Şimdi Ara

1.0 litrelik motor seçeneğine sahip 2019 Fiat 500X tanıtıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
5.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.3 litre dört silindir turbo benzinli 150 PS ve 270 Nm – 6 ileri DCT şanzıman

    Muhteşem değerler.

  • Teknik verilerde gelmiş.

    1.0 120hp 190nm

    120hp 5750dd 190nm 1750dd

    0-100 10.9sn

    1.3 150hp 270nm

    150hp 5250dd 270nm 1850dd

    0-100 9.1 sn



    Diğer motorların verileri paylaşılmadı daha.

    Özellikle 2.0mjet 350nm ile 1.3 180hp 320nm motorlar şaka makinesi olur.

  • Bu arabayi bu torkla durduramazsiniz benden soylemesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    2.0 dizel ülkemizde satılsaydı ağır şaka makinesi olurdu.

    1.3 turbo benzinli 270 Nm ise şaşırtmadı. Dizel motoru tork canavarı zannedenlere ise motor dersi vermeli.
    Yavaş versin... Önce piyasadaki 1.6 motor 120nm torklu benzinlilere ayar çeksin de sonra dizele rakip olsun...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AqRaMa

    Kast ettiğim i anlayan yok mu. Arabada 4 kişi varken 1.0 motorlu araç ile sağlam bir yokuşu zor çıkar. Sizin yokuş anladiginiz nedir merak ettim. Ben Trabzonluyum köye çıkarken çok sağlam yokuslari asiyoruz. Bu araç çıkar mı bilmem.

    Haklısınız hocam bencede çıkmaz. Bizim oralara turbo dizel gider ancak.
  • Torkla arabanın daha iyi hızlanacağını zanneden adamlarla dolu forumlar.



    Bitek ara hızlanmada tek atımlık barut etkisi var, düzde devir çevirmediği için araba uzamaz. Dizel arabayı 4bin devirde Daha da zorlarsanız turboyu elinize verir.



    Tork iş yapsaydı kamyonlar en hızlı araçlar olurdu.



    Torkun hızlanmaya katkısı olsaydı formula araçları benzinli değil dizel yapılırdı.



    Tork değil beygirdir arabayı hızlı yapan.



    Hızlı giden araba alırken torka değil 0 -100 hızlanmasına bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fınduk motor en sevvdiğim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar böyle şehir/cross araçlarında torkun beygirden daha önemli olduğunu kavramış, teknolojilerini konuşturuyorlar resmen. Motorların her biri tam amacına uygun ve çok çok iyi.

  • quote:

    1.6 litre dizel motor 120 PS ve 320 Nm tork


    gayet güzel değerler aslında.
    biz dsg/stronic yüzünden 250nm torka sıkıştık kaldık (116 beygir).
    motorun potansiyeli var ama şanzımanın gönlü razı değil.
  • 1 litre motor çekmez, ancak yokuş aşağı gider.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682

    1.3 litre benzinli motordan 270 nm tork
    Şaşırmayın gayet normal. Çıkarabilirler o değerleri ve bunu fiat dediğimiz firma bile yapabilir. Ama krank ve piston kolunun ömrü doğal olarak az olacaktır motorun ömrüde az olacaktır. Böyle değerlere şaşırmamak lazım çünkü;



    formula 1 araçları 1.5/1.6 motordur ve 6 silindir 8 silindirdir. Hacim küçücük, silindir başına düşen litre çok çok az ama 600-700 beygirler çıkarıyolar. Peki bu motorların ömrü ne kadar ? En fazla 2.000 km civarı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • A380 kullanıcısına yanıt
    Ama 2.0 dizel olursa işler değişmez mi ? 1.6 ve 2.0 benzinliye çok iyi alternatif değil mi hocam ? Bmw, audi ve volvo biliyorsunuz 2.0 dizelleri 190 beygir 1.4 1.6 benzinlilerden daha iyi hızlanma ve daha az yakması

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu turbo motorlara uyan düzgün bir LPG olsa keşke.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık markalar sisleride farın içine monte ediyor. Sisleri koymuyor aşşağıya. Fiatta far üstüne far ekliyor sisle birlikte 6 tane farı napacaz ya burası türkiye tüm aydınlatmaları açarlar burda. Türkiyeye mümkünse 1 çift far yeter sis mis getirmeyin şu ülkeye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-60C9D430E

    Yavaş versin... Önce piyasadaki 1.6 motor 120nm torklu benzinlilere ayar çeksin de sonra dizele rakip olsun...

    Alıntıları Göster
    Hehehe komik çocuk

    1.6 atmosferik dizel kaç Nm tork üretiyor, 1.6 dizeller kaç bar turbo basıncı altında çalışıyor, aynı turbo basıncı altında benzinli kaç Nm tork veriyor, bunları bir çalış. Sonra gelirsin. Tabi 1.6 turbo dizellerde 300 Nm tork gördünüz ya, tek bilginiz o katalog verileriyle sınırlı Bırak 1.6'yı, 1.4 benzinli motora, 1.6 turbo dizelde kullanılan turbo basıncını kullan, plakasını dahi okuyamazsın rampada.

    120 Nm de iyi rakammış. Karbüratörlü şahin bile 130 Nm tork veriyordu 85'lerde.


    Bak hadi sana ufak bir tüyo. İşi turbo basıncı mı yapıyormuş yoksa dizel motor mu, incelersin. "İnanılmaz tork potansiyelli" dizel motorun atmosferik hali:
    https://www.auto-data.net/tr/peugeot-partner-i-phase-ii-2002-1.9-d-69hp-5627https://www.auto-data.net/tr/nissan-sunny-iii-n14-2.0-d-75hp-471https://www.auto-data.net/tr/mercedes-benz-200-w124-200-d-75hp-12840



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 29 Ağustos 2018; 10:3:24 >




  • 10 yil geriden geliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesele motor yapmak değil !
    mesele motorda verimi yakalamaktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Otomobil forumlarında gezen ama 1.0 litre motor yokuş çıkar mı diyen adam olur mu? Hayretler içerisindeyim. Daha turbo nedir atmosferik nedir bilmeyen adamlar var forumda.
    F1 araçlarının 1.6lt olduğunu bilseler ne diyecekler acaba.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacksss

    quote:

    Orijinalden alıntı: AqRaMa

    1.0 litre ile yokuş çıkabilcek mi full yolcu ile.

    Gecen yıl aracımla kaza yaptığım için nissan micrayi ikame araç olarak vermişlerdi 15 günlüğüne 1.2 motorla arabada iki kişi olmamıza rağmen yokuştan santim santim zor çıkmıştık ki araçta 2017 modeldi. 1.0 motorlu araç rezil eder adamı alınmaz..
    bu millet 65 bg lik renault 12 iler ile 72 bg lik broadway ler ile o yokuşları santim santim çıkmadı siz 45 derece eğimli yokuşu nerede buldunuz?
  • A380 kullanıcısına yanıt
    f1 araçlaru sürücü dahil 600 kg geldiği için torka ihtiyaç duymaz beygiri onu yürütür ama günümüzde en küçük sınıf bile 1 tonu aşınca tork aşikardır.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.