Şimdi Ara

1000 cc araba 1600 cc arabaya karşı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
2
Favori
1.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hypermil devir ve yük hararet karşılaştırması yaptım..
    Teknik açıdan seyir zevki..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tam olarak neyi test ettiniz? yokuşlar, dur kalk, 0-100, yakıt tüketimi ?
    19 dk lık videonun sonucu nedir?
  • AugKunzee kullanıcısına yanıt
    Tabiki iki aracın rampalardaki performanasları.
    hararet seviyeleri
    akü voltaj durumları
    motoru yükü
    vites oranları ve motor devirlerini
    vs vs hepsini evet yanlış duymadınız hepsini bir arada göreceğiniz harika bir video.
  • Hocam yük monitörünü kendi aracımda nasıl görebilirim?
    Aracı kullanırken yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ10'daki hava giriş hortumunun ön ızgaraya yakın tarafta değil de, ortada konumlandırılmasının dezavantajı net olarak bu videoda gözükmüş. Giriş hava sıcaklığı yüksek. Bu da uzun sıcak günlerde ve uzun soluklu rampalarda performans düşüşüne sebep oluyor.

    Ayrıca i10'daki akıllı alternatörün sık sık devreye girip çıkışına ispat olarak güzel bir içerik olmuş.

    Chevy nin de çalışma sıcaklığı bayağı yüksekmiş bu arada.

    Güzel video olmuş. Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 19 Eylül 2019; 20:48:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaların ikisi ilede hypermil yapılıyor. oyuzden yüksek motor yükünde düşük vitesde kullanılarak, BSFC haritasındaki ekonomik gram/kwh yakanlamya çalışıldı.

    Bu bir yarış değil, aksine rampa rejimlerini daha iyi görmek adına yapılmış bir karşılaştırmadır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.