Şimdi Ara

1 Haftalık Yeni Linea Multijet Deneyimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
1
Favori
3.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımla geçirdiğim ufak bir kaza sonucu kaskodan bana verilen henüz 12 bin km deki 2014 Linea 1.3 MJET POP aracı 1 hafta kullanmak durumunda kaldım. İnternetten bir fiyatına bakayım dedim birde ne göreyim Easy 1.3 M.Jet 95HP 50.950

    Aracı gereksiz yere yerin dibine sokmak için açmadım başlığı merak etmeyin sadece fiyatına karşın verdikleri araca şaşırdım.

    Araç 2014 model önce eksilerini yazmaya başlayayım sonra artılarına geçerim.

    Eksiler ve olumsuz yönler ;

    -Araçta yalıtım sıfır. İnanılmaz yol ve motor sesi alıyor. Özellikle soğuk havada yeni çalıştığında motor gürültüsü rahatsız edici düzeyde.
    -Araç 1.3 95 hp dizel olmasına karşın bence çok yakıyor.. Birkaç kere yol bilgisayarını sıfırladım. Ortalama tüketimim genelde 6.5 lt civarıydı ş. içi. Merak etmeyin Dizel araç kullanmayı bilmeden dizel araba kullanıp çok yakıyo diyenlerden değilim. Önceki aracım 308 1.6 hdi di onun aynı şartlarda yakıtı daha düşüktü.
    -Bir benzinlikte durup mazot alırken kayahanın yeni albümü gözüme çarptı yalan olmasın 29.99 TL di galiba fiyatı aldım bitane arabada cd çalar var nasılsa dinlerim diye keşke almasaydım albüme yazık ettim biraz kayahan abimize ayıp etmişte oldum tabi Çünkü aracın müzik sistemi berbat ötesi. Hoperlörler inanılmaz kalitesiz. Çinmalı tablet ve çin malı cep telefonlarındaki hoperlorler misali arabaya hoperlor koymuş adamlar.
    -Vites çok kemikli vites yolları kısa.. Ancak geçişler net.
    -Direksiyon çok kaba. Aracın hiç bir ergonomik yönü yok. Teyp ve klima tuşları basit ancak sürücü odaklı değil. Tuşlar alakasız konmuş sürücüye uzak.
    -Araç 120 den sonra yolda geziniyor. Abartmıyorum 120 den sonra gerçekten yolda geziyo araba zaten 120 ye çıkana kadarda canı çıkıyor.. 150 yide geçmiyor belki rüzgarın etkisidir bilemem ama 150 yi geçmeye korkardım zaten bu araçla.
    -Araçta işçilik sıfır. Malzeme kalitesi çok kötü. İç kapı açma kolları falan kırılacak gibi. Emaneten yerleştirilmiş herşey. Bukadar basit bukadar önemsizce üretilmiş başka bi araç görmedim. Çin malı arabalara gelly e bilmemneye laf atıyoruzda bence onlar lineadan katbe kat iyidir.
    -Aracın başıyla sonunu kestirmek çok zor aynalar hiç ergonomik değil fazla yakın gösteriyor. Aracın boyutları küçük olmasına karşın sıfır park yapmak pek kolay olmuyor aracın başı sonu belli değil hatlar çok yuvarlak çamurluklar gereksiz şişkin.

    Artı ve olumlu yönleri ;

    +Amortisörler şehir içi için gerçekten çok konforlu çok güzel darbe emişi sağlıyor tam şehir içi sert çukurlu yollar için yapılmış bu amortisorler.
    +Arka taraf ve bagaj B segmenti bi araç için geniş sayılır.
    +Aracın yerden yüksek olması güzel
    +Bakım ve parça fiyatları ucuz.

    Diyeceklerim bukadar ancak bu araç benim gözümde değil 50 bin tl 25 bin lira dahi etmez..

    Aracımız buydu arkadaşlar ;
     1 Haftalık Yeni Linea Multijet Deneyimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 9 Şubat 2015; 16:05:34 >







  • En önden yerimi ayırtayım
  • Bende bir kaç ay öncesine kadar Linea kullanıyordum gerçekten insanın kendi parasıyla alıp bineceği bir araç değil.
    100 km yi geçtinmi mazotu yakmıyor içiyor 5 vites olduğu için motor bağıra bağıra gidiyor ama ben son hızda çok rahat 190 gördüm hatta o hıza yakın ceza yemişliğimde var. Yalıtım malzeme kalitesi ince işçilik vs.. zaten hiç yok yani ucuz bir arabada değil niye alınır pek anlam veremiyor fakar filo da çok var çünkü filoya gerçekten çok ucuza geliyor sanırım onun için satışları çok iyi.
  • Önlerden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutar😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Teyp cd'ni yuttu mu

