Şimdi Ara

ZAFER BENİM ! 62 GÜN SONRA SAMSUNG 2000TL 'Mİ İADE ETTİ !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
3.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 19 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tulû (14 mesaj) TulparHAN (3 mesaj) Bekirin (3 mesaj) xentios (2 mesaj) Guest-13B66B2D0 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (30 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (8 mesaj)
  • @
41 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ZAFER BENİM ! 62 GÜN SONRA SAMSUNG 2000TL 'Mİ İADE ETTİ !!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba herkese,

    Daha önce Apple ile ilgili yaşamış olduğum konuyu foruma taşımam büyük ilgi görmüştü -hatırlatmam gerekirse, Apple Türkiye'den almış olduğum garantili, tamir görmemiş telefonuma , bir gün gelen SMS'te "anakart değişikliği sebebiyle kayıt dışı olduğu tespit edildi" yazıyordu. Apple yanlışlıkla benim telefonumun IMEI'sini karıştırmış, sonrasında benim çabalarımla İrlanda'ya kadar uzanan telefon görüşmelerim sonucunda telefonum sıfır ile değiştirilmişti. Neyse , geçelim asıl konuya...

    Öncelikle şikayetimi şikayetvar.com üzerinden de yayınladım. Aşağıda yazdıklarımın çoğunu şikayet yazımdan kopyala yapıştır yaptığım için , yazıda geçen "bugün","yarın" "49gün" vb. ifadeleri , şikayeti yazdığım tarih olan 6 Kasım tarihine göre baz alınmıştır.

    SAMSUNG'UN GELDİĞİ SON NOKTA : " TV'NİZİ İADE ETTİĞİNİZ İÇİN KAMPANYADAN YARALANAMAZSINIZ" YALANI !

    Detay kısmı yazımda , güler misiniz ,kızar mısınız , ağlar mısınız yoksa , çok uzun olduğu için terk eder misiniz kim bilir...



    Samsung'un TV'lerde geri ödeme kampanyası kapsamında İstanbul Vatan Bilgisayar mağazasından 82Q70R bir QLED TV satın almıştım (23.999TL)
    Kampanya kuralına uygun olarak da 19 Eylül'de SMS ile Samsung'a başvurup kaydımı yaptırmıştım.

    Geçtiğimiz haftaya kadar hemen hemen her hafta , haftada bir gün Müşteri hizmetlerini telefonla (444 7 711) arayıp, geri ödememin (2000 TL) ne zamana yapılacağını sorduğumda aldığım cevaplar: " çok kısa bir sürede ", " en yakın zamanda ", " efendim, ilgili birim size dönecek hemen", " efendim, biz teknik desteğiz, kampanya konularıyla ilgili bilgimiz yok" vb... Birbirinin kopyasıydı.

    Bir keresinde de aldığım bilgi şöyle idi : " Başvurunuz onaylanmış , Samsung tarafından ödeme onayı bekleniyor."

    Israrla, bu kampanya ile ilgili kiminle görüşebilirim; bana telefon bilgilerini verin, ben kendilerini arayayım talebime de olumsuz yanıt aldım.
    İlgili kampanya ile alakalı beyler-bayanlar ulaşılamaz makamdalar mıdır, yoksa kendileri uzayda mı hayat (!) sürüyorlar ya da Allah katındalar mı çözemedim.


    Bu hafta başında tekrar müşteri hizmetlerini arayıp, artık geri ödememin yani 2000 TL'nin kampanya dahilinde söz verildiği gibi bu hafta sonuna kadar hesabıma aktarılmasını istedim.

    Bugün ( 6 Kasım) Samsung müşteri hizmetlerinde arandım ve yine şaka yapar gibi şunları söylediler:İşlemlerin devam ettiğini, sistemsel bir sorun yaşadıkları için işlemlerin uzadığını, en kısa süre içinde onay SMS 'inin geleceğini ve 30 gün içinde geri ödemenin yapılacağının bilgisini verdiler.

