Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
167.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar selamlar
    bizde 06 jetta 1.6midline var 66binde ocagın 20sinde 1.4 tsi 140bg comfortline jetta alıyoruz salsa kırmızısı almadan önce biraz tereddütteydik ama yazılanlara göre motor basarısını gayet iyi kanıtlamıs aslında benim gönlümden gecen 170lik siyah bir tsi idi ama babamı ikna edemedik neyse hayırlısı artık araba gelince resimleri ve izlenimlerimi paylasacagım herkese kazasız belasız cezasız sürüsler
    _____________________________
    RC
  • a arkadaşlar w nasıl bir motor yapmışya açıkcası insandan bile akıllı diyecem ama bunu yapanda insanlar gerçekten inanmak akıl mantık işi dil ancak yaşanacak bi durum ve biz doktorumuza güveniyorum .ok ilginç böyle bir korumalı bir motora istesende bişey yapamazsın arkadaşşş
    _____________________________
    alonsooo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    arkadaslar selamlar
    bizde 06 jetta 1.6midline var 66binde ocagın 20sinde 1.4 tsi 140bg comfortline jetta alıyoruz salsa kırmızısı almadan önce biraz tereddütteydik ama yazılanlara göre motor basarısını gayet iyi kanıtlamıs aslında benim gönlümden gecen 170lik siyah bir tsi idi ama babamı ikna edemedik neyse hayırlısı artık araba gelince resimleri ve izlenimlerimi paylasacagım herkese kazasız belasız cezasız sürüsler


    Şimdiden hayırlı olsun. Salsa kırmızısı rengini çok merak ediyorum. Bir nevi metalik bordo gibimi? Genelde Jetta'yı gümüş, siyah, bej ve koyu gri alıyorlar. Grafit mavi ve beyaz az görüyorum mesela.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • Şimdiden hayırlı olsun.
    140'lık bir aile arabası olarak gayet güzel iş görüyor,daha çok aile kullanımına hizmet edecekse 170'lik o kadarda gerekli değil,olsa iyi olur ama çokda kasmamak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    arkadaslar selamlar
    bizde 06 jetta 1.6midline var 66binde ocagın 20sinde 1.4 tsi 140bg comfortline jetta alıyoruz salsa kırmızısı almadan önce biraz tereddütteydik ama yazılanlara göre motor basarısını gayet iyi kanıtlamıs aslında benim gönlümden gecen 170lik siyah bir tsi idi ama babamı ikna edemedik neyse hayırlısı artık araba gelince resimleri ve izlenimlerimi paylasacagım herkese kazasız belasız cezasız sürüsler
    _____________________________




  • hocam bence bu arabayla pilot sertifikasına gerek yok arabada sanki otomatik pilot var sanki sen gitmiyorsunda araba herşeyi ayarlıyor o virajları o kadar hızlı dönebilmenin mantıklı bir açıklaması yok elektronik diferansiyel kildi diycem çekiş kontrolü diycem asr diycem esp diycem vs vs yine bile arabanın biraz yan yatması gerekmiyormu? hemde lastiklerimde michelin energy 16lık, amerika standardı 17 ve genelde performans lastikleri var...

    heyecanımı maruz görün arkadaşlar ama çok açık söylüyorum büyükte konuşmak istemiyorum ama bu arabanın yerine konacak başka bir araba için bilmem kaç katı para vermek lazım diye düşünüyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    streptozotocinus,
    Artık zorlama arabayı,motor karakter değiştirip türbin motorlar gibi çalışmaya başlayacak.
    (Zaten türbin gibi çalışan ve ses çıkaran bir kompresör var)
    Bir gün bakmışın araba havalınmış gidiyor ama unutma iniş takımları ekstra donanım olarak bile alınamıyor.
    Ayrıca pilot sertifikanda yok galiba.
    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN




  • hayırlı olsun bence çok farketmez 140lık 170lik nedenmi bende her zaman 30hp fazlalık kalıyor, yokuştada kalıyor şehir içinde de kalıyor, uzun lafın kısası yarış yapmayacaksan 170liğin anlamı yok vede tavsiye etmem...

