Şimdi Ara

1.6 TDI lar Artık Daha Güçlü.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
2
Favori
26.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Adam konuyu başlamadan bitirdi

    Bunu yazmak icin girmistim benden cok yasayın ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bütün 1.6TDI lar aynı değildir usta,75 beygirliğin Turbosu farklı ,105 liğin turbosu farklı boyutlardadır...

    yani 75 beygiri 105e çıkarman için yazılım yetmez ,turbosunuda değiştirmen gerekli.Bunun yanında civatasına kadar aynı değildir bu motorlar...
  • Konu sahibinin cevaplarını merak ettim şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hyundai Yeni I30 1.6 CRDI 128hp to 168hp

    Hyundai Getz 1.5 CRDI 88hp to 130hp 300nm

    şu araçların gidişini görmek isterdim

    Ağırlık farkindan dolayı getz alır ama uzunda işler degisebilir i30 hacim ve son dışlı olarak avantajlı.. bunlarla rolling de yapılmaz,biri 5 diğeri 6 vites..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hyundai Yeni I30 1.6 CRDI 128hp to 168hp

    Hyundai Getz 1.5 CRDI 88hp to 130hp 300nm

    şu araçların gidişini görmek isterdim

    Ağırlık farkindan dolayı getz alır ama uzunda işler degisebilir i30 hacim ve son dışlı olarak avantajlı.. bunlarla rolling de yapılmaz,biri 5 diğeri 6 vites..

    Yok ikisi kapışsa demedim.Sadece listedeki bu iki araç çekti dikkatmi.Getz zaten seri bi araç 130 hp halini düşünemiyorum.

    Birde yeni gördüm.1.6 tdı a3 150 hp olmuş.
  • @2 hunharca cevap verdi
  • şimdi stok bir i30'u geçebilir. çok sevindim. tebrikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Adamı direk cevap yazamadan bitirmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    Iyi de adam sadece yazilimla ulasabilecegi degerleri yazmamis mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.

    Şenercim senin City'ye Accord yakıt deposu takıp mevcut jantları da başka bir Fiesta'ya taktık mı + 50 bg-300 nm tork etkisi yapar zaten.

    http://forum.donanimhaber.com/m_62697801/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_63292396/mpage_1/f_/key_//tm.htm






  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    yıllardır sorulmayan ve gün yüzüne çıkmayı bekleyen soru buydu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Benim araca da bir chip olsa ve +20-30PS ve 200NM civarı tork olsa keşke.

    Şenercim senin City'ye Accord yakıt deposu takıp mevcut jantları da başka bir Fiesta'ya taktık mı + 50 bg-300 nm tork etkisi yapar zaten.

    http://forum.donanimhaber.com/m_62697801/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_63292396/mpage_1/f_/key_//tm.htm




    Yapsa keşke.

    Şu bizim motora ya Jeandan'ın dediği gibi Supercharger takmak lazım, yada minik bir turbo.

    Atmosferikte 1500-3000 devir arasını Honda çözseydi gerçekten süper olurdu.




  • Bu beygir artışları kesinlikle pratikte etkili değil kağıt üzerinde veya dynoda görünse bile aracı sürerken hissetmedikten sonra fokda kıymeti yok
    Bir çok forumda okuyorum genellikle yorumlar bı yonde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapılan chip işleminin söylendiği kadar etkili olup olmadığını bilmiyorum. Kanıtlayamam da zaten. Ama motorlar aynı neden aynı güç alınamıyor sorusunun cevabı turboların farklı olmasıdır. Motorla turbo aynı şey değildir. Teknik anlamda ileri seviye olan kişilerinde bunu bilip gene de bilmezden gelip dalga geçmesi pek hoş değil...

    Ayrıca sevgili Mehmet Abi,

    Seni çoook eskilerden beri takip ederim. Daha piyasaya ilk chip tuning işlemini tanıtan, reklamını yapan, bu işten para kazanan kişilerdensin. Yalnız şunu belirtmek isterim ki eski halinden eser yok. En azından benim gözlemim böyle.

