Şimdi Ara

Aprilia RS 457 Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aprilia, başarısını kanıtlamış modellerinin yanı sıra yarış pistlerinde elde ettiği tecrübeyi yollara taşıyan yeni RS 457’yi Türkiye'de ilk kez motosiklet tutkunlarıyla buluşturdu. Yeni Aprilia RS 457, Türkiye’de 359.000 TL fiyatıyla fuarla birlikte listelerde yerini aldı.



    Aprilia RS 457, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Aprilia RS 457 Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri
    Hafif yapısı, A2 ehliyetle kullanılabilecek bir motosiklet için olası en yüksek güç-ağırlık oranına sahip olması, kullanım kolaylığı ve teknolojik donanımı, bu motosikletin güçlü yönlerini oluşturuyor. RS 457, yol ve pist motosikletçilerine eşlik etmek üzere tasarlandı. Üst gidon plakasının üzerine monte edilen klipsli gidonlarla kendini gösteren ergonomi, sportiflik ve sürüş konforu arasında en iyi dengeyi sağlayan yol tipi spor motosikletlere yönelik bir çözüm sunuyor.



    Yeni RS 457, çift ön grenajından 2’si 1 arada egzozlu gövde altı alt susturucusuna kadar, motosiklet alanında tarih yazan efsanevi RS serisindeki tasarım stilini örnek alıyor.Tamamen LED ön far, Aprilia’nın daha büyük süper spor motosikletlerine özgü ışık imzasını içerirken, ön sinyal lambaları ön farın ışık imzasına entegre edildi. Zarif 5 inçlik TFT renkli gösterge paneli pratik kullanım sağlarken, gidon kumandaları da arkadan aydınlatılıyor.



    Aprilia RS 457, ileri teknoloji ürünü olan, sıvı soğutmalı paralel çift silindirli bir motora sahip. Çift eksantrikli ve silindir başına dört supaplı bu motor, 35 kW (47,6 HP) güç sağlıyor ve böylece, A2 ehliyetle kullanılabilecek bir motosiklet için mümkün olan en yüksek güç değerini sunuyor. Motosiklet, yüksek güç kapasitesinin yanı sıra düşük ağırlığı ile de dikkat çekiyor. Motosikletin sıvılar hariç ağırlığı 159 kg iken, sıvılar dahil ağırlığı ise sadece 175 kg olarak öne çıkıyor.



    Aprilia RS 457 Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri
    Aprilia RS 457, mümkün olan en iyi değeri hedefleyen ve bunu elde etmeyi başaran Noale tasarımcıları sayesinde tek kelimeyle rakipsiz bir güç-ağırlık oranı sunuyor. Bu değer, Aprilia’nın Noale genel merkezindeki sürüşe yönelik geliştirme çalışmalarında saf performansa dönüştürüldü.



    RS 457’nin yeni motoru rijit bir şaseyle bir araya getirildi. Alüminyum şase, motosikleti kendi segmentindeki rakipleri arasında benzersiz kılıyor. Aprilia’nın, dünyanın tüm yarış pistlerinde onlarca yıldır kazandığı zaferlere dayanan tasarım uzmanlığı bu çözümde de kullanılıyor. Motor karteri, RS 660’tan örnek alınan bir çözümken, düşük ağırlığı ile dinamik nitelikleri ve sürüş keyfini sağlayan bir taşıyıcı eleman olarak görev yapıyor.



    Ayrıca Bkz.Lamborghini 2023'te rekorları alt üst etti: 10 bin araç satışı ve 723 milyon euro kâr



    RS 457’nin ön süspansiyonunda ise 41 mm çapa sahip çatal, 120 mm çalışma aralığına ve ön yükleme ayarına sahip. Benzer durum, arka süspansiyonlardaki 130 mm çalışma aralığı ve ön yükleme ayarı, çelik salınım kolunun üzerinde çalışan mono amortisör için de geçerli. RS 457’nin  fren sistemi, ByBre 4 pistonlu radial kaliperler ve 320 mm ön diske sahip. Arkada ise ByBre kaliper 220 mm’lik bir çelik diski frenliyor. Tüm bunlar, her iki tekerlekte veya sadece ön tarafta olmak üzere, ikili kullanım haritası sunan iki kanallı bir ABS sistemi tarafından destekleniyor.



    Aprilia RS 457 Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri
    RS 457’nin 17 inçlik spor jantları, önde 110/70 ve arkada 150/60 ölçülerindeki lastiklere sahip. Söz konusu boyutlar, yeni Aprilia’nın gerçek gücü olan çevikliğini korurken üstün tutuş kabiliyetine de büyük katkı sağlıyor.



