Şimdi Ara

159'un peşindeyim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 159'un peşindeyim :)

    BMW 3.20d, Yeni Passat TSI DSG, Merso C180, İnsignia arasından 159'a kendimi daha yakın hissediyorum. Bulabilirsem temiz az yol yapmış 2.el almaya karar verdim gibi. Araç otomatik ve JTD motor olacak.

    Aşağıda bahsettiğim aracın eksileri olarak değerlendirilen durumlar hakkında sizlerden fikir almak istiyorum.

    Aracın ekisileri olarak bahsedilenler;

    -Biraz fazla yaktığı söyleniyor (otomatik vites JTD motor). şu anda 2005 model dizel otomatik fiesta kullanıyorum 159 1.9 JTD otomatik vites yakıt olarak çok fark edermi? Şehir trafiğine çok girmiyorum, normal bir kullanım tarzım var. Senede 10.000 km yapıyorum.

    -İç malzeme kalitesi düşük deniyor. İç kaplamalarda çoğunlukla sert plastik malzeme mevcutmuş ve bu araçta tıkırtılara yol açıyormuş. Tıkırtıya karşı kulaklarım çok hassastır :)

    -Servisi ve yedek parçası pahalı deniyor. İnternet sitesinde Ankarada servisi yok görünüyor.

    -Elden çıkarırken değerinden çok kaybettiği söyleniyor.

    Bu konularda değerli bilgilerinizi paylaşıp kafamdaki soru işaretlerini cevaplamama yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Selamlar.







  • Dostum bende 2006 159 dizel var.

    Öncelikle BMW 3.20, Audi A4, Passat tarzı arabalardan 10-15 kat daha keyifli bir araba bunu söyliyim. O klasmanda ve parada alınacak 1. araba bence 159dur...
    2008 kasalardan önceki kasalar malesef biraz ağır ve arka amortisörlerinde problem olabiliyor.

    Onun dışına yedek parça pahalı. Direksiyon kutum değişmesi gerekti, bi yerden su almış. 2000 tl istediler ama ben İzmirde başka bir yerde 600 TL ye hallettim işi.

    Benim arabanın piyasası 45.000 TL civarında. 4.5 sene önce 75.000 Tl ye almıştım. Bence değer kaybı abartı değil. Normal diyebilirim...

    ağır kasalar özellikle daha fazla yakıt harcıyor. Bende dizel var ve 3.20, a4 dizellerden biraz daha fazla yakıt harcadığı aşikar.

    arabanın hızlanması Dizelde çok iyi fakat benzinlide o kadar iyi değil. Ağır kasa olunca torkun yüksek olması burada çok etki yapıyor.

    Arkadaşımın babasında 159 benzinli var ve benim 159 diizele binince kendiside motorun daha atik olduğundan bahsetti.

    Malesef tıkırtı çok fazlaydı fakat ben hepsini zamanla hallettim. Bazı yerleri söktüm mesela sünger koydurttum içine filan falan. İç aksamdan ses gelme oranı diğer arabalara göre daha fazla. Bence bu arabanın en büyük eksisi bu.

    Ayrıca debriyajı çok hassas. Heran yakabilirsin ki ben 1 kere yaktım debriyajı araba 8 aylıkken. değişti..

    4.5 yıl içinde ÇOK parça değiştirdim. 5 kere arka amortisör değiştirdim. (Hepsi garantiden. 4 yıllık uzatmalı garantim vardı)

    Frenleri kullandığı malzemeden ötürü çok ses yapabiliyor. Tam 4 kere ön balata değiştirdim ama ses halen daha var. (hepsi garantiden).. Kasanın ağır olması buna başka bir etken.

    Sonuç olarak.
    Beni bazen 159 çok üzdü, fakat özellikle siyah rengi baktıkça 4.5 yıl olmasına rağmen halen daha keyif veriyor. Benim arabanın dışı parlak siyah, içi ise hoş bir gri tonu var. Normalde arabanın içi o tarz arabalara göre ufaktır ve açık renk almanı öneririm. Hem daha hoş duruyor hem daha geniş gösteriyor...

    Bugün gene bi araba alsam 159 alırım.
    ÇOK üzebiliyor fakat verdiği zevk diğer arabalarda ( o klasmandakilerde) yok.

