Şimdi Ara

1.33 corolla yokus performansi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
145
Cevap
0
Favori
15.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir de bu araba çok yakar diyenleri de anlamak mumkun degil. standart 80 liralik lpg alirim yola gore, lpg nin litre fiyatina gore. araba 415km en az, en fazla 450 km civari gidiyor. toyota da felsefe optimum performans optimum yakıt.
  • yahu eskiden 1.6 70 beygırlık araclara bındık çekiyor da 90 beygırlık araç mı cekmıyecek :) o corolla ilk fırt geldiğinde tr üretimi gelmedi, ithal geldi. şimdikiler yerli montaj işe yaramaz. 2013 mayıs çıkışlıları bulan kazanır ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir detay vereceğim, 1.33 motor vergi dilim olarak 1.6 araba ile aynı dilimde. Dolayısı ile LPG li kullanımda 1.6 motor tercih edilebilir.
  • Dik rampa olan yerlerde yaşıyorsanız 1.33 Toyota ya yaklaşmayın. Tecrübeyle sabittir.

    YENİ AURIS 1.33 MOTOR ÇEKİŞ PERFORMANSI
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    konunuzu ilgiyle okudum bu motorla ilgili zaten soru işaretleri vardı kafamda tecrübenizi de görmüş olduk kısacası almak akıl karı değil bu aracı.özellikle de türkiye gibi yer yer rampası bol bir ülkede.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bu konunuza attığım cevap:

    Biri de dememiski 28 derece % 53 eğim yapar.

    Bu eğimi 4 kisi ile çıkmamasının nedeni motor değil aktarmadir. Kısa oranlı ve 4 çeker araç için 70 bg bile yeterlidir.

    1.6 Cvt ise şanzımanla işi götürmüş bu noktada. Yoksa o da manuel olsun o da yemez o egimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bu konunuza attığım cevap:

    Biri de dememiski 28 derece % 53 eğim yapar.

    Bu eğimi 4 kisi ile çıkmamasının nedeni motor değil aktarmadir. Kısa oranlı ve 4 çeker araç için 70 bg bile yeterlidir.

    1.6 Cvt ise şanzımanla işi götürmüş bu noktada. Yoksa o da manuel olsun o da yemez o egimde.

    Ben de bir saattir onu hesaplamaya çalışıyorum.
    Bizim burada %10 tabelalı bir rampa var ki bu 4,5 derece yapar. Bu rampayı çıkarken bile çoğu araç zorlanıyor. 28 derece denilen eğimi ciddi ciddi merak ettim. Belki de bizim buradaki rampanın eğimi yanlış yazılmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bu konunuza attığım cevap:

    Biri de dememiski 28 derece % 53 eğim yapar.

    Bu eğimi 4 kisi ile çıkmamasının nedeni motor değil aktarmadir. Kısa oranlı ve 4 çeker araç için 70 bg bile yeterlidir.

    1.6 Cvt ise şanzımanla işi götürmüş bu noktada. Yoksa o da manuel olsun o da yemez o egimde.

    Ben de bir saattir onu hesaplamaya çalışıyorum.
    Bizim burada %10 tabelalı bir rampa var ki bu 4,5 derece yapar. Bu rampayı çıkarken bile çoğu araç zorlanıyor. 28 derece denilen eğimi ciddi ciddi merak ettim. Belki de bizim buradaki rampanın eğimi yanlış yazılmıştır.

    Tan 28 0,53 yapar. Bu da eğimi verir. % 53.

    O değil de eğer o yol asfalt ise o asfaltı silindir nasıl ezdi ben onu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rampada kalkış ve hızlanma konusunda hyundai getz dizelin üstüne araç yoktur herhalde. Ayağınızı kavramadayken 20km hıza çıkıyor desem abartmış olmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bu konunuza attığım cevap:

    Biri de dememiski 28 derece % 53 eğim yapar.

    Bu eğimi 4 kisi ile çıkmamasının nedeni motor değil aktarmadir. Kısa oranlı ve 4 çeker araç için 70 bg bile yeterlidir.

    1.6 Cvt ise şanzımanla işi götürmüş bu noktada. Yoksa o da manuel olsun o da yemez o egimde.

    Ben de bir saattir onu hesaplamaya çalışıyorum.
    Bizim burada %10 tabelalı bir rampa var ki bu 4,5 derece yapar. Bu rampayı çıkarken bile çoğu araç zorlanıyor. 28 derece denilen eğimi ciddi ciddi merak ettim. Belki de bizim buradaki rampanın eğimi yanlış yazılmıştır.

    Tan 28 0,53 yapar. Bu da eğimi verir. % 53.

    O değil de eğer o yol asfalt ise o asfaltı silindir nasıl ezdi ben onu merak ediyorum.

    Bunu kim diyorsa fotoğrafını koyabilir mi, %53 çok uçuk bir değer de o yüzden söyledim.




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Ben daha öyle eğimli bir yol görmedim sanki. Acaba arkadaş % 28 eğimi derece ile mi karıştırıyor. Oyleyse 16 derece eğim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Ben daha öyle eğimli bir yol görmedim sanki. Acaba arkadaş % 28 eğimi derece ile mi karıştırıyor. Oyleyse 16 derece eğim olur.

