Şimdi Ara

Yurtdışından alınan PS3 - Hürriyet'e çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hürryet'in tüketici köşeşi yazarı Erkan Çelebi'nin oğlu için yurtdışından aldığı PS3'e Sony Türkiye'nin destek vermemesi sonucu yazdığı yazı:
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/9601155.asp?yazarid=18

    Belki bu sayede Sony Türkiye uluslararası garanti konseptini yeniden hatırlar.



  • Asla Türkiye'deki ana servislere Playstation ve PC parçalarımı tamir ettirmem. Elimden geldikçe kendim yaparım gelmediği zamansa çok samimi bir ustama yaptırırım.

    Kimseye tavsiye etmiyorum özellikle BIMEX ve HYBRID'e tamir için gitmeyin. Hem küfürbaz hem de sabıkalı olursunuz


    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0NDiP -- 9 Ağustos 2008; 12:48:35 >
  • yurtdışından aldığınız her elektronik cihazda worldwide garanti belgesi çıkar ama Türkiye'de bir işe yaramaz..biz dünya ülkesi değilmiyiz?
  • İyi yazmış... at koşturuyolar Türkiye'de, ürünleri neredeyse 2 katına satıp Worldwide garanti belgelerini tanımıyorlar, hatta TR garantili ürünlerin tamirinde para istiyorlar.

    Texas olmuş memleket... bu şark kurnazı tiplere gereken cevap verilmeli, şirket Sony'de başındakiler Sony nin zihniyetine sahip değil, direk bakkal işlettiklerini sanıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haydoot -- 9 Ağustos 2008; 13:07:02 >
  • Merak ediyorum Türkiyeden başka hangi yerlere aynısını yapıyor sony.Eminim gene az gelişmiş ülkelerde boruları ötüyordur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pyrotoxin

    Merak ediyorum Türkiyeden başka hangi yerlere aynısını yapıyor sony.Eminim gene az gelişmiş ülkelerde boruları ötüyordur.


    100 makinadan birinde sorun çıkıyor diye suçu tüm firmaya atmak mantıklı olur mu sence
    Ben makinamdan yana hiç sorun yaşamadım. Çevremde de en az 50 kişi var bunu kullanan ve hepsi de çok memnun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    quote:

    Orjinalden alıntı: pyrotoxin

    Merak ediyorum Türkiyeden başka hangi yerlere aynısını yapıyor sony.Eminim gene az gelişmiş ülkelerde boruları ötüyordur.


    100 makinadan birinde sorun çıkıyor diye suçu tüm firmaya atmak mantıklı olur mu sence
    Ben makinamdan yana hiç sorun yaşamadım. Çevremde de en az 50 kişi var bunu kullanan ve hepsi de çok memnun


    İlk mesajı okumadın herhalde arkadaş sağlamlığından değil granti prosedüründen bahsediyor ve evet bu firmanın suçu.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Amazon Türkiye'den çıkar mı?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • gerçekten orda eleman iyi giydirmiş helal olsun ben gazeten okumuştum, adam diyoki uluslarası garanti denen olayı çıkaran ilklerin öncüsü olan Sony nasıl olurda Türkiye yi bu olayın dışında tutar, teknik servisi içinde hiçbir işten anlamadıklarını hatırladığım 1 ay kadar elinde tutup hala tamir edemediklerini, hemen yurt dığından alınan ürün olduğu için yazılım problemi diyerek sıyırdıklarını normal bi elektronik ustasının ise makinayı sadece lens ini değiştirerek tamir ettiğini söylemiş eleman, hatta adam o kadar güzel lafı geçirmişki, demiş bu güne kadar spot mal almayın garantili mal alın dediğim için özür dilerim,

    bunun benzerlerini Nokia ve Siemens cep telefonundada yaşadım, adamlar dünyada en çok TR de satış yapıyorlar bide utanmadan 2-3 katı fiyata satıyorlar en ufak sorunundada donanım probleminde bile hiç tamir etmeden yeni yazılım yükleyerek telefonu geri veriyor, eğer donanım problemide varsa hemen ezberlemişler sıvı teması var darbe var garanti kapsamına girmez diye şere.......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Arsenic


    quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    quote:

    Orjinalden alıntı: pyrotoxin

    Merak ediyorum Türkiyeden başka hangi yerlere aynısını yapıyor sony.Eminim gene az gelişmiş ülkelerde boruları ötüyordur.


    100 makinadan birinde sorun çıkıyor diye suçu tüm firmaya atmak mantıklı olur mu sence
    Ben makinamdan yana hiç sorun yaşamadım. Çevremde de en az 50 kişi var bunu kullanan ve hepsi de çok memnun


    İlk mesajı okumadın herhalde arkadaş sağlamlığından değil granti prosedüründen bahsediyor ve evet bu firmanın suçu.


