Bildirim
1.6 TDCI FOCUS VS FD6 CIVIC
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Focus Titanium olsaydı hayır derdim ama bu durumda evet diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Donanım aramıyorsan pişman olursun, hem de çok... -
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Donanım aramıyorsan pişman olursun, hem de çok...
Hocam biraz açıklar mısın
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Huer G'oone
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Donanım aramıyorsan pişman olursun, hem de çok...
Hocam biraz açıklar mısın
Her şeyden önce yalıtım konusunda, özellikle lastik sesi konusunda Civic daha kötü.Performans açısından 140-150'lere kadar Focus bir boy önde götürüyor sonra Civic ayırıyor güç ve benzinli olmasının avantajıyla fakat şehiriçinde ve düşük hızlarda Focus daha avantajlı bu konuda.Yakıt konusunda Focus zaten koyar geçer...Civic'in adı ve şekli var...Elegance olursa bir de donanımı daha iyi olur sunroof vs..İç mekan olarak Civic daha güzel ama kesinlikle donanım, şekil şemal için değişmeye değecek bir şey yok.Özellikle yakıtı çok koyar Focus'tan sonra.
Ekleme: Focus dizel değilse olabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 7 Ocak 2014; 16:33:24 >
-
Yakıt konusunda lpg ile civic dizel focus dan az yakıyor. arkadaşımın trend x focusu benim fd6 dan çok daha fazla yol sesi alıyor. işe gidip geldiğimizden iki aracıda hem ben hem arkadaşlarım çok iyi biliyoruz. lpg li civic her yönden focus dan üstün bence. focusun tek artısı dizel olduğu için bayırlarda çekişinin iyi olması. şahsen ben kendi civic imi trend x le takaslamazdım titanyum olsa neyse. civic in otomatik avantajınıda eklemek lazım.quote:
Orijinalden alıntı: Derin Maviquote:
Orijinalden alıntı: Huer G'oone
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Donanım aramıyorsan pişman olursun, hem de çok...
Hocam biraz açıklar mısın
Her şeyden önce yalıtım konusunda, özellikle lastik sesi konusunda Civic daha kötü.Performans açısından 140-150'lere kadar Focus bir boy önde götürüyor sonra Civic ayırıyor güç ve benzinli olmasının avantajıyla fakat şehiriçinde ve düşük hızlarda Focus daha avantajlı bu konuda.Yakıt konusunda Focus zaten koyar geçer...Civic'in adı ve şekli var...Elegance olursa bir de donanımı daha iyi olur sunroof vs..İç mekan olarak Civic daha güzel ama kesinlikle donanım, şekil şemal için değişmeye değecek bir şey yok.Özellikle yakıtı çok koyar Focus'tan sonra.
Ekleme: Focus dizel değilse olabilir
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: bozkan38
Yakıt konusunda lpg ile civic dizel focus dan az yakıyor. arkadaşımın trend x focusu benim fd6 dan çok daha fazla yol sesi alıyor. işe gidip geldiğimizden iki aracıda hem ben hem arkadaşlarım çok iyi biliyoruz. lpg li civic her yönden focus dan üstün bence. focusun tek artısı dizel olduğu için bayırlarda çekişinin iyi olması. şahsen ben kendi civic imi trend x le takaslamazdım titanyum olsa neyse. civic in otomatik avantajınıda eklemek lazım.
Yahu neyin kafasını yaşıyorsunuz siz güzel kardeşim..LPG'li Civic nere az yakıyor LPG'li 1.2 Palio sadece LPG'de bile 1.6 dizellerle kafa kafaya yakıyor daha bunun benzini var.Zaten ufak olan bagaja tüp koyması var.Performansın benzinden kötü olması var.O var bu var...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: bozkan38
Yakıt konusunda lpg ile civic dizel focus dan az yakıyor. arkadaşımın trend x focusu benim fd6 dan çok daha fazla yol sesi alıyor. işe gidip geldiğimizden iki aracıda hem ben hem arkadaşlarım çok iyi biliyoruz. lpg li civic her yönden focus dan üstün bence. focusun tek artısı dizel olduğu için bayırlarda çekişinin iyi olması. şahsen ben kendi civic imi trend x le takaslamazdım titanyum olsa neyse. civic in otomatik avantajınıda eklemek lazım.
