Şimdi Ara

1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
289
Cevap
2
Favori
26.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ve 2 yıldır çekilen özlem sona erdi.. VAG Grup 1.6 TDI araçlar artık Yazılım ile güçlendirilebiliyor..

    Unutmayın ki bütün 1.6 TDI motorlar aynıdır.. kimi 75hp kimi 90 kimi 105hp olarak piyasaya sürülür fakat civatasına kadar aynıdır..

    bizim yapabildiğimiz şey

    105hp 250nm den 140hp 330nm ye
    90hp den 130hp ye
    75hp den 120hp ye

    motor güçlerini arttırmaktır..

    Hayırlı Uğurlu olsun


    1.4 tsı veya 1.3 multijet en fazla ne kadar arttırılabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Adam konuyu başlamadan bitirdi
  • Egzoz, hava filtresi vs gibi parcalar farkilidir belki. Motor yapilari aynidir ama ve en saglikli bu gucler aliniyordur diye tahmin ettim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20.06.2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ve 2 yıldır çekilen özlem sona erdi.. VAG Grup 1.6 TDI araçlar artık Yazılım ile güçlendirilebiliyor..

    Unutmayın ki bütün 1.6 TDI motorlar aynıdır.. kimi 75hp kimi 90 kimi 105hp olarak piyasaya sürülür fakat civatasına kadar aynıdır..

    bizim yapabildiğimiz şey

    105hp 250nm den 140hp 330nm ye
    90hp den 130hp ye
    75hp den 120hp ye

    motor güçlerini arttırmaktır..

    Hayırlı Uğurlu olsun


    1.4 tsı veya 1.3 multijet en fazla ne kadar arttırılabilir?
    Cidden güvenip aracini boyle bi chip islemine sokmaya niyetli insanlar var mi ?


    Bütün motorlar vidasina kadar ayni ise neden hepsi ayni güce gelmiyor ?


    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

    Burada motor hakkinda bilgi var diger arkadaslar icin , 75-116 ps araliginda 5 farkli modda üretiliyor ve ayni motor.


    Dedigim gibi hepsi ayni güce neden gelmiyor ?

    Turbolar ayni boyutta degil mi ? Nedir bizi aydinlatirsaniz sevinirim.


    Ayrica halen 130 hp'lik polo'nun 8.5 sn'yenin altinda 0-100 yaptigi videoyu bekliyorum. 8.5 sn'yede en kötü süre sizin tabirinize göre 7.5-8 sn'ye normal olani heralde.


    Ayrica bir diger konu dsg oldu. Kendisine sordum , dsg'nin garantisini kendi bizzat garanti ediyor ve gerekirse yeni dsg sanziman takarim diyor.

    Benim yine aklimda bir diger soru isareti bu hususta.


    Konu bu sekilde acilmadan önce , en ince detayina kadar bilgilendirme yapilmali diye düsünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Adam konuyu başlamadan bitirdi

    Alıntıları Göster
    acaba bu tip işlemlerden sonra aracın ruhsatında değişiklik yapılması gerekiyor mu ?

    sonuçta ruhsatta yazandan farklı güce sahip oluyor araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    acaba bu tip işlemlerden sonra aracın ruhsatında değişiklik yapılması gerekiyor mu ?

    sonuçta ruhsatta yazandan farklı güce sahip oluyor araç

    Alıntıları Göster
    başlığı görünce vw den yeni bir haber diye heveslendim ama nicki görünce hevesim kursağımda kaldı , performans olarak vasat bir araç kullansamda bende şahsen böyle uygulamalara karşı çok şüpheciyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    acaba bu tip işlemlerden sonra aracın ruhsatında değişiklik yapılması gerekiyor mu ?

    sonuçta ruhsatta yazandan farklı güce sahip oluyor araç

    Muayenede dyno'ya sokmuyorlar. Kimse onu anlamaz. zaten bu yüzden chip olayları oldukça yaygın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Öyle açıklamaya böyle cevap işte.

    Ayrıca 7-DSG maksimum 250 NM torku kaldırabiliyor. Volkswagen'in 1.6 TDI geliştirmekte yavaş kalmasının bir nedeni de bu aslında, yeni şanzıman geliştirme maliyeti engelliyor.

