Şimdi Ara

04/06 MAKYAJLI KASA İLE İLGİLİ HERŞEY BURADA (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
2.173
Cevap
9
Favori
134.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor kaputunun sac değil titanyum alaşımlı olduğunu (sacdan daha hafif) duymuştum. Bu yüzden göçmesi mümkün, onun için kapatırken bir iki karış havadan "DANN" diye bırakarak kapatmak lazım. Dili kilide geçirip sonra elle bastırılırsa göçer. Orta kısımlarına da bastırma artık. İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya ....tan gelir diye boşuna dememişler herhalde.

    Lastik pürüzlü ve dirençli bir zemin üzerindeyse durduğu yerde çevirirken zorlanma olabilir, normaldir.

    P'de unutup derken??? Vitesteki mandala basınca torpido gözünün altında iç taraftan bir çıt sesi herzaman olur zaten. Eğimli yolda dururken de P'den R veya D'ye atarken de şanzumandan ses gelir, bu da normaldir.


    Hep şehiriçi kullandığım ve hız limitlerine uyduğum için vtec kaçta açılıyor bilmiyorum. Düz yolda 2500 devirde benimki de 100 yapıyor, bu da normal.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Motor kaputunun sac değil titanyum alaşımlı olduğunu (sacdan daha hafif) duymuştum. Bu yüzden göçmesi mümkün, onun için kapatırken bir iki karış havadan "DANN" diye bırakarak kapatmak lazım. Dili kilide geçirip sonra elle bastırılırsa göçer. Orta kısımlarına da bastırma artık. İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya ....tan gelir diye boşuna dememişler herhalde.

    Lastik pürüzlü ve dirençli bir zemin üzerindeyse durduğu yerde çevirirken zorlanma olabilir, normaldir.

    P'de unutup derken??? Vitesteki mandala basınca torpido gözünün altında iç taraftan bir çıt sesi herzaman olur zaten. Eğimli yolda dururken de P'den R veya D'ye atarken de şanzumandan ses gelir, bu da normaldir.


    Hep şehiriçi kullandığım ve hız limitlerine uyduğum için vtec kaçta açılıyor bilmiyorum. Düz yolda 2500 devirde benimki de 100 yapıyor, bu da normal.

    özlü sözlerle süslemişsin msjını
    kaput mevzuusunda ise ilk deneyimim: aracı ilk görmeye gittiğimde kaputu açtım,açmaz olaydım..5 cm yüksekten bırakırım olmaz,10cm olmaz,20 cm olmaz,az daha bırakıp gidecektim sonra uyuz oldum kaldırdıım bi 30 cm kadar kapandı kaputun malzemesi konusunda kesin bilgim olamamakla beraber sana katılıyoorum,ultra hafif,gerek dayanıklılık,kullanışlılık,gerek de çarpışmalarda yaya güvenliği açısından böyle yapılmıştır diye düşünmekteyim..daha geniş metal yüzey olam tavanı yıkarken bu batma-çıkma olayının olmaması da bu görüşü savunmamda etken.. acaba bagaj kapağı da saç değil mi,onu da plaka takmak için delmişler de,hani öyleyse kolay kolay paslanmaz üstelik bagaj kapağı da kaput gibi hafif.. ama kaputun o kapanma sesi yok mu kapatırken etrafı iyice kolacan ediyorum sonradan birini görürsem de çaktırmıyorum bu ses bu endama bu zarifliğe yakışmıyor.. clionun kaputunu 3 cm kaldırıp bıraksam kapanıyordu ki zaten bırakmıyordum bastırarak kapatıyorum ama kaput eşşek ölüsü gibiydi




  • aslında bende normalde vitesi P konumundan çıkarırken ses gelmiyor zınk diye,çünkü vitesi P'ye almadan N'ye alıp elfrenini çekip freni bırakıp yükü elfrenine yükleyip ondan sonra P'ye alıyorum..anneme bile öğrettim bu işlemiP'de unutmak derken şöyle oldu: aracın önü rampa aşağı dönüktü ben vitesi D de sanıp freni bırakkında tüm yük aniden şanzımana yüklendi,sonra park vitesinden çıkarırken de o ses geldi,ama alışılagelenden farklı olarak biraz daha şiddetli yani otoriteler bu konuda ne der? tüm yükü rempada park vitesine yüklemek,araç seyir halindeyken vitesi N'ye yani peygamber vitesine atmak gibi işlemler sakıncalı mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 8 Temmuz 2008; 22:36:30 >




  • Motor kaputu hafif olduğu için kapatırken teneke sesi geliyor, tok bir sesi yok. Ses kötü ama, dediğin gibi yayaları korumak için hafif yapılmış. Bagaj kapağı titanyum değil.