Yahu neyin kafasını yaşıyorsunuz siz güzel kardeşim..LPG'li Civic nere az yakıyor LPG'li 1.2 Palio sadece LPG'de bile 1.6 dizellerle kafa kafaya yakıyor daha bunun benzini var.Zaten ufak olan bagaja tüp koyması var.Performansın benzinden kötü olması var.O var bu var...
Arkadasimin dizel focusu 33 kuruş yakarken benim fd6 27 kuruş yakiyordu yazin ayni yolda. Ayni araçta 5 kişi gidip geliyorduk ve herkesin ortak karari focusun kötü olduguydu. Kafa falan hoş değil sen git focus al zorlayan yok. Titanyum bi nebze ama boş focus bence para etmez. Yağ eksiltmesi motorun dışına yağ kacirmasi da focusun kronik sorunu. Honda ise malum. Senelik bakimi yaptir kaputu acmana gerek yok. O yüzden de piyasasi çok çok iyi.
Ama yinede alacak kişinin iki aracada binip test etmesi en güzeli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
kesinlikle katılıyorum.Dizel focusun 33 kuruş yakma ihtimali yok +150 km lerde dolaşmadıkça.ayrıca psa motorları taş gibi 1.4 tdci 2 aracım oldu masrafsız senelerce kullandım -
Yalıtım konusunda civi için soylenenler doğrudur anca aracı 2. el alıyorsan ve yalıtım yapmak ıstıyorum dıyorsan bıraz masrafa gırersın içini komple söktürürsün koltuklar taban halıları bagaj gibi. Ön çamurluk ve arka çamurluk uzerlerıne yalıtım malzemelerınden döşersin sonra ustune tabanın tamamını kaplıcak şekilde uygun kalınlıkta keçe koyarsın en önden bagaja kadar, ustune taban halısını koyar koltuklarını takarsın 10 numara yalıtım sağlarsın. Yalıtım sorununu hallettin. Yakıt konusundada en ıyısınden olsun dersen 2.500 TL civarında Prins marka LPG taktırırsın yakıt konusundada 1 adım öndesin artık. Bunu yarış aracı olarak kullanmayacağını varsayarak focusun sana 150km ye kadar koyup geçmesinide pek sallama araç turbo dizel okadar olucak haliyle. Yedek paraça bolluğu, kolay satış, motor - şanzıman kalitesi olarak zaten forddan öndesin. Başka arzunuz ?quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: bozkan38
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: bozkan38
Yakıt konusunda lpg ile civic dizel focus dan az yakıyor. arkadaşımın trend x focusu benim fd6 dan çok daha fazla yol sesi alıyor. işe gidip geldiğimizden iki aracıda hem ben hem arkadaşlarım çok iyi biliyoruz. lpg li civic her yönden focus dan üstün bence. focusun tek artısı dizel olduğu için bayırlarda çekişinin iyi olması. şahsen ben kendi civic imi trend x le takaslamazdım titanyum olsa neyse. civic in otomatik avantajınıda eklemek lazım.
Yahu neyin kafasını yaşıyorsunuz siz güzel kardeşim..LPG'li Civic nere az yakıyor LPG'li 1.2 Palio sadece LPG'de bile 1.6 dizellerle kafa kafaya yakıyor daha bunun benzini var.Zaten ufak olan bagaja tüp koyması var.Performansın benzinden kötü olması var.O var bu var...
Arkadasimin dizel focusu 33 kuruş yakarken benim fd6 27 kuruş yakiyordu yazin ayni yolda. Ayni araçta 5 kişi gidip geliyorduk ve herkesin ortak karari focusun kötü olduguydu. Kafa falan hoş değil sen git focus al zorlayan yok. Titanyum bi nebze ama boş focus bence para etmez. Yağ eksiltmesi motorun dışına yağ kacirmasi da focusun kronik sorunu. Honda ise malum. Senelik bakimi yaptir kaputu acmana gerek yok. O yüzden de piyasasi çok çok iyi.
Ama yinede alacak kişinin iki aracada binip test etmesi en güzeli.
Virajlarda Civic'in kıçı başı oynarken Focus akar gider nehirden akan su gibi, Civic dediğin araba motorundan ve şeklinden başka hiç bir şeyi olmayan teneke diye tabir ettiğimiz ama milletimizin çoğu konuda error verdiği gibi sırf şekilcilik olsun diye bindiği araba.Eskisi de öyleydi, fd6 da öyle yenisi de öyle..Teste gittim ulan belki bir şeyler değişmiştir diye, daha da beter olmuş fd6'dan.
