Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
167.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • passattan sonra golf ufak gelir..jettadan devam..
    _____________________________
    success produces success; just as money produces money
  • Beyler yeni golf 1.4 TSI 122 BG kullanan varmı ?

    41.000 TL ye geliyor trendline modeli ki dizel polo fiyatına


    Bide TSI çok az mı yakıyor ? ben mi yanlış biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maknc -- 6 Mart 2012; 22:13:45 >
    _____________________________
  • beyler 1.4tsi 140 hp almayıplanlıyorum.nasıl araçtır tavsiye eder misiniz?alırken dikkat etmem gereken şeyler nelerdir?teşekkürler
    _____________________________
    my way or the highway!!
  • Volkswagen, hem kompresör hem de turbo teknolojisini kullandığı TSI motorun, 1.4 lt'lik TSI motorlar, iki aşırı besleme sisteminin beraberliğinde 170 HP üretiyordu. Günümüzde bu motordan vazgeçilirken, sadece turbo beslemeye sahip 1.4 TSI modellerinde, 122 ve 125 HP olmak üzere iki ayrı güç seyiyesi mevcut. Turbo ve kompressörün beraberliği 160 HP'lik motorda devam ediyor. Başta Golf, Passat ve Jetta olmak üzere çok sayıda VW modelinde kullanılan TSI motorlar, Audi, Seat ve Skoda'da da görev yapıyor. 122 HP'lik versiyon 1500-4000 d/d aralığında 200 Nm'lik tork üretiyor. Downsizing üretim felsefesiyle geliştirilen ve hem kompresör hem de turbo beslemeli olarak, 140 HP, 160 HP ve 170 HP'lik diğer TSI motorlardan farklı olarak, bu kategorinin baz versiyonu 122 HP'lik TSI'da sadece turbo kullanılmaktadır. Volkswagen, bu motoru pazara sunmadan önce yüzbinlerce kilometre süren testler gerçekleştirdi. Bu testlerde motor, dayanıklılığı ve servis ömrü konularında yeterliliğini ispatlayınca seri üretime geçti. Bu motorlar, üstün kaliteli ve uzun ömürlü olacak şekilde üretilmişlerdir. Ancak takdir edersiniz ki kullanılan koşulu ve şekli ile periyodik bakımlarının aksamadan yapılması ortaya oldukça farklı sonuçlar çıkarabilir. Ancak motorun kullanım ömründe; üreticinin kullandığı malzemeden, geliştirdiği teknolojiden çok araç kullanıcısı, yakıt kalitesi ve bakımların düzgün yapılması ön plana çıkıyor. Turbo beslemeli motorların ömrünün uzun kalması için, ilk çalıştırma anında veya motoru kapatmadan önce bir süre rolantide bekletilmesi tavsiye edilmektedir. Bunun haricinde, alınan yakıtın kalitesi, motorun devirli kullanılması ve periyodik bakımlar gibi birçok nokta, motorun ömrünü direkt olarak etkilemektedir. Ayrıca, ülkemiz şartlarında TSİ-140.ps olanların güç-yakıt-perfırmans-ömür olarak makul olduğu söylenebilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalr -- 4 Nisan 2016; 15:49:04 >
    _____________________________
    saygı ,sevgi,empati, insan olmanın temelidir.




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.