    Rampa ne kadar dikse, P'den R'ye alırken çıkan ses o kadar çok olur hatta 50,60 derecelik eğimlerde arabayı silkeler bile. Ama zarar vereceğini zannetmiyorum. Şanzuman üretilmeden önce, yani taaa ilk tasarlandığı dönemde yıllar evvel, bu tür ihtimaller düşünülmüş test edilmiştir mutlaka.

    Ben asla arabayı yüke bindirerek park etmem. Alışkanlık. Önce boşluğu alır sonra el frenini çekerim. Park vitesi demişsin ama öyle bir dişli şanzumanda yok. P'ye aldığında şanzuman 1. vites dişlisinde kalır. Düz viteslerdeki gibi. P konumu bildiğim kadarı ile ya şanzumanı ya da tekerlekleri kilitler.

    Seyir halindeyken boşa (N) atarsan arabayı rölantide çalıştırmış olursun ve yakıt tüketimin artar. Halbuki D konumundayken ayağını gazdan çekince yakıt sistemi kesilir (cut-off) tüketim olmaz, tasarruftur. Özellikle yokuş aşağı inerken. Boşa atmanın şanzuman açısından zararı yok. Ben genelde uzun yanan kırmızı ışıklarda beklerken yol düz ise boşta beklerim. Bu da sürekli frene basılı tutmamak için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 9 Temmuz 2008; 1:17:31 >




  • 1.vitese mi kilitliyor e gaza basınca neden gitmiyor benim bildiğim de park vitesinin dişlisi ayrı ya da torkkonvertörü ile ilgili bir olay mevcut..
    cutoff olayında sana katılmakla birlikte biir de tereddütüm var,cutoff 2000dd nin üzerinde gerçekleşiyor,oysaki vites D konumundayken seyir halinde gaz bırakıldığında devir 1500 civarlarında oluyor,ama ben napıyorum; D3 e çekip 2500 devir civarlarında yolalıyorumama yol bilgisayarı olsa da pederi bi murt etsem,inanmıyor adam yakıt harcamadığına cutoff'da




  • E, park vitesinde dişli olsa dediğin gibi, o zaman gaza basınca gitmesi lazım değil mi? Dediğim gibi oluyor, P'ye alınca şanzuman mekanik olarak kilitleniyor. Ayrıca akü basmazsa kesinlikle ittirip kaktırıp vurdurulamıyor araba. Çekici ile çekmek gerekirse mutlaka arka tekerlekler üzerinde çekilmeli (Önü havaya kaldırıp).

    Bence, gazı bıraktığın an cut-off başlar. Motor zaten dönmektedir. Rölanti devrine gelinceye kadar cut-off da kalmalı diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 10 Temmuz 2008; 0:39:34 >
  • www.otomatikvites.info/ bu siteden okuduğum kadarıyla otomatik vitesli aracın park vitesi sabit bir dişliye kitleniyormuş ama bu honda,caponlar buna da deişik bi yöntem kullanmış olabilir forumdaki bir konuda okuduğum kadarıyla vites araç hareket halindeyken N'ye alınırsa şanzımanın yağlaması duruyormuş,öyleyse kendime sövmek ve artık bu hareketi(her ne kadar deneme amaçlı yapmış olsam da..) bir daha yapmamaktan başka elimden birşey gelmez..cuttoff dolayısıyla seyir halindeyken ne kadar fuzuli bir hareket olsa da ışıklarda v.s. kısa sürekli duruşlarda N'ye atmak işime geliyor,yoksa frene az bişe gevşek bassam gacır gucur,takır tukur balata sesi dinliyorum
    AKBABA kardeş 60k bakımın yapıldı mı?yapıldıysa mebla nedir?




  • bizim v-tecler neden üvey evlat muamelesi görüp,"çakma vtec" deniliyor? herşey vti gibi vtec açıp 5500 devirden sonra kudurup,"bapbap" eksoz patlatması değil bence bence vtec2'ler yakıtta cimriliği ve buna rağmen çoğu 1.6cc araçtan iyi gitmesiyle ön plana çıkmalı.. caponlar yazmış biz de kullanıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 16 Temmuz 2008; 17:50:50 >
  • AKBABA kardeş 60k bakımın yapıldı mı?yapıldıysa mebla nedir?

