Şimdi Ara

04/06 MAKYAJLI KASA İLE İLGİLİ HERŞEY BURADA (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.172
Cevap
9
Favori
134.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bendeki araçta araç hep ya d de yada r de ara vitesleri hiç kullanmıyorum ..ihtiyaç olmuyor .
  • N-D-D3 arası geçişleri mandala basmadan sadece kolu tutarak yapmak da mümkün. Yani artistik tutuş pozisyonları uygulanabilir.
  • araçta bişey dikkatimi çekti: ön plakaya taktıkları vidalar biraz uzunca ve de bu siyah plakalığı da geçip tamponu delmiş..sorum şu: bu vidalar ön tampon içerisindeki havayastığı sensörlerine olumsuz etki yapar mı? örneğin ufak bir darbede havayastığı patlar mı?bu sensörlerin yeri tam neresidir?ABABA2307 arkadaş sen sanırsam tamponu sökmüştün,gözlemlerin nedir??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 19 Mayıs 2008; 11:42:09 >
  • Ön tampon plaka altlığı; yani fabrikasyon olan o kalın altlık (3-4cm. kalınlıkta olan) tampon delinerek takılmıştır zaten. Bu kadar kalın olmasının sebebi de plaka takılacağı zaman kullanılacak vidaların tampona ulaşamamasını sağlamaktır bildiğim kadarıyla. Plakayı ister delerek öylece; isterse de bayilerin yaptırdığı reklamlı ince plastik altlık içine koyarak taksınlar, bu montajda kullanılan vidaların tamponu delmesi için en az 4cm. falan olması lazım. Bence sen o vidaları takanı bul ve .......

    Hava yastığı sensörleri tamponun iç yüzeyinde değil ama nerede olduklarını görmedim. Farların altında veya radyatörün önündeki şase sacında olabilir. Bu yüzden plaka vidası bişey yapamaz. Hava yastıkları bildiğim kadarı ile 50km/saat hızın altındaki çarpışmalarda ve emniyet kemeri takılı değilse patlamıyor. Çünkü darbe her zaman araba giderken olmayabilir. Yani, duran arabaya biri gelip vurabilir ve içinde oturan yoksa, emniyet kemeri takılı olmadığı için yastık patlamaz ve ekstra masraf açmaz. Sensör sadece darbeyi agılıyor, arabanın hareket halinde olup olmadığını algılayamıyor diye biliyorum. Peki 50km sürati nasıl algılıyor dersen, onu da darbenin şiddetine göre algılıyor olması lazım.

    Ben arka tamponu sökmüştüm. Gerçi ön tampon da sis farı için serviste söküldü ama içeri girmek yasak olduğu için bakamadım.

    Rumuzum ARABA değil ABABA2307...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 19 Mayıs 2008; 11:18:46 >




  • eywallah kardeş..
    ksra bakma rumuz için kafa bi dünyaydı..ben en iyisi o vidaların biraz daha kısasını bulayım..o plakaları takanı bi bulsam zaten
    arka bagaj kapağı sacını bile delmişler...
  • ön plaka vidalarını değiştirip,daha kısa ve arka taraftan somunlu 2 tane vida taktım.bunlar tampona ulaşmıyo bile.. arka plakada ise önceden kapağın saç kısmını delen vidaları çıkarıp silikonla doldurdum ve orjinal vida yuvalarından plakalığa vidaladım..şimdi içim daha rahat..
    bu arada self test modu nasıl çalışır..? clioda çalıştırıp milleti kekliyodum gerçi bunda gerek yok,sıkıştırınca kadranın son hanelerine ulaşmak mümkündür
  • ABABA2307 şu cif meselesini bana anlatırmısın benim aracın içi siyah tavanıda gri ve tavanda yer yer sarılıkları var ellerinin kiriyle değmişler birşeyin lekesi yani nasıl temizlerim onları ordan.
    birde koltukları neyle temizlememi önerirsin tozlu ve koltuklardada lekeler var
  • Self test modunu inan bilmiyorum. Bilen varsa lütfen yazsın, ben de öğrenmiş olurum



    quote:

    Orjinalden alıntı: rallier_61

    ön plaka vidalarını değiştirip,daha kısa ve arka taraftan somunlu 2 tane vida taktım.bunlar tampona ulaşmıyo bile.. arka plakada ise önceden kapağın saç kısmını delen vidaları çıkarıp silikonla doldurdum ve orjinal vida yuvalarından plakalığa vidaladım..şimdi içim daha rahat..
    bu arada self test modu nasıl çalışır..? clioda çalıştırıp milleti kekliyodum gerçi bunda gerek yok,sıkıştırınca kadranın son hanelerine ulaşmak mümkündür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 20 Mayıs 2008; 20:56:10 >




  • Benim iç döşeme bej olduğu için cifi rahatlıkla kullandım. (sarı, limonlu cif) Siyahta kullanmadan önce görünmeyen bir bölgede lokal denenebilir. Ama suya fazla cif koymazsan bişey olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca, cifli suyla sildiğin yeri arkasından ıslak bezle tekrar silersen (durular gibi) cifin beyazlığı kalmaz. Bu beyazlıktan kastım da şu: cifi mesela seramiğin üzerine bir damla dök, tam kuruduktan sonra dokun, toz gibi olur. Minik kum taneleri gibi. Suya karıştırıp sildikten sonra da ıslak bir başka bezle aynı yer silinmezse, kuruduğunda bu minik taneler ele gelir ve belki de beyaz leke gibi görünür. Bu yüzden; benim döşeme bej olduğu için sorun yaşamadım dedim başta. Siyah ve gri için garanti veremem. Ama cifle sildikten sonra başka bir ıslak bezle tekrar silinirse beyazlık olmaz gibi geliyor bana.

    Tavan ve koltuğa cifi deneyebilirsin. Koltuğun tozunu önce bir sopayla çırpıp (tercihen) elektrik süpürgesiyle çektirdikten sonra silersen daha temiz olur. Tozu yaymamış olursun. Bir de, kumaş aksamı silerken bezi tam sıkıp silmek lazım. Koltuğun süngerine, tavanın kumaş altındaki kaplamasına kadar ıslatmamak lazım.





    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    ABABA2307 şu cif meselesini bana anlatırmısın benim aracın içi siyah tavanıda gri ve tavanda yer yer sarılıkları var ellerinin kiriyle değmişler birşeyin lekesi yani nasıl temizlerim onları ordan.
    birde koltukları neyle temizlememi önerirsin tozlu ve koltuklardada lekeler var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 20 Mayıs 2008; 21:11:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Benim iç döşeme bej olduğu için cifi rahatlıkla kullandım. (sarı, limonlu cif) Siyahta kullanmadan önce görünmeyen bir bölgede lokal denenebilir. Ama suya fazla cif koymazsan bişey olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca, cifli suyla sildiğin yeri arkasından ıslak bezle tekrar silersen (durular gibi) cifin beyazlığı kalmaz. Bu beyazlıktan kastım da şu: cifi mesela seramiğin üzerine bir damla dök, tam kuruduktan sonra dokun, toz gibi olur. Minik kum taneleri gibi. Suya karıştırıp sildikten sonra da ıslak bir başka bezle aynı yer silinmezse, kuruduğunda bu minik taneler ele gelir ve belki de beyaz leke gibi görünür. Bu yüzden; benim döşeme bej olduğu için sorun yaşamadım dedim başta. Siyah ve gri için garanti veremem. Ama cifle sildikten sonra başka bir ıslak bezle tekrar silinirse beyazlık olmaz gibi geliyor bana.

    Tavan ve koltuğa cifi deneyebilirsin. Koltuğun tozunu önce bir sopayla çırpıp (tercihen) elektrik süpürgesiyle çektirdikten sonra silersen daha temiz olur. Tozu yaymamış olursun. Bir de, kumaş aksamı silerken bezi tam sıkıp silmek lazım. Koltuğun süngerine, tavanın kumaş altındaki kaplamasına kadar ıslatmamak lazım.