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
Peki...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
Peki...
Neden civicin teneke olduğunu düşünüyorsunuz?Şuan sınıfında güvenlik konusunda en iyi puan almış araçlardan birisi,hatta IIHS test sonuçlarında 1. Durumda.O elinizle tıngrdatıp baktığınız dış sacı teneke gibi gelebilir lakin bunun hiç bir önemi yok güvenliğin temelini sağlayan aracın şasesidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: jdmworks
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
Peki...
Neden civicin teneke olduğunu düşünüyorsunuz?Şuan sınıfında güvenlik konusunda en iyi puan almış araçlardan birisi,hatta IIHS test sonuçlarında 1. Durumda.O elinizle tıngrdatıp baktığınız dış sacı teneke gibi gelebilir lakin bunun hiç bir önemi yok güvenliğin temelini sağlayan aracın şasesidir.
Aracın kaportası kolay hasar görüyor, senelerdir nesilden nesile böyle..Şu testleri de zırt pırt gözümüze sokup durmayın bilindik markaların hiç bir aynı sınıf aracı birbirini ağdırmaz güvenlik konusunda.Bir iki puan eksik bir iki puan fazla çok da önemli şeyler değil, milyarda bir tesadüf gelip seni bulmadıkça tabi...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: jdmworks
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
Peki...
Neden civicin teneke olduğunu düşünüyorsunuz?Şuan sınıfında güvenlik konusunda en iyi puan almış araçlardan birisi,hatta IIHS test sonuçlarında 1. Durumda.O elinizle tıngrdatıp baktığınız dış sacı teneke gibi gelebilir lakin bunun hiç bir önemi yok güvenliğin temelini sağlayan aracın şasesidir.
Aracın kaportası kolay hasar görüyor, senelerdir nesilden nesile böyle..Şu testleri de zırt pırt gözümüze sokup durmayın bilindik markaların hiç bir aynı sınıf aracı birbirini ağdırmaz güvenlik konusunda.Bir iki puan eksik bir iki puan fazla çok da önemli şeyler değil, milyarda bir tesadüf gelip seni bulmadıkça tabi...
Evet kaporta kolay hasar görüyor ben de bu durumdan müzdaripiö yalnız arabanın tamamı ile teneke olduğunu göstermez bence bu durum.1,2 puanmıdır bilmem ama güvendiğim araçların hepsi o testte hacamat oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
IIHS'nin sayfasına girip direkt baktım kategorilerden,quote:
Orijinalden alıntı: jdmworksquote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: jdmworks
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Civic dediğimiz aracı teneke diye tabir edebilmeniz için sanırım zır cahil olmanız gerekıyor öyle olmadığınızı umut ediyorum. Bır aracın %60 ını zatan motor ve yurur aksam oluşturur bu konudada Honda en başta gelir. Eski model civiclerde zaten görselliği ve yürürlüğünden dolayı seçiliyor zaten şuan neredeyse tamamı modifiye için kullanılıyor. ES7 veya VTECII dıye geçen civiclerde 2006 nın en çok satan otomatık C sınıfı aracıydı bunuda hak edıyordu sınıfının en kral aracıydı es7 civicler. FD6 lar ise çok aşırı donanım aramayanlar için gayet uygun araçlar otururda viraj kasarsan yetersız gelır ama insan gibi kullanırsan yol tutuşu gayet guzel tek eksiği yalıtım bunuda diğer postumda cevapladım zaten. FB7 civiler ise donanımı daha fazla artırılmış ve güvenlikte C sınıfında en iyileri arasına girmiş ender modellerden. Yani kısacası hiçbişey değişmedi dediğin civicte geçmişten bugune kadar birçok şey değişti heleki guvenlık konusuna gırersek focusun fb7 cıvıc karşısında F sini bile açamazsınız sizin görmediğiniz bazı şeyler değişti yani fb civicte.
Ayrıca yol tutuşa gelirsek civici çok yetersiz gören biri eğer civic almışsa
Coilover + kule gergisi ve uygun kamber ayarı ile virajı 10 numara dönebilen civic yapılabilir bilmem biliyormusun.
Peki...
