Şimdi Ara

10 yıl kullanmak üzere bir araç alacak olsanız tercihiniz ne olurdu? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
3
Favori
11.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Özellikle bilinçli olarak yazdığın belli, ama nedenini gerçekten merak ediyorum. Neden Super-B ?=!?!? bu aracı üretenler bile öyle demiyor, aracın adı Superb iken neden böyle yazıyorsunuz? Biz Civi-C, Coroll-A, Accor-D vs.vs. diyor muyuz?!?!?!

    Allah başka dert vermesin bro

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki bütçeye bakar
    En yükseği düşünelim tabiki daha yüksekleri var ama 400-500 bin düşünelim

    A6 , s90 , 525 vs
    Bunlar herkesin tercih edeceği çok iyi araçlar

    Ama ben gerçekten farklı bir tercihte bulunurdum , yukarıdakilerin daha iyi olduğu gerçeğini bilerek

    Şu an insignia gs 1.6 dizel kullanıyorum

    Alacağım araç ise Opel’in getirmediği ama sipariş üzerine getirdiği bir araç olurdu

    Opel insignia GSI station wagon
    2.0 dizel 210hp
    Exculisive donanım 20” jantlar
    Agr koltuklar , flexride

    Zaten bu araba da büyük ihtimal 350-400 bin bandında olur

    Yukarıdakilerle evet daha iyi
    Ama 400-500 arabaya verenlerin büyük kısmının aldığı arabalar
    Herkesin yaptığını yapmayı çok sevmiyorum

    Dediğim arabayı alır özel özel takılırdım 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Atmosferik motorla alıp veremediğim yok. Hem atmosferik, hem turbo motorlu araçlarım var. Sadece getirilen verimsiz motorları körü körüne savunanları anlamıyorum hepsi bu.

    İyi günler.
    Verim sadece turbo ile olmaz ki, atmosferik olarak da oldukça verimli makineler var. En net örnek mazda motorları. 1.5-2.0 skyactiv motorlar gayet verimli, kendinden küçük hacimli, turbo detsekli rakip motorlarla benzer hatta bazen daha az yakıt tüketimine sahip motorlar. Dediğim gibi toyota'nın 1.6 valvematic motoru da başarılı bi makine, performans-yakıt dengesi güzel. Yariste kullanılan yeni 111 hp 1.5 motoru termal verimlilik olarak kendi hacimleri arasında en iyi motorlardan mesela.
    1.2-1.4 gibi hacimlerde de japonların gayet verimli motorları var.

    "Genel olarak söylüyorum" atmosferik motora çöp, turbolu makineye uzay aracı gözüyle bakanlar var. Bunlar işimiz görülsün diye yapılmış makineler. Turbolu, amosferik, dizel, hybrid falan ne olursa olsun körü körüne övmek-yermek kadar saçma bişey olamaz zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Ben de aynı şeyi söylüyorum. Benzinli araç için gücü yetmeyenler kişiler mecburen atmosferik seçiyor derseniz anlaşırız ama yok Ford yapmış üretiyormuş da bir tek siz mi akıllısınız derseniz orda anlaşamıyoruz zaten.

    Benim de atmosferik aracım var. Bugüne kadar hiçkimseye yapmışlarsa bildikleri vardır demedim. Marka fanatikliğim hele hiç yoktur.

    Neyse konu kirliğiliği için sahibinden özür

    İyi günler

    Alıntıları Göster
    Atmosferik arac almamizda butcenin hicbir fonksiyonu yok.



    Biri atmosferik, biri turbo benzinli iki motor olsun, diger ozellikleri ayniysa hayatta turbolu olani almam. Hatta atmosferik icin kucuk bir farka bile razi olurum.



    Ben 3-4 senelik degil en az 8-9 senelik araba aliyorum zira. Yilda da 20bin km yapiyorum.



    Herkes arabam yokus yukari 120 yapsin derdinde degil zira.







    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaffer53

    Mazda diyenlerin kaçında mazda var? Hemen hemen hiçbirinde. Japon araç arıza vermezmiş. Hala atmosferik motor kullanırsan vermez tabi. Yalıtım desen facia. Japon överleri anlamakta zorluk çekiyorum. 10 senedir Ford kullanan biri olarak 7 sene 2. El aldığım benzinli yarı otomatik fiesta nın tek arızasını diyim size geri vites müşürü bozuldu. Sadece geri vites lambası yanmıyordu. Onu sattım dizel powershift focus aldım. 3 senedir biniyorum. 45000 km oldu. Sıfır masraf. Arabaya daha fazla para ayırabilecek olsam BMW veya volvo tercihim olurdu.
    bi aralar (sanırım 2005-2010) focus 2, mazda 3 , volvo s40 aynı platformda üretildi.

    kalite olarak en düşük focus sonra mazda sonra volvo gelmekte.

    siz kullanmaya devam edin.




  • suzuki banelo tartışmasız sıfır fiyata alınabilecek en sağlam araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Bu şekilde çağ dışı motorları savunan olduğu sürece verimsiz atmosferik motorları bize daha çok kakalarlar.

    İkincisi, kendi kendinize element uydurmayın. Cahil falan ayıp oluyor.
    Kullandığım aracın motoru 1.5 turbo 182 hp size göre çağdaş bir motordur sanırım. Honda'nın birde Hr-v ve Jazz'da kullandığı 1.5 atmosferik 130 hp motorları var onlarda size göre çağ dışı değil mi?