    2. Linea B Segmenti mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    1. Teyp cd'ni yuttu mu

    2. Linea B Segmenti mi

    Yok hocam cd yi yutmadıda yani sırf kaliteli müzik çalsın diye cd aldım zaten dahada kötü çalmaya başladı

    Evet B segmenti. Puntonun Sedanı. 2007 2008 yıllarında Lineaya C segmenti diyen fanboylar vardı forumda yıl şimdi 2015 oldu herhalde hala Lineanın C segmenti olduğunu zanneden kimse kalmadı aramızda ? Eğer öyleyse Peugeot 301 D segmenti olurda o yüzden




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault Fluence ile 4 Yıl
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • B segmenti olduğu dışındaki bütün yorumlar kaliteli ve faydalı bir paylaşım olmuş. Bu tarz deneyimleri içeren konuları çok faydalı buluyorum.
  • linea symbol tarzı arabalar anca şirket arabası olur zaten alıp kullanılcak araçlar değiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    B segmenti olduğu dışındaki bütün yorumlar kaliteli ve faydalı bir paylaşım olmuş. Bu tarz deneyimleri içeren konuları çok faydalı buluyorum.

    Sağolun.. Aslında başlığı ilk okuyan biraz polemik yaratma amaçlı açılmış gibi düşünebilir ancak öyle bir niyetim yok birazda aracın sıfır fiyatını görünce dumura uğrayarak açtım başlığı Donanım ve kalite yoksunu bir aracın bu denli pahalı olması mantıksız geldi.
  • ya hey allahım, bu tarz konular yok mu..
    kardeşim bu forumda kime sorsan symbol linea ve accent çöp neden mi?
    çoğu arkadaş: filo, kiralama, şirket arabası olup limitlerinin üzerinde kullanılmış sonra da bu arabalar teneke yok şu yok bu diyebiliyorlar. Bırakın bu arabayı hususi ailesi için kullananlar yorumlasın. Çukura 100km/h hızla giripte orasından burasından ses geliyo deniyor sonra.

    Bizde smybol var, 2011 model beyaz expression dizel. dışarıdan şrket arabsıyım diye bağırıyor ama hususi araba zamanında sıfır aldık. Aile için birebir yakıtı az. nasıl 6,5 lt yaktırdınız anlamadım symbol linea aşağı yukarı aynı 5,5 lt enfazla. neyse. yoltutuşu zayıf, ki siz zaten bu arabayla drift, rolling yapmayacaksınız. 120km/h hızla en fazla memleketinize gideceksiniz.

    müzik sistemi kötü neye göre? eğer eski arabanız bose sisteme sahip extereme pack lagunaysa evet kötü.

    gely'ye binerim demişsiiz bunda özgürsünüz. dfm'ye de binebilirsiniz. hatta konusu vardı bi arkadaş dfm succe maceralarını anlatmıştı her sayfasını okudum sizde okuyun geely demeden önce.

    120'yi geçince nasıl yolda geziniyor orasını anlamadım. Broadway bile kendini 130'da salmaya başlar ki burda 2014 model arabadan konuşuyoruz. 150'yi geçememesine ayrıca şaşırdım turbo dizel 95hp, 1.3, 75hp dobloların bile 160 yaptıgını hatta geçtiğini düşünürsek.

    büyüklerimiz ne kadar güzel söylmiş, ne kadar ekmek o kadar köfte. objektif olmamış yorumlarınız. taraflı sanki c180 ile linea kıyaslamışnız.
    çok geçmiş olsun kaza için umarım sizde bişey yoktur. kaza yaptıgınız araba neydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    ya hey allahım, bu tarz konular yok mu..
    kardeşim bu forumda kime sorsan symbol linea ve accent çöp neden mi?
    çoğu arkadaş: filo, kiralama, şirket arabası olup limitlerinin üzerinde kullanılmış sonra da bu arabalar teneke yok şu yok bu diyebiliyorlar. Bırakın bu arabayı hususi ailesi için kullananlar yorumlasın. Çukura 100km/h hızla giripte orasından burasından ses geliyo deniyor sonra.

    Bizde smybol var, 2011 model beyaz expression dizel. dışarıdan şrket arabsıyım diye bağırıyor ama hususi araba zamanında sıfır aldık. Aile için birebir yakıtı az. nasıl 6,5 lt yaktırdınız anlamadım symbol linea aşağı yukarı aynı 5,5 lt enfazla. neyse. yoltutuşu zayıf, ki siz zaten bu arabayla drift, rolling yapmayacaksınız. 120km/h hızla en fazla memleketinize gideceksiniz.

    müzik sistemi kötü neye göre? eğer eski arabanız bose sisteme sahip extereme pack lagunaysa evet kötü.

    gely'ye binerim demişsiiz bunda özgürsünüz. dfm'ye de binebilirsiniz. hatta konusu vardı bi arkadaş dfm succe maceralarını anlatmıştı her sayfasını okudum sizde okuyun geely demeden önce.

