Şimdi Ara

Z-5500 Decoder Yine bozuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
3.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Slm arkadaşlar. Bundan bir sene önce başka bir şekilde bozulan z-5500 Decoder yine bozuldu. Daha önce açılıp hemen kapanıyordu garanti dahilinde gönderdim Değiştirdiler 1 sene sorunsuz kullandım. Şimdi Açılıyor ama ses vermiyor. Bağlantıları kontrol ettim Hiç bir problem yok.
    Alet öncelikle Coax tan hiç ses vermiyor Bağlantılarım doğru.
    Direct seçtiğimde Sadece Woofer dan Bass sesi alıyorum Diğer kanalların hiç birinden ses gelmiyor. Kulaklık taktığımda sorunsuz dinleyebiliyorum. Harici müzik girişinden girdiğimde yine sadece bass sesi alıyorum.

    Asıl önemli olan 2 SENELİK GARANTİSİNİN BİTMİŞ OLMASI!!

    Ne olacak şimdi set elimdemi patladı? Yetkili servise gönderip onarttırma olanağım varmıdır ücreti neyse bayılcaz artık.
    yada
    ALINIK Z-5500 DECODER

    Tavsiye varmı?







  • Servisi tamir eder mutlak fakat yine değişim yaparsa biraz cüzdanını üzecek bir rakam ister tahminim.Hoş , bundan başka çaren de yok gibi görünüyor.
    Geçmiş olsun Jef
  • teknik servisinden deişdirme talebinde bulun tamir ettirme derim.gcmiş olsun kardeşim
  • Teşekkürler arkadaşlar. Ne kadar isterler acaba mecbur alıcam çöpemi atacam seti hem memnundum da yani.
    Neyse ben distribütöre mail atiyim bakalım...
  • selam

    bende 2007mayıs ayında Vatan bilgisayar dan aldığım Z5500 ile ilgili geçtiğimiz ekim ayına kadar sabrettikten sonra dayanamayıp; Vatan bilgisayar teknik servise teslim etmiştim ama satıcımız; sattığı cihazı hangi distrübütör aldığının bile farkın da değilmiş ki önce Hızlı Sistem'e, sonra da Logosoft a göndermişler

    -arada sırada cihazı ilk açtığım da "tepkisizlik" üstüne kendini kapatması sorunu vardı, bir gün de kabloları düzenleyeyim derken, artık alet açılmaz oldu-

    Logosoft, teknik servis dekoderi tamir edip günderdi, ilk birkaç gün iyiydi sonra sorunlar tekrar başladı

    bu sefer kargo parasını cebimden ödeyip, telefonla konuşup, hemen yenisi ile değiştiririz sözü üzerine, ben kendim Logosoft a gönderdim, cihaz 1-2 hafta içinde geri geldi sözde değiştirilmiş ama tamir edildiği belli olan cihazımı aldım, kurulumu yaptım ve o ne!!! cihaz çalışmıyor!!!!!

    tekrar telefonlar telefonlar, karşı taraf ödemeli kargo ile gönderdim, sizin için yeni gelecek parti den "yepyeni" bir ürün göndereceğiz dediler
    gerçekten de üst kutusu bile açılmamış (anladığım kadarı ile bizim gördüğümüz karton kutunun bir üst karton kutusu daha varmış) paketi gönderdiler

    ama arada sırada (çok sık olmasa da) dekoderim kendini kitliyor ve üstüne kapatıyor

    kullandığım P5W dh deluxe'ün anakartımın onboard ses kartından gelen sinyallerle alakalı olduğunu tahmin ediyorum ama, deneme imkanım olmadı;

    tekrar Logosoft u arayıp tekrar (sanırım iki aya yakın bir ayrılıkla) aynı derdimi anlatıp çözüm aramak benim için yorucu olur (İstanbul da yaşıyor olsam belki şansımı denerim)
    ileri de bilgisayarım ile kullanmaktansa salon da PS3 ya da iyi bir sisteme dahil edip kullanmak isterim

    ama herşeye rağmen servis elinden geldiğince yardımcı olmak için herşeyi yaptı, (yiğidi öldür ama hakkını yeme)

    tabii ki çöpe atmak gibi bir mevzu hiç olmaz, insanlar o kadar kolay para kazanmıyor, mutlaka bir çözüm yolu sunacaklardır; çözüm üretmek için para isteyecek bir durum olmaması gerekir; daha önce yaşadığınız sorun söz de bir çözüm üretmişler ama hala devam ediyor.

    ama kiminle telefon da konuşursanız ne tür çözüm üretirlerse herşeyi bir kağıda yazın, ben bu hataya düştüm çünkü,