    Ben özellikle DSG'li 1.6 TDI'lar için böyle bir işlemin yapılmasına kesinlikle karşıyım.

    Benim 19 bindeki 1.6 TDI manuel aracımın baskı balatası kilometresine göre kötü durumda şu an (daha önce aynı problemi 2011 B7 kasa 1.6 TDI Passat Manuel ile de yaşadım ilk 20 bin km içerisinde, servisler bu sorunla karşılaştıklarını kabul ediyorlar), kaç tane 1.6 TDI ile DSG kavraması bozan arkadaşım var ki hepsi bu konuda bilgili, makine mühendisi meslektaşlarım. Kimse bana 1.6 TDI'a yazılım atarız aracınız uzun yıllar sorunsuz yol alır tezini kabul ettiremez, özellikle de DSG ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    acaba bu tip işlemlerden sonra aracın ruhsatında değişiklik yapılması gerekiyor mu ?

    sonuçta ruhsatta yazandan farklı güce sahip oluyor araç

    Alıntıları Göster
    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    başlığı görünce vw den yeni bir haber diye heveslendim ama nicki görünce hevesim kursağımda kaldı , performans olarak vasat bir araç kullansamda bende şahsen böyle uygulamalara karşı çok şüpheciyim.

    Alıntıları Göster
    Atmosferikciler was here chiplenemeyip standalone ecu gereksinimi olanlar utansınbilgisayarın overclocklusu, arabanın chiplisi chipe göre bile yürür değişirken orjinaliyle arada uçurum var chipli ibizanin içinden geçtim, stock olan yanımda bisiklet gibi kaldı tdilarda chip çağ atlatıyor,zaten gazihanin garaj vag meeting alanı gibi oluyor..ne demis enistenatomu parçalama,on yargıyı parçalama muhabbeti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 23 Temmuz 2012; 22:12:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.



    Alıntıları Göster
    Hocam bir de LPGli hitler motora el atsanız fena olmaz hani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.

    Bahsettiğim standalone ecu; mesela aem marka beyin olayı hondalarda gerekiyor, capon askerleri sağlam cryptolamis galiba cihazı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Hocam bir de LPGli hitler motora el atsanız fena olmaz hani.

    Alıntıları Göster
    Hadi Çipçiler, biz atmosferikçilere de bir gıyak yapın.

    Hep turbo, hep turbo sıktı artık.

    Bizim için de birşeyler geliştirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Öyle açıklamaya böyle cevap işte.

    Ayrıca 7-DSG maksimum 250 NM torku kaldırabiliyor. Volkswagen'in 1.6 TDI geliştirmekte yavaş kalmasının bir nedeni de bu aslında, yeni şanzıman geliştirme maliyeti engelliyor.

    Ben özellikle DSG'li 1.6 TDI'lar için böyle bir işlemin yapılmasına kesinlikle karşıyım.

    Benim 19 bindeki 1.6 TDI manuel aracımın baskı balatası kilometresine göre kötü durumda şu an (daha önce aynı problemi 2011 B7 kasa 1.6 TDI Passat Manuel ile de yaşadım ilk 20 bin km içerisinde, servisler bu sorunla karşılaştıklarını kabul ediyorlar), kaç tane 1.6 TDI ile DSG kavraması bozan arkadaşım var ki hepsi bu konuda bilgili, makine mühendisi meslektaşlarım. Kimse bana 1.6 TDI'a yazılım atarız aracınız uzun yıllar sorunsuz yol alır tezini kabul ettiremez, özellikle de DSG ile.

    Hocam çok iyi bir noktaya değinmişsiniz.

    DSG araç sahipleri özellikle çok dikkatli olmalı. DSG çok hassas bir sistem. Ekstra torku kaldıramayabilir. Boşa masraf çıkarır, başınıza iş alırsınız.

    Turbo dizel araçtan alacağınız zevkten ne çıkacak zaten. Dizel araçlar ekonomi için. Onun yerine ucuzda olsa atmosferik benzinli alın daha çok zevk verir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Öyle açıklamaya böyle cevap işte.