    Öyle değil işte her iki motor da birbirinin aynısı tek fark birinde turbo var diğerinde turbo yok. Çağ dışı zannettiğiniz 1.5 atmosferik motor atkinson döngüsü ile çalışan oldukça verimli bir motor. Hatta Jazz'da sunulan 1.3 atmosferik motorda atkinson döngüsü ile çalışıyor.



    Verimlilik sizin zannettiğiniz gibi motorun atmosferik ya da turbo beslemeli olması ile değil termal verim, çalışma döngüsü gibi etkenlerle değişiyor.



    Mantık olarak aynı motorun atmosferik beslemeli olanının daha verimli olması beklenir. Atmosferik olanda hem silindir içi sıcaklığı fazla artmaz hem de egsoz çıkışı ile turboyu döndürmek için enerji harcamadığı için güç kaybı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Mitsubishi hiç kullanmamış olanlar tıpkı senin gibi sıkadursun, 1 ay kullanır satarım diyip 4sene 80bin km sadece su ve yağ koyduğum coltumla çok mutluydum. Aynı kasa 0km çıksa düşünmeden alırım. Şuanda dizel araca ihtiyacım olduğundan ayrıyız. 2 sene sonra Mitsubishi suv ile tekrar bir araya gelecek. 2. El olacak. Çünkü sizler sayesinde kaliteye ucuza biliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıla petrol bıtecek o nedenle lpg avantaj olur. Artı masrafsız olur lpgli araclar. japon kore aracları masrafsız oldugundan tercu-ıh edılebilir
  • kesinlikle japon alirdim. 30 senelik ef civic kullandim. araba hic mi sorun cikarmaz. 2011 ibiza var hergun yeni bi soruna uyaniyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabiki Passat B8 manuel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis-83 -- 3 Ocak 2019; 23:29:18 >
  • Volvo Xc90 V90 S90 veya 60 serileri. 2015 sonrası.
  • G63 AMG 2019

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srht73

    10 yıl sorunsuz binilen bir ford ve vw gordun mu hayatında?

    Ama ben sana zibil gibi sanayiye uğramamış japon gosteriririm

    Ayrıca bu markaların otomatigini onermemen de kendi içinde yaşadığın çelişkiyi gösteriyor .Sorunsuzsa bu arabalar otomatikleri ne diye sıkıntı?

    Demek ki doğru düzgün sorunsuz araç yapamıyorlar

    Mazda toyota honda

    Al 10 değil 20 sene bin
    Arkadaş Mazda ya kaç defa binmiş acaba. 2 farklı Mazda 323-626 2000 model, 2 Adet Reno biri Scenic biri Laguna, şimdi s-max var.



    2006 jetta dan inip Mazda 626 ile 800km yapan kuzenim. Valla benimkinde sessiz ve guzel dedi .

    Şimdi gidin bir Golf'e bakın 2001 model birde Mazda ya bakın. Bakalım hangisi daha diri ve sanayiye daha yakın

    Bahsi geçen arkadaş buraz atmış biraz tutmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 10 yıl binilecekse geleceği de düşünüp Tesla Model S tercih etmek de mantıklı hani...

    10 yıl kullanmak üzere bir araç alacak olsanız tercihiniz ne olurdu?
  • subaru levorg alırdım. :)
  • selam
    altımdaki aracı zaten 10 yıldır kullanıyorum daha da ne kadar bineceğim belli değil accent bilem biniliyorsa diğer markalar oooooooo çok binilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srht73

    10 yıl sorunsuz binilen bir ford ve vw gordun mu hayatında?

    Ama ben sana zibil gibi sanayiye uğramamış japon gosteriririm

    Ayrıca bu markaların otomatigini onermemen de kendi içinde yaşadığın çelişkiyi gösteriyor .Sorunsuzsa bu arabalar otomatikleri ne diye sıkıntı?

    Demek ki doğru düzgün sorunsuz araç yapamıyorlar

    Mazda toyota honda

    Al 10 değil 20 sene bin
    Eminim sağdan soldan duymakla yazıyorsun ve bir bilgi sahibi değilsin.... 2001 bora vardı. 14 sene bindik taş gibiydi üdtelik lpgde. 1 kez olsun sanayiye sokmadı . passat da akrabamda vardı 1.9 tdi. 400bine gelinceye kadar kullandı . arkadaşta auris var direksiyon kutusu krınik arızaymış sürekli lolurtu lakırtı ses. Her araç farklıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu soruyu geçen sene Ocak ayında sorsaydın herkes gülerdi , 10 yıl aynı araba kullanılır mı diye ama şimdi herkese mantıklı geliyor
    daha durun sadece araba değil ,tüm teknolojik aletler için aynıları söylenecek ,böyle gidersek :)

    madem 10 sene kullanacaksın o zaman öncelikle az yakan , mümkün olduğunca geniş bagajlı ve bakım masrafları düşük olan bir araç arayacaksınız
    artık çok beygirli ,millete hava basma amaçlı araçlar giderek azalacaktır

    ayağını yorganına göre uzat
    ak akçe kara gün içindir

    gibi atasözlerine hızlı bir dönüş olacak gibi :)
  • Mondeo, Insignia ya da Passat’ın station wagon modellerini tercih ederdim. Gönül tabi ki Mercedes E serisinin ya da BMW 5 serisinin sw modelini ister ama Türkiye şartlarında ilk üç model gönlümde yatardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.