Şimdi Ara

1,5 aydır teledünya ve uydunet hizmeti alamıyorum, nereye şikayet edebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1,5 ay önce Çankaya Belediyesi tarafından sokağa asfalt atılmış ve uydunet kabloları asfalt altında kalmış. Asfalt atıldıktan sonra bütün apartmanda teledünya ve uydunet gitti. Adamlar gelip baktığında, bunun çözümünün aylar süreceğini belirttiler. 1,5 aydır en ufak bir gelişme yok; faturaları da zorla tahsil ediyorlar. Çıkmak istediğimizde; taahhüdünüz var, çıkarsanız ceza ödersiniz diyorlar. Dünya'nın en adi sağlayıcısı bile abonesini 2 ay bu şekilde mağdur etmez.
    Nereye şikayet edip, bu lanet firmadan kurtulabilirim? Bir daha kapılarının yanından geçmem.
    https://www.sikayetvar.com/teledunya-turksat-bir-aydir-ucretini-odedigim-hizmeti-vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi1907

    1,5 ay önce Çankaya Belediyesi tarafından sokağa asfalt atılmış ve uydunet kabloları asfalt altında kalmış. Asfalt atıldıktan sonra bütün apartmanda teledünya ve uydunet gitti. Adamlar gelip baktığında, bunun çözümünün aylar süreceğini belirttiler. 1,5 aydır en ufak bir gelişme yok; faturaları da zorla tahsil ediyorlar. Çıkmak istediğimizde; taahhüdünüz var, çıkarsanız ceza ödersiniz diyorlar. Dünya'nın en adi sağlayıcısı bile abonesini 2 ay bu şekilde mağdur etmez.
    Nereye şikayet edip, bu lanet firmadan kurtulabilirim? Bir daha kapılarının yanından geçmem.
    https://www.sikayetvar.com/teledunya-turksat-bir-aydir-ucretini-odedigim-hizmeti-vermiyor

    info@turksat.com.tr 'ye konuyu detaylıca açıklayan bir mail at.




  • hocam şikayetvar ve twitter çok etkili mecralar. özellikle twitter çok fena. orayı dene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsini denedim, sonuç negatif

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teledünya genel konu başlığında cevap vermiştim de buraya da yazayım dedim.
    Turksat'ın il müdürlüğüne öncelikle gidin durumunuzu açıklayın. Hizmet verilmediği halde ücret alındığından sorunun sizden kaynaklanmadığını açıklayın. Bayiye gidiyorsanız bayidekiler iş ortağı bilgi sahibi değil müşteri hizmetleriyl telefonla görüşüyorsanız onlarda bilgi sahibi değildir. eğer sorununuz çözülmezse il müdürlüğünden hizmet verilmediğine uzun süre hizmette verilemeyeceğine dair yazılı belge isteyin. sorunun sizden değil belediyeden kaynaklandığıda yazsın. o belgeyi tüketici hakem heyetine götürün. biraz zaman alıyor ama ödediğinizi de geri alırsınız taahhütünüz iptali içindehttps://sikayet.btk.gov.tr/ adresine yazın. gönderdiğiniz link açılmıyor da btk'ya yazarsanız hem turksatta yetkili kişiler şikayetinizi öğrenmiş olur hem de btk. belediyeye de gitseydiniz oradaki yetkililerle de görüşseydiniz belki sorunu çözerlerdi. kurumlar arası yazışmalar ile bu işler uzun sürebiliyor daha az mağduriyet yaşardınız. apartman olarak belediyeye gitseydiniz. turksatta da. geçmiş olsun.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.