    Aprilia RS 457’nin elektronik donanımı, onu, Aprilia’nın marka geleneğine tamamen sadık olan ve geniş bir kullanıcı yelpazesine hitap eden gerçek bir spor motosiklet yapıyor. RS Cube modeli ile MotoGP’de kullanılan ve ilk kez Aprilia tarafından seri üretimdeki bir modelde yer alan Ride by Wire sistemi ile motoru, güç ve tork dağılımını ayarlayan, çekiş kontrolüne müdahale eden, üç seviye ayarlı ve devre dışı da bırakılabilen üç sürüş modu arasından seçim yapabiliyor. Ayrıca aksesuar olarak, bir de hızlı vites değiştirici sunuluyor. Aprilia RS 457, “Siyah”, “Beyaz” ve “Replika” renleri ile tercih edilebiliyor.









  • Bu makinenin son hızının 180 civarı olması çok tuhaf değil mi ?

    _____________________________
    Sσмєтιмєѕ уσυ ¢αη ƒιη∂ ∂αуℓιgнт ιη тнє ∂αякηєѕѕ...
  • Bu makineler hem heyecan verici, hem de korkutucu.

    _____________________________
  • daNGe® kullanıcısına yanıt

    250cc scooterdan hallice top speed konusunda , bır problem var gıbı sankı ya da yapılış amacı korkutmasın - kullanıcıyı profesyonellıge gecıste egıtsın gıbı sankı ?

    _____________________________
    Sσмєтιмєѕ уσυ ¢αη ƒιη∂ ∂αуℓιgнт ιη тнє ∂αякηєѕѕ...
  • Jr09 kullanıcısına yanıt
    suzuki gsxr 250 kullandım onun da 155 di son hızı. hızla işim olmaz yakışıklı motor ve sağmalıklık isteyenler genelde bu tarz tercih ediyor benim gibi :)

  • 150'lik scooter ın yanına 2. motor olarak aldım kendisini. A ehliyetim 7 yıllık olsa da max 1 yıllık tecrübem var şuan ve kullanımı gayet rahat ve yakışıklı bir arkadaş.

    Birkaç aydır kullanıyorum RS 457'yi, ilk vitesli motorum. Sürüş modları ve çekiş kontrolleri gerçekten benim gibi acemiler de sürebilsin diye çok çeşitlendirilmiş. Artçı için de arka sele çok çok rahat.

    Acemi bir sürücü olarak naçizane yorumlarım da aşağıdaki gibidir.


    Artıları:

    + Hafif ve dengeli olduğundan kontrolü kolay.

    + Sürüş modları birçok arabadakinden daha başarılı (Spor/Eco/Rain)

    + Çekiş kontrolü sağolsun bana hiç tehlike yaratmadı. (Acemi olmama rağmen)

    + Heybeti, abisi olan 660 ile neredeyse aynı. Üzerindeyken daha büyük hissettiriyor.

    + Sağ ve solda gidon altındaki 3lü Maserati benzeri hava kanalları agresif gösteriyor.

    + Ön farlar çok başarılı gösteriyor, arka stop tasarımı mükemmel(Batman yarasası gibi).

    + Süspansiyonların fabrika çıkışı ayarlarıyla kullanıyorum, çok konforlu.

    + Orj. aksesuar olarak Quickshifter var. (Kullanıyorum)

    + Bendeki "Prismatic Dark" rengi gerçekten efsane. (Bukalemun olarak da geçiyor)

    + Trafikte tabiki ısınıyor ama makul seviyelerde.


    Eksileri:

    - Ön cam çok ufak. (süperspor gibi olsa da amacı sadece pist değil. Yükseltilmiş cam almayı düşünüyorum.)

    - Motor biraz titreşimli çalışıyor. (yine de abartılı birşey yok)

    - Quickshifter ile kararsız gaz birleşince sorun yaratabiliyor. Onun dışında canavar gibi.

    - Telefon bağlantısı ve Lastik basınç sensörleri standart olarak gelmeliydi, aksesuar olarak satılıyor.

    - Arka Fren bisiklet freni kadar tutuyor.

    - Elleri bırakınca sola çekiyor. (Bence düz gidebilmeliydi.)

    - TFT ekran var ama daha oyuncaklı olmalıydı. (Temalar vs.)

    _____________________________
    Astra K 1.2T 145hp MT6 Özel Seri P10




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.