9.9 snde 100e cikabiliyor yani bu tork motor hacmi ve beygir gucunun arasindaki iliski nasil birsey bilen var mi?
    1.6 120 hp 1350 kg multijet aracim var 10.5 sn arada 16 hp var evet ama 300 kg de fark var.

    Audi almayın symbol alın swap yapın

    1.5 symboller 11 saniyede çıkıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.