  • garantisi bitmiş bir ürün hakkında yapabilecek hiç bir şey yok sorun decoderde ise hiç yollamayın seti direk decoderi satın alın servisten
  • kardes tuketici yasası zannedersem duzenlenmesti eger decoder ı degistirmislerse decoderın 2 yıllık garantisi yeniden baslıyor olması lazım pek emin degilim ama bunu yanlıs biliyosam bile teknik servise git ve bir ara arızalanmıstı tekrar sorun cıkarıyor degisim istemistim tamir yapmıssınız belliki alet sorunlu ucret alınmadan bunu halledemezmiyiz diyebilirsin benim telefonumda aynı sey basıma gelmisti telefonun hoparloru 2 defa sorun yaptı hoparlor degisimi yapıldı sonra garanti suresi bitince tekrar aynı sorun cıktı soyledim 2 defa hoparloru degisti belliki sorun cihazda hoparlor dayanmıyor suc benimmmi dedim!! araya bide tuketici mahkemesi tehditlerini kibar bi dille sokusturunca hoparloru yine ucretsiz degistiler!! yani biraz tehdit biraz tatlı dil birazda haklarının bilincinde olursan kesinlikle para vermeden kurtulursun bu isten!!! degisim istemissen ve o kagıt veya istedigine dair bi belge varsa isin kolay!! kuracagın cumle aynen bu ''aletin degisimin istedim siz tamir edip verdiniz aynı sorun tekrar cıktı belliki clhazda problem var tek bildigim bu konuda benim sucumun olmadıgıdır simdi bu konuyu nasıl cozeriz tuketici mahkemesine bile basvurabilecek kadar haklılık payımın olduguna inanıyorum taktir edersiniz!!'' deyip personeli sefine danısmak uzere ugurlayacaksın ve cok kıl gozu kara bi teknik servis degilse orası kesin hallolur kolay gelsin sana!!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yanlış biliyorsam düzeltir misiniz, lütfen

    servis de arızalı olduğu için değişen kısım/parça, yenilenmiş garantisiyle ayrıca devam etmez mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: senceryan

    yanlış biliyorsam düzeltir misiniz, lütfen

    servis de arızalı olduğu için değişen kısım/parça, yenilenmiş garantisiyle ayrıca devam etmez mi?

    bende tam olarak bunu demek istiyorum ve oyle biliyorum yokmu bilgilendirecek birisi???
  • zannetmem ama sorun isterseniz şansınızı deneyin sistem komple değişince garantide baştan başlıyo ama parçada yaparlarmı bilemem bi belge varsa onla gönderin decoderi
  • Bir parça garantiye gittiğinde yenisi ile değişse bile garanti sıfırdan baslamaz..Ürünü ilk aldığınız tarih ne ise garanti o zamandan itibaren devam eder...Bir başka deyişle ; Laptop aldınız garanti süresinin bitmesine 1 hafta var..Ürün komple değişti...Garanti sıfırı ile değişti diye sıfırlanmaz..1 hafta kalan garanti süresi yeni üründe aynen devam eder...1 hafta geçti ve garanti bitti...Olay bu şekilde işler.
  • valla ben o şekilde bilmiyoum ki değişen ürünlerimde garanti sıfırdan başladı hep aldığınız firma için fatura tarihi işliyor ama distirbitör firmanın esas aldığı çıkış tarihi değişen ürünü sorgulattığımda kendi sitesinden garanti süresinin uzadığını gördüm ben ha bi daha gönderdimmi hayır ama gözüken garantinin sıfırdan başladığıydı sorguda
  • bende o kanunu şöyle biliyorum; ki daha önce başıma geldi apple ipod um bozuldu garantiye verdim yaklaşık 20 gün sonra yenisi ile değiştirdiler garanti sinin bitmesine 3 aya yakın bir süre vardı. ve garantinin yeniden başlamadığını eski garantinin devam ettiğini ancak serviste geçen sürenin garantiye ekleniceğini sölediler. aradan 1 yıl geçti değişiklikler olmuş olabilir.
  • Tavsiyeler için Teşekkürler. 1 Sene önce değiştiği için bir belge yok elimde ha tabiki onların kayıtlarında vardır fakat göze alırlarmı pek sanmam. Eğer göze alırlarsa bile Sistemin Değişen bir Parçasında Garanti baştan BAŞLAMAZ diye biliyorum.
    Mail Bekliyorum Bir Gelişme olursa buraya yazıcam bilgilendirme maksadı ile.
    Yorum yazmak için vakit ayıran herkese teşekkürler.
  • merhaba ,

    bir z5500 fanatiği olarak duruma üzüldüm,
    teknik anlamda bir şey diyemem ama garanti konusunda bir hukuk sitesi derki
    "Garanti süresi asgari 2 yıldır.Firma bu süreyi daha uzun kılabilir.Bunun dışında;önemli olan ürünün ilk alındığı tarihtir.Garanti süresi bu süreden itibaren işlemeye başlar.Ürünün her değişiminde yenilenen bir garanti süresi sözkonusu değil."

    Şayetki siz bu malı aldıktan sonra devamlı olarak arızalansa idi ve siz bu maldan fayda göremeseydiniz o zaman ürününüz sıfırı ile değiştirilir ve aldığınız tarihten bu yana fayda sağlayamadığınız için garanti süresi sıfırlanırdı.