    Sony birebir hiçkimseyle ürün için ilgilenmez. İlgilendiğini sandığımız kişiler onların distribütörleri.
    Ama benim anlatmaya çalıştığım bütün suçu sony e atmak mantıksızlık.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    quote:

    Orjinalden alıntı: Arsenic


    quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    quote:

    Orjinalden alıntı: pyrotoxin

    Merak ediyorum Türkiyeden başka hangi yerlere aynısını yapıyor sony.Eminim gene az gelişmiş ülkelerde boruları ötüyordur.


    100 makinadan birinde sorun çıkıyor diye suçu tüm firmaya atmak mantıklı olur mu sence
    Ben makinamdan yana hiç sorun yaşamadım. Çevremde de en az 50 kişi var bunu kullanan ve hepsi de çok memnun


    İlk mesajı okumadın herhalde arkadaş sağlamlığından değil granti prosedüründen bahsediyor ve evet bu firmanın suçu.


    Sony birebir hiçkimseyle ürün için ilgilenmez. İlgilendiğini sandığımız kişiler onların distribütörleri.
    Ama benim anlatmaya çalıştığım bütün suçu sony e atmak mantıksızlık.

    distribitörleri amele pazarından seçmiyo herhalde Sony, buraya ürün satmayı (hemde 2 katı fiyata) biliyorlarsa adam gibi teknik servis hizmetide vermeyi bilmek zorundalar, zaten yurt dışında bile satılan ürünlerinde uluslararası garanti ücretini işin içine dahil ediyolardır, bedavaya yapmıyorki adamlar, senin burda teknik servisin varsa mecbur yapmak zorundasın, eğer yapamıycaksanda ürünün üzerine koca koca uluslarası garanti diye yazmıycaksın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: power512


    quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    quote:

    Orjinalden alıntı: Arsenic


    quote:

    Orjinalden alıntı: F0NDiP


    100 makinadan birinde sorun çıkıyor diye suçu tüm firmaya atmak mantıklı olur mu sence
    Ben makinamdan yana hiç sorun yaşamadım. Çevremde de en az 50 kişi var bunu kullanan ve hepsi de çok memnun


    İlk mesajı okumadın herhalde arkadaş sağlamlığından değil granti prosedüründen bahsediyor ve evet bu firmanın suçu.


    Sony birebir hiçkimseyle ürün için ilgilenmez. İlgilendiğini sandığımız kişiler onların distribütörleri.
    Ama benim anlatmaya çalıştığım bütün suçu sony e atmak mantıksızlık.

    distribitörleri amele pazarından seçmiyo herhalde Sony, buraya ürün satmayı (hemde 2 katı fiyata) biliyorlarsa adam gibi teknik servis hizmetide vermeyi bilmek zorundalar, zaten yurt dışında bile satılan ürünlerinde uluslararası garanti ücretini işin içine dahil ediyolardır, bedavaya yapmıyorki adamlar, senin burda teknik servisin varsa mecbur yapmak zorundasın, eğer yapamıycaksanda ürünün üzerine koca koca uluslarası garanti diye yazmıycaksın


    Firma adamakıllı ilgilense distributörler gerekeni harfiyen yapmak zorunda kalırlar, bunun örnekleri var. Hatta herşeyi sağlam yapacağının garantisini vermesine rağmen bu baştan savma iş yapan distribütörler yüzünden Türkiye'ye distribütörlük vermeyen firmalar var. Örneğin eVGA dünyanın en kaliteli hizmet veren ekran kartı üretim şirketi, 3 ay içerisinde istediğin başka kartla kullandığın kartı sıfır gibi değiştirebiliyorsun, Türkiye'deki firmalara güvenmediklerinden isteyen hiçbir firmaya distribütörlük vermediler. Bu sadece Sony ile alakalı değil, Türkiye'de adamakıllı işini yapan distribütör veya teknik servis bir elin parmaklarını geçmez. Zaten Sony Türkiye'yi adam yerine koysaydı Amerikan PSN almak zorunda kalmazdık.




  • haklısın da , Türkiye'de yaşadığımızı ve sorun çıktğında hor görüleceğimizi unutmamak lazım.
    özellikle Bimex ve Hybrid şirketleri müşteri kitlesi tarafından nefret edilen şirketler. neden ? çünkü sattıkları ürünün arkasında durmuyorlar. yeterli teknik kapasiteye sahip değiller.

