Şimdi Ara

Zyxel VMG3312-B10B ile sorun yaşayanlar için tavsiyeler (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
521
Cevap
26
Favori
212.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Soickan S kullanıcısına yanıt
    Dediğin router gerçekten çok güzel bişeye benziyor aliexpressten fiyatı da çok uyguna geliyor ama Ben şu an bi router kullanıyorum ztn başka daha kuvvetli router almak benim sorunumu cozmeyecek gibi. Yani bendeki bu hataların sebebi nedir tam olarak bilmiyorum ki. Modemden desem elimde bi de tplink modemi var yine Türk Telekom un verdiği. Onu da deniyorum olay aynı. Yok mu bir babayigit bu CRC vs değerleri ne demek nerenin arızalı olduğunu vurguluyor söyleyecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slhztprk kullanıcısına yanıt
    merhaba

    öncelikle ISS'ler aşırı kopma olursa internet hızını alabileceğinden biraz daha düşük yaparak bağlantıyı daha sağlıklı yapmaya çalışırlar...olmazsa biraz daha , olmadı biraz daha düşürürler internet bağlantısı sabitleninceye kadar bu devam eder .
    en kolay yol bu çünkü işlerine geliyor ...
    CRC ,FEC hataları kablo , bağlantılarda temassızlık olduğunun işaretidir ,bu değerler artarsa SNR gürültü değerleri düşmeye başlar.
    temassızlık sebebi kablo, gevşek bağlantı , paslanma ve sıvı teması gibi sebepleri vardır...
    yapılması gereken öncelikle ev girişine gelen kabloya direkt bağlantı yaparak durumu kontrol etmektir...
    orada da sorun varsa TTelekom kutusuna giden kablo , kutu ve bağlantılara TTelekom'un bakması ve sorunu düzeltmesi gerekiyor...
    TTelekom görmezden gelirse itina ile durum BTK'ya şikayet edilir ve TTelekom'un koşa koşa hattı düzeltmesi beklenir ...


    not: hız testi için spedtest yerine şu siteyi tavsiye ederim ; https://www.nperf.com/en/

    kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 6 Ocak 2020; 22:18:17 >




  • micro77 kullanıcısına yanıt
    BTK'ya şikayet ettim ztn ama benim servis sağlayıcım Türknet olduğu için onları ettim gerisini kendi aralarında çözsünler
    Tekrar aşağıya ekran resmini bırakıyorum, CRC, ES gibi değerler herhangi bir sorun yokken 0(sıfır) olarak gözükürken, bir sorun olduğunda fotodaki gibi yükseliyorlar, ama dediğiniz gibi SNR değerlerinde bir değişiklik olmuyor gördüğüm kadarıyla, veya yansımıyor modemdeki istatistiklere bilemiyorum. Şimdi anlayamadığım konu şu ki evdeki tesisatta veya dışarda telekomun tesisatında bir sorun varsa eğer neden bu sorun süreklilik arzetmiyor da böyle günde bikaç saat yavaşlık yapıp geri kalan zamanlarda cillop gibi akıyor Lanet olasıca Telekomun alt yapısına mahkumum başka bir altyapı yok oturduğum yerde olsaydı hiç düşünmeden değiştirirdim.

    Zyxel VMG3312-B10B ile sorun yaşayanlar için tavsiyeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slhztprk -- 7 Ocak 2020; 10:3:0 >




  • Arkadaşlar son sürüm modem arayüzünde görünen 1.00(AAPP.7) mi acaba, teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar,dün itibariyle ttnetten Türknete geçtim.Türknete geçerken hattımı iptal etmeden taşıma yaparak geçtiğim için TTnet deki portumu kullanıyorum.TTnet 2 yıl önce bana bu modemi vermişti,hattım 35 mps hız ile Vdsl.
    Dün modem arayüzüne girerek eski ttnet kullanıcı adı ve şifresini silip Türknetin yeni kullanıcı adı ve şifresini girdim başka da hiçbirşeyi değiştirmedim.Aynı portu kullandığım için ve Türknettede hızım 35 mps Vdsl devam ettiği için hiçbirşeyi değiştirmedim doğru mu yaptım sizce?Değiştirmem gereken yerler var mı?
    Ben modem konusunu fazla anlamıyorum,bu modemde 5 ghz hız varmış galiba,5 ghz daha iyi dediler,bunu nereden ayarlamalıyım.Gerçi hem 5 ghz hem 2.4 ghz aynı anda olur mu onu da bilmiyorum
  • satem S kullanıcısına yanıt
    merhaba


    öncelikle geçmiş olsun ... bu modemden en kısa zamanda kurtulmanız dileğimle ...

    yapmanız gereken farklı bir ayar yok , sadece log ayarlarını kapatırsanız biraz daha uzun zaman donmadan kullanabilirsiniz.

    bu modemde 5ghz wifi yok malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 23 Ocak 2020; 12:53:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micro77

    merhaba


    öncelikle geçmiş olsun ... bu modemden en kısa zamanda kurtulmanız dileğimle ...

    yapmanız gereken farklı bir ayar yok , sadece log ayarlarını kapatırsanız biraz daha uzun zaman donmadan kullanabilirsiniz.