    İşte onu diyorum abi, %56 eğim demek, 100 metre sürüşte 56 metre yükselmek demek. Kabaca bir otobüsün ön alt köşesinden arka üst köşesine doğru tırmanmak gibi bir şey.
  • doğru ya ustanız çok haklı o kadar haklı ki yan tarafında ki dükkanda toyota araçlarını tamir eden özel bir servis bile yok zaten.

    sanayilere bir bakın tamamı pejo citroen reno servisidir. japon markalarının asla özel servisleri yoktur. "cünkü arıza vermez." bir kaç toyota özel servisi acan gafil. aclıktan titreyerek ölmüştür mesela. gazeteler yazdı. adamların son demleri youtube da var.

    toyota tüpe o kadar uyumludur ki!!! asla tüpcülerin önünde bir toyota göremezsiniz. onlarda asla rolanti dalgalanması öksürme aksırma performans kaybı gibi seyler olmaz. hatta toyotanın motorları o kadar az yakar ki toyotaya kimse tüp taktırmaz. bazı taktıranlar oldu toyota araçlarını geri aldı.

    hatta ustan az bile söylemiş toyota öyle bir araba satarki yetkili servisi bile yoktur. arıza vermez aga.

    toyota kul tanrı yapısı değildir. ulvidir. fantastik bir evrende yaşatır sizi. kapıyı kapat camı kaldır. içini bir huzur kaplasın.

    toyota kullanırım mesela ben orjinal yağ ve hava filtresi halen üstünde. benimki 1990 model. arıza marıza vermedi. japon yapıyor aga.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Konu Toyota Corolla ise ben 1.0 motoruna bile hayır demem...Yeterki bir Fransız olup cüzdanımı servislerde oto sanayilerde boşaltmasın...Yeterki beni gece zifiri karanlıkta dağ başında yolda bırakmasın!!!

    Boşuna dememişler , Toyota çıkarım senle her yola

    Ben de Toyota derim. Sayılan diğer arabalar sanayiden çıkmaz. Toyota'da insanı şok eden hoş sürprizler de var. Mesela beklenmedik şekilde rampalarda fırlıyor.

    Bagajı doldur, klimayı aç, lpg'yi taktır, yolcuları doldur yine de farkmetmez 1. vitese aldın mı banamısın demez.
  • O mesajdan bu anlami nasil cikardin merak ettim :) 1.2 tsi veya 1.4 tsi demek istedim, turbonun gucu arttirdigindan bahsetmeme gerek yok herhalde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg taktırırsın bedava gezersin aracın özelliği budur, ha 1.6 motoru da çok yakmıyor özellikle de çok rampalı bölgelerde daha bile ekonomik olabiliyor ama her boşlukta yapıştırmak gibi bir alışkanlık yoksa gerek yok turbolu arabaya
  • ayrıca şunu oldum olası çözemiyorum, biri açıklarsa sevinirim, bundan 10-15 sene önce bindiğimiz arabalarda ne turbo vardı ne supercharger veya benzer ek beslemeler lüks araçlar hariç tutuyorum, atmosferiklerin gücü de bugünkü atmosferiklere kıyasla daha güçsüzdü, e bu araçlarla rampa da çıktık dağa bayıra da çıktık her türlü haltı yedik, e şimdi daha güçlü araçlarla nedir bu orayı çıkmaz buraya gitmez muhabbeti, arabayla ilk kez bu yıl mı tanıştınız daha önce hiç mi araba kullanmadınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Konu Toyota Corolla ise ben 1.0 motoruna bile hayır demem...Yeterki bir Fransız olup cüzdanımı servislerde oto sanayilerde boşaltmasın...Yeterki beni gece zifiri karanlıkta dağ başında yolda bırakmasın!!!

    Boşuna dememişler , Toyota çıkarım senle her yola

    Ben de Toyota derim. Sayılan diğer arabalar sanayiden çıkmaz. Toyota'da insanı şok eden hoş sürprizler de var. Mesela beklenmedik şekilde rampalarda fırlıyor.

    Bagajı doldur, klimayı aç, lpg'yi taktır, yolcuları doldur yine de farkmetmez 1. vitese aldın mı banamısın demez.

    1.33 olunca Ankara Dikmende 1.nci viteste kar etmiyor. Fazlasıyla ''banamısın'' diyor ve içinde 3-4 kişi varken asla yerinden kalkmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bu konunuza attığım cevap:

    Biri de dememiski 28 derece % 53 eğim yapar.

    Bu eğimi 4 kisi ile çıkmamasının nedeni motor değil aktarmadir. Kısa oranlı ve 4 çeker araç için 70 bg bile yeterlidir.

    1.6 Cvt ise şanzımanla işi götürmüş bu noktada. Yoksa o da manuel olsun o da yemez o egimde.

    Ben de bir saattir onu hesaplamaya çalışıyorum.
    Bizim burada %10 tabelalı bir rampa var ki bu 4,5 derece yapar. Bu rampayı çıkarken bile çoğu araç zorlanıyor. 28 derece denilen eğimi ciddi ciddi merak ettim. Belki de bizim buradaki rampanın eğimi yanlış yazılmıştır.

    28 değil 38 derece..

    Yer Ankara Dikmen Akpınar mahallesi 858. cd.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Konu Toyota Corolla ise ben 1.0 motoruna bile hayır demem...Yeterki bir Fransız olup cüzdanımı servislerde oto sanayilerde boşaltmasın...Yeterki beni gece zifiri karanlıkta dağ başında yolda bırakmasın!!!

    Boşuna dememişler , Toyota çıkarım senle her yola

    araba markaları ne kadar şanslı ya. sana ederinin en az 3-5 katında araba satıyor.

    garantiden çıkar adı altında kendi yetkili servisinde güzelce kazıklıyor.

    ama hala burada bedava reklam yaptırıyor. tamamen bir fanboysunuz.

    boşuna dememişler deveye diken insana seven yaraşır diye.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.