Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
167.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • doktorum benim son fotoydu artık bundan sonra günde bir tane foto başka göndermicez kural kuraldır bizde sen hiç merak etme
    _____________________________
    alonsooo
  • ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi geceler...

    yaşasın TSI kardeşliği
    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN
  • _____________________________
    Beşiktaş JK1903

    Audi A5 Coupe 3.0 TDI S Line 7 Speed
    B7 Audi A4 3.0 TDI Quattro Tiptronic 6 Speed
  • TSI motora sahip bir Golf test etmek umudu ile bugün Dolapdere Uzay'a gittim.
    Gitmişken bir de Tour donanıma yakından bakayım dedim.
    Tour donanım'ın artık olmadığını, yakın bir tarihte "Tour" yerine "Golf United" geleceğini söylediler.
    bu konuda bilgisi olan var mı?
    Bu arada 122PS'lik bir Golf Comfortline (Düz) alıcısını bekliyor.
    Fiyat 41.850
    Bu 122PS'lik Golf yaygınlaşacağa benziyor, 7ileriDSG de Türkiye'ye gelebilir diye umuyorum.
    _____________________________
  • ah be hocam işte, benim gibi savaşçı ruhlu adamlar olacak darmanduman ederim piyasayı, korkuyormudur nedir vw pazar dengelerini bozmak istemiyor illa 120 beygir küsür olacakki diğer markalarla yakın olsun, 140 ve 170likler d segmentine kaydı tabii ben bile accord almadım passat almadım mondeo almadım gittim jetta aldım, bütün diğer markalarda bu aralar jetta ve golfe kaydı, kasım ayını vw birinci kapadı, aralıktada birinci olur görürsünüz tamam 122 liklerde güzel turbo ve performası tatmin edici, bekleyeip görücez ne olucak bu işin sonu????
    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    ah be hocam işte, benim gibi savaşçı ruhlu adamlar olacak darmanduman ederim piyasayı, korkuyormudur nedir vw pazar dengelerini bozmak istemiyor illa 120 beygir küsür olacakki diğer markalarla yakın olsun, 140 ve 170likler d segmentine kaydı tabii ben bile accord almadım passat almadım mondeo almadım gittim jetta aldım, bütün diğer markalarda bu aralar jetta ve golfe kaydı, kasım ayını vw birinci kapadı, aralıktada birinci olur görürsünüz tamam 122 liklerde güzel turbo ve performası tatmin edici, bekleyeip görücez ne olucak bu işin sonu????

    Vw Tr ye 1.6 yada 1.4 dizel Jetta,Golf,Passat üçlüsüne getirsin uygun fiyatla ozaman gör sen satısları
    _____________________________




  • Tüketim değerlerine bakarsak.
    1.4lt 140PS ve 170PS motorlar diğer marka 1.6'lar ile aynı seviyede yakıyor (hatta pratikte daha az yakan da var), performans olarak çok üzerinde denebilir.
    Fakat 1.4lt 122PS, performansta hala diğer marka 1.6'ların üzerinde. Yakıtta da dizeller ile neredeyse kafa kafaya.
    Fiyat optimizasyonu yapılabilirse, bu 122PS'lik VW'ler çok sağlam bir alternatif, hatta anadalga olabilir.
    _____________________________
  • 122i ps i kaç devirde veriyor? power grafiği varmı görmek mümkünmü?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bahadır Özcihan

    Tüketim değerlerine bakarsak.
    1.4lt 140PS ve 170PS motorlar diğer marka 1.6'lar ile aynı seviyede yakıyor (hatta pratikte daha az yakan da var), performans olarak çok üzerinde denebilir.
    Fakat 1.4lt 122PS, performansta hala diğer marka 1.6'ların üzerinde. Yakıtta da dizeller ile neredeyse kafa kafaya.
    Fiyat optimizasyonu yapılabilirse, bu 122PS'lik VW'ler çok sağlam bir alternatif, hatta anadalga olabilir.

    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN
  • VW Almanya Sitesinde
    122 PS / 5000 devirde
    1500 devirde 200 tork olarak görünüyor.

