Şimdi Ara

10 yıl olmuş peh teşekkürler dh

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu forumda yıllardır varım 10 yıldan fazlası vardır eksiği yoktur yaşattığın her türlü duygu ve hissiyat için teşekkürler dh.




    _____________________________
    babes
  • 18 yıl oldu benim . Bir sistem hediye edersiniz artık DH Yönetimi. 

    _____________________________
    Rhen Nehri'nin akışına
    Ölürüm Deutschland


    Dji Mavic Air 2
  • ooo bir eski daha welcome oon board reyiz

    _____________________________
    Sword Art Online

    "SAO"
  • çok sevdik be abi 

    _____________________________
  • aksamlari icecekleri alirdik konu yakalamaya calisirdik, saglam konular haric max. 30 sn tepede kalirdi acilan konular ne gunlerdi be abi.

    _____________________________
    Sword Art Online

    "SAO"
  • 15 yıllıkta ben varım, zaman cok cok hızlı geçıyor, eskı günler ne güzeldi Turbo vardı gırgır şamata vardı

    _____________________________

      Her maskenin altında karanlık bir yolcu vardır
      Kimisi için Ete Duyulan açlık
      Kimisi için Güce duyulan açlık
      Kimisi içinse Kana duyulan açlıktır karanlık yolcu,
      Bazısı cesurca kabullenir onu dizginler
      Bazısı Görmezden gelir fakat günden güne esiri olur.
      Bazısı ıse artık odur ! onun kendisi olmuştur.

  • mesajı fazla üyeleri saygıyla selamlıyorum mesaj kasanları değil ama  

    _____________________________
    babes
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeş lütfen Türkçe'mizi doğru kullanalım, Türkçe'mizde peh diye bir kekime yok Farsça'dan gelen pek var oda bu cümlede olmaz belki çok kelimesi olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cennet ucuz Cehennem lüzumsuz değil
  • Castiel kullanıcısına yanıt

    Eczanesi olan Turbo hala var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cennet ucuz Cehennem lüzumsuz değil
  • Thomas Anderson kullanıcısına yanıt

    Neyi sevdiniz sayın yöneticim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cennet ucuz Cehennem lüzumsuz değil
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.