Şimdi Ara

Zeytinburnu Garenta Şubenin Yaptığı Rezalet!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
1
Favori
7.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Yaşanan mağduriyeti detaylıca anlatmaya çalışacağım. Sıkılmadan okumanızı temenni ediyorum.


    20.08.2021 tarihinde polis memuru arkadaşım İstanbul Zeytinburnu Garenta şubesinden 2017 model Megane sedan kiraladı. Araç 70 küsür binde idi. Buraya özellikle dikkat edin 2017 model 70 binde bir araç. Ben kendi aracımla o da kiraladığı araçla Doğu Anadolu turu yapmaya karar vermiştik. Kiralamanın 5. gününde aracın klima gazı bitti. Iğdır yolunda tamamen ılık-sıcak üflemeye başladı. Bilenler bilir Iğdır bu mevsimde 40 derece üzerinde seyreder. Konuyu hem şubeye hem de çağrı merkezine bildirdik. En yakın anlaşmaları Kars yetkili Renault servisi olduğu söylendi. Biz 1 gün daha böyle idare edip ertesi gün Kars'a geçtik. Servise götürdüğümüzde Garenta'nın kendileriyle anlaşmaları olmadığını ayrıca bu araç için de kimsenin aramadığı söylendi. Üstelik servis randevularının da dolu olduğu söylendi.


    Bunun üzerine tekrar iletişime geçip mağduriyetimizi aktardık. Bu sefer de Erzurum Doğumak bayisine yönlendirme yapıldı. Biz Iğdır'dan, önce Kars'a sonra Erzurum'a geçtik. Burada Doğumak yetkililerin haberi vardı araçla ilgilenildi ancak petekte kaçak olduğu tespit edildiği için arabanın yatması gerektiği 27.08 tarihinde teslim ettiğimiz aracı en erken 30.08 tarihinde teslim edebileceklerini ilettiler. Durumu yine bildirip ikame bir araç talep ettik. Aracın servise çekilmesi halinde ikame konusunda yardımcı olunacağı söylendi. Size servis kayıt formunu da ekliyorum.


    Zeytinburnu Garenta Şubenin Yaptığı Rezalet!



    Aracı akşam servis kapanmadan tekrar götürüp girişini yapıp beklemeye başladık. Arkadaşlar saat 23.30'a kadar ne arayan oldu ne soran. Bir Asistans firması ile anlaşması varmış (sanıyorum TurAsist olabilir) pazarlık yaptıklarını uygun araç bulmaya çalıştıklarını söylediler. En sonunda bir yetkili arayıp İKAME ARACIN VERİLEMEYECEĞİ bilgisini iletti. Zeytinburnu şube müdürüne o saatte ulaşmayı başardık mağduriyetimizi anlattık neden yardımcı olmadığını sorduk burada rezil olduk rahat mısın diye bir soru da yönelttik ve verdiği cevap şu "araba yürüyor bizim için sorun yok benim vicdanım rahat!"


    Garenta çağrı merkezi ile iletişime geçip arabayı burada bırakacağımızı söyledik onlar da uçak bileti sağlama sözü verdi. HES kodları ve kimlik bilgileri alındı. Biz bileti almalarını beklerken tekrar dönüş yaptılar en erken alabilecekleri tarih 31.08!!! Aynı güne bilet olmasına rağmen pahalı diye onu da almadılar. Konaklamak için hiçbir yer de ayarlanmadı.

    Arkadaşım eşi ve 2 çocuğu ile gecenin bir saati Erzurum'da rezil oldu. Sürekli yalan sözler vaadler ile oyalandı. Neyse ki benim aracım olduğu için idare edebildik. Uçak bileti alınmadığı, kalacak yer ayarlanmadığı, ikame araç verilmediği için aracı servisten gecenin bir saati gece görev yapan yetkiliyle çıkarmak zorunda kaldık. Yaklaşık 1700 km klimasız 2 çocukla yolculuk yapıldı.


    Petek zaten biz aracı alırken delikmiş zamanla kaçıra kaçıra bitmiş. Delik olduğu için sonradan gaz basılsa dahi basıncın etkisiyle delikten tekrar çıkacağı için onarım olmadan gaz basılmasının hiçbir işe yaramayacağı servis tarafından söylendi. Şikayetçi olacağımızı söylediğimizde Zeytinburnu şube müdürü telefonda akıl almaz tehdit ve hakaretlerde bulundu. Bilmem kaç tane avukatları varmış çok nüfuzlu biriymiş mesleğinden edecekmiş saydı durdu.