    1. ABABA, akbaba değil
    2. Bakım detayları "civic 60.000 bakımı" konu başlığı içinde mevcut.
  • Güncelleyelim biraz
  • salı günü sabah bayram namazını kıldıktan sonra kısmetse arabayla memleke gitmek üzere yola çıkacağım.hava yağışlı olacak biyik ihtimalle,bu da biraz canımı sıkıyor,pilot primacyler ııslak zeminde beni tedirgin ediyor.1070km gibi bir maraton var önümde ve de geceye kalacağım,neyse ki 3 soförüz;babam,ben,dayı. yaz olsa piknik yapa yapa giderdik ama şimdi öyle görünüyor ki tasarruf yapa yapa gideceğiz..civicle ilk uzn yol deneyimim olacak,sizlerden tavsiye isteyeceğim..hangi devir bandını tercih etmeliyim daha çok,ben 2500 3000 gibi düşünüyorum bu da son viteste 90 120 arası değişiyor eğime göre,tabii otobanda 130=3000 3200devir arası sabit kalmayı düşünüyorum,yoksa o yol bitmez..ABSyi hiç çalışırken görmedim daha diye övünürken bugün siftahı da yaptım güzelim İst.un ıslak yollarında bir de viyadükte 110km gibi bir hızda sanki bir an yerle olan teması kesildi lastiklerin,oysa ki yan rüzgarlardan etkilendiğini pek gözlemlememiştim aracın tek tesellim klima açmayacağım ve de daha temkinli gideceğim için daha az yakıt harcayacak olmam; tahmini 6lt/100km yakar..ben pederi gaza getirmek için 400ytlye gider gelir demiştim inşallah haksız çıkmam..
    arka koltuğun da tadını çıkaracağım,şaft tüneli yok dadundan yenmiyorşu an 9000kmdeyim dönüşte 11000 küsür olacak galiba.yağ değişimi falan da yaptırmadım,daha cam gibi duruyor yağ.mobil super s w10/40 var şu an içinde..ama polen filtrelerini değiştirtsem de fena olmazdı,gerçi kendim çıkarım temizledim ama nafile
    tavsiye ve görüşleriniz alınır..
    edit:edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 28 Eylül 2008; 1:28:33 >




  • Otobüs mü ki bu, devir saatine bakarak kullanacaksın? Bence sürate bakarak ve 120'yi geçmeyerek kullanın ailecek. Bu hafta heryer radar kaynar, 1.5km mesafeden algılama yaptıkları için de, görünce yavaşlamak nafile. Tek şeritli çift yönlü yollarda 90, çift şeritli tek yönlü yollarda (duble) 110, üç şeritli tek yönlü yollarda 120 (otoyol)'yi geçmessen sorun olmaz. Yağ sorun çıkarmaz. Silecek lastiklerin nasıl? Micheline ıslak yolda fazla güvenme. 3 kişi + bagaj olacaksa, şöför kapısını açınca orta direkte lastik basınç tablosundaki değerlerde hava basın. Stepnenin havasını kontrol edin. İyi Bayramlar
  • Rallier, dostum, laz falan değilsiniz di mi? Bayram Namazı SALI SABAHI, Pazartesi değil!! Erken çıkmayın yola boşuna sonra
  • şşşşşttt lazlar alınır bak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Rallier, dostum, laz falan değilsiniz di mi? Bayram Namazı SALI SABAHI, Pazartesi değil!! Erken çıkmayın yola boşuna sonra

    A-BA-BA
    günler birbirine girdi sorma yaw,lazlığın etkiside küçümsenemez tabe salı yerine p.tesi yazdığım sırada nikotin seansındaydım kafa başka yerlerdeydi




  • A-BA-BA ayrıca sen de 2.msjında farketmişsin salı yerine p.tesi yazdığımı,sen nereliydin?bu soru caucass için de geçerli,bi topic 2 lazı kaldırmaz
  • Çemişkezek
  • bu 90 kmh olayı bu son güncellemelerden sonra mı geldi? benim bildiğim 90 sınırı ticari araçlarda,otomobiller 100den sonra idi..
  • Yıllardır otomobiller için 90. %10 ihlal edilebilir (cezasız) Bu da 99 eder. Duble yollar için 110 limiti yeni geldi.
  • biz limitlerde yaşamayı severiz o %10u sonuna kadar kullanayım.. karadeniz yolunda demekki limit 110 oldu..
    ticarilerde de limit 88 idi şimdi hatırladım..
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.