    örneğin ; 12.05.2008 tarihinde bir adet Toshiba Satellite dizüstü bilgsayar aldım. İşim gereği yüklemem gereken önemli bir programı bilgisayar arayüzü kabul etmedi. defalarca denememe rağmen sonuç alamadım. ( program lisanslı bu arada ) neyse , sonra bimex'e gidip satın aldığım ürünün değiştirlmesini talep ettim. yasalara göre 7 gün içersinde bunu isteme hakkım vardı. talep sonrası aldığım cevap beni uyuz etti. bilgisayar kullanıcı hatası yüzünden programı çalıştırmamaktadır ! ben bilgisayarı açıp programı yüklemek için sadece 15 dk uğraştım ve kullanıcı hatası dediler. topmalda 15 dk açık kalan bir makina nasıl olurda kullanıcı hatası verir. oradaki teknik elemanım diyen vatandaş daha şarj cihazının nasıl sokulacağını dahi bilmiyordu. laptop ı açamadı bile. laptopu aldığım gibi yere attım. herkese ağız dolusu küfür edip çıkıp gittim. ve aynı gün dava açtım. dava 2 ay sonra sonuçlandı ve 5500 ytl tazminat ödemeye mahum oldular. mahkeme masraflarınıda onlar karşıladılar.

    anlatmak istediğim toshiba süper marka ama asıl sorun onu dağıtan şirketler. burada yapmamız gereken biraz daha gözü açık olmak. ve hakkımızı sonuna kadar aramak.
    ps3 konusunda da yaşı 15- olan arkadaşlarımızın kullanım eksikliğinden dolayı yaşadığı sorunları tabiki SONY e yükleyemeyiz. ürünü aldığınız dağıtıcı firmayla muhattab olmanız gerekir.




  • İşte üretici firmalar gereken baskıyı yapsa Bimex ve Hybrid gibi şirketler bunu yapamaz. Avrupa'da veya Amerika'da bunu yapan bir firmayı ana satıcı firma pişman eder hatta perişan eder. Sony adam gibi işinizi yapın yoksa ürünümü satamazsınız derse mecburen adam gibi yaprlar, kaldıki bizim bahsettiğimiz Sony'nin kendi teknik servisi hem uluslararası garanti geçersiz hem de gerçek anlamda ps3 tamirinden anlayan çalışanı çok az.
  • bide microsoftta kızıyorlardı adam yerine koymuyor diye sony sanki çok ciddiye alıyor Türkiye'yi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC@DC -- 10 Ağustos 2008; 11:39:03 >
  • Ülkemden nefret ediyorum böyle olaylar olunca.



    Bu köşe yazarlarına ağıza alınmayacak küfürler etmek istedim yine!


    neden diyeceksiniz;

    Bir sorunu kendileri yaşamadıktan sonra o sayfalara dökülmez. Halk s....... umurlarında olmaz. Ama migrostan aldığı kaşar küflü çıkınca verir veriştirir. Canı yandı ya beyefendinin. Ha sonra migros ürününümü düzeltir. Elbette hayır. Hemen bir hediye paketi, özür mektupları, alışveriş çekleri bir bakmışsın aynı yazar bir sonra ki yazısında Migrosu hassasiyetinden dolayı kutlar vs...



    Burada da durum buna dönebilir. Belki sadece kendi sorununu çözmektir abimizin amacı. Çözülsün (fazlasıyla) hemen aynı sayfa dan Sony'ye hassasiyetinden dolayı bir teşekkür yazılır.





    Bu arada başlıkta Sony'i savunan arkadaşlar var. Yazıklar olsun diyorum. Marka fanatikliğiniz öyle boyutlara ulaşmış ki Sony ye laf edilmesinde ne olursa olsun.

    Bu garanti olayının en büyük faili kesinlikle Sony dir. Kimse bunu aklından çıkarmasın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetsary

    bide microsoftta kızıyorlardı adam yerine koymuyor diye sony sanki çok ciddiye alıyor Türkiye'yi.


    nasıl ciddiye almaz , Çin - Amerika - Japonya ve batı avrupadan sonra en fazla ürün sattığı ülkelerden biri burası.
    sony yi ciddiye almayan distibütörler. çok çıkarcı ve ahmaklar !


    @sdurust

    " ben sony yi savunuyorum. o hata yapmaz " demedim , sadece bütün suçu ona atmak yanlış dedim.
    türkiyede hiç kimse sony ile direct iletişim kuramayacağına göre bizim muhattabımız dağıtıc firmalardır ve onlara karşı savaşmalıyız dedim. lütfen cümleleri saptırmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0NDiP -- 10 Ağustos 2008; 11:50:21 >




  • Acı ama gerçek bir durum.Ülkede düzen olmazsa, herkes istediği gibi at koşturabiliyor.Sony'de olsa ,MS'te olsa
  • böyle yazılar okudukça bugüne kadar sürekli garantisiz ürün kullandığıma iyice seviniyorum doğrusu. garanti sistemi kalksa da firmalar tamir parasını ürün fiyatlarına giydirmese.

    bu arada herkes garantinin türkiye'de geçmemesi üzerine yoğunlaşmış. asıl dolandırıcılık servisin sorun "bölge farkı ve yazılımsal" deyip adamı başından savması. dava açıp sağlam bi tazminat alması lazım aslında yazarın.
  • sony servisi sorun yazılımda diyor sorun cd okuma lazerinde çıkıyo
    bari yapamadık de sorunu anlamadık de
    ama yalan söyleme sorun şu bu diye yalan iftira atmaları çok yanlış ve etik dışı
  • Bir de ben bu işe yaramaz garanti için ekstradan yaklaşık 150-200ytl ödedim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.