    159uma aşığım. Evlenicem şimdi aralıkta ve eşim düz kullanamıyor bu yüzden otomatik bir araba alıcaz. Ama ne olursa olsun 159u satmıycam. Dursun bi yerde.




  • Turquia bilgilendirici yanıtların için çok teşekkür ederim.

    159 sınıfında çok farklı ve aşık olunacak bir araba size hak veriyorum Yolda görünce dönüp bir daha bakıyorum. Fakat araştırmalarım sonucu bu arabanın kullanıcıları ya 159'a aşık oluyor yada yerin dibine sokuyor. Sanki biraz şans işi gibi. Tamam bu iş derken kafam baya karıştı doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turquia

    Dostum bende 2006 159 dizel var.

    Öncelikle BMW 3.20, Audi A4, Passat tarzı arabalardan 10-15 kat daha keyifli bir araba bunu söyliyim. O klasmanda ve parada alınacak 1. araba bence 159dur...
    2008 kasalardan önceki kasalar malesef biraz ağır ve arka amortisörlerinde problem olabiliyor.

    Onun dışına yedek parça pahalı. Direksiyon kutum değişmesi gerekti, bi yerden su almış. 2000 tl istediler ama ben İzmirde başka bir yerde 600 TL ye hallettim işi.

    Benim arabanın piyasası 45.000 TL civarında. 4.5 sene önce 75.000 Tl ye almıştım. Bence değer kaybı abartı değil. Normal diyebilirim...

    ağır kasalar özellikle daha fazla yakıt harcıyor. Bende dizel var ve 3.20, a4 dizellerden biraz daha fazla yakıt harcadığı aşikar.

    arabanın hızlanması Dizelde çok iyi fakat benzinlide o kadar iyi değil. Ağır kasa olunca torkun yüksek olması burada çok etki yapıyor.

    Arkadaşımın babasında 159 benzinli var ve benim 159 diizele binince kendiside motorun daha atik olduğundan bahsetti.

    Malesef tıkırtı çok fazlaydı fakat ben hepsini zamanla hallettim. Bazı yerleri söktüm mesela sünger koydurttum içine filan falan. İç aksamdan ses gelme oranı diğer arabalara göre daha fazla. Bence bu arabanın en büyük eksisi bu.

    Ayrıca debriyajı çok hassas. Heran yakabilirsin ki ben 1 kere yaktım debriyajı araba 8 aylıkken. değişti..

    4.5 yıl içinde ÇOK parça değiştirdim. 5 kere arka amortisör değiştirdim. (Hepsi garantiden. 4 yıllık uzatmalı garantim vardı)

    Frenleri kullandığı malzemeden ötürü çok ses yapabiliyor. Tam 4 kere ön balata değiştirdim ama ses halen daha var. (hepsi garantiden).. Kasanın ağır olması buna başka bir etken.

    Sonuç olarak.
    Beni bazen 159 çok üzdü, fakat özellikle siyah rengi baktıkça 4.5 yıl olmasına rağmen halen daha keyif veriyor. Benim arabanın dışı parlak siyah, içi ise hoş bir gri tonu var. Normalde arabanın içi o tarz arabalara göre ufaktır ve açık renk almanı öneririm. Hem daha hoş duruyor hem daha geniş gösteriyor...

    Bugün gene bi araba alsam 159 alırım.
    ÇOK üzebiliyor fakat verdiği zevk diğer arabalarda ( o klasmandakilerde) yok.

    159uma aşığım. Evlenicem şimdi aralıkta ve eşim düz kullanamıyor bu yüzden otomatik bir araba alıcaz. Ama ne olursa olsun 159u satmıycam. Dursun bi yerde.



    156 için ne düşünüyorsunuz?