    Garenta çatısı altında hizmet veren VEGA OTO KİRALAMA isimli merdiven altı firma. Biz savcılık vasıtasıyla zaten tüm telefon konuşmaları kayıtlı olduğundan suç duyurusunda bulunacağız. Tehdit, hakaret ve yaşatılan mağduriyetten ötürü.


    Zeytinburnu Garenta Şubenin Yaptığı Rezalet!



    Garenta firması el değiştikten sonra maalesef kalite bu hale geldi. Bir nevi malum otobüs firması gibi. Diğerlerinde araç bulamadığımız için kiralamak zorunda kalmıştık.

    İstanbul Zeytinburnu Garenta şubesinin bizlere yaşattığı budur. Hatta çağrı merkezi dahil hiçbir şekilde mağduriyet gidermedikleri gibi zeytinyağı gibi üste çıktılar.


    Bir tane araba bulup getiremediler, daha kötüsü buldukları araba pahalı olduğu için vermediler, beceremedin bari İstanbul'a ulaşımını sağla onu da yapamadılar. Mağudriyetimizi gidermek bir kenara dursun hafifletmek adına hiçbir şey yapmadılar. Erzurum'da yatacak arabayı da biz getirdik normalde böyle bir hakkımız var aracı orada bırakabilirdik ki genel merkezin yönlendirmesiyle yaptık bunu sonrasında onları bir nebze maliyetten de kurtarmış olduk hiç olmazsa klimasız geçen günlerin ücret iadesini istedik her şeyi unutacağımızı söyledik oralı bile olmadıkları gibi bir sürü tehdit ve hakaret işittik. Sadece bilin diye yazıyorum.


    Klima deyip geçmeyin senelik izin kullanıp tadını çıkarmak için fahiş fiyatlara araba kiralayıp böyle bir rezalet ile kim karşılaşsa tatili burnundan gelir. Onca reklam vs hikayeymiş. Bu, bugün klima yarın far diğer gün lastik, motor arızası diye gider. Başıma gelmez demeyin. Yolda kalsak yüzümüze bakan olmayacakmış bunu da görmüş olduk. Siz siz olun kiralama yaparken 2 değil 20 sefer düşünün.


    Ekşi sözlük başlığını ekliyorum. Yazarlığı olan oraya da taşıyabilirse çok mutlu olurum. Oradaki başlık da ağırlıklı olarak hep mağduriyetler şikayetlerle dolu.


    https://eksisozluk.com/garenta--4150377?p=18


    Okuduğunuz için teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 2 Eylül 2021; 17:34:58 >







  • Klima ile işi olmayanlara klimasız araba seçeneği sunsalar bari. Fiyatları da daha ucuz olur en azından. Şaka gibi yorum cidden.

    Para verip bir hizmet alıyorsam bunu tam sağlamak zorundalar. O halde arabada radyo teyp de olmasın ne olacak dünyanin sonu mu? Ya da farlar da olmasın ne var yani gündüz gezilir. Bu kapıya çıkar bu kafa. Biz Diyarbakır Batman gibi sıcağın direk kızartma yaptığı yollardan geçtik öyle nemli havalara benzemez. Camdan içeri cayır cayır sıcak giriyor.

    Ayrıca bu 10 günlük bir kiralama senelik izin kullanılıyor tatil yapılıyor. Adı üzerinde tatil. Ne amaçla yapılır tatil izah etmemi ister misin? Tatilde ne için para harcanır anlatayım mı anlar mısın?

    Hayatımda gördüğüm en boş yorum.

    Sen 40 derece sıcaklıkta klima açmadın diye bu arkadaş da açmayacak diye bir kanun mu var?

    Adam parasını ödemiş mi? Ödemiş.

    Verdiği paranın hakkını sonuna kadar alması gerekli.

    Bunun el bebek büyümekle alakası yok, bu olay şahsın kendine olan saygısı ve haklarını istemesiyle alakası var.

    Garenta ile yazılı yollardan iletişime geçin, ilgili faturayı kabul etmediğinizi, eksik hizmet aldığınızı, ayıp oranında indirim istediğinizi hemen yazılı olarak bildirin.


    Beklemeden tüketici hakem heyetine başvurun, ayıp oranında indirim isteyin. Servis formunu mutlaka ekleyin. Eğerki otelde kalmış olsaydınız onları da tahsil ederdiniz.


    Muhtemelen kazanırsınız, kazanınca avukat aracılığı ile tahsil yoluna gidin. Herhangi bir avukat tahsil ederse avukatlık ücreti de ödemiş olurlar.


    O zaman size vermedikleri hizmetin ücreti çıkmış olur böylece.

  • Merak ettim kaç gün kiraladiniz km sınırı vs var mıydı ve fiyatı neydi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dfk24

    Merak ettim kaç gün kiraladiniz km sınırı vs var mıydı ve fiyatı neydi

    10 gün kiralandı günlüğü 320 TL toplam km limiti 4000

  • Tiktak'ta 10 günlüğü 3500 lira ama sadece yaptığınız km için ücret ödüyorsunuz. Sınırsız yakıt bedava. Km ücreti de 1.49 TL

    Yani 1000 km yaptıyzanız 3500 + 1490 TL km ücreti ödüyorsunuz ama araçlar 2-3 bin km'de daha.

    Adınıza çok üzüldüm. Durumu şikayetvar'a da yazmanızı tavsiye ederim.
    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye de kimse yaptığı hatanın sonucunu kabul etmiyor çünkü hesap sorulamiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun. uyardığınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bütün mesele klimanın çalışmaması mıydı ?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kiralık arabada her şey olabilir. Kötü bir deneyim olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dfk24 kullanıcısına yanıt

    tiktak nedir bilmiyorum ama 10 gün için hem 3500 hem de km başına 1.49 ücret mi ödeniyor?

    istanbul ığdır diyor, git gel iki bin, biraz da gez 3000 km, sizin hesapla 3500 +4500 lira mı yani ? Zeytinburnu Garenta Şubenin Yaptığı Rezalet! 

  • Konudan bağımsız, karar vermeden önce anlaşmazlıklarda bir de karşı tarafı dinlemek lazım ayrıca bu konunda da kopukluklar var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında haklılık payınız var , konu sahibi hocam 10 gün için 3500 lira vermiş olabilir ama bunun birde yakıtı var. Hadi diyelim km'de 50 kuruş yaktı. 3000 km için 1500 lira da yakıt parası verecek. Etti 5000 TL .

    Tiktak'ta aynı yol 1-2 bin lira daha pahalıya geliyor ama sıfır araçla gitmiş olurdu en azından. Hemde yakacak korkusu olmazdı araçlar 1.3 tce 140 beygir. Bastım mı giden arabalar. Bilemiyorum değer mi ama bence değer.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkılmak mesele değil de ...
    Okumam yok,sadece yazabiliyorum
    Yoksa baştan sona kadar okurdum yani

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oha çok paraymis yav bı de üstüne rezillik .Kiralık araba mantuklu değel zatiZeytinburnu Garenta Şubenin Yaptığı Rezalet! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akıl vermek gibi olmasın ama bir kazaya karışsaydınız daha az uğraşırdınız gibi geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin1001

    Akıl vermek gibi olmasın ama bir kazaya karışsaydınız daha az uğraşırdınız gibi geliyor

    Bunu tüm iyi niyetiyle bize yardımcı olmaya çalışan bir eleman da söyledi. İlla bir yere mi vurmak lazımdı yani.

    Kusurun kiracı tarafında olduğu kazalarda kasko devreye girse bile değer kaybı belirli bir muafiyet bedeli gibi ekstralar talep edilebiliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    bütün mesele klimanın çalışmaması mıydı ?

    40 derece sıcaklıklarda klima olmadan çocuklu full yüklü yolculuk yaptınız mı?

  • tam bir rezillik, mutlaka dava edin külhanbeyi olacak şube müdürü

  • Çok geçmiş olsun. Bu yaşadıklarınızın asıl sebebi maalesef hukuk sistemimiz. Yapılan haksızlıklar kısa sürede kanırta kanırta giderilebiliyor olsa, kimsenin bir tarafı yemez böyle mağduriyet yaşatmaya.

  • dfk24 kullanıcısına yanıt
    Cok merak ettim "aaa bu cok iyiymis" diye bu sartlarda arac kiralayan var mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.