    120'yi geçince nasıl yolda geziniyor orasını anlamadım. Broadway bile kendini 130'da salmaya başlar ki burda 2014 model arabadan konuşuyoruz. 150'yi geçememesine ayrıca şaşırdım turbo dizel 95hp, 1.3, 75hp dobloların bile 160 yaptıgını hatta geçtiğini düşünürsek.

    büyüklerimiz ne kadar güzel söylmiş, ne kadar ekmek o kadar köfte. objektif olmamış yorumlarınız. taraflı sanki c180 ile linea kıyaslamışnız.
    çok geçmiş olsun kaza için umarım sizde bişey yoktur. kaza yaptıgınız araba neydi?

    Hocam araç 12 bin kilometrede ve 2014 model yani sıfır sayılır. Yıpratılmış, üstünde tepinilmiş bi araç değil yani..

    Ses sisteminin kötü olduğunu anlamak için 2 tane sağlıklı kulağa sahip olmak yeterli herhangi bir insan bunu anlayabilir önceki bindiğiniz aracınızda süper bir ses sistemi olmasına gerek yok.. Cep telefonu hoperlörü gibi ses veriyor bukadar basit yani.

    Aracın sürtünme katsayısındanmıdır burun dizaynındanmıdır bilmiyorum gerçekten 120 den sonra yolda geziniyor.

    Nekadar ekmek okadar köfte demişsiniz ama bu lafınız ile aracın fiyatı Çok Tezat.. Aracın fiyaıtnı tekrar hatırlatayım 50.000 TL Yazıyla ELLİ BİN TÜRK LİRASI.

    Teşekkür ederim bir şey yok aracım 1 hafta serviste kaldı ufak bir kaza..




  • Linea buysa birde symbol kullanın derim, 5 yıl Symbol 3 yıl Linea kullanmış biri olarak söylüyorum.
  • Kardeşim bazı konularda haklısın şirket arabası olarak kullananlar sınırları zorluyor bende şirket arabası olarak kullaniyorum nadirde olsa kendi arabamda yapmiyacagim şeyleri yapıyorum ama yinede saydıgın olumlu şeyler bu araçları 50 binlik araç yapmaz 50 bine çok kaliteli arabalar alınabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea dediğin kadar kötü bir araç değil bence tamam harika değil ama bukadar da berbat değil pejo 307 dediğin araçta linea ile denk kalitede üretilmiş bir araç
  • Hakkını yemeyelim yol tutuş o kadar kötü değil fakat araç yüksek hıza dayanımsız çünkü hafif bir araç ve yüksek hızda rüzgara yenik düşerek şeritte sürükleniyor yani bu kötü yol tutuşla ilgili değil yoksa zik zak larda yada virajlarda araç kopma eğilimi göstermiyor çok zorlandığında arkadan değil önden kayıyor. Yol tutuşta Clio dan çok önde clio sağ sol yaptığınızda her yerden bırakıyor ve fena halde yanlara yatıyor kontrol edilecek bir yeri kalmıyor
  • siz lineanın arkasında 3 kişi oturup seyahat etmediğinizden size dikiz aynasından geniş gibi geldi galiba. araç dışardan bakınca geniş ferah izlenimi verse de arkası baya dar geldi bana.
  • Fiyatına bakıp kalitesine de bakınca insanın dönüp bir daha bakası bile gelmiyor.

    İkinci elde bu fiyata bulabileceğiniz araçları zaten konuşmaya bile lüzum yok. Sıfır araç derseniz bin lira fazlasına alınan dizel fiesta, bu aracın yanında üst segment gibi kalıyor kimse kusura bakmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 9 Şubat 2015; 16:51:34 >
  • Sonu 573 plakalı olan aynı renk aynı model aracı bende kaskodan 1 hafta kullanmıştım Gerçekten o paraların arabası olmadığını düşünüyorum...
  • Hocam siz çok fazla Volvo kullanmışsınız belli. En büyük hatanızda sahip olduğunuz aracın muhteşem bir araba, geçici olarak kullandığınız aracın ise standart bir araba olduğunu ayırt edememişsiniz. Yazdıklarınızda en çok katıldığım nokta fiyatı, gerçekten o fiyatları haketmiyor. Motor konusunda birşey diyemeyeceğim çünkü uzunca bi müddet kullandığım linea 1.6 multijetti. Yol tutuş konusunda nispeten haklısınız, viraj kabiliyeti oldukça yetersiz ancak düzde de banamısın demiyordu. 1.6 multijet Linea ile 200 km hızlara çıkmak zor değildi. 210-215 km/h civarı sona yaklaşıyordu. Abarttığınız kadar da yolda bir gezme söz konusu değildi. Öyle ki o kadar çamur attığınız linea ile Ankara-Eskişehir arasını 1 saat 15 dk da almak hiçte zor olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.