    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    ABABA2307 şu cif meselesini bana anlatırmısın benim aracın içi siyah tavanıda gri ve tavanda yer yer sarılıkları var ellerinin kiriyle değmişler birşeyin lekesi yani nasıl temizlerim onları ordan.
    birde koltukları neyle temizlememi önerirsin tozlu ve koltuklardada lekeler var



    anladım yarın bunları bir deneyeyim fırsatım olursa teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rallier_61

    merhaba arkadaşlar ..
    bugün 7.000km'de 2006 civic 1.6es/at satın alarak aranıza katıldım.. sormak isedidiğim birkaç şey var:

    bir topikte civic arıza kodlarının anlamlarını okumuştum,peki bu arıza kodları bizim civiclerde pc bağlantsıyla mı,yoksa km sayacından mı okunabiliyor?

    araç daha 7.000km'de olduğundan ve eski sahibi yaşlı bir amcamız olduğundan motorun performansında bir körelme v.s. olmuşmudur,oldduysa benim bunu bertaraf edebilmek için ne gibi şeyler yapmam gerek(D3 te devir kesiciye kadar gazlayarak,devirli kullanarak v.s.) ?

    bu araçta gizli özellikler var mıdır,varsa nelerdir?(kadran test modu,v.s. gibi

    sonuncusu ise aracın motor yağı 5500km'de servis tarafından Mobil1 marka yağla değiştirilmiş,benim aracı 10.000 bakımına götürmem gerekir mi,yoksa gelecek yağ değişim peryodu olan 15.000km'ye kadar beklemeli miyim(araç 2005 çıkışlı ve zannediyorsam garantisi bitmiş..) ?saygılar..



    Güle güle kullan , emniyetli ve güvenli sürüşler.




  • teşekkürler
    dün akşam bi vtec'i deneyeyim dedim ve vites D konumunda başladım dipgaza bi 120 130 dedi vitesin 4 e geçtiğini farkettim,sonra bidaha dipgaz yaptım ama kickdown-mickdown yapmadı..nedendir bu hadise??sanıyorsam 3ün sonuna kadar 150 160 görür,ama daha 130 larda son vitese geçti.. depo da boş sayılırdı aslında,bunu farkedip karakter mi değiştirdi ne yol biraz da rampa çıkışı sayılırdı.. kafamı karıştırdı bu iş.. bir de bunu D3konumunda deneyeceğim yiyorsa atsın bakalım son vitese
    yaptığım çözümleme şöyle: D konumu minimum yakıt tüketimini hedefliyor..
    deneyimleriniz,denemeleriniz nelerdir??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 26 Mayıs 2008; 11:21:22 >




  • Kıyamam benimkine, fikrim yok
  • geçenlerde arka tamponun vidalarına bakarkene bi tanesini(hani o fitilin köşelerinde bulunan siyah kapakçıkların altındakiler) fazla sıkmış olsam gerek,kırdım hemen 3.5 moduna geçtim,sonra bu vidanın muadili 10no anahtara uyumlu bi vidayı kırık parçanın kaldığı yuvaya soktum,başladım çevirmeye,kırık parça tak diye arkaya düştü,ama nereye düştü?? canımı sıktı bu iş o parçanın düştüğü yere nasıl ulaşırım? bir de sonradan takmış olduğum o vida ileride bir dezavantaj yaratır mı? biraz pinpirikli miyim ne?
    selametle..




  • Vidanın düştüğü yeri bulmak için tamponu tekrar sökmen lazım. Vida sacın arkasına düşmüş ama iki kat sacın arasına düştüyse (ki ses yapabilir) o zaman çıkarmak zahmetli olur. Anca oralarda bi delik bulursan eline bir MIKNATIS alıp vidayı tutturup deliğe kadar çekmen lazım. Ama tek parça sac ise orası, arka tarafından yere düşmüştür muhtemelen. Ne o kadar sıkarsın mübarek sen de o vidayı? Altıüstü plastik bi tampon tutturuyorsun. Neyse, olmuş bir kere.

