Şimdi Ara

1.2 TCE Dacia Duster neden gelmiyor acaba?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yurt dışında tüm ülkelerde var.Rusyada 2.0 Atmosferik benzinli den 1.2 TCE'ye kadar sunuyorlar.Herkes dizel almak zorunda değil neticede.Hem yaklaşık 10-12 bin lira daha uygun fiyata sahip olma durumu var.Sizce neden getirmiyorlar?Fikri olan varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Markaların garip satış politikaları vardır. Başka bir aracının satışını kurtarmak için diğerini baltalarlar. Muhtemelen clio falan satabilsin diye getirmiyorlardır. Toyota'da güçlü dizel isteyince avensise, honda'da dizel isteyince crv ye yönlendiriyorlar. Onun gibi bir şey aslında.
  • Bence de gelmemesi çok saçma, bu yeni kasa ile gelirse, elini kolunu sallaya sallaya segment lideri olur.
  • Lojistiyen hocama katılıyorum 1,2 TCe(turbo benzinliydi galiba) gelse rahatlıkla segmentinin lideri olur 1,2olmasının verdiği avantajla başlangıç fiyatları çok çok aşşağı inebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayında gelicek olan yeni kasa duster da 1.2 tce satışta olması bekleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bence de gelmemesi çok saçma, bu yeni kasa ile gelirse, elini kolunu sallaya sallaya segment lideri olur.

    Keşke güncel Duster'da getirselerdi.1.2 Tce Laurate muhtemelen 66-68 bin TL civarı olurdu.Şahsen ben yüksek ihtimal alırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kasada baslangic fiyatini dusuk tutmak icin 1.6 SCE 115 boşline getirilicek.

    1.2 TCE mutlaka gelicek ama 4x4unu getirmeye tereddut ediyorlar. Dizel 4x4ünun satislari etkilenir diye.

    MAİS; Dacia icin cok fazla model icin model cesitlendirmek istemiyor.

    Dur bakalim ne olucak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Markaların garip satış politikaları vardır. Başka bir aracının satışını kurtarmak için diğerini baltalarlar. Muhtemelen clio falan satabilsin diye getirmiyorlardır. Toyota'da güçlü dizel isteyince avensise, honda'da dizel isteyince crv ye yönlendiriyorlar. Onun gibi bir şey aslında.

    İyide Clio ile Duster bambaşka araçlar.Benzinli Clio ihtiyacımı karşılamaz.Küçük ve altı alçak.Captur desem Benzinlisi,Dizel Duster'dan pahalı.Nerden tutsam elimde kalıyor.Neden kısıtlanalım ki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65 civarına gelirse bence de çok satar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Yeni kasada baslangic fiyatini dusuk tutmak icin 1.6 SCE 115 boşline getirilicek.

    1.2 TCE mutlaka gelicek ama 4x4unu getirmeye tereddut ediyorlar. Dizel 4x4ünun satislari etkilenir diye.

    MAİS; Dacia icin cok fazla model icin model cesitlendirmek istemiyor.

    Dur bakalim ne olucak.

    Logan Mcv Stepway'da gelmedi.

    Sandero Laurate,Logan mcv Laurate saymıyorum bile.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault Mais çok kurt bir firma. Birbirini kesecek modelleri, modelin motor ve donanım seçeneklerini getirip satmaz. Dizel furyası varken benzinli getirip satmaya uğraşmaz. Niye uğraşsın. Çünkü foyası ortaya çıkar. Bugün her marka dizel ve otomatik modellerine abanmış durumda. Foyasıda şu açıkçası. Fiyat skalasını pazara göre oluşturmak durumundasın tabiki bir de sattığın modelin motor ve donanımına. Firma dizel ve otomatik modelde pazarlığını yapmış güzel iskonto almış. Zaten Avrupa pazarında satışları her geçen gün daha da düşüyor dizellerin. Burada talep dizel otomatikten yana. Kar marjını koymuş ta koymuş. Adam bu modelin benzinlisini getirdiğinde anlamlı bir fiyat farkının olması lazım. Ama sağolsunlar fiyatı kökledikleri için benzinli versiyonun fiyatı absürt kalacak pazarda. Bu foyanın ortaya çıkmaması için getirmekte imtina ederler.

    Ayrıca Logan Mcv Stepway gelmez. Gelse Lodgy'nin pazarını böler. Lodgy tutulduğu için Renault Scenic'i getirmeyi bıraktı. Logan sedanı Sümbül'ün satışları dibe vuracağı için getirmez. Baksan aynı araba. Bugün Megane sedan benzinli 64.000 TL listesi 68.000 küsür. Aynı donanımın dizel 90 bg olanının listesi 100.000 TL. Pazarlıkla 90 binli rakamlara alınır. 30 bin TL fark var arada. Benzinli alır arkasına tanker bağlar gezerim hiç olmadı. Aslında Renault benzinli versiyonu getirmez tövbe ama taksici esnafı alıyor diye (sadece bu sebeple) bu modeli getiriyor. Kangoo öldü cam tavan seçeneğini getirdiler. Satmadı kaldırdılar. Şimdi Ekimde hususi ruhsatlısını getirecekler. Fiat fiorino'nun 1.4 benzinlisini satmaya başladı 40 binli rakamlara.

    Böyle anasının gözü firmalar.




  • şu anda ettiği karı olumsuz etkileyeceğini analiz etmişler ki getirmiyorlar. 2 kuruş fazla kar edeceklerini bilseler kamyonla yığarlar satış ofislerine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • autoshow A kullanıcısına yanıt
    Hatta MAİS, dönem dönem cok yüksek iskontoyla Avantajlı Şasi diye tabir edilen alımlar yapiyor.

    Ondaki kar marji daha yüksek. Bu araclari filo indirimiype sitketlere satiyorlar. Sonucta yine o yüksek gilo indirimlerine ragmen kâr marjini korumus oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bomba bu araba markaları. Kendilerini çok akıllı milleti çok aptal sanıyorlar. Opel örneğin. Design paket versiyonları var filoda satılacak her modelde. Bakarsan Essentia (yani baz model) ile aynı. Ama sadece filolara satıyorlar Design versiyonu. Fiyat listesine baksan çok gülersin. Baz model 50.000 atıyorum Design paket 54.000. enjoy paket 54.600. 600 TL fiyat farkına rağmen arada bir tomar donanım farkı var Design ile Enjoy paket arasında.

    Adamlar güya ayırmışlar filo ya gidecek modelleri. Normal vatandaşa liste fiyatı ufak tefek indirimlerle satış yapıyorlar. Bu design paketi Opel Türkiye'nin vergi levhası vb... indirimleri ile ciddi indirimlerle filolara, kobilere veriyorlar. akıllarınca yarın öbür gün araçlar filolara kiralama süresi sonunda geri döndüğünde iyi paralara satılsın. Rent a car firmaları Opel tercih etsin.
  • autoshow A kullanıcısına yanıt
    Hatta MAİS, dönem dönem cok yüksek iskontoyla Avantajlı Şasi diye tabir edilen alımlar yapiyor.

    Ondaki kar marji daha yüksek. Bu araclari filo indirimiype sitketlere satiyorlar. Sonucta yine o yüksek filo indirimlerine ragmen kâr marjini korumus oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.