  • Eski bir 156 kullanacısından tavsiyeler

    -Asla 1.6 alma alma. 2.0 ile 1.6 arasında yakıt tüketiminde ortalama 1,5 litre oynuyor fakat 2.0 155 hp. Muazzam bir güç.
    -Selespeed şanzımandan uzak dur. Problemdir. Can yakar.
    -Önden kazalılardan uzak dur. Çok hassas bir aerodinamiği var. Focus ile korkarak 80 ile girdiğim viraja alfa 156 ile 140 ile lay lay lom oynayarak girebiliyorum
    -Aracın motor ve yürüyenini sadece Alfa üzerine çalışan özel servisler var istanbulda. Bu yerlere göster. Arabadan her usta anlar ama Alfadan sadece Alfa ustası anlar.
    -LPG olayına bence bulaşma. Öyle bir performans sunuyor ki yaktığı her damla helal olsun dedirtiyor insana.
    -Siyah renk, siyah deri koltuk, sunroof ve maun direksiyon olanından bulmaya çalış (maun direksiyon ilk başta bana oha bu ne böyle kro işi dedirtmişti. Fakat o koltuğa oturunca farkında bile olmadan yüksek tempoda sürüşe başlıyor insan. Direksiyona sıkı sıkıya yapışıyor eller. Deri veya normal direksiyon olsa ter içinde kalır. Ama maun direksiyonda eller hiç terletmiyor. Bu büyük bir avantaj)
    -Çevrede olumsuz çok eleştiri olur. Kulak asma. (Benim dayım galerici. Alfa almadan önce çok dalga geçti kafa buldu. Aldığım gün sen manyak mısın? alfa alınır mı dedi. Bi akşam direksiyona oturup aracın tadını alınca "aferin yeğen iyi ki beni dinlemeyip bu canavarı almışsın dedi . Galerici adama bunu dedirten araç herkesi susturur.)

    -Belki de en önemli nokta bu. Aracın içini etrafını iyi incele. Gerçek bir Alfa kullanıcısı aracına çok titizlenir. Her kusuru anında yok etmeye bakar. Araç bakımlıdır. Bu da dertsiz bir alfa demektir. Aracın sağında solunda kusurlar görüyorsan kafanda soru işaretleri oluşsun. Çünkü araba muamelesi gören alfa bakımları aksadıysa can yakar (benim yandı oradan biliyorum ana şu an askerim dönüşte alacağım araç alfa 159 )

    kısaca aklıma genel olarak gelenler bunlar.




  • Aracı C180K ve 320d ile kıyaslayayım :)

    320d 159'dan daha hızlı ve yol tutuşları üç aşağı beş yukarı aynı. Ancak 159 çok daha güzel görünen ve bence çok daha kişilikli bir araç. Üstelik 3 serisinden çok daha ucuza alacaksınız memleketteki BMW fanatikliğinin BMW fiyatlarını yükseltmesinden dolayı. İki araç aynı fiyata olsa oturup düşünmek lazım hangisini alayım diye, ancak fiyatlar arasında bu kadar fark varken 159 çok daha tercih edilebilir bir araç olarak ön plana çıkıyor.

    C180K ise 159'dan daha konforlu, daha kaliteli ve daha tok bir araç. Ancak 1.6lt Kompressor alsanız bile 159 JTD'den daha çok para vereceksiniz, aradaki farka değer mi tercih sizin.

    Üç aracı da yakınen biliyorum, benim tercihim yaşlı insan için C serisi, ruhu genç olan için 159 olurdu :) Bir aile yakınıma araç alırken de kendisine 159, 3 serisi, A5 ve C serisi tavsiye ettim, hepsini denedik ve C serisi aldık. Ancak C180K fiyatına 159 TBi alınabiliyordu mesela. Performans meraklısı olmadığı için C serisi alındı.

    Fakat özet olarak 159 iç rahatlığıyla alınabilecek bir araç. Sadece aklınızda bulunsun 2 seneye kadar yenilenecek araç, dolayısıyla değer kaybı daha da fazlalaşacak.

    Alfa Romeo'lar ikinci elde maalesef önyargılardan dolayı çok değer kaybediyor, o yüzden 159 alacaksanız temiz bir 2. el almanız içinizin ileride daha az acımasına yardımcı olabilir :)

    Yakıt olarak Fiesta ile çok farkeder. Araç dizel ama dizeller arasında çok yakanlardan. Dolayısıyla kullananların yorumları daha bilgi verici olur.
    Malzeme kalitesi düşük değil, ancak çoğu Alfa tıkırdar :) Alfa alıyorsanız bir Mercedes tokluğu beklememeniz gerekir. Tıkırdamayan Alfa illa ki vardır ancak dediğim gibi, çoğunluğu tıkırdar, seneler geçip de araç yaşlandıkça bu tıkırtılar daha da duyulur hale gelir. Kafaya takmamanın en güzel yolu biraz daha yüksek devirli kullanıp Alfa keyfine varmaktır. O zaman tıkırtı falan umrunda olmuyor insanın :)
    Servisi ve yedek parçası orta seviye fiyatlardadır. VW, Mercedes, BMW gibi araçlardan ise ucuzdur. Hele ki güzel bir özel servis bulursanız gayet makuldür. Kullandığım farklı Alfa'ların bakımlarını çok makul rakamlara kaliteli bir şekilde hallettim ben.