    Taktığın vida sorun çıkarmaz, niye çıkarsın ki? Tabi tekrar asılp kırmazsan
  • bu eskisinden sağlam oldu kalın pul taktım,tampon artık 3 kişiyi taşır
    kırık parçanın beni uyuz eden tarafı da ses olayı zaten caanım arabada en ufak bir tıkırtı yokken bir metalin cangır cungur yuvarlanma sesi de hiç çekilmez hani
    10.000bakımında serviste arka park sensörü+tampon boyama-rütüş(nası yazılır bu şey) işlemlerini de eklemeyi düşünüyorum.. tahmini ne kadar fiyat artışı olur? bir de bu 10k bakımı ortalama ne kadardır? ben İstanbul'dayım ve Honda Ayışığı servise gitmeyi düşünüyorum,bu konuda da fikirlerinize ihtiyacım var..
    bir de bu arka tamponun stoplara kadar uzanan kısmında içeriden 2 adet beyaz tırnak var,sanırım geçmeli ve benim sağ stopun oradan biraz dışarı bombeli duruyor..bu tırnağın veya geçtiği yerin bir ayarı var mıdır,yoksa kırılmış mıdır? çıktığını pek sanmıyorum,o kadar uğraştım yerine oturmadı




  • Ben arabayı aldığımda üstünde park sensörü vardı ama sensörler orijinal siyahtı. Servise sordum kaça boyarsınız diye, utanmadan 40YTL istediler. Autokingde hepsini 10YTL'ye boyattım... Tamponun komple boyanmasına 100 kaattan aşşağı istemezler heralde ama rotuş bedava heryerde.

    Ben Antalyadayım, burdaki yetkili servisin işçilik saat ücreti 45 gayme. Esas para da işçilik tutuyor. 2 saat kalsa 100 lira ütüyorlar kafadan. Değişen yağ ve filtreler de 100 lira olsa, yine 200'den aşşağı çıkmazsın. (+ sensör montaj, boyama vb)

    O sekmanların geçmeli olduğunu zaten yazmıştım daha önce. Ya kırılmış olabilir, ya da yerinde dönmüş olabilir, ayarı yoktur. Ama çok mühim değil. Ucuz parçalar. Yenisi ile değiştirtirsin.
  • arkadaşlar 2005 vtec es siyah full 15000kmde araç adam 26,500istiyo ama 26,000ya alınır fiyat nasıl. yeni kasa hoşuma gitmediği için 04-06kasa civic almak istiyorum. lpg taktırıp sorunsuz ve ekonomik gezmek için. cevaplarınızı bekliyorum
  • Fiyatlar şehirden şehire değişir malum, ben benimkini 2006'da 24bine almıştım (imzamdaki araç). Aldığımda 50000km. deydi. Senin bulduğun bayaa iyi gibi, 15000km olduğuna göre. Gerçi km. nin fazla bir değeri yok benim gözümde. Önemli olan kaporta sağlam ve diri olsun. Honda motoruna kolay kolay bişey olmaz.

    Antalya'da fiyatlar yüksektir ve yazdığın fiyat buranın arabasıymış hissi verdi bana.
    2005 ES'lerin bir parti üretiminde sunroof yoktur haberin olsun.

    26'ya alsan bile noter+ruhsat+trafik sigortası+Temmuz MTV ile sana maliyeti 27'yi bulur veya geçer.
    25.250'den kapıyı açıp en son 25.750'ye kadar bi dene istersen.

    Eğer alacaksan servis kayıtlarına mutlaka bak. Arabayı servise götürmesen bile plakasını söyleyince seceresini dökmek mümkün. Ama önce serviste bi tanıdık olmalı veya birini kafalamalısın. Herkese de her aracın geçmişini söylemeyebilirler.

    Ben de bu arabayı almadan önce aynısının 2005'ini bulup götürmüştüm servise. O araba 22bindeydi ama bana 600km.de iken pert olduğunu söylediler.




  • Bu yılki bakımı Temmuz'da özel serviste yaptıracağım. Kipa'dan motor yağı aldım geçen gün. Castrol GTX Magnatec 10W40. 4lt.si 50 veya 55YTL'ye.

    Bujileri de değiştireceğim. Bizimkiler tek tırnaklı imiş. Ben Bosch marka düşünüyorum.

    Bujiler ve yağ markası için görüşlerini yazmak isteyenleri bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 28 Haziran 2008; 20:58:57 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.