Şimdi Ara

1v1y.com Marmo(n)t Mağdurları (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
11
Favori
13.447
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aygunal A kullanıcısına yanıt
    Bana siparişlerimin iptal edildiği mail ile bildirildi, zaten siparişlerim sayfasında da iptal olarak görülüyor, THH başvurusunda iptal maillerini kullandım.
  • ullumanitu U kullanıcısına yanıt
    Bende sizinle ayni dusuncedeyim hocam fakat yargiya guvenmek İyi bir avukatta gerektirir. İs idare mahkemesine giderse oradan yenik ayrilabiliriz onu demek istedim tabi aramizda bi avukat varsa sknti olmaz 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barda_06 B kullanıcısına yanıt
    Birisi dalga geçiyor hocam. İlk başta evdeki çadir fotosu uludagda ve cesitli sitelerde vardi ikinci fotoyu da youtubedan almiş :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ullumanitu

    Birisi dalga geçiyor hocam. İlk başta evdeki çadir fotosu uludagda ve cesitli sitelerde vardi ikinci fotoyu da youtubedan almiş :D

    tesekkurler biden heycanladim be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben konuyla ilgili olarak e-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi üzerinden başvuruda bulundum. Başvurmak isteyen olursa, bilgi amaçlı olarak, başvuruda kullandığım dilekçeyi paylaşıyorum.

    Dilekçe içeriğinde ayrıca, %95'lere varan indirimlerin hayatın olağan akışının bir parçası olduğunu belirtmek üzere başvuruda bulunduğum tarih itibarıyla %95 indirimle mudo.com.tr satılan bir ürünü ekledim.

    Kanun hükümleri çerçevesinde hak aramak kötü niyetlilik veya ayıp değil. Bana göre bir firma, alıcı onayı olmaksızın keyfekeder şekilde "Yanlışlık oldu, iptal ediyoruz" diyememeli. Zira firmaların bu alanda faaliyet göstermek amacıyla kurulan iç kontrol, risk yönetimi v.b. birimleri var. Ayrıca etiket fiyatı ile kasa fiyatı arasında farklılık varsa tüketici lehine olan fiyatın geçerli olacağı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun içeriğinde mevcut.

    -------

    Perabayt Bilişim Pazarlama ve Dış Ticaret A.Ş. (“Firma” olarak anılacaktır) sahipliğindekiwww.1v1y.com adresli internet sitesinden 04 Ocak 2018 tarihinde “Marmot” markalı 4 mevsim çadır ürünü satın aldım. Ürün bedelini kredi kartım ile tam, eksiksiz olarak ödedim. Siparişin başarılı şekilde oluşturulduğuna ve ödemenin tahsil edildiğine dair perabayt@markalar.1v1y.com adresinden 04 Ocak 2018 tarihinde bilgilendirme e-postası aldım.

    Firmanın perabayt@markalar.1v1y.com üzerinden gönderdiği 05 Ocak 2018 tarihli e-posta ile siparişimin Firma tarafından tek taraflı olarak iptal edildiği belirtilmiştir. İptal işleminin gerekçesi olarak ilgili e-posta içeriğinde “04.01.2018 tarihinde verdiğiniz 8183*** numaralı siparişinizdeki 4 Mevsim tedarik sürecindeki beklenmedik aksaklıklar nedeniyle iptal edildi.” ibaresi bulunmaktadır. Yine Firmanın müşteri hizmetlerinin sözlü yaptığı bilgilendirme içeriğinde; ürün fiyatının hatalı sunulması sebebiyle siparişimin iptal edildiği belirtilmiştir. Süreç neticesinde, ürün için yaptığım ödeme tutarı tarafıma iade edilmiştir.

    Firma tarafından yapılan tek taraflı iptal işlemi, onayım/rızam olmadan ve aranmadan yapılmıştır. Firma tarafından gönderilen mesafeli satış sözleşmesinde “5.4 - SATICI, haklı bir sebebe dayanmak şartıyla ve/veya sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ve ALICI’nın açık ve anlaşılabilir bir şekilde bilgilendirilerek onayının alınmış olması şartıyla, ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.” denmektedir. Ancak sipariş iptaline ilişkin onayım alınmamış, siparişin Firma tarafından iptal edildiğine dair yalnızca bilgilendirme yapılmıştır.