    Eğer kararınızı verdiyseniz hayırlısı olsun, 159 orta sınıfta çok güzel bir tercih. Keyifle kullanacağınıza eminim. Ancak dizel olanlarda bilinçsiz kullanım ve servislerinin aksatılması neticesinde ikinci elde problemli olanlar çok. O yüzden almadan önce iyice inceletin ki sonra Alfa Romeo markasından nefret etmeyin problemli bir 159 alıp :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhun

    Eski bir 156 kullanacısından tavsiyeler

    -Asla 1.6 alma alma. 2.0 ile 1.6 arasında yakıt tüketiminde ortalama 1,5 litre oynuyor fakat 2.0 155 hp. Muazzam bir güç.
    -Selespeed şanzımandan uzak dur. Problemdir. Can yakar.
    -Önden kazalılardan uzak dur. Çok hassas bir aerodinamiği var. Focus ile korkarak 80 ile girdiğim viraja alfa 156 ile 140 ile lay lay lom oynayarak girebiliyorum
    -Aracın motor ve yürüyenini sadece Alfa üzerine çalışan özel servisler var istanbulda. Bu yerlere göster. Arabadan her usta anlar ama Alfadan sadece Alfa ustası anlar.
    -LPG olayına bence bulaşma. Öyle bir performans sunuyor ki yaktığı her damla helal olsun dedirtiyor insana.
    -Siyah renk, siyah deri koltuk, sunroof ve maun direksiyon olanından bulmaya çalış (maun direksiyon ilk başta bana oha bu ne böyle kro işi dedirtmişti. Fakat o koltuğa oturunca farkında bile olmadan yüksek tempoda sürüşe başlıyor insan. Direksiyona sıkı sıkıya yapışıyor eller. Deri veya normal direksiyon olsa ter içinde kalır. Ama maun direksiyonda eller hiç terletmiyor. Bu büyük bir avantaj)
    -Çevrede olumsuz çok eleştiri olur. Kulak asma. (Benim dayım galerici. Alfa almadan önce çok dalga geçti kafa buldu. Aldığım gün sen manyak mısın? alfa alınır mı dedi. Bi akşam direksiyona oturup aracın tadını alınca "aferin yeğen iyi ki beni dinlemeyip bu canavarı almışsın dedi . Galerici adama bunu dedirten araç herkesi susturur.)

    -Belki de en önemli nokta bu. Aracın içini etrafını iyi incele. Gerçek bir Alfa kullanıcısı aracına çok titizlenir. Her kusuru anında yok etmeye bakar. Araç bakımlıdır. Bu da dertsiz bir alfa demektir. Aracın sağında solunda kusurlar görüyorsan kafanda soru işaretleri oluşsun. Çünkü araba muamelesi gören alfa bakımları aksadıysa can yakar (benim yandı oradan biliyorum ana şu an askerim dönüşte alacağım araç alfa 159 )

    kısaca aklıma genel olarak gelenler bunlar.


    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler,LPG için neden olumsuz düşünüyorsunuz?Selespeed şanzıman hangi modellerde var?(yıl bakımından)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • alfa romeo 159 un 2-3 yıl sonra fiyatı ne olur sizce
  • 156 kadar olmasa da, 159'un içine binip 1km kadar sürün, gözünüz o dakikadan sonra c180, 320d falan görmeyecektir Alfa öyle bir virüstür ki, siz ona sahip olmazsınız, o size sahip olur, camınızın önüne park edersiniz, saat başı cama çıkar bakarsınız, tam içeri girerken döner bir daha bakarsınız, bir yerlere gitmek için kendi kendinize bahane uydurursunuz. Arada aşağı iner yağını suyunu kontrol eder, içini dışını siler, yıkarsınız. Dokunmak, okşamak istersiniz. Arkanızı dönüp eve gitmek, yanından ayrılmak istemezsiniz. Yine 156 ve benzinli kadar olmasa da, 3000 devir'i geçtiğinizde hayatınızda çok az şeyden alacağınız zevki, coşkuyu yaşarsınız, ciğerleriniz şişer, gözbebekleriniz büyür, kalbiniz hızla atmaya başlar. Sevgiliniz kıskanmaya başlar, her gittiğiniz yerde arabanızın özelliklerini sorarlar, her yere alfanızla gitmeye başlarsınız. Telefonunuzun arka planı, bilgisayarınızın duvar kağıdı, anahtarlıklarınızı alfa logoları ve resimleri işgal eder. Hayatınıza tam bir virüs gibi girer. Yoldaki hiç bir araba çekici gelmez, araba değiştirmek sizin için sadece "yeni alfa almak" anlamına gelir.. Ya da "başka bir alfa daha almak".

    Bunların haricinde basarsanız köpek gibi yakar, basmazsanız da yine öyle çok az yakmaz, küçücük bir dizel forddan sonra yakıt göstergesinin daha hızlı indiğini görürsünüz, ama bunun 3 katı da yaksa helal olsun dersiniz. Gözlerinizi parlatan, size bu duyguları yaşatan bir arabaya helal olsun dersiniz. Zamanla sevgilinizden kısar, ona harcarsınız. Sık sık yıkamaya gidersiniz, ona bakımların en güzelini, hatta meguiar's iç dış boya korumaları layık görürsünüz, cilası eksik olunca üzüldüğünü düşünürsünüz, siz de üzülürsünüz onu pis görünce.

    Bu duyguların 10da 1ini yaşatabilecek bir araba yaptıysa BMW veya Mercedes bugüne kadar, lütfen gidin koşa koşa o arabayı alın. Alfalarımız bize kalsın, biz yine birbirimizi gördüğümüzde kardeşçe selam verelim birbirimize, önümüzde giden bir 147nin güzel kalçalarını izleyelim, yahut arkamızdan gelen GT'nin scudettosunun (öndeki kalkan şeklindeki üçgen ızgara) büyüsüne kapılalım...

    Varsın varyatör 60.000de bir 600 lira masraf çıkarsın, 20km hıza ulaşana kadar konsoldan tıkırtı gelsin, 5 litre değil 7 litre yaksın... Tüm masrafların son kuruşuna kadar helal olsun... Bu zevki hayatta yaşayabileceğiniz bir tek marka daha vardır sanıyorum, o da zaten otomobil dünyasının en pahalı araçlarını üretiyor. Bize alfisti, onlara tifosi deniyor.

    Alfa alacaksanız, zaten alfa alacaksınızdır. Bunun neresinde sorun olur, ne kadar yakar, kaça satarım diyecekseniz lütfen kalbinizi değil mantığınızı dinleyin, gidip dümdüz, ruhsuz, kütük gibi alman arabaları alın. Ben kalça seviyorum, kıvrım seviyorum, heyecan yaşamak istiyorum, içindeyken başka hiçbir şeyi değil, arabamı hissetmek istiyorum demiyorsanız, yani dümdüz mantıkla "araba" istiyorsanız gidip Alman alın. Ben mantıklı olmak değil, mutlu olmak istediğim için Alfa'yı seçtim. Siz neyi isterseniz ona göre tercihinizi yapın. Benim mantığım pek "düz" çalışmıyor.

    Tüm diğer alfistiler gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scudetto -- 16 Kasım 2010; 16:05:49 >