    bu modemde 5ghz wifi yok malesef.
    Bilgi için Teşekkürler.Modem konusunda fazla bilgim yok,bu log ayarları nerden kapanıyor acaba?
  • Bu modemden uzak durun. TTnet e iade edin. Alttaki konuya bakınca anlarsınız.
    http://sinuzitforum.ecballium.com/konu-zyxel-ttnet-vmg3312-b10b-modem-kronik-sorunu-cozuldu.html
  • Bu modemden uzak durun. TTnet e iade edin. Alttaki konuya bakınca anlarsınız.
    http://sinuzitforum.ecballium.com/konu-zyxel-ttnet-vmg3312-b10b-modem-kronik-sorunu-cozuldu.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikail13

    Bu modemden uzak durun. TTnet e iade edin. Alttaki konuya bakınca anlarsınız.
    http://sinuzitforum.ecballium.com/konu-zyxel-ttnet-vmg3312-b10b-modem-kronik-sorunu-cozuldu.html
    Öncelikle herkese selam. Bilgi için teşekkürler hocam.
    Konunun İlk mesajında "wifi baglantısı cok kotu kopmalar donmalar oluyor .. cozum : wıfı manuel ayarlamak ust bant ve 40 mghz secmek ayrıca sadece 11n ayarlamak".
    Şeklinde yazmışsınız sonraki mesajlardan birinde ise kablosuz bağlantıda verim alabilmek için bu ayarları yaparsanız modem en yüksek hızda çalışır demişsiniz. Şimdi benim modemde bir sorun yok aslında ama bu ayarları yaparsam tam performansla daha mı iyi daha mı stabil çalışır ? Daha çok İptv izliyorum
    Not:Az önce bu ayarları yaptım. Kanal ayarını ilk mesajdaki gibi 5 olarak girdim, çıkış gücü bende %100 dü onu yine %100 de bıraktım acaba ilk mesajdaki gibi %60 mı olmalıydı , eğer kötü bir durum olacaksa tüm değiştirdiğim ayarları tekrar eski haline getireyim mi? Şimdiden bilgi için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satem -- 24 Ocak 2020; 22:30:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • satem S kullanıcısına yanıt
    merhaba yaptığınız ayarlar yeterli ,modemi son nefesine kadar sorunsuz kullanmanız dileğiyle
  • Selamlar arkadaşlar bende de 2-3 sene önce ttnet'den bu modemi almıştım şimdiye kadar bir sıkıntım yoktu fakat son 1 aydır akşam 8'den sonra oyunlarda sürekli ping fırlıyor,speedtest üzerinden bakıyorum fakat ne hızda yavaşlama var ne ping değerinde fazlalık.Zaten videolar falanda rahat yüklenip açılıyor fakat oyunlarda 150 pingin altını görmüyorum.Bazen modemi resetleyince düzeliyor yarım saat sonra tekrar aynı şekilde ping değeri yükseliyor.Sorun modemden kaynaklanıyor olabilir mi acaba?
  • airties modemim yanınca bu modemden aldım 2.el inter hızım turknet 75 mbits
    sorunum wifi hızında eski modemimde 75 alabiliyordum bu modemde ne yaptıysam 25 i geçemiyorum yardım lutfen
  • arkadaşlar kablolu 34 mbps kablosuz da 15 anca görüyorum ne yapmam gerekiyor. lütfen yardımcı olun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valuable

    Denerken çok umutsuzdum fakat işe yaradı. Vowifi çalışıyor, çok teşekkürler.
    Teşekkürler. Benim de işime yaradı.
    (Vodafone)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom VMG3312-b10b modemimin içerisine 12 numaralı Versiyonu yüklemişler. Firmware yazılımı yüklenecek menüyü iptal etmişler. Buna nasıl bir çözüm bulunur?
  • micro77 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba.İlk sayfadaki ayarları yapan biriyim.Bazı nedenlerden Netspeed'den Türknet'e geçtim. Kablolu 35 full alıyorum 33-34 mb yani. Ama kablosuz 2m dibinde 15-20 uzak odada 2-3 mb hız bazende hiç girmiyor. Yazılım güncelledim bişeyler yaptım iyice kafam karıştı. Netspeedde de kablosuz yavaş gibiydi ama kesinlikle böyle değildi. 2 gun oldu geçeli kablosuz böyle çözemiyorum. Sorun modemde mi Türknet'te mi? Ne olur yardım edin kafayı yedim??!! (bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olun.
  • İki gündür wifi bağlanmıyor ne telefon ne laptopta. Benzeri sorun yaşayan var mı? Bir de bende firmware update kısmı yok bunu nasıl düzeltiriz imkanı var mı?
  • Arkadaşlar merhaba,

    Ben de bu modemi kullanıyorum. Modeme bağlı olan aygıtlar üzerinde bir tane bile video açıldığında ping sorunu yaşıyorum oyunlarda. Modeme bağlı olan cihazların internet hızlarını sınırlandırmak/kısıtlamak istiyorum. QoS ayarı varmış galiba, baktım; ancak bir türlü yapamadım. Modem arayüzünden bunu nasıl yapabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micro77

    hangi firmware yuklu kullanıyorsnuz bılmıyorum ...

    ama bu gıbı durumlarda fabrıka ayarlarına sıfırlamak ıyı gelıyor...

    bır de log tutmayı ıptal edersenız modem bıraz daha kendıne gelıyor...

    log tutarken bosu bosuna ıslem gucu harcıyoır...

    zaten cpu'nun gucu bellı
    hocam log ayarlarını nereden iptal ediyoruz acaba
    yardımcı olabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.