Şimdi Ara

Yüksek Lisans’ta Askerlik Engeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba benim tecilim bu yıl bitiyor. Yurtdışında başvuracağım üniversite ise Şubat’ta açılıyor başvuruları bu durumda ne yapmam lazım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Tecili boz aralik ayinda,mayisa kadar siniflandirma beklersin bu sekilde kacak olmadan, sonra subatta da kayit olur tecil ettirirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reasonable Doubt -- 16 Eylül 2025; 21:29:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bas git yurtdisina, kaydol okula. Yuksek bitene kadar ulkeye gelme. Sonra don, ister bedelli yap ister normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    1-2 ay için asker kaçağı durumuna düşeceğim sanırım eğer okuldan kabul alırsam. Bir sıkