Şimdi Ara

Zotac GTX 670 Arıza yaptı, Vatana yolladım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. İlk bilgisayarımı topladığımdaZotac GTX670 4gb ekran kartım HDMI'dan görüntü vermiyordu. Ramlerle falan oynayıp bi şekilde düzelttim ancak 1 sene aradan sonra geçen gün yine aynı sorun tekrarladı fakat bu sefer düzeltemedim .Kasayı komple vatana götürdüm geçen pazar. 1 hafta servis yolunda şeklinde yazıyordu servis takip sayfasında bu pazartesi ulaşmış. Bu elemanlar niye bu kadar yavaş çalışıyor beyler. Ekran kartım hangi serviste istesem numarasını falan verirlermi? Daha önce bu işlemleri hızlandırabilen varmı aranızda? Teşekkürler.



  • SoruSorcam kullanıcısına yanıt
    Evet servis numarasını size verirler. Vatan ı arayıp isteyebilirsiniz.. Gelelim kanuni haklarınıza;

    Servis formu tarihinden itibaren (örn: 21.04.2014) 10 iş günü içerisinde, istediğiniz taktirde size servisteki kartınızın muadili vermek zorundalar. Bununla ilgili 4077 sayılı kanunun maddelerini inceleyebilirsiniz. Vermeyiz dedikleri anda tüketici hakları mahkemesine başvurma yolunu açık.

    Servis formu tarihinden itibaren, 20 iş günü içerisinde ürününüz gelmez ise, Vatan'a dilekçe ile "ürünü istemiyorum, para iadesi istiyorum aksi halde yasal hakkımı arayacağım" diyerek, dilekçe yazıp koşulsuz değişim-para iadesi alabilirsiniz. Vatan sizi kaile almaz ise aynı dilekçe ,servis formu ve faturanız ile birlikte tüketici hakları mahkemesine başvurabilirsiniz.

    Bahsettiğim iş günleri içerisine Cumartesi günleri dahildir. Kanunda da bu şöyle geçer;
    Eğer ürünü aldığınız firma/servis cumartesi günleri çalışıyorsa (haftasonu çalışmasına mani bir durum yok ise) Cumartesi günü ,iş gününe dahil edilir.

    Eğer ki ürününüz ,servisten geldi ve aynı arızayı tekrar etti.. Kanun der ki; Aynı arızayı tüketici garanti süresince 4 kez yaşarsa , koşulsuz para iade ve değişim hakkı doğar. Tabi 4 'ünde de servise gittiğine dair belgeniz olmalı.




  • Benim bir kartım için servis yolunda görünürken iade kararı gelmişti. Fazla takılmayın o kısıma. Yine de arayıp sıkıştırabilirsiniz.

    Eğer iade/değişim kararı çıkarsa hediye çeki isteyin.. Değişim talep ederseniz garanti arızalı olan kartın garanti süresi kadar oluyor. Hediye çeki ile yeni kart alırsanız sıfırdan başlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icphedia -- 30 Nisan 2014; 10:33:05 >
  • Teşekkürler arkadaşlar yanıtlarınız için bugün bi arar sıkıştırmaya çalışırım.

    @BORUBEY06

    @icphedia
  • BORUBEY06 kullanıcısına yanıt
    ben vatana ekran kartimi 19.042014 tarihinde verdim suan vatana gidip muadilini isteyebilirmiyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Concerve kullanıcısına yanıt
    Vatandan isteyebilirsiniz ama Vatan da derki ben muhattap değilim, şurayı arayın der. Zaten sorumlu üretici firma veya tedarikçidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BORUBEY06 -- 30 Nisan 2014; 12:52:29 >
  • Hocam 4077 no'lu kanunda 10 gün içerisinde muadilini vermeleriyle ilgili kısmı bulamadım bugün arayacağım vatanı ona göre ama emin olamadım. Tam bir link verir misiniz?

    @BORUBEY06
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SoruSorcam kullanıcısına yanıt
    http://www.radikal.com.tr/ekonomi/arizali_malin_tamir_suresi_artik_20_gun-1047211 resmi gazeteden de bakabilirsin. Orada detay anlatılıyor bu ,linkte özet geçilmiş.
  • Mascom'u aradım adamlar diyor ekran kartınız bize ulaşmadı. Vatanı arıyorum ekran kartnız servise ulaştı. Ekran kartı resmen kayboldu yani. Vatandan ekran kartımın seri numarasını aldım ama o seri numarasında kart gitmemiş Mascon'a. Kasamda kaybolmadan önce akşam gidip vatandan kasayı kurtarayım bari.
  • kartınız kaybolduysa bu onların sorunudur eğer sizi elinizde arıza formu varsa gerisini onlar düşünsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghost recon advanced

    kartınız kaybolduysa bu onların sorunudur eğer sizi elinizde arıza formu varsa gerisini onlar düşünsün


    Evet arıza formum var elimde ondan korkmuyorum zaten de işin yoksa bekle şimdi 2 hafta daha. Zaten 2 hafta oldu yollayalı lanet olsun bunlara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoruSorcam

    quote:

    Orijinalden alıntı: ghost recon advanced

    kartınız kaybolduysa bu onların sorunudur eğer sizi elinizde arıza formu varsa gerisini onlar düşünsün


    Evet arıza formum var elimde ondan korkmuyorum zaten de işin yoksa bekle şimdi 2 hafta daha. Zaten 2 hafta oldu yollayalı lanet olsun bunlara.

    hocam bu tür durumlarda beklemek çok zor geliyor koyuyor adama umarım en kısa zamanda çözülür iade kuponu alırsın daha yeni güncel kart alırsın kendine
  • Daha önce samsung harddiskim bozulmuştu.1 ay serviste bekledi ve yenisini vermediler.Samsung hdd üretmeyi durdurmuştu çünkü.Bende muadili bişey verin o zaman dedim, olmaz dediler.Bilen bilir bir aralar hdd fiyatları tavan yapmıştı, benim yaşadığım olay da o zamanlara denk geliyor.Sizin aldığınız disk 80 lira, muadilleri 180 lira şuan demişlerdi.Benim bozulan samsungdan daha alt sınıf olan wd blueyu 100 lira fark ödeyerek almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akagami.

    Daha önce samsung harddiskim bozulmuştu.1 ay serviste bekledi ve yenisini vermediler.Samsung hdd üretmeyi durdurmuştu çünkü.Bende muadili bişey verin o zaman dedim, olmaz dediler.Bilen bilir bir aralar hdd fiyatları tavan yapmıştı, benim yaşadığım olay da o zamanlara denk geliyor.Sizin aldığınız disk 80 lira, muadilleri 180 lira şuan demişlerdi.Benim bozulan samsungdan daha alt sınıf olan wd blueyu 100 lira fark ödeyerek almıştım.

    Neden tüketici hakem heyetine gidip dava etmediniz? Size bariz haksızlık yapmışlar bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoruSorcam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akagami.

    Daha önce samsung harddiskim bozulmuştu.1 ay serviste bekledi ve yenisini vermediler.Samsung hdd üretmeyi durdurmuştu çünkü.Bende muadili bişey verin o zaman dedim, olmaz dediler.Bilen bilir bir aralar hdd fiyatları tavan yapmıştı, benim yaşadığım olay da o zamanlara denk geliyor.Sizin aldığınız disk 80 lira, muadilleri 180 lira şuan demişlerdi.Benim bozulan samsungdan daha alt sınıf olan wd blueyu 100 lira fark ödeyerek almıştım.

    Neden tüketici hakem heyetine gidip dava etmediniz? Size bariz haksızlık yapmışlar bence.

    Hocam o zamanlar pek vaktim olmuyordu.Lisedeydim bide.O işlerle babam uğraşmıştı.Bana sormadan parayı verip almış yenisini.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.