    49 gün olmuş ve halen utanmadan, sıkılmadan işlemlerin devam ettiği yalanını söylüyorlar ve yetmezmiş gibi, onaylandıktan sonra da 30 gün içerisinde, evet evet, 50 gün bekleyip, belki bir 50 gün daha bekleyip, sonrasında da 30 gün daha beklemem olası!
    24.000 TL verip bir TV alıp, sonra da 2000 TL'nin peşine düşmek kadar kötü bir durum olamaz.

    6 Kasım'da şikayetimi yapmamın ardından iki gün sonra 8 Kasım Cuma günü yazdıklarım :

    *****************

    8 Kasım Cuma günü arandım Samsung tarafından. ( Şikayetimi 6 Kasım'da oluşturmuştum, o kadar hızlılar ki, iki gün sonra dönüş yaptılar.)
    Müşteri hizmetlerinden Yasemin Hanım aradı, işlemlerin hızlandırılması için uğraşacakmış, beklemede kalmalıymışım.
    İki aydır bekliyorum, bana halâ beklemede kalmam söyleniyor.

    Ayrıca neden şikayetvar.com'a başvurduktan sonra hızlandırma için çaba sarfettiler ki?
    Normalde de hızlı olmalıydı bu işlemler!

    Karşımdaki kişinin bana söylediği, bir sorum olması durumunda müşteri hizmetlerini arayıp 9'u tuşlamam gerektiğiymiş. Bir de bana müşteri hizmetleri telefon numarasını hatırlatmaz mı...

    Sürekli bir hızlandırmaktan bahsedildi telefonda ;ama dediğim gibi iki gün sonra dönüş yapıldı. Bu işlemin hızını km/saat olarak öğrenmek istiyorum. Hızladırmadan önce ve sonra olmak üzere net hız bilgisi istiyorum!

    ******************

    Dün ( 12 Kasım) tekrar Müşteri Hizmetleri departmanını aradım ; 9'u tuşlayarak Yasemin Hanım ile görüşmeyi talep ettim. Aldığım cevap Yasemin Hanım'in meşgul olduğu ve beni arayacağı söylendi saat 14:00'ten sonra. Saat 15:00'e kadar bekledim, arayan olmadı.
    Tekrar aradım, Yasemin Hanım ile görüşebildim. Bana söylediği laflar yine aynı kalıpta :"
    bşvurunuz inceleme aşamasında, sizden beklemenizi rica ediyorum." oldu.
    İki aydır zaten beklediğimi, neyin incelendiğini sordum ısrarla. Cevap yok!
    Aynı cümleler kurulup duruyor, papağan gibi ezberletilmiş : " Başvurunuz inceleniyor kampanya birimi tarafından."
    Daha fazla beklemek istemediğimi, bir an önce paramın bana iade edilmesini istedim.
    "Lütfen beklemeden kalınız, inceleme devam ediyor kampanya birimi tarafından..."
    Kampanya birimi ile görüşmek istediğimi söyledim, " kampanya birimi ile görüşemezsiniz dendi.

    Görüşmeyi sonlandırdım, tekrar Müşteri Hizmetleri'ni arayarak çözüm merkezine bağlanıp kampanya birimi ile görüşmek istediğimi belirttim.
    Satış birimine bağladılar ; ismi Birkan Bey'di görüştüğüm kişinin. Derhal paramın iade edilmesini istediğimi söyledim. "Çok kısa bekletiyorum " deyip, neredeyse 10 dakika kadar telefonda bekledim. Aldığım cevap:" talebinizi ilettim, geçmiş kayıtlarınızı da görüyorum, siz artık aramayın biz sizi arayacağız " dedi. Ben de beni aramamalarını, süreci sonlandırıp 2000TL'min iade edilmesini istedim. Beni beklettiği süre içerisinde kiminle görüştüyseniz o kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Yine 5-6 dakika bekletildim. Bekleme sonucunda satış biriminde yönetici olduğunu söyleyen Onur Bey ile görüştüm.
    Çözüm merkezi bünyesinde derdimi anlattığım belki de 20. Kişi kendisi.
    Kendisine tekrar derdimi anlattım ; artık usandığımı, bir ciddiyet gösterilip bana açıklama yapılmasını istedim. Aldığım cevap : " kampanya birimiyle hemen iletişime geçip, cevap geldiğinde size dönüş yapacağım" oldu. İki aydır bekliyorum ve derhal kampanya birimi ile telefon ile irtibata geçip hemen bana cevap vermelerini istedim. Aldığım cevap " kampanya birimi ile biz de telefon ile irtibat sağlayamıyoruz " oldu. Bunun bir saçmalık olduğunu, 2020'de yaşadığımızı, artık herkesin herkes ile telefon ile görüşebildiğini ilettim, beni salak yerine koymamalarını söyledim. Derhal cevap bekliyorum dedim. Neden iki aydır bekliyorum, neden başvurum inceleniyor halen, iki aydır neyin incelemesidir bu dedim." Sizin sorduğunuz soruları şu an biz de mail ile kampanya birimine soracağız " dediler.


    ******************
    13 Kasım

    Kampanya birimi uzayda mı, neden ulaşamıyorsunuz, kendileri Allah katında mı diye sordum. İki aydır neyin incelemesidir bu diye sordum. Kampanya birimindeki beyefendiler bu işi savsaklıyorlar o zaman, bu demektir dedim. Derhal kampanya birimi ile görüşüp bana bugün (dün) cevap verin dedim. Onur Bey beni arayacağını söyledi hemen. Yarım saat bekledim, arayan olmadı. Yine ben aramak zorunda kaldım.
    Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Bana ismim ve soy ismim soruldu. İsmimi vermeyeceğimi, aramış olduğum numaraya bakıp, önünüzdeki ekrandan kayıtlarıma erişebileceğinizi pek ala bildiğimi söyledim. Israrla ismim soruldu, ısrarla Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Aldığım cevap " üzgünüm, bu şekilde talebinizi yerine getiremeyeceğim." oldu. Israrla Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. En az elli defa bunu tekrarladım, evet elli defa. Son olarak beni biraz bekleteceklerini söyleyip 12 dakika kadar beklettikten sonra Onur Bey'in beni arayacağını söyledi görüştüğüm kadın.
    Yarım saat sonra arandım, ancak arayan Onur Bey değil, Yasemin Hanım idi. Yine aynı ezberleri söylemeye devam etti. "Kampanya birimi incelemeye devam ediyor başvurunuzu." Onur Bey'in aramasını istediğimi söyledim. Paramı iade edin dedim." Maalesef süreç devam ediyor." dendi yine. Onur Bey ile görüşmek istediğimi ısrarla söyledim. Ve telefon yüzüme kapandı!
    Çözüm merkezini aradım tekrar, Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Yine uzun beklemeler sonucunda Onur Bey ile görüştüm. Yasemin Hanım'in ezberine Onur Bey de katılarak beklemede kalmamı, şu an için yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi.
    Aynı durumda kendisinin olsa kendisinin de aynı şekilde davranacağını söylemek beni anladığını belirtte ve tüm samimiyeti ile bunlarını söylediğini iletti.

    Bu süreç içerisinde görüştüğüm hiç kimsenin samimi, dürüst olmadığını, herkesin oynadığını, süre kazanma stratejisi güttüğünü söyledim.

    Bu işin peşini bırakmayacağım. Yeni başlıyoruz!


    ****************
    13 Kasım

    Az önce arandım, arayan Yasemin Hanım,

    Bana aynen şunları söyledi. Kayıtlarınız incelendiğinde almış olduğunuz tv'yi iade ettiğiniz için geri ödeme kampanyasından faydalanamamaktasınız!

    Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
    Tv'i iade etmediğimi, tv'nin panelinde sorun olduğu için değişim yapıldığını söyledim. Cevap olarak da " bana verilen bilgi bu şekilde" denildi.
    Size verilen yalan yanlış bilginin beni hiç ilgilendirmediğini söyledim.

    Benden, değişen tv'nin fatura ve kurulum fişini istediler. İşim gereği sık şehir dışında olduğum için şu an yanımda kurulum fişinin olmadığını, faturanın fotoğrafının yanımda olduğumu söyledim. Benden fotoğrafı, bana gönderdikleri mail adresine göndermemi istediler. Hangi tarihlerde değişim yapıldığı işlemini cep telefonu bilgisini girerek sistemde de gördüler.

    Yapılan her işlem Samsung'un geri ödeme kampanyası koşulları içerisinde, aykırı bir durum yok.

    Samsung'un iade tv 'ler için (bakın iade diyor, ben değişim yaptırdım halbuki ki yani geri ödeme hakkına sahibim) bakın şu şekilde, kopyala yapıştır yapıyorum :

    Kampanyaya dahil olan ürünlerde iade kabul edilmeyecektir. (Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'dan doğan istisnalar hariç.)

    Tüketicinin Korunması Hakkında doğan istisnalar hariç! Evet! Tam da benim yaşadığım durum da bu.

    Ayrıca ben iade de yapmadım, tv'M değiştirildi.

    Tv'LERDE geri ödeme kampanyası kapsamında satın alıp başvurarak sahip olmuş olduğum geri ödeme hakkı!

    Şöyle düşünelim, Samsung bu geri ödeme sürecini iyi idare edip, savsaklamamış olsa ve 7 iş günü içinde 2000TL 'M geri ödenmiş olsa, bir ay sonra da ben tv panelinde sorun var deyip teknik servise onaylatıp, tv değişimi yapılsaydı, Samsung benden iade almış olduğum parayı geri mi alacaktı? Tabi ki hayır!

    İnsanları salak yerine koyup zarf atıyorlar, ya yersek diye!


    ********************

    13 Kasım
    Bu süreç içerisinde gerek Samsung Müşteri Hizmetleri ile gerek de Çözüm Merkezi ile yaptığım görüşmede bana hep söylenen " bir sorun olmadığı " yönündeydi. Hatta yaptığım bir görüşmede " sorun olmadığı, işlemin onaylandığı, Samsung'tan ödeme onayı bekleniyor" şeklindeydi. Bunların hepsi telefon kayıtlarında mevcut.
    Düne kadar durum hep olması gerektiği gibi hep olumluydu, dün Yasemin Hanım " tarafınıza olumlu ya da olumsuz dönüş yapılacak" şeklinde zarf atmıştı.
    Demek ki kendi kurdukların küçük oyunun yolunu hazırlıyorlardı.



    ********************


    Bugün (13 Kasım) saat 17:30 civarı müşteri hizmetlerinde yönetici Onur Bey' e ulaşmak için 4447711 'i aradım . Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim, " efendim aktarım yapamıyoruz , kendisi meşgul, kayıt bırakalım size dönüş yapar" dediler . Hayır dedim, bağlanacağım , beklettiler 5 dk. , " efendim kendisi meşgul , sizi arayacak " dediler, hayır görüşeceğim dedim şimdi.
    Tekrar beklettiler ve bu kez Onur Bey karşımdaydı.

    Neden bana haber vermediğini sordum ; çünkü benim dosyamı kendisi takip ediyordu . Yalan yanlış da olsa Yasemin Hanım'a kampanya bilgisi gitmişti " kampanya birimi " tarafından. - kampanya birimini kendileri bir taraflarından uyduruyorlar bence.-
    Bana verdiği cevap kendisine henüz dönüş yapılmadığı yönündeydi. Dedim ki Yasemin Hanım'a yalan bilgi verilmiş. " Benim haberim yok" dedi. Nasıl olur , siz yönetici değil misiniz ? ( Bu anlarda çok sinirliyim , bakmayın sakinmişim gibi yazıyorum şu an)

    " Bana bir bilgi verilmedi , kampanya biriminden yanıt gelir gelmez sizinle paylaşacağım " dedi.
    Kampanya birimi ile haberleşmeleri sadece mail yoluyla olabiliyormuş. Birbirlerinin telefonlarını bilmezlermiş. ( ahahaha burası çok saçma işte )

    Madem dün kampanya birimine mail gönderdiniz ,aynı mail'i bana forward etmenizi (iletmenizi) istiyorum dedim .
    " Bu mümkün değil" dedi. İş akışlarını göre mümkün değilmiş. ( Ne iş akışı ama; birimlerin birbirinden haberi yok güya , yüzde yüz doğruyu konuşmuyorlar ya )

    Bana kendisinin yapmış olduğu görevi izah etmesini söyledim ; yönetici olduğunu söyledi müşteri hizmetlerinde. Neyi yönettiğini sordum .
    Müşterilerden gelen şikayetleri iletiyormuş. Bu işi yapmak için yönetici olmaya gerek olmadığını söyledim. ( Gerginlik acayip düzeyde, Onur Beyciğim gayet sakin )

    Dedim ki bana daha üst bir yöneticinizi aktarın , bağlayın , siz benim sorunumu çözemiyorsunuz .
    " Bu mümkün değil " dedi. Neden dedim " bu mümkün değilken ilgili kaydınızı,telebinizi aldım , ilgili birime ileteceğim " dedi.

    İlgili birime iletmeniz benim sorunumu çözmüyor , siz de sorun çözmüyorsunuz dedim , beni sizden daha yetkili bir yöneticiye bağlayın dedim.
    "Bu mümkün değil maalesef."

    Başladım " Onur gitsin başkası gelsin , başka yönetici ile görüşmek istiyorum ,başka yönetici " . Karşılık olarak Onur Bey de " bu mümkün değil " vs.

    Belki 20-30 kere bu devam etti.
    Sonra , beni CEO'nuz ile görüştürün dedim , yine bu mümkün değil dedi . " Beni CEO'nuz ile görüştürün x20 - x30 kere . ( Madem onlar benle dalga geçiyor , ben de onlarla geçtim )

    " Maalesef " vs.

    Paramı iade edin , edeceksiniz , yalan yanlış bilgilerle insanları aptal yere koymayın dedim .
    TV'mi iade ettiğim yalanını teyit etmeden , araştırmadan nasıl böyle bir bilgi paylaşıp kampanyadan yararlanamayacağımı söyler Yasemin Hanım dedim.

    " Sizinle olan görüşmemden sonra hemen Yasemin Hanım ile görüşüp ondan gelecek cevaba göre size bilgi vereceğim ." dedi.

    Ne zaman görüşeceksiniz dedim ; "sizden hemen sonra" dedi.

    Nasıl görüşeceksiniz dedim . " mail ile , gerekirse de telefon ile " dedi. ( çok sinirlendim )

    Ne demek gerekirse ,hiç utanmadan , sıkılmadan nasıl söyleyebiliyorsunuz bunu , 2 ay olmuş daha neyin gereği kaldı dedim.

    Bence fax çek dedim . " Görüşlerinize saygılıyız " Yok ya , posta ile yaz gönder dedim Yasemin Hanım'a . " Görüşlerinize saygılıyız " (Adam robot)

    Yok hatta güvercin ile de gönderebilirsin dedim yazdıklarını.


    Yasemin Hanım ile hemen görüşün , saat 18:00'de bana dönüş yapın dedim. (17:30)



    13 Kasım Saat 19:25 , kimse aramadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tulû -- 21 Kasım 2019; 0:6:26 >







  • Adamın bi tvye 24k verecek parası olsada hakkı olan parayı adamlara mı bıraksın? O kadar parayı vermiş 2k derdine düşmüş ne demek sana da versin o zaman 2k? Demek ki sokaktan toplamıyor ki parayı peşine düşmüş. Siz sokakta süpersport araba gördüğünüzde sahibine söven arabayı öven tiplerdensiniz galiba.

    Not: 3.5k maaş ile vardiyalı çalışan işçiyim.
  • Yüzbaşı
    495 Mesaj

    Öncelikle teknosayı sevmem ama zaten 2.000 lira daha ucuz orada. Vatan teknosadan bile beter bir yer haline gelmiş.
    https://www.teknosa.com/samsung-82q70r-82-208-ekran-4k-qled-tv-p-110019168


    24.000/2000=12 Ay diyip kaçıyorum.

    Hele birde işvereniniz Turbolinea olursa artık ömür boyu çalışırsınız bu Tv'yi almak için.


    Son olarak kardeş hayatının keyfini çıkar sen 2.000 lirayı kafana takma. Prensip meselesi bile yapma.


    @turbolinea
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    TV'yi aldığım tarihlerde her yerde fiyat aynı idi. Biraz daha hassasiyet gösterip, mesajı göndermeden önce düşünüp bu mesajı öyle paylaşsaydınız ne güzel olurdu...
    |
    |
    xentios kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj
    Yaaa kardeşim sen nasıl bi cingene nasıl bir varlıksın yaa :D
  • Yüzbaşı
    495 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tulû

    TV'yi aldığım tarihlerde her yerde fiyat aynı idi. Biraz daha hassasiyet gösterip, mesajı göndermeden önce düşünüp bu mesajı öyle paylaşsaydınız ne güzel olurdu...
    Bence internette yazan her adamı takmamak daha iyi bir yöntem, sizde deneyin. Gerçekten bir rahatlama geliyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Abi diyecektin sanırım ;)
    |
    |
    Bekirin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj

    Yaaa abi canım abim bal abim, sen nasıl bi cingene, nasıl bir varlıksın yaa :D
    Tulû kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dinsizin hakkından imansız gelir varlığıyım ...
    |
    |
    Bekirin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj

    Helal abim, can abim, imanla kalman dileğiyle :)
    |
    |
    Tulû kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Linkedin üzerinden Samsung Electronics Turkiye CEO'sunu bulup kendisine InMail gönderdim.
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 11 saat 37 dakika kadarı kaldı.
    Samsung tv lerde böyle kampanyalara inanmamak lazımmış demek ki, çamura yatmışlar.

    Edit: Vatan dan alışveriş yapmış olmanız pek hoş olmamış,
    https://eksisozluk.com/3-kasim-2019-vatan-bilgisayar-rezaleti--6236008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 13 Kasım 2019; 21:5:16 >
    |
    |
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Bu fiyata uzay mekiği mi aldınız :D işin şakası hangi model?
    |
    |
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    hocam bu işlerde yöneticinizi bağlayın olayı hikaye yani boş bir laf,
    hiçbir müdür kalkıp müşteri ile muhattap olmaz aynı geyik bizdede dönüyor ama müdürle görüşebilmiş bir müşteri henüz yok,
    çok birimli şirketlerde herkes topu birbirine atar ve kimsenin g.tü tutuşmadığı sürece işlem yapılmaz
    müşteri hizmetlerinin elinden gelen bir durumda yok yetkileri belli millet sadece bağırıp stres atsın diye koyulmuş piyonlar işte
    bence iade edin ve teknosadan alın hiç uğraşmayın.
    |
    |
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aradılar az önce,
    TV değişimi yapıldığı için sürecin yeniden başladığını ve olumlu olduğunu söyledi Yasemin isimli kişi.
    Yani iki ay daha mı bekleyeceğiz dedim , beni ilgilendirmez sürecin yeniden başlaması dedim .
    Ben kampanya süresince TV'mi alıp faturamı kestirmişim dedim.
    Değişim TV' nin kurulması 3 hafta önce yapıldı , süreç yeniden başlamayacak , 3 hafta öncesinden Samsung'un aksiyon alması gerekecekti dedim.

    Dün şehir dışında olduğumdan , yanımda değişim TV'nin kurulum fişi olmadığı için sadece fatura fotoğrafını göndermiştim kendilerine mail ile.
    Kalkmış bana keyif bahşediyor ; TV'nin kurulum fişini servisten isteyerek Kampanya departmanına sunmuş memnuniyetim adına . Çok büyük iş yapmış kendince !
    Oturduğu yerden 3 ü tuşla 5 i tuşlar yapıpı formu alıp sisteme girmiş;aman ne büyük iş .

    Devamı gelecek...
  • Yüzbaşı
    388 Mesaj
    Başımdan aşağı kaynar sular döküldü
    |
    |
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    SMS GELDİ!
    30 GÜN İÇİNDE ÖDENECEK !

    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    helal adamsın böyle firmalara prim vermemek gerek.
    |
    |
  • Yarbay
    6411 Mesaj
    Sen o parayı unut o kadar çingenelik yapsanda alamazsın.
    Onur beyin elinden bir şey gelmez talimat açık vermeyin para o adamlarda sizi oyalıyorlar yoksa para onur beyin cebinden çıkmaz kampanya birimide allah bilir yan odadaki arkadaşıdır..
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.