Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
50
Favori
40.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    MErhabalar Hocam çok güzel bir anlatım olmuş emeğine sağlık.. Ben de bi rma oluışturdum dün. Kaç gün içinde dönüş yapıyorlar genelde? Bir de Live Chat sürekli offline hiç online görmedim.
  • creed90 kullanıcısına yanıt
    Çünkü haftasonuna denk geldin.

    2 iş gününe yaparlar bence.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Demek ki oranın özel sektörü farklı Biz de olsa 7/24 açık olurdu haftasonu haftaiçi farketmez para gelsinde elemanlar dinlenmese de olur
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Ve değişime yeşil ışık yaktılar
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !




  • creed90 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun kardeşim.

    Ürün nedir değişen parça nedir bunları yazarsak kişilere referans olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Ürün Corsair 450D sağ yan kapak. Kapağın köşesinde boya atması vardı o yüzden rma açtım. Onayladılar ancak kapağı göndermemi istiyorlar sanırım. Acaba alıcı ödemeli mi yoksa ben mi ödeyeceğim kargo ücretini orasını bilemedim. Sormadan alıcı ödemeli göndersem ne olur bilemedim.

    Tarafıma atılan mailde yazan:

    Once Corsair physically receives your item, your replacement will be processed and shipped. For your convenience, click the following link to automatically generate a return address label for your return. Please use this label when shipping parts back to Corsair.


    Gönderilen Label aşağıdaki fotoğrafta:
    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi creed90 -- 6 Mart 2016; 23:36:17 >




  • Ticket Comments bölümünde de yazan:

    Your replacement has been processed. Once shipped, you will be notified of the tracking number via email. Please disregard the automated email instructing you return your product as it is not required.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creed90

    Ticket Comments bölümünde de yazan:

    Your replacement has been processed. Once shipped, you will be notified of the tracking number via email. Please disregard the automated email instructing you return your product as it is not required.

    Evet aynı ilk sayfadaki gibi işlemler raha ol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo ücretini onlar karşılayacak yani. Ben de sorma gafletinde bulundum umarım olumsuz bir yanıt almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creed90

    Kargo ücretini onlar karşılayacak yani. Ben de sorma gafletinde bulundum umarım olumsuz bir yanıt almam.

    Büyük ihtimal gümrükte takılacak.Dhl nin sana gönderdiği forumu dolduracaksın ve kimlik fotokopini mail yoluyla göndereceksin.

    Kargo işine gelincede,onlar gönderici ödemeli yolluyorlar.Sana hiç bir ücret yansıtılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResulMert -- 7 Mart 2016; 2:00:25 >
  • Merhabalar,

    Stoklarımızda yok 18 nisan da stoğa girecek dedikleri H1500 kulaklık 9 martta amerikadan yola çıktı bugün teslim edilldi. Sıfır kapalı kutu ürün göndermişler. Eve gidince deneyeceğim bakalım.

    Gönderirken biraz sıkıntı çıksa da ısrar edince kargo ücretini onlar ödedi. Ürünü garanti kapsamında ücretsiz değiştirip ücretsiz kargo ile gönderdiler.

    Thanks to Corsair
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Haydi hayırlı olsun bir olumlu işlem daha.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benim de PSU arızalandı ve değişimi kabul ettiler. Malesef yazışmalarımıza rağmen Hollanda Corsair'e teslimat kargo ücreti dahil bütün maliyetleri benim ödemem gerektiğini söylediler ve kutuya yapıştırmalık label gönderdiler. Belki de politikaları değişmiştir.

    En uygun PTT Kargo gibi gözüküyor, kendi sitelerinde hesaplattığımda 70 TL gibi bir ücret çıkıyor, PSU, PTT kargoyla gönderebiliyor muyuz bilginiz var mıdır? (Elektronik alet olduğundan belki kısıtlama vardır diye sormak istedim.) İşin kötüsü, bu sırada bilgisayarı kullanamayacak olacağım PSU'suz.
  • Fliusit kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim takip numaralı olması lazım, ptt vermiyordu galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Benim bildiğim takip numaralı olması lazım, ptt vermiyordu galiba.

    Öyle bir şart koşmamışlar da haliyle sorumluluk almıyorlar hocam.

    Shipping Carrier:
    The consumer is responsible for return freight costs to Corsair. We recommend shipping your product with a carrier who provides tracking and insurance options. Corsair is not liable for lost or stolen packages.


    İşin sıkıntısı bu sürede ben PSU'suz kalacağım, şu an sorunlu olsa da idare ediyor, gönderme 15gün, değişimin yapılması 5 gün desek 20 gün min. bilgisayarı kullanamayacağım. Hiç uğraşmayıp sizin tavsiye ettiğiniz Evga'lardan birini de alabilirim, her halükarda cepten masraf yapacağız gibi gözüküyor.
  • Fliusit kullanıcısına yanıt
    Bir hesap yap ne çıkıyor bir düşün olmadı değişince açmadan satarsın ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Bir hesap yap ne çıkıyor bir düşün olmadı değişince açmadan satarsın ürünü.

    Sağolun hocam, 3 opsiyon var.

    1-) PSU'yu gönder, 20 gün bilgisayarı kullanama, 60-80 TL civarı gönderi masrafı.
    2-) 250-300 TL arası Evga PSU
    3-) 20 günlüğüne elinde fazla olan birinden PSU kiralama




  • Fliusit kullanıcısına yanıt
    Evga siparişini ver şimdiden dediğimi yap.
  • Amazondan k70 brown, red backlight almayı düşünüyorum ama aklıma takılan tek bir problem var. Büyük enter tuşu olmadan asla klavyeyi kullanamam ve uk layout büyük enter tuşunu rma açıp istemeyi planlıyorum. Daha önce defolu enter tuşu için size full set yolladıklarını gördüm ama takıldığım nokta o gelen sette enter tuşu büyük müydü yoksa us layout gibi küçük enlemesine uzun muydu? Örnek amaçlı resim ekliyorum. Cevap için şimdiden teşekkürler.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !




  • Mordeaur kullanıcısına yanıt
    Usa'dan alırsanız ufak enter gelir, bunun tuşlarla alakası yoktur büyük enter yollasalar bile takılmaz çünkü girdiği yer farklı, direkt olarak farklı layout almalısınız UK sanırım büyük.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.