Şimdi Ara

Clio 4 Kalorifer Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracımı uzun süre kullansam bile kaloriferden yeterli ısı gelmiyor, ılık estiriyor. Birde aracın sağ tarafına gelen ısı sola göre biraz daha düşük. Bir elektrikçiye gösterdim ön panelden müdahale edilecek yer yok, elle çevrilen düzenek sağlam. Daha gerideki parçaların kontrolü için göğüsün tamamen sökülmesi gerekliymiş. Bu sorundan başına gelen var mı? Yada başka bir sebepten kaynaklanabilir mi? Yorumlayabilirseniz sevinirim.




  • senin araba iyi toplanmamis hocam sanirim.
    cogu kisi zaten kazadan sonra bir daha eski duzeni yakalayamayacgi icin araci elden cikarir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • göğüslüğün sökülmesi son çare olsun her zaman.


    makine ile kalorifer petek temizliği yapan elektrikçiler var onlardan birine temizlettir bakalım yüksek ihtimalle tıkanıklık var.

  • Aynı marka değil ama benim Fiat aracımda da benzer sorun vardı. Termostat arızalıydı. Yani termostat sürekli açık kalıyordu, motoru sürekli soğutuyordu. Bunun için de saniyelik motor arıza lambası yanıyordu. Hararet ibresi de anlık sıfıra inip tekrar aynı konuma geliyordu.


    Termostata baktırın.

  • Hava klapesi var elektrikli renolar da kronik sorun plastik dişli kırıldı mı bu tarz sorunlar oluyor kontağı açtığınız da tık tık tık şeklinde bir ses geliyor mu ? Bu sorun eski klimalı renolardan beri var bende R19 vardı klimalı onunda bu parçası kırıktı fişini çekmiştim.

  • 2 yıl sorunsuz kullandım hocam, sonradan oldu. Birde 2 yıl önce antifiriz değiştirtmiştim. Orjinalinde yeşil antifiriz varken kırmızı koyuldu. Acaba o kalorifer peteğinde tıkanma mı yaptı diye aklıma geldi şimdi.

  • hocam kontağı açınca ses gelmiyor. Isı düğmesini maviye getirince soğuk hava, mavi ile kırmızı arasına getirince hafif ılık hava veriyor. Yani oradaki düzenek çalışıyor. Kırmızıya sonuna kadar çevirince ılık hava yerine sıcak gelmesi gerekiyor. Yani düğmedeki kırmızının son kısmına kadar diğer ayarları çalışıyor. Umarım anlatabilmişimdir.

  • önce kolay olandan başlamalı, kalorifer petek temizliği gerekiyor olabilir. sonrasında total glacelf auto supra d tipi organik antifriz + saf su ile doldurun...

    alttaki video da benzer durumdaki aracın kaloriferinden çıkan kir, pas görünüyor...
    https://www.youtube.com/watch?v=V6_9oN5gVTQ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hep saf antifiriz kullanıldı arabada, hiç su eklenmedi, hiç eksiltmede yapmadı zaten. Yine de temizletme yapmak gerekir mi? Sorunu başka bir yerde mi aramalı. Temizletmek az para değil sonuçta.

  • Yapılması gerekenler sırasıyla;

    -sıcak soğuk klape motoru görevini tam yerine getiriyor mu?

    -termostat kontrolü

    -makineyle petek temizliği (100-200 arası ücreti var ve ayrıca peteği delme riski de var)

    -son çare petek değişimi, muhtemelen göğüs sökülecek. Makineye temizleteceğinize direkt petek değişimine de gidebilirsiniz. Genelde temizletme geçici bir çözümdür. Ayrıca peteği değiştirecekseniz mutlaka antifirizini de kontrol ettirin. İçinde pislik vs. varsa yeni peteği de tıkayabilir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.