Şimdi Ara

0 buzdolabı kapı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba. 2 gün önce sıfır aldığım vestel nfk 48001 model buzdolabını servis getirdi ve en az 5 saat sonra fişe takıp çalıştırmam gerektiğini söyledi. bugün çalıştırdığım zaman buzdolabının sürekli öttüğünü içindeki led ışıkların yanıp söndüğünü ve kapağını kapattığım zamanda ışıkların sönmediğini ve sesin kesilmediğini tespit ettim. anladığım kadarıyla kapının kapandığını algılamıyor cihaz ancak acaba başka bir ayarı mı var anlayamadığım için yazıyorum. ayrıca kapı arızalı ise ürünün sıfırı ile değişimi hakkım var mı? teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________

    |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
    |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
    PSN:ulas_ulas
  • Servis çağır acil gerekeni yapar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MG
  • En az 14 gün iade hakkınız var. Böylece yine aynı markadan alırsanız yenisiyle değiştirme hakknız da otomatikman olmuş oluyor. Fakat cayma hakknızı değil de arızalı olduğu için değişim derseniz tahminim oyalayıp 14 gün süreyi kaybettirir sonra da işi yokuşa sürerler. Arıza denilince hukuken işin içine ispat giriyor. Ama 14 gün değişim hakkınız tamamen şartsız.


    Bence servisi çağınrın, yerinde yapılabiliyor ve basit bir şeyse, ne ala. (kapının kapandığını anlayan mıknatıs kaymış olabilir). Yok götürmemiz gerekiyor vs derlerse, veya servis gelmezse direkt cayma hakkınızı kullanın. Kompresör, sensör gaz, basınç fan diye girilirse bir daha temiz iş çıkması zor.

    _____________________________
    in vino veritas *
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt

    servisle görüştüm açıkcası bugün sensör arızası dendi. dolabın kapağında da çizik vardı ufak bende avukatımla görüştükten sonra değişim hakkımın olduğuna dair bilgi aldım ve müşteri hizmetlerini arayıp talep oluşturdum aksi takdirde tüketici heyetine gideceğimi söyledim. servis tutanağı tuttu zaten konuşmalar da kayıtlı. talebimin değerlendirileceğini söylediler ancak tüketici heyeti deyince biraz panikledi gibi telefondaki arkadaş. iade etmek istemiyorum çünkü dolabı vestelde çalışan bi arkadaşımın vasıtasıyla piyasanın bir miktar altına aldım. umuyorum değişim yapılır teşekkürler gelişmeleri editleyeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    |AC/DC|Iron Maiden|Kiss|Metallica|Nickelback|Muse|Guns N'Roses|Duman|Deep Purple|Three Days Grace|Airbourne|
    |Supernatural|How I Met Your Mother|The Big Bang Theory|Game of Thrones|
    PSN:ulas_ulas
  • Duman7 kullanıcısına yanıt

    editlememişsin :) ne yaptınız? buzdolabını alacağım merak ettim

    _____________________________
    Oraz <Shine> (Eski WoWcu ^^ )
    Msi h81m pro-vd / Intel i3-4170 / Evga GTX960 4gb ssc / Kingston 8gb ddr3 / Samsung EVO850 250gb
    WD 1tb Blue / Corsair Spec02 / Evga 500W B1 / Acer R240hy 23,8" / Logitech G105 & G300s
    by donanimhaber.com

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio-1 Ön Cam Su Alma Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    MOTOR KİLİDİ SORUNU-MEGANE 2
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.