Şimdi Ara

1 aydır hız düşüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 16mbps adsl paketi kullanıyorum. 1 ay öncesine kadar 14mbps falan hız alıyordum ve indirmezlerse 2mb falan görüyordum. Ne olduğunu anlamadığım 1 ay öncesinden beri hızım 6mbps seyrinde değişiyor download ise 800-900 kb falan. Müşteri hizmetlerini her gün arıyorum sistemden gözüken hız 13-14 falan diyorlar benim gördüğüm 6 falan. Bu hız kaybının sebebi MODEM olabilir mi? Modem değişikliği sorunu çözer mı? Bir başkasından modem alıp deneme şansım yok ihtimali varsa gidip modem alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Değerler bu şekilde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 aydır hız düşüşü 1 aydır hız düşüşü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerleriniz sınırda olduğu için bağlantınız yavaşlıyor. Müşteri hizmetlerini arayarak hızınızı bir kademe düşürmeniz durumunda hat değerleriniz iyileşecektir.
    Uuzun vadeli çözüm olarak ise, bina içi kablolama durumunu gözden geçirmeniz, mevcut altyapının yenilenmesi veya VDSL bir pakete geçmeniz bulunuyor. VDSL paketler VDSL bir modem gerektirmektedir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hızımı düşürmek ne kadar hız verir bana? Dediğim gibi 1ay öncesine kadar bir sorun yoktu. Altyapım vdsl desteklemiyor. Bina içi kablo değiştirmek çözüm olurmu
  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Bunu kimse garanti edemez ki hocam. Siz eğer maddi durumunuz varsa eksiz ve kaliteli bir CAT kablo ile bina içi tesisatınızı yenileyin. Böylece bina içinde sorun kalmaz. Ancak dediğim gibi müşteri hizmetlerini arayın bir kademe hız düşürün. Bu doğrultuda hızınız azalacak ama SNR yükselecek. Kısa süreli bir çözüm de olsa hattınız sağlıklı çalışacaktır.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bilgisizliğime verin kusura bakmayın. Snr değerimdeki artışın faydası ne olucak. Birde kablo önerin var mı bilgim yok fazla o konularda.
  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Yüksek SNR iyi bağlantı kalitesi demektir. Sizin altyapı iyi olmadığı için yüksek hızları desteklemiyor. Bu kapsamda da hızı düşüreceksiniz ki SNR yükselsin. Kablo önerisi olarak bina içi CAT5 veya CAT6 uygundur. Bu kabloların montajını elektrikçi yapar, telefon kutusuna bağlantıyı ise telekom yapar.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Peki bu 1 ay öncesine kadar bir hız sorunum falan yoktu. Alt yapım iyi değil diyelim 1 ayda ne değişmiş olabilir?
  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Yeni abonelikler yapılmış olabilir, kablonuzda ankastre kutusunda bir sıkıntı başlamış olabilir vb. Çok fazla etken var hocam. Dilerseniz arızakaydı bırakın incelensin.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yardımınız için. Arıza kaydı için iletişime geçeceğim. İyi günler
  • Müşteri hizmetleriyle boşa zaman kaybı yaşamışım en ufak şeyden haberleri yok. Her neyse. Ariza kaydı oluşturdum telefonla dönüş yaptılar derdimi anlattım tivibu kullandığım için 4mbps gibi hız kaybı oluyormuş. Normal hızımı yükselttiler değerlerim normale döndü şuanlık. Ama snr margin değeri ne kadar önemli bilemedim. 7db falan görünüyor. Bina içi kablo değiştirmem gerekir mı? 20 yıllık bina kabloda çok eski olduğuna eminim. Değiştirmem snr margin değerini bir nebze arttırır mı? Modem değişikliği de etki eder mı? Eski ttnet modemi mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Elbette yenilik yapmanız bir nebze olsun iyileştirir bağlantı kalitesini. Ancak SNR 7 değerindeyse yine kopacaktır o bir süre sonra veya yüksek CRC sebebiyle bağlantı yavaşlayacaktır. Maddi imkanınız varsa kablo yenilemesi yapabilirsiniz ancak kablo yenileyince düzelir diye kimse taahhüt edemez.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yardımlar için. Tivibudan kaynaklı olduğunu belirttiler o değerin. Şuan içinde sorun yok olursa değiştirebilirim. İyi akşamlar
  • aydogankrbk A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam interneti bağlatalı 2 hafta oldu, gözle örülür bir yavaşlık var. Ben de tivibu kullanıyorum kullanmadığım zaman da yavaş. Sorunun kaynağı ne olabilir?

    ============================================================================
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 1 hour: 34 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 2.067 Mbps 16.441 Mbps
    Actual Net Data Rate: 2.048 Mbps 16.377 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 22.5 dB 25.2 dB
    Actual Delay: 0 ms 8 ms
    Transmit Power: 6.1 dBm 13.1 dBm
    Receive Power: -10.4 dBm -5.0 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 3.0 symbols
    Total Attenuation: 16.4 dB 18.3 dB
    Attainable Net Data Rate: 13.872 Mbps 56.196 Mbps
    ============================================================================
    VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
    Line Attenuation(dB): 7.1 31.5 46.1 N/A 17.0 38.7 57.4
    Signal Attenuation(dB): 7.1 30.5 N/A N/A 17.1 38.7 57.4
    SNR Margin(dB): 25.1 22.3 N/A N/A 25.2 25.2 0.0
    Transmit Power(dBm):- 3.5 5.5 - 9.5 N/A 12.0 7.4 -128.0
    ============================================================================

    VDSL Counters

    Downstream Upstream
    Since Link time = 34 min 39 sec
    FEC: 733 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 15 minutes time = 9 min 49 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
    FEC: 66 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 1 day time = 1 hours 54 min 49 sec
    FEC: 932 0
    CRC: 5057 0
    ES: 32 0
    SES: 32 0
    UAS: 115 115
    LOS: 30 0
    LOF: 24 0
    LOM: 0 0
    Previous 1 day time = 0 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Total time = 1 hours 54 min 49 sec
    FEC: 932 0
    CRC: 5057 0
    ES: 32 0
    SES: 32 0
    UAS: 115 115
    LOS: 30 0
    LOF: 24 0
    LOM: 0 0
    ============================================================================
    1 aydır hız düşüşü




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Ultranet 16Mbps kullanıyorum.
  • crazyslamdunker kullanıcısına yanıt
    vdsl bağlanmış 24 MBps geçin derim en fazla 50 MBps alır
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.