Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
50
Favori
40.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Usa'dan alırsanız ufak enter gelir, bunun tuşlarla alakası yoktur büyük enter yollasalar bile takılmaz çünkü girdiği yer farklı, direkt olarak farklı layout almalısınız UK sanırım büyük.

    Aynen hocam. US layout enter küçük, soldaki shift büyük; Uk layout enter büyük, soldaki shift küçük(bizdeki gibi yani). Ben de bundan kaçınmaya çalışıyordum çünkü amazon.co.uk çok pahalıya geliyor. Sanırım küçük enterı göze alıp amazon us üzerinden alacağım. Sağolun.
  • Mordeaur kullanıcısına yanıt
    Sakın kafana takma yıl oldu kullanıyorum müthiş klavyeler ufak enter'ı bende biraz sorun ettim başta ama klavye sana onu unutturuyor, akıp gidiyorsun, bu arada blue switch tabiki zevk almak istiyorsan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Sakın kafana takma yıl oldu kullanıyorum müthiş klavyeler ufak enter'ı bende biraz sorun ettim başta ama klavye sana onu unutturuyor, akıp gidiyorsun, bu arada blue switch tabiki zevk almak istiyorsan.

    Hocam şansıma hem brown, hem de blue switch deneme şansım oldu. Blue keyifli ama inanın sesi herkese göre değil :)) Redi deneyemedim ama araştırmalarım ve izlediğim onca videoya takiben ekstra hassas ve hissiyatı(feedback) zayıf. Ben ortası, hybrid diyebileceğimiz brownda karar kıldım. Bu klavyeyi almamda sizin yorumlarınızın etkisi olmadı değil, bir çok kez denk geldim. Çok teşekkürler gerçekten




  • Merhaba. rehber icin tesekkurler. Benim de aldigim corsair h2100 kulakligin bir speakeri arizali cikti. sol taraftan daha fazla ses geliyor. yaptiginiz rehber sayesinde rma olusturdum bakalim approve olmasini bekliyorum. yalniz sunu anlamadim, toplam 4 belgeyi kutuya koyuyoruz ama kurye 1 tanesini geri verebiliyor demissiniz. hangi belgeyi nasil veriyor? kutuyu mu aciyor kurye? yoksa 4 belgeyi disarda tutup kuryeye mi gosteriyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lyzard

    Merhaba. rehber icin tesekkurler. Benim de aldigim corsair h2100 kulakligin bir speakeri arizali cikti. sol taraftan daha fazla ses geliyor. yaptiginiz rehber sayesinde rma olusturdum bakalim approve olmasini bekliyorum. yalniz sunu anlamadim, toplam 4 belgeyi kutuya koyuyoruz ama kurye 1 tanesini geri verebiliyor demissiniz. hangi belgeyi nasil veriyor? kutuyu mu aciyor kurye? yoksa 4 belgeyi disarda tutup kuryeye mi gosteriyoruz?

    Kardeşim senden kutuyu teslim almadan önce oluyor kağıt işleri kafana takma.
  • Hocam ticket sayfasina yorum yazmislar 30 gun u gecmedigi icin amazondan degisim yapmanizi oneririm diyor adam. Ben ugrasmak istemiyorum amazon ile. Hem kargo islemi zor sanirim amazonda? Bir de kulakligi ben almadim baska bir arkadastan satin almistim faturasi falan elimde ama benim hesabimdan alinmadigi icin degisim islemi zor olur diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lyzard

    Hocam ticket sayfasina yorum yazmislar 30 gun u gecmedigi icin amazondan degisim yapmanizi oneririm diyor adam. Ben ugrasmak istemiyorum amazon ile. Hem kargo islemi zor sanirim amazonda? Bir de kulakligi ben almadim baska bir arkadastan satin almistim faturasi falan elimde ama benim hesabimdan alinmadigi icin degisim islemi zor olur diye dusunuyorum

    Amazon'dan yap bencede direkt değişim ya da para iadesi alırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 25 Mart 2016; 13:21:36 >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Ama dedigim gibi urunu bir baskasindan aldim. Bide amazona yollama islemi nasil oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lyzard

    Ama dedigim gibi urunu bir baskasindan aldim. Bide amazona yollama islemi nasil oluyor?

    Sen bilirsin.

    Amazon rehberime bakabilirsin imzamdaki.
  • Murat hocam Corsair artık arızalı ürün alımlarında alıcı ödemeli yollamamızı sağlamıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam Corsair artık arızalı ürün alımlarında alıcı ödemeli yollamamızı sağlamıyor mu?


    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum artı EVGA içinde cevaplarsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam Corsair artık arızalı ürün alımlarında alıcı ödemeli yollamamızı sağlamıyor mu?

    Biraz işi yokuşa sürme olayları olmuş üstte veya bir önceki sayfada yaşanan duruma bakabilirsiniz, biraz baskı ve dil dökmeyle kabul ediyorlar gene.

    EVGA için birşey diyemem işim olmadı bugüne kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 25 Mart 2016; 14:08:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam Corsair artık arızalı ürün alımlarında alıcı ödemeli yollamamızı sağlamıyor mu?

    Biraz işi yokuşa sürme olayları olmuş üstte veya bir önceki sayfada yaşanan duruma bakabilirsiniz, biraz baskı ve dil dökmeyle kabul ediyorlar gene.

    EVGA için birşey diyemem işim olmadı bugüne kadar.

    Corsair da kaliteyi düşürürse yandık vallahi.
    İnşallah bi sorun çıkmaz da az ingilizcemle dil dökmeye mecbur kalmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx

    Murat hocam Corsair artık arızalı ürün alımlarında alıcı ödemeli yollamamızı sağlamıyor mu?

    Biraz işi yokuşa sürme olayları olmuş üstte veya bir önceki sayfada yaşanan duruma bakabilirsiniz, biraz baskı ve dil dökmeyle kabul ediyorlar gene.

    EVGA için birşey diyemem işim olmadı bugüne kadar.

    Deneyip görmek lazım
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    hocam ben ilk sayfadaki gibi corsair rma actim ancak son durum soyle oldu

    "Your RMA has been approved. Further instructions have been emailed to you. Please check your inbox / spam folder. You can also click on the Return Instructions link below the progress bar for return instructions. Please let us know if you have any other questions. Thank you."

    Kargoyu odeyeceklerine dair bir ibare yok. hatta soyle bir sey yaziyor :

    "Shipping Carrier:
    The consumer is responsible for return freight costs to Corsair. We recommend shipping your product with a carrier who provides tracking and insurance options. Corsair is not liable for lost or stolen packages."

    kargoyu biz mi oduyoruz simdi? ne anlami kaldi ki o zaman
  • Lyzard kullanıcısına yanıt
    Maalesef artık olay buna dönmüş.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Corsairi de sildim defterden. Allahtan amazondan alinmisti urun ordan degisim yapacagim. Zaten 5 gundur yazisiyorum corsair ile istemedikleri belge sormadiklari soru kalmadi... Su urun adam gibi degissin bir daha corsairin urunlerine asla bulasmam
  • Amazondan 3 ay önce aldığım kulaklık için değerinden fazla kargo fiyatı çıkartan Corsair out, 3 ay geçmesine rağmen yardımcı olup para iadesi yapıp, kargoyuda kendileri karşılayan Amazon in
  • Hocam kargoya verildikten kaç gün sonra elimize ulaşır yeni ürün?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackTheSurvivor

    Hocam kargoya verildikten kaç gün sonra elimize ulaşır yeni ürün?

    Max 2 gün, DHL ile yolluyorlar çünkü.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.