  • Arkadaşım selamlar.E90 2006 model 3 serisi aracımı satıp 2009 Temmuzda beyaz renkli alfa 159 jtdm sıfır olarak Birmottan aldım geçtiğimiz Ekim ayında sattım ve alfadan ayrıldım.
    uzun yıllar BMW kullanıcısı olarak Bana sorarsanız Alfa BMW den iyi olamaz.Ancak fiyat bakımından abiiki arada cok fark var.Ben aracı 38bin eoro ya alırken aynı dolulukta 320 50bin eoru idi.
    Ben benim için artılarını söyliyeyim.Alfanın viraj kabiliyeti sanırım cok araçta yoktur.Alfa nerede ise sokak tabiri ile gırtlağına kadar doludur.Alfa içi bir ekstra aksesuar almanıza gerek yoktur.şişik çamurlukları muhteşem ön ve arka görünüşü ayrıdır.istanbul da sellektör yapmadan dolaşabilirsi hemen herkes aynada görünce yol verir :)benim aracımda tıkırtı filan yok idi.servis olarakta 10binde bir 240-380 arası para ödedim.yakıt olarak cimri değildir 1 depo ile en fazla 700 km gider ancak ben hiç yapamadım :) malum arac cok cevik.insanı yoldan cıkarıyor :) İç diyazaynı ise tamamen sürücüye odaklı ki bence cok güzel bir durum.Ancak çok yavan durduğunu söylemek isterim.Daha bir elektronik şölen olsa daha hoş olabilirdi.
    Güç olarak yağmur çamur dere tepe bayır yokuş vs dinlemez her zaman hazır.
    Ekslerinden ise.
    Yere cok yakın oluşu ile hemen heryerde sürtersiniz aracı.dışarıya verdiği agresif görüntü sizede bulaşır ve olur olmadık yerde hızlanırsınız.Yakıt için dediğim gibi çok cimri değil.Bana göre en büyük handikap Alfa nın Türkiyedeki 2. el değerine tüh kaka denmes.Alfayı sadece alfacılar alır.Ya da bilen alır.Yukarıda arkadaşlar c180 gibi araçla kıyaslamışlar ancak gereksiz pahalı araçtır bana göre benzinli olmasa düşünülür belki ama onun yerine 320 hazır bekliyor hemde 184 bg.
    Sen niye sattın.Ben 1.sini para veya memnunsuzluk kesinlikle değildir.bende saklı kalsın.Araca söyleecek çok şey yok
    Son olarak 2.elde ne olur korkunuz var ise sık araç değiştiriyorsanız işiniz zor.Yok ben alırım binerim diyorsanız sıkılmadan alın.




  • selamlar forumda yenıyım 2008 model alfa 159 aldım henuz 1 hafta oldu bakıslarıyla benı etkılemıstı fakat sürüşüde çok iyiymiş.benım tek sorunum aracın en ufak bı tumsekte altı vuruyor.acaba arac yere mı basılmıs yoksa normalı mi böyle.bunu nasıl anlarım.bide istanbulda fazla kazıklamıcak bı servıs arıyorum çift egzoz taktırmak için
  • Selamlar. Resim eklerseniz spor yay takılıp takılmadığı konusunda bi yorum yapabiliriz. Bir de amortisörlerin ömrü bitmişse esneme çok olur, bu şekilde de çarpıyor olabilirsiniz. Bir de bi önceki aracınız neydi? Belki eski arabanız çok yüksekti, bu yüzden tümseklere hızlı girmeye alışkınsınızdır, bu yüzden de çarpıyor olabilirsiniz.

    Servis önermek forum ortamında şık olmaz, ancak Bostancı oto sanayideki sadece alfa romeo ile ilgilenen özel servisler iyidir. Çift egzozu servisler yapar mı bilmiyorum ama egzozcuların yapacağı kesin. Bu konuda benden daha bilgili arkadaşlar mutlaka vardır cevap verecek.

    Bu arada 159'un yol tutuşu hakkında bir video, bu konu hakkında bir bilginiz olmadan almış olmanız büyük bi şans bence

    http://www.youtube.com/watch?v=JBGxuQauU1I




  • bugun bıraz arastırma sonucunda bostancıdakı bahsettgnz servslerden bırıne gttm.araca spor yay takılmış ve normalden bı haylı yere basılmıs dedı sanırım maddı durumumu ayarlaynca tekrar normal yaylara donucem.egzoz ıcınde benı bıyere yonlendırdı 220 lıra fıyat verdıler acıkcası cok sasrdım dha yuksek beklıyordum .

    buarada alfa almam pekte sansa olmadı yaklasık 6 ay arastrdım forumlardn kullanıcılardn falan ve sonunda benmde bı alfam olsun dedm ılk bı haftada dogru karar verdıgımı anlıyorum . çok saolun
  • 2 yılı aşkın süredir 156 sahibiyim şöyle güzel bir 159 jtdm benimde hayalim. 1 depo mazot ile en fazla 700 km gidebilmesini anlayamadım daha fazla olması gerekmiyormu? (şehir içi değerlendirmesi sanırım.) yol tutuş konusunda ise 159 segmentinin en iyi yol tutan otomobilidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erknkaya

    bugun bıraz arastırma sonucunda bostancıdakı bahsettgnz servslerden bırıne gttm.araca spor yay takılmış ve normalden bı haylı yere basılmıs dedı sanırım maddı durumumu ayarlaynca tekrar normal yaylara donucem.egzoz ıcınde benı bıyere yonlendırdı 220 lıra fıyat verdıler acıkcası cok sasrdım dha yuksek beklıyordum .