    Ayrıca 7-DSG maksimum 250 NM torku kaldırabiliyor. Volkswagen'in 1.6 TDI geliştirmekte yavaş kalmasının bir nedeni de bu aslında, yeni şanzıman geliştirme maliyeti engelliyor.

    Ben özellikle DSG'li 1.6 TDI'lar için böyle bir işlemin yapılmasına kesinlikle karşıyım.

    Benim 19 bindeki 1.6 TDI manuel aracımın baskı balatası kilometresine göre kötü durumda şu an (daha önce aynı problemi 2011 B7 kasa 1.6 TDI Passat Manuel ile de yaşadım ilk 20 bin km içerisinde, servisler bu sorunla karşılaştıklarını kabul ediyorlar), kaç tane 1.6 TDI ile DSG kavraması bozan arkadaşım var ki hepsi bu konuda bilgili, makine mühendisi meslektaşlarım. Kimse bana 1.6 TDI'a yazılım atarız aracınız uzun yıllar sorunsuz yol alır tezini kabul ettiremez, özellikle de DSG ile.

    Hocam çok iyi bir noktaya değinmişsiniz.

    DSG araç sahipleri özellikle çok dikkatli olmalı. DSG çok hassas bir sistem. Ekstra torku kaldıramayabilir. Boşa masraf çıkarır, başınıza iş alırsınız.

    Turbo dizel araçtan alacağınız zevkten ne çıkacak zaten. Dizel araçlar ekonomi için. Onun yerine ucuzda olsa atmosferik benzinli alın daha çok zevk verir.

    Alıntıları Göster
    1)sadece yazılımla 90 hp'den 130 hp'ye neredeyse %50 lik bir güç artışı bana hiç inandırıcı gelmiyor.
    2)madem hepsinin motorlar civatasına kadar aynı (diğer arkadaşın sorduğu gibi) 75'likler neden 140 hp olmuyor? (sadece yazılımla neredeyse %90 lık bir değer)
    3)bu motorların bu potansiyeli varsa fabrikadan halka (yani piyasaya) neden 75 hp olarak sürülüyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Öyle açıklamaya böyle cevap işte.

    Ayrıca 7-DSG maksimum 250 NM torku kaldırabiliyor. Volkswagen'in 1.6 TDI geliştirmekte yavaş kalmasının bir nedeni de bu aslında, yeni şanzıman geliştirme maliyeti engelliyor.

    Ben özellikle DSG'li 1.6 TDI'lar için böyle bir işlemin yapılmasına kesinlikle karşıyım.

    Benim 19 bindeki 1.6 TDI manuel aracımın baskı balatası kilometresine göre kötü durumda şu an (daha önce aynı problemi 2011 B7 kasa 1.6 TDI Passat Manuel ile de yaşadım ilk 20 bin km içerisinde, servisler bu sorunla karşılaştıklarını kabul ediyorlar), kaç tane 1.6 TDI ile DSG kavraması bozan arkadaşım var ki hepsi bu konuda bilgili, makine mühendisi meslektaşlarım. Kimse bana 1.6 TDI'a yazılım atarız aracınız uzun yıllar sorunsuz yol alır tezini kabul ettiremez, özellikle de DSG ile.

    Hocam çok iyi bir noktaya değinmişsiniz.

    DSG araç sahipleri özellikle çok dikkatli olmalı. DSG çok hassas bir sistem. Ekstra torku kaldıramayabilir. Boşa masraf çıkarır, başınıza iş alırsınız.

    Turbo dizel araçtan alacağınız zevkten ne çıkacak zaten. Dizel araçlar ekonomi için. Onun yerine ucuzda olsa atmosferik benzinli alın daha çok zevk verir.

    Alıntıları Göster
    Alıştıra alıştıra sorun adamı kaçırdınız, olmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Hocam bir de LPGli hitler motora el atsanız fena olmaz hani.

    Alıntıları Göster
    Hyundai Yeni I30 1.6 CRDI 128hp to 168hp

    Hyundai Getz 1.5 CRDI 88hp to 130hp 300nm

    şu araçların gidişini görmek isterdim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.