    İnternet üzerinden yapılan satışlarda; tanıtım, stokların eritilmesi v.b. amaçlarla %95’e varan indirim uygulaması yaygındır. Bu duruma örnek teşkil eden, Mudo markalı, %95 indirim ile satılan bir ürün fiyatı bilgi amaçlı olarak ekte tarafınıza sunulmaktadır.

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un “Satıştan Kaçınma” başlıklı 6/1. maddesinde
    “(1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.” denmektedir.

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un “Fiyat Etiketi” başlıklı 54/2. maddesinde “Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır.” denmektedir.

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un “Ayıplı Hizmet” başlıklı 13-14-15-16. maddelerinde “Ayıplı hizmet, sözleşmede belirlenen süre içinde başlamaması veya taraflarca kararlaştırılmış olan ve objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan hizmettir. Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır.” denmektedir.

    Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Sözleşmenin ifası ve teslimat” başlıklı maddelerinde “Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır.”, “Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.” denmektedir.

    Bu kapsamda; rızam olmadan satıcı Firma tarafından iptal edilen sipariş içeriğinde yer alan ürünün veya benzer kalitede ürünün (Northface, Columbia, Salomon, Patagonia, Lowa, Boreal, Mountain Hard Wear markalı) aynı fiyattan tarafıma satışının yapılması yönündeki talebimin tarafınızca değerlendirilmesini arz ederim.

    Saygılarımla,

    Sipariş Tarihi ve Saati: 4 Ocak 2018 Perşembe, 22:47
    Sipariş Tutarı: 74.89 TL (Gönderi ücreti dâhil)
    Ürün İçeriği ve Adedi: 1 adet, standart beden “Marmot” marka 4 mevsim çadır

    Ek-1: Siparişin onaylandığına dair e-posta
    Ek-2: Siparişin tek taraflı iptalini gösterir e-posta
    Ek-3: Farklı bir firma tarafından satışa sunulan, benzer indirim oranına sahip ürün görseli
    Ek-4: İnternet bankacılığında ödemenin yapıldığını gösterir ekran görüntüsü
    Ek-5: Siparişe ilişkinwww.1v1y.com adresindeki ekran görüntüsü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Thh bende başvurdum bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek korkum kaybedersek ki o olasılık da var..çünkü fiyatlar arası uçurum var..bizden ne kadar para çıkacağıdır...
  • hocam fiş numarası isitoyr THH başvurusu için. nerde yazıyor bu?
  • muratyx M kullanıcısına yanıt
    boş bırak o bölümü.
  • Ben de indirimleri severim. Ancak asıl soru daha sipariş verirken fiyatların yalnış olduğunu biliyor muyduk?



    Eğer öyle ise kusıra bakmayın mağduriyet göremiyorum.



    Hayır öyle değil aslında bu indirim normal olabilir hadi hayırlısı şeklinde sipariş ettiysek 100/100 haklıyız.



    Svg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR ; bana lat limitsiz 30 tl yüklediler..ben şimdi kullansam THH ye başvuru hakkımı kaybederim değilmi..hala kullanmadım...kararsızım..sizce ne yapayım..başvuranlar umudunuz nasıl..
  • ceramicer43 kullanıcısına yanıt
    Nasıl yüklediler yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoubleJift

    Nasıl yüklediler yav

    Aradıklarında istedim..az istemişim..kaç kişi verdiki thh ne..merak ettim..
  • Bunlar müşterilerinize ayrımcılık yapıyor; bazılarına altlimitli ( altlimitsiz dahi değil) kargo bedava hediye ederken, kimilerine bedava çek veriyorlar. Ben de üyeliğimi iptal edip kurtuldum bunlardan
  • Thh ye başvurmaya düşünüyorum, ekran görüntüsü Olan arkadaşlar bir pm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karara bağlandı :) hadi hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ullumanitu U kullanıcısına yanıt
    Ulaştı mı karar elinize?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayır daha ulaşmadı. Bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ullumanitu U kullanıcısına yanıt
    Benimki elime ulaştı. Sonuç lehime.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimki ulasmadı hala. Kep adresi alacam bu gidişle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.