Neden civicin teneke olduğunu düşünüyorsunuz?Şuan sınıfında güvenlik konusunda en iyi puan almış araçlardan birisi,hatta IIHS test sonuçlarında 1. Durumda.O elinizle tıngrdatıp baktığınız dış sacı teneke gibi gelebilir lakin bunun hiç bir önemi yok güvenliğin temelini sağlayan aracın şasesidir.
Aracın kaportası kolay hasar görüyor, senelerdir nesilden nesile böyle..Şu testleri de zırt pırt gözümüze sokup durmayın bilindik markaların hiç bir aynı sınıf aracı birbirini ağdırmaz güvenlik konusunda.Bir iki puan eksik bir iki puan fazla çok da önemli şeyler değil, milyarda bir tesadüf gelip seni bulmadıkça tabi...
Evet kaporta kolay hasar görüyor ben de bu durumdan müzdaripiö yalnız arabanın tamamı ile teneke olduğunu göstermez bence bu durum.1,2 puanmıdır bilmem ama güvendiğim araçların hepsi o testte hacamat oldu.
Alıntıları Göster
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/focus-4-door/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hyundai/elantra/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mazda/3-sedan/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/impreza/2014
Bunlar çıktı en başta, dediğimden öte bir durum yok.Konu çok dağıldı...
-
http://tr.euroncap.com/tr/results/ford/focus.aspxquote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
IIHS'nin sayfasına girip direkt baktım kategorilerden,
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/focus-4-door/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hyundai/elantra/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mazda/3-sedan/2014
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/impreza/2014
Bunlar çıktı en başta, dediğimden öte bir durum yok.Konu çok dağıldı...
http://tr.euroncap.com/tr/results/honda/civic.aspx
Bahsi geçen kasalarda Civic 4 yıldız, Focus 5 yıldız.Benim için çok da önem arz etmez...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
http://tr.euroncap.com/tr/results/ford/focus.aspx
http://tr.euroncap.com/tr/results/honda/civic.aspx
Bahsi geçen kasalarda Civic 4 yıldız, Focus 5 yıldız.Benim için çok da önem arz etmez...
euro ncap testlerı yalan oldu artık yıldızları kaydı.. IIHS testlerınden haber verin eyvallah dıyelım
-
Bikere üslubuna dikkat et karşında çocuk yok senin ulan lı falan konuşma. Edebinle yorumunu yap. işine gelmiyorsa alma binme okadar. Ben kendi görüşümü söylüyorum şahsen kendi arabamı dizel focus trend x ile takas etmem çünki satıp alsam üste fazla fazla para da kalır. ayrıca 150 bin km den sonra sen arabamı nasıl satıcam diye düşünürken honda yine iki günde satılır. Şurda insanlara kendi şahsi tecrübelerimizle yardımcı olmaya çalışıyoruz ama senin gibi kendini bilmezler insanı bundan da soğutruyor. Saygısızlığın lüzumu yok.quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraLquote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
http://tr.euroncap.com/tr/results/ford/focus.aspx
http://tr.euroncap.com/tr/results/honda/civic.aspx
Bahsi geçen kasalarda Civic 4 yıldız, Focus 5 yıldız.Benim için çok da önem arz etmez...
euro ncap testlerı yalan oldu artık yıldızları kaydı.. IIHS testlerınden haber verin eyvallah dıyelım
Alıntıları Göster
@Derin Mavi
-
quote:
Orijinalden alıntı: bozkan38
Bikere üslubuna dikkat et karşında çocuk yok senin ulan lı falan konuşma. Edebinle yorumunu yap. işine gelmiyorsa alma binme okadar. Ben kendi görüşümü söylüyorum şahsen kendi arabamı dizel focus trend x ile takas etmem çünki satıp alsam üste fazla fazla para da kalır. ayrıca 150 bin km den sonra sen arabamı nasıl satıcam diye düşünürken honda yine iki günde satılır. Şurda insanlara kendi şahsi tecrübelerimizle yardımcı olmaya çalışıyoruz ama senin gibi kendini bilmezler insanı bundan da soğutruyor. Saygısızlığın lüzumu yok.
@Derin Mavi
Öyle olsun..
Benzer içerikler
- en iyi hafif ticari araçlar
- tipo 1.4 s yorumları
- citroen e-c4x kullanıcı yorumları
- yumurta kasa accent
- 3008 allure gt farkı
- uçan araba fiyatları
- en az yakan arabalar
- mercedes mi bmw mi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X