    Bu olayı ben kendimde yaşadım ve normal buluyorum, vatan bilgisayardan g500 sub ı değiştirdik,
    değiştirilen ürünün seri numarasının yazılı olduğu faturanın tanzim tarihi değişim günü idi,
    ancak fatura 1.5 sene önce düzenlenmiş olan faturanın farklı bir versiyonu idi.




  • benim s750 değişti ve koyuncudan arattım garanti tarihini firmadan çıkış tarihi olarak gözüküyo çıkış tarihide ben almadan bi kaç gün önce zaten o süreden itibaren garanti başlamıştı değişimde garanti hep ilk başlarda değiştirdiğim için belki baştan başladı aldığımda ayıplı çıktığı için değiştirdim ama o 2 haftada olsa eklendi tarihe
  • bu haftada basıma bisey geldi zaten pili 3-4 ay once aynı sikayetle degistirilmis hp 6815 cihazımı pili az gidiyor sikayetiyle tekrar servise verdim bildiginiz gibi pil garanti suresi 6 aydır halbuki benim telefonum yaklasık 1.5 yıllık ve garanti suresi uzatılmamıs olsaydı 2. pili degisim yapmazlardı!!! bu konuya iyice bi egilmeni isterim zira suphem kalmadı gibi bu konuda!!! yani hp kadar beni illet eden bi servis yok onlar bile degisim yaptılar!!!
  • benim bildiğim. sıfırı ile değiştirilen cihazın garanti süresi ilk faturadan devam eder. yani yeniden 2 sene eklenmez elektronik cihazlara. yanlışsam düzeltin
    quote:

    Orjinalden alıntı: deliboran007

    kardes tuketici yasası zannedersem duzenlenmesti eger decoder ı degistirmislerse decoderın 2 yıllık garantisi yeniden baslıyor olması lazım pek emin degilim ama bunu yanlıs biliyosam bile teknik servise git ve bir ara arızalanmıstı tekrar sorun cıkarıyor degisim istemistim tamir yapmıssınız belliki alet sorunlu ucret alınmadan bunu halledemezmiyiz diyebilirsin benim telefonumda aynı sey basıma gelmisti telefonun hoparloru 2 defa sorun yaptı hoparlor degisimi yapıldı sonra garanti suresi bitince tekrar aynı sorun cıktı soyledim 2 defa hoparloru degisti belliki sorun cihazda hoparlor dayanmıyor suc benimmmi dedim!! araya bide tuketici mahkemesi tehditlerini kibar bi dille sokusturunca hoparloru yine ucretsiz degistiler!! yani biraz tehdit biraz tatlı dil birazda haklarının bilincinde olursan kesinlikle para vermeden kurtulursun bu isten!!! degisim istemissen ve o kagıt veya istedigine dair bi belge varsa isin kolay!! kuracagın cumle aynen bu ''aletin degisimin istedim siz tamir edip verdiniz aynı sorun tekrar cıktı belliki clhazda problem var tek bildigim bu konuda benim sucumun olmadıgıdır simdi bu konuyu nasıl cozeriz tuketici mahkemesine bile basvurabilecek kadar haklılık payımın olduguna inanıyorum taktir edersiniz!!'' deyip personeli sefine danısmak uzere ugurlayacaksın ve cok kıl gozu kara bi teknik servis degilse orası kesin hallolur kolay gelsin sana!!




  • aynı kapanıp acilma problemi suan banada oldu. ses kartı ile alakası yok. kral ses kartı var. voltajdan oldu desek bukadar hassasmı bu cihaz? birsuru alet bagli ayni prize. logitech kaliteden sasmaz dedik hatamı ettik? bu cihazların hastalıgı sanırım fabrikasyon problemi zannedersem. uzucu. 20 kg urunu kargolamayla mı ugrascaz paranla rezil olma durumu....
  • Ses sistemleriyle ilgili her türlü yazıyı okumaya çalışıyorum ve z5500 lerle ilgili bü tür problemlerin sık sık yaşandığını görüyorum. Önümüzdeki aylar içinde z5500 almayı düşünüyodum ama bu problemleri tekrar tekrar okudum ve herkeste decoder sorunu var. Hımm eminimki hiç hatasız olanlarıda vardır tabiki. Ama philips mms 460 lar nasılki sorunlu setler ise z5500 dede butür problemler genellikle oluyor. 2. el forumundada bir sürü z5500 satıldı aklımada bu tür sorunlar gelmiyor değil. Neyse arkaşa geçmş olsun demekten başka çare yok. Umarım sorun düzelir. Bir z5500 almış olsam samsundayım herangi bir bozuklukta o kocaman seti nasıl kargolarım nasıl uğraşırım bilemiyorum doğrusu. Cepten çıkacak kargo ücretleri telefon ücretleride ayrı sorun. Abimde şu an z5500 var. Mavibilgisayardan kampanyadan almıştı. Şu ana kadar herangi bi sorun vermedi ama şans iişi tabiki. Bu setlerden korktum artık. G500 e doğru bi eğilme var içimde. Ondada sanırım kumanda problemi oluyor. Nasibimiz ne olacak bakalım. iyi forumlar.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.