    Arkadaşlar kimse bana bakıp kötü örnek almasın, hız yanlıştır, kurallar vardır limitler vardır bana bakmayın benim tahtalardan biri eksik olabilir, normal bir durum değil yani benimkisi belkide 15 yıllık sürücülüğümde gördüğüm farkları yansıtmaya çalışıyorum ama kimseyide yanlış etkilemek istemiyorum... sakın benim yazdıklarıma güvenip bazı şeyleri denemeyin neticede bu arabalar dört teker yere toplam 20cm2 basıyor, vebal altında kalmak istemem

    quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    arkadaslar selamlar
    bizde 06 jetta 1.6midline var 66binde ocagın 20sinde 1.4 tsi 140bg comfortline jetta alıyoruz salsa kırmızısı almadan önce biraz tereddütteydik ama yazılanlara mügöre motor basarısını gayet iyi kanıtlamıs aslında benim gönlümden gecen 170lik siyah bir tsi idi ama babamı ikna edemedik neyse hayırlısı artık araba gelince resimleri ve izlenimlerimi paylasacagım herkese kazasız belasız cezasız sürüsler
    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN




  • yazılanların hepsine hak veriyor katılıyor ve inanıyorum.herkes bir heyecan içinde yazmış.tsı kullanıpta heyecanlanmamak elde değil.araba her seferinde sizi şaşırtacak birşeyler yapmayı beceriyor.bence son 20 yılın en büyük buluşu tsı dır.rakipleri bu motora rakip çıkaramadıkları sürece vw pazarda sürekli yükselecektir.hayalini kuramadığım güçte bir araç kullanıyorum şuan.2 sene önce bu güce ulaşmak için 2.5 motor bir araba almak tonla vergi ödemek ve en az 80000 ytl gibi rakamları elden çıkarmak gerekirdi.geçen yıl fuar da ilk gördüğümde işte bu dedim alman gereken araba bu.ilk işim gidip almak oldu.allah herkese nasip etsin.37000 - 50000 ytl gibi rakamlara alınabilcek en iyi ve en mantıklı araba.
    _____________________________
    Beşiktaş JK1903

    Audi A5 Coupe 3.0 TDI S Line 7 Speed
    B7 Audi A4 3.0 TDI Quattro Tiptronic 6 Speed
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    yazılanların hepsine hak veriyor katılıyor ve inanıyorum.herkes bir heyecan içinde yazmış.tsı kullanıpta heyecanlanmamak elde değil.araba her seferinde sizi şaşırtacak birşeyler yapmayı beceriyor.bence son 20 yılın en büyük buluşu tsı dır.rakipleri bu motora rakip çıkaramadıkları sürece vw pazarda sürekli yükselecektir.hayalini kuramadığım güçte bir araç kullanıyorum şuan.2 sene önce bu güce ulaşmak için 2.5 motor bir araba almak tonla vergi ödemek ve en az 80000 ytl gibi rakamları elden çıkarmak gerekirdi.geçen yıl fuar da ilk gördüğümde işte bu dedim alman gereken araba bu.ilk işim gidip almak oldu.allah herkese nasip etsin.37000 - 50000 ytl gibi rakamlara alınabilcek en iyi ve en mantıklı araba.


    Aynen katılıyorum.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • rakipler 1.6 180 bg çıkarmayı öne sürüyolar ama vw ye yetişeceklerini sanmıyorum üst düzey firmalarda zaten büyük motordan yüksek güçler elde ediyolar rakip dedigimde opel ama vw yetişecegini hiç sanmıyorum vw kompesörü yeter
    _____________________________
    alonsooo
  • yaşasın TSI TSI TSI TSI TSI .. .. .. ...
    _____________________________
    alonsooo
  • Teknik olarak daha iyi bir motor yapmak mümkün olabilir.
    Kardeş firma AUDI'de ve PEUGEOT'da böyle çalışmalar var.
    Fakat VW'de farklı disiplinlerin uyumlu çalışması söz konusu.
    "Streptozotocinus"un da belirttiği gibi örneğin, motor aşırı yüklemede kendini korumaya alıyor, bu ve buna benzer aktif ve pasif koruma teknikleri arabayı belki biraz komplike fakat güvenilir kılıyor.
    Bu sadece motor üretimi ile değil, onu ürünün tamamı ile uyumlu hale getirmek ve yan / destekleyici ürünleri ona göre modifiye etmekle de ilgili.
    _____________________________
  • arkadaşlar 2 gün sonra tsı yı test etme şansım olacak şimdiden çok heyacanlıyım ama 140 lık olacak ona bile razıyım yaa
    _____________________________
    alonsooo
  • TSI kullanan veya test etmiş arkadaşlara bir sorum olacak.
    Şanzıman tercihiniz Otomatik (DSG) mi, Düz mü?
    Hem performans, hem yakıt ekonomisi açısından DSG'nin iyi sonuç verdiği söyleniyor.
    Bunu otomatik vitesin rahatlığı için sormuyorum, zira araba kullanmaktan keyif alıyorum.
    Selamlar
    _____________________________
  • saolun arkadaslar valla bende merak ediyorum salsa kırmızısı nasıl bir renk diye babam secmis artık ne yapalım

