Şimdi Ara

0 civic carsamba teslim alınacak. Aracı teslim alırken nelere dikkat etmemiz gerekiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 haftalık civic-corolla-jetta git gellerinden sonra 58 bine civic elegance (lpg) modelinin kaporasını verdik. aracı carsamba teslim alacağız. teslim alırken nelere dikkat etmeliyiz?



    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Cebinizde bozuk para bulundurun, bahşiş bekler arabayı teslim edenler. 10-20'den fazla vermeyin.
    Paspas seti ve bagajda yangın söndürücü + ilk yardım seti genelde hediye ediliyor.
    _____________________________
  • Motor ve şasi
    numaralarının ruhsat
    ve fatura bilgileriyle
    uyumuna bakınız.

    Mümkünse boya
    kalınlık ölçümünü
    yaptırınız.

    Katalogda vaat edilen
    donanımların çalışıp
    çalışmadığına bakınız.

    Araç içindeki
    kumanda düğmelerinin
    ışıklarının yanıp
    yanmadığını kontrol
    ediniz.

    Stepne veya tamir
    kitinin var olup
    olmadığına bakınız.

    Stepne ve aracın
    üzerindeki lastiklerin
    aynı marka ve ölçüde
    olmasına dikkat ediniz.

    Aracın üzerinde
    bulunan jant tipi ve
    ölçüsünün faturada
    yazan ile aynı olup
    olmadığına bakınız.

    Trafik seti, paspas
    gibi aksesuarların
    kontrolünü yapınız..

    son olarak 20 tl arabanizi hazirlayana 10 tl de pompaciya bi ayri cebinize hazirlayin:) tabi bunu kendiniz bilirsiniz :)

    hayirli olsun bu arada gule gule kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Cebinizde bozuk para bulundurun, bahşiş bekler arabayı teslim edenler. 10-20'den fazla vermeyin.
    Paspas seti ve bagajda yangın söndürücü + ilk yardım seti genelde hediye ediliyor.


    bahşiş 50 düşünüyordum 20 veriyim o zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 27 Ocak 2014; 9:07:22 >
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Bence kaçıncı sahibi oldugunuzu ögrenin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yanlayamayan Bmw.............
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umm.7


    Motor ve şasi
    numaralarının ruhsat
    ve fatura bilgileriyle
    uyumuna bakınız.

    Mümkünse boya
    kalınlık ölçümünü
    yaptırınız.

    Katalogda vaat edilen
    donanımların çalışıp
    çalışmadığına bakınız.

    Araç içindeki
    kumanda düğmelerinin
    ışıklarının yanıp
    yanmadığını kontrol
    ediniz.

    Stepne veya tamir
    kitinin var olup
    olmadığına bakınız.

    Stepne ve aracın
    üzerindeki lastiklerin
    aynı marka ve ölçüde
    olmasına dikkat ediniz.

    Aracın üzerinde
    bulunan jant tipi ve
    ölçüsünün faturada
    yazan ile aynı olup
    olmadığına bakınız.

    Trafik seti, paspas
    gibi aksesuarların
    kontrolünü yapınız..

    son olarak 20 tl arabanizi hazirlayana 10 tl de pompaciya bi ayri cebinize hazirlayin:) tabi bunu kendiniz bilirsiniz :)

    hayirli olsun bu arada gule gule kullanin

    iyi dilekleriniz ve verdiğniz bigiler için teşekkürler.

    peki kaportada çizik vs olursa aracı teslim almama hakkımız varmıdır?
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Bence kaçıncı sahibi oldugunuzu ögrenin...

    araç 0
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Harun H kullanıcısına yanıt
    ben onlarin cizikli araba vercegini dusunmyorum pek , boyar verir yani onarirlar orayi.

    forumdan cevremden bildigim kadariyla bunun bilgisini araci teslim ederken vermiyorlar.

    ancak bi ustayla gidip durum anlasilinca bi indirim bi aksesuar bi kac bakim daha bu ayipindan dolayi teklif edebiliyorlar


    yinede almama durumunu net bilmiyorum ama mantiken onlar sifir arac teslim etmek zorundalar ben almama hakkiniz olucagini dusunyorum. bu konuda net bilgisi olan yazip aydinlatsin bizide :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    1 haftalık civic-corolla-jetta git gellerinden sonra 58 bine civic elegance (lpg) modelinin kaporasını verdik. aracı carsamba teslim alacağız. teslim alırken nelere dikkat etmeliyiz?

    öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah
    arkadaşlar zaten bir çok detayı söylemişler ben sadece şunları ekleyebilirim
    aracınızın tüm evraklarının eksiksiz olmasına dikkat edin
    garanti belgesi, lpg sızdırmazlık raporu v.b.
    _____________________________
    2015 Toyota Corolla 1.33 Life
    2015 Hyundai i30 CRDİ DCT Elite - Satıldı
    2013 Honda Civic 1.6 Elegance ECO - Satıldı
  • yorumlarınız için teşekkür ederim :)
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Bence kaçıncı sahibi oldugunuzu ögrenin...

    araç 0

    bende biliyorum sıfır km ama aracı daha önce yıl sonu satış kotası yakalama muhabbetine faturasını kesip satılmış gibi gösterip bekletiyorlar malum yeni yıldayız....
    _____________________________
    Yanlayamayan Bmw.............
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    yorumlarınız için teşekkür ederim :)
    3-4 ay öncesinde doğuş gruptan sıfır jetta alan arkadaşım geçen gün tesadüfen ön sol kapının boyalı olduğunu tespit ettiler. Doğuşla konuyu görüştüklerinde yeniden boyatalım 3bin lira verelim demişler. Arkadaşım da kabul etmedi tabiki şimdi mahkeme süreci başlıyor.
    _____________________________
    Bir gün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    1 haftalık civic-corolla-jetta git gellerinden sonra 58 bine civic elegance (lpg) modelinin kaporasını verdik. aracı carsamba teslim alacağız. teslim alırken nelere dikkat etmeliyiz?

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Genel olarak dikkat edilecek konular söylenmiş.

    İşyerinde, arkadaşlarınıza, eşinize, dostunuza tatlı vs. gibi şeyleri ihmal etmeyin
    _____________________________
  • aşağıdaki linkteki ilk mesajı incelerseniz iyi olur sanırım....

    http://forum.donanimhaber.com/m_55901362/mpage_1//tm.htm
    _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    aşağıdaki linkteki ilk mesajı incelerseniz iyi olur sanırım....

    http://forum.donanimhaber.com/m_55901362/mpage_1//tm.htm
    yorumlarınıza ve ıyı dıleklerınıze tesekkurler

    @ kocaballi

    verdiğiniz link çok iyi oldu, teşekkürler...
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    yorumlarınıza ve ıyı dıleklerınıze tesekkurler

    @ kocaballi

    verdiğiniz link çok iyi oldu, teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Edit:Yeni gördüm konunun linki verilmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9888 -- 27 Ocak 2014; 12:19:46 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    Edit:Yeni gördüm konunun linki verilmis.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun Kazasız belasız inşallah.
    _____________________________
    Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz.
  • hayırlı olsun ss bekliyoruz
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahsin1453

    Hayırlı olsun Kazasız belasız inşallah.

    Alıntıları Göster


    Hayırlı olsun

    Sigorta ve kasko nun bir kısmını bayii karşılıyordur umarım

    Paspasi ve Trafik seti ile markanın yazdığı kapı eşikleri veren oluyor ve kapı eşiklerinde ki marka yazısı harika oluyor



    Araç sıfır olduğuna göre teslim almadan usta gelir.

    Sen merak ettiklerin ve öğrenmek istediklerini sorabilirsin [ Motor ve kullanımla ilgili konsol vs kumada düğmelerini gibi ]

    Kaportoya - Lastiklere - Motora - İç mekana mutlaka bak.Aklına takılan bir şey görürsen satış yapan temsilciyide çağır sor

    Çıkmadan da ustaya 10 kağıt sıkıştırmak adettendir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 27 Ocak 2014; 12:55:23 >
    _____________________________




  • Memlekete bak arkadaş. Sıfır araç alırken bildiğin expertiz yapiyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.