Bildirim
1000 cc araba 1600 cc arabaya karşı
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Tam olarak neyi test ettiniz? yokuşlar, dur kalk, 0-100, yakıt tüketimi ?
19 dk lık videonun sonucu nedir? -
Tabiki iki aracın rampalardaki performanasları.
hararet seviyeleri
akü voltaj durumları
motoru yükü
vites oranları ve motor devirlerini
vs vs hepsini evet yanlış duymadınız hepsini bir arada göreceğiniz harika bir video. -
Hocam yük monitörünü kendi aracımda nasıl görebilirim?
Aracı kullanırken yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İ10'daki hava giriş hortumunun ön ızgaraya yakın tarafta değil de, ortada konumlandırılmasının dezavantajı net olarak bu videoda gözükmüş. Giriş hava sıcaklığı yüksek. Bu da uzun sıcak günlerde ve uzun soluklu rampalarda performans düşüşüne sebep oluyor.
Ayrıca i10'daki akıllı alternatörün sık sık devreye girip çıkışına ispat olarak güzel bir içerik olmuş.
Chevy nin de çalışma sıcaklığı bayağı yüksekmiş bu arada.
Güzel video olmuş. Teşekkürler...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 19 Eylül 2019; 20:48:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabaların ikisi ilede hypermil yapılıyor. oyuzden yüksek motor yükünde düşük vitesde kullanılarak, BSFC haritasındaki ekonomik gram/kwh yakanlamya çalışıldı.
Bu bir yarış değil, aksine rampa rejimlerini daha iyi görmek adına yapılmış bir karşılaştırmadır.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X