    strep benim hız merakım var biraz 1.4 206 ile bile neler yapıyordum 170ligi cok istiyordum ama kısmet artık 140lık ile idare edicez aman canım eskiden 75bg ile dolasıyordum simdi 140bg lik bir motora terfi etcez inşallah
    _____________________________
    RC
  • GOLF 1.4 TSI 140 BG DSG VİTES ARABA PİYASADA YOK.
    GÖNEN ARABA ÇİZİM AŞAMASINDA FALAN DEDİ.
    SANIRIM MAKYAJLANIP ÇIKACAKMIŞ.
    _____________________________
  • valla ben kontrol bende olsun isterim, ister 3.viteste kalkarım, ister 5ten 3e atar roket yaparım, canım sıkılır el freninin düğmesiyle döner 5000 devirde gazlar arabayı toplarım, otomatik vites bana gelmez, 0.2 sn daha hızlıymış bana göre, 0.1 litrede az yakıyormuş, ideal şartları kim bulmuş hadi bakalımben 5 litre yaktım şimdi fabrika verisi 5.9 litre, hadi bakalım ben 6.5 snde çıkıyorum fabrika verisi 8 sn, hadi bakalım ben 260 yapıyorum fabrika verisi 230

    dsg güzel bir teknoloji evet kabul ediyorum ama bir o kadarda kompleks, garantisi bitsin bakalım kaça yapacaklar bir arıza durumunda (bence komple değişir),

    herkesin tarzı farklı, ben klasik vitesten şaşmam

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bahadır Özcihan

    TSI kullanan veya test etmiş arkadaşlara bir sorum olacak.
    Şanzıman tercihiniz Otomatik (DSG) mi, Düz mü?
    Hem performans, hem yakıt ekonomisi açısından DSG'nin iyi sonuç verdiği söyleniyor.
    Bunu otomatik vitesin rahatlığı için sormuyorum, zira araba kullanmaktan keyif alıyorum.
    Selamlar

    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bahadır Özcihan

    TSI kullanan veya test etmiş arkadaşlara bir sorum olacak.
    Şanzıman tercihiniz Otomatik (DSG) mi, Düz mü?
    Hem performans, hem yakıt ekonomisi açısından DSG'nin iyi sonuç verdiği söyleniyor.
    Bunu otomatik vitesin rahatlığı için sormuyorum, zira araba kullanmaktan keyif alıyorum.
    Selamlar


    benim kesinlikle DSG olur.çünkü TSI çok atak ve güçlü bir motor ve onun hakkını DSG şanzıman çok iyi veriyor.
    kısa zamanda yüksek hızlara çıkmayı seviyorsanız manuel vites ile DSG otomatik vites kadar hızlı vites değiştiremezsiniz.ilginç ama gerçek.adamlar yapmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 24 Aralık 2007; 19:40:25 >
    _____________________________




  • 6 VITESI 140 VEYA 170 TSI MOTOR, COK CABUK DEVIRLENMESI NEDENI ILE NEREDEYSE YUTUYOR, DUZ VITESTE ISINIZ GUCUNUZ VITES DEGISTIRMEK OLUYOR (TABI 2 SER 2 SER ATANLAR VAR), 6 VITES OLDUGUNDAN TABIKI VITES ORANLARIDA 5 VITESE GORE YAKIN YANI BIRISI BITMEDEN OBUR VITES DEVRINE GELIYOR...
    KESINLIKLE DSG, ISINI MUKEMMEL BIR PURUZUSUZLUKTE YAPIYOR, HEMDE DEBRIYAJ BOSLUKLARI OLMADIGINDAN MOTOR RAHAT EDIYOR, KESINLIKLE DSG...
    FIYAT FARKINA DEGER; YOK ILLA BEN DEGISTIRECEM DERSENIZ DE YENI DSG'NIN DIREKSIYONDAN DEGISTIRME SECENEGINIZ VA F-1 DEKI GIBI TIKLA DEGISSIN...
    _____________________________
    Doktorrr
  • Başlangıçtaki fazladan en az 3.500 YTL ve 60.000 km bakımdaki fazladan 400 YTL bakım ücretini saymazsak tabii...
    _____________________________
    .
  • Ortalama bir otomatik vites sistemi bile en azından 2500YTL mertebesinde bir artı maliyet demek.
    OPEL'in easytronic şanzımanı örneğin, 2570 YTL, FOCUS'larda da 3000YTL ilave bir maliyet var.
    DSG şanzıman tüm bu örneklere göre daha gelişmiş ve heyecan verici.
    VW TSI motorlarda buna direksiyondan kontrol sistemi de ekliyor.
    Fakat komplike olduğu için dağıldığında ciddi bir maliyet söz konusu olabilir.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.