    buarada alfa almam pekte sansa olmadı yaklasık 6 ay arastrdım forumlardn kullanıcılardn falan ve sonunda benmde bı alfam olsun dedm ılk bı haftada dogru karar verdıgımı anlıyorum . çok saolun



    Takılan yayın markasını ve modelini, yere kaç mm bastığını bulabilirseniz (servise sorarak yapabilirsiniz bunu) internette sahibinden.com gibi yerlere ilan verin. Veya alfa romeo sitelerinden birinde ilan verin, orjinal yayları takas edip üzerine para alırsınız. Ancak 159'ları yaylandırmak pek popüler değildir, zaten çamurluğa hemen hemen tam oturan bi yapısı var (ti paket 159'lar bile 20mm alçaktır). Ama uzun sürecek olsa bile bence denemeye değer. Aldığınız rakam ne bilmiyorum ama egzoz parasını da çıkarmış olursunuz bence. İki işlem de işçilik hariç bedavaya gelir.




  • Bende de 2004 156 dan sonra aldigim 2. Alfam olan 2008 model 159 1.9 JTD q-tronic var. Araci genelde sehir disinda kullaniyorum ve ortalama 110-120 km hizla gittigimde 1 depo ile 1000-1100 km yol yapiyorum. Bu arada cocuklugumdan beri bir Alfisti olarak scudetto'nun Alfa ve diger arabalar hakkinda yazdiklarina da sonuna kadar katiliyorum. Ne demisler: Otomobiller ikiye ayrilir; Alfa Romeo ve digerleri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charter26 -- 19 Eylül 2011; 11:37:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto


    quote:

    Orijinalden alıntı: erknkaya

    bugun bıraz arastırma sonucunda bostancıdakı bahsettgnz servslerden bırıne gttm.araca spor yay takılmış ve normalden bı haylı yere basılmıs dedı sanırım maddı durumumu ayarlaynca tekrar normal yaylara donucem.egzoz ıcınde benı bıyere yonlendırdı 220 lıra fıyat verdıler acıkcası cok sasrdım dha yuksek beklıyordum .

    buarada alfa almam pekte sansa olmadı yaklasık 6 ay arastrdım forumlardn kullanıcılardn falan ve sonunda benmde bı alfam olsun dedm ılk bı haftada dogru karar verdıgımı anlıyorum . çok saolun



    Takılan yayın markasını ve modelini, yere kaç mm bastığını bulabilirseniz (servise sorarak yapabilirsiniz bunu) internette sahibinden.com gibi yerlere ilan verin. Veya alfa romeo sitelerinden birinde ilan verin, orjinal yayları takas edip üzerine para alırsınız. Ancak 159'ları yaylandırmak pek popüler değildir, zaten çamurluğa hemen hemen tam oturan bi yapısı var (ti paket 159'lar bile 20mm alçaktır). Ama uzun sürecek olsa bile bence denemeye değer. Aldığınız rakam ne bilmiyorum ama egzoz parasını da çıkarmış olursunuz bence. İki işlem de işçilik hariç bedavaya gelir.


    Gerçkten araba fabrika çıkışı basık yaylı gibi:).Bu sayede 17 inch çok kollu jantlar bile gerçekten iri duruyor 159 da . lastik ile çamurlu arasında neredeyse hiç fark yok.. Böyle olunca araba oldukça spor duruyor ve tabi ayrıca bir yay takma işlemine hiç gerek kalmıyor




  • merhabalar bende 2 gün önce alfa 159 jtdm aldım 2006 model. daha ilk full depom uzun yol sehir içi karısık olarak toplamda 850 km yol yaptım yakıt lambası yandı (uzun yolda 140 altını pek göremedim)

    içi cok sade ama sık bir görüntüsü var. evet insignia vb. gibi yanarlı dönerli değil ama yinede şık bir görüntüsü mevcut aracın.konforunu begendim,accord tan sonra özellikle gayet basarılı cevik ve şık geldi, dediğiniz aracları(320d e90, c180k ) kullanmadım onlarla kıyaslayamam ama passat accord mondeodan kat kar daha iyi bir sürüs keyfi veriyor, sanırım bu aracla trafik cezası cok yerim gibi :)

    izmirde bakım için en iyi yer neresi p.m. atarsanız cok sevinirim :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.