    Senin her forumda üyeliğin bulunurdu, sürekli başlık açardın. Açtığın başlıkların hepsi uzun uzun doyurucu bir şekilde açıklamalar yapardın, her üyeye tek tek düzgünce sıkılmadan açıklama yapardın. Ama sonra nedenini bilmediğim şekilde eskisi kadar ilgiyi alakayı kestin, sadece 2 satır açıklama sonra bitti. O ilk zamanlardaki her müşteriyle ilgilenen her soruya uzun uzun cevap veren Mehmet Abi'yi göremiyorum ben.

    Bunları seni takip eden biri olarak söylüyorum, kendi çapımda yaptığım küçük bir eleştiridir. Belki benim düşündüğüm gibi değildir ancak 3. bir şahıs olarak böyle gözüküyor dışarıdan...


    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ve 2 yıldır çekilen özlem sona erdi.. VAG Grup 1.6 TDI araçlar artık Yazılım ile güçlendirilebiliyor..

    Unutmayın ki bütün 1.6 TDI motorlar aynıdır.. kimi 75hp kimi 90 kimi 105hp olarak piyasaya sürülür fakat civatasına kadar aynıdır..

    bizim yapabildiğimiz şey

    105hp 250nm den 140hp 330nm ye
    90hp den 130hp ye
    75hp den 120hp ye

    motor güçlerini arttırmaktır..

    Hayırlı Uğurlu olsun


    Civatasına kadar aynı diyorsan, bu işten anlamadığın belli. Bir de Chip Tuning Uzmanı demişsin kendine

    1.6 90 HP ile 1.6 105 HP arasında hiçbir fark yok şimdi öyle mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Bu beygir artışları kesinlikle pratikte etkili değil kağıt üzerinde veya dynoda görünse bile aracı sürerken hissetmedikten sonra fokda kıymeti yok
    Bir çok forumda okuyorum genellikle yorumlar bı yonde



    Atmosferik ile turboyu karıştırmışsınız. Atmosferikteki güç artışı yüksek devirlerdeki canlanma ile elde edildiği için günlük kullanımda etkili değil. Turbo motorda artış torkla olduğu için her zaman etkili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Civatasına kadar aynı diyorsan, bu işten anlamadığın belli. Bir de Chip Tuning Uzmanı demişsin kendine

    1.6 90 HP ile 1.6 105 HP arasında hiçbir fark yok şimdi öyle mi?

    Farkları siz açıklar mısınız?

    "Mehmet Gazihan" bu işte markalaşmış bir kişidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bütün 1.6 TDI motorlar aynı ise neden hepsi 140 hp olmuyor?

    hay sen çok yaşa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ve 2 yıldır çekilen özlem sona erdi.. VAG Grup 1.6 TDI araçlar artık Yazılım ile güçlendirilebiliyor..

    Unutmayın ki bütün 1.6 TDI motorlar aynıdır.. kimi 75hp kimi 90 kimi 105hp olarak piyasaya sürülür fakat civatasına kadar aynıdır..

    bizim yapabildiğimiz şey

    105hp 250nm den 140hp 330nm ye
    90hp den 130hp ye
    75hp den 120hp ye

    motor güçlerini arttırmaktır..

    Hayırlı Uğurlu olsun


    Civatasına kadar aynı diyorsan, bu işten anlamadığın belli. Bir de Chip Tuning Uzmanı demişsin kendine

    1.6 90 HP ile 1.6 105 HP arasında hiçbir fark yok şimdi öyle mi?

    Turbo ve motor ayni sey degildir. Turbo, motorun organlarindan biridir. Turbo motoru degil, motor turboyu kapsar

    Volkswagen Group'un 1.6 TDI motorlarinin tumu mekanik olarak aynidir. Farkli olanlar sadece yazilim farki ve turbodur.

    ChipTuning Uzmani (Mehmet Gazihan) isinin ehlidir, bizim bilmedigimiz bircok konuda bilgi sahibidir. Oyle olmasaydi ne bu foruma gelip uye olurdu, ne de bu konuyu acardi diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu tür yazılımsal işlemlerin motor ömründen yediğini okumuştum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.