    Siteden alıntı :

    Motor - Bauart 4-Zylinder-Ottomotor
    Hubraum, Liter / cm³ 1,4 / 1390
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 90 (122) / 5000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 200 / 1500
    _____________________________
  • dizellerdeki gibi sanırım kalkışta biraz durucak sonra fırlıycak, ama kompresör olmadığından dolayı daha az yakacak...

    valla hocam bence hata yapıyorlar 48000 ytlye 170likler 44000 ytlye 140lıklar çok iyiydi, hem donanım hem performans, hem yakıt ekonomisi, hem tipi iyi, hem vw hem ucuz hem servis ucuz hem vergi ucuz hepsi biraradaydı, bombaydı yani, gelmiş geçmiş yapılmış en harika araçlardan biriydi, fiyatta tam yerini bulmuştu, inşallah çekmezler piyasadan, tamam 122liklerde olsun birazdaha fazla ekonomi isteyenler için, ama diğer firmaları ÇILDIRTMAK İÇİN 140lık ve 170likleri piyasadan kesinlikle çekmemeleri lazım diye düşünüyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bahadır Özcihan

    VW Almanya Sitesinde
    122 PS / 5000 devirde
    1500 devirde 200 tork olarak görünüyor.

    Siteden alıntı :

    Motor - Bauart 4-Zylinder-Ottomotor
    Hubraum, Liter / cm³ 1,4 / 1390
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 90 (122) / 5000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 200 / 1500

    _____________________________

    [DH]

    VOLKSWAGEN




  • Kesinlikle haklısın.
    TSI lansmanını 140 ve 170 ile yaptı. Performansı tam, artı değer olarak yakıt ekonomisi olan bir motor olarak herkes üzerinde hemfikir.
    Bu 122, ilk icata göre tam TSI gibi olamayacak, teknik yönden eksik bir kompresör hadisesi var.
    Bu motor zaten TSI'da bir kırılma noktası oldu.
    Performans'tan yana olan ibre yakıt ekonomisine döndü.
    Hangisinin uzun ömürlü olacağını zaman gösterecek, daha doğrusu VW'nin tercihinin ne yönde olacağını.
    _____________________________
  • Bence TSI/140 ve 170 HP'lik motorlar kalkmaz. FSI/115 HP'likler kalkabilir belki ama 140 ve 170'likler kalkmaz ve kalkmamalı da. VW ile ilgili izlenimlerime göre, mesela Passat eskiden 1.8/125 HP olarak vardı ve 1.8T ise 150 HP güç veriyordu. Birde galiba 2.0 ya da 2.5 hacimli motorları vardı VW'nin. Passat için konuşuyorum bunu belki 2.0 ve 2.5 motorlarda yanılabilirim. Mesela Golf'te bundan önceki kasada 1.6/100 HP ve 1.8 (gücünü tam hatırlamıyorum) hacimli motorlar vardı. Bence VW'de TSI 122 HP'lik motorlar başlangıç olup, TSI/140 'lar 1.8 niyetine ve TSI/170'likler de 2.0 niyetine kalır.
    Ve son olarak TSI gerçekten bir devrim. Yaşasın TSI.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975
  • ya arkadaşlar tsı 140 ve 170 likler piyasadan kalkacakmı onumu demek istiyosunuz olamaz böyle şey ya daha tadına bakamadan ne bu söylentiler ya
    _____________________________
    alonsooo
  • tsı 170 lik piyasadan kalksada bende olduğu için çok da önemli değil.o zaman şanslı azınlıktan sayarım kendimi.zaten Gt adıyla bundan sonra üretilmeyecekmiş.2007 model GT ler limited edition olmuş.yani 2007 ler değere binmiş.bu bilgileri nereden aldın diyeceksiniz.haramidere doğuştaki satış temsilcisi söyledi.
    _____________________________
    Beşiktaş JK1903

    Audi A5 Coupe 3.0 TDI S Line 7 Speed
    B7 Audi A4 3.0 TDI Quattro Tiptronic 6 Speed
  • ya arkadaşlar kesin bişey söyleyin ya nasııl olur tsıyın kalkması ya kafayı yiyecem ya nolur kesin bi araştırma yapabilirmisiniz tanıdık vw bayilerinden ya lütfen.hani diyodunuz tsı artık geliştirilecek yani diger vw arabalarında da kullanılacak passat ta felan ne olduda şimdi kalkacak diyosunuz???
    _____________________________
    alonsooo
  • TSI motor seçeneğinin kalkacağını kim söyledi yaw. Yok öyle bir şey sadece TSI motor seçeneklerinde değişiklikler var bu motordan kim vazgeçebilir ki bu dakikadan sonra...



    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    ya arkadaşlar kesin bişey söyleyin ya nasııl olur tsıyın kalkması ya kafayı yiyecem ya nolur kesin bi araştırma yapabilirmisiniz tanıdık vw bayilerinden ya lütfen.hani diyodunuz tsı artık geliştirilecek yani diger vw arabalarında da kullanılacak passat ta felan ne olduda şimdi kalkacak diyosunuz???
    _____________________________
    HERKESE NASİP OLMAZ BEŞİKTAŞ'LILIK.




  • 2008 senesinde VW in üretime devam edeceği arabalardaki motorlar

    benzinlilerde

    1600cc 102hp MPI
    1400cc 122hp TSI
    1400cc 140hp TSI
    1400cc 170hp TSI
    1600cc 115hp FSI
    1800cc 160hp TSI
    2000cc 150hp FSI 4-motion
    2000cc 200hp TFSI
    2000cc V6 250hp FSI

    dizellerde

    1900cc 105hp TDI
    2000cc 140hp TDI
    2000cc 170hp TDI

    üretim ve satışına devam edecek.anlaşılan ortadan kalkan bir motor yok gibi.alman VW sitesini inceleyin durum budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 18 Aralık 2007; 23:08:11 >
    _____________________________
  • Tsı motorun kalkması gibi bir durum söz konusu değidir.Tiguanda 210 bg lik bir tsı motor dahi kullanılmaktadır.yeni a3 te 150 bg lik bir tsı motor kullanılacaktır.yani kısaca şöyle denilebilir.vw , audi , seat , ve skodanın gelecekteki satışlarının % 50 sini bu motor seçeneği karşılayacak dersek yanlış olmaz.bu kadar başarılı satış grafikleri olan bir motoru kim üretimden kaldırabilirki.
    _____________________________
    Beşiktaş JK1903

    Audi A5 Coupe 3.0 TDI S Line 7 Speed
    B7 Audi A4 3.0 TDI Quattro Tiptronic 6 Speed
  • tsi motor kalkacak demek yerine farklı motor hacminde farklı motor gücü olarak uygulanacak aksine yakında tsi motor seçenegi dışında seçenek olmayacak fakat passata ekonomik olması anlamında daha düşük beygir gücünde motor üretiyolar konu budur.
    _____________________________
  • FSI ÜRETİMİ DURDU YERİNİ TSI ALDI.
    FSI 2008 VAR AMA ELİNDE OLAN STOKLARI SATIYOLAR.
    VW DOĞUŞ OTO YA DÜN GİTTİM 1.6 102HP DÜŞÜK OLDUGU İÇİN FSI SORDUM VAR DEDİLER.ELLERİNDE 1TANE KALDIGI SÖYLEDİLER ÜRETİLMİYECEGİNİ SÖYLEDİ.14TSI 140 39.300YTL KANPANYADAN YARARLANMAK İÇİN KENDİMİ YAZDIRDIM.12.500 NAKİTİ BULUP ALICAM EGER ALAMASSAM.
    SARI 2005 FUL FİAT STİLO 3KAPI ALICAM.YANİ 2SİNDEN BİRİ 1AYDA ELİMDE OLUCAK.
    AMA FİAT STİLOYA BİNDİM VW GOLFTEN SPORTİF VE İÇ DİZAYNIN SİYAH OLMASINDAN DOLAYI SEVİYORUM.VW GOLF İÇİ GRİİ TON HOŞUMA GİTMİYO AMA 1.4TSI BİR NUMARA.TAVSİYE EDİLİR.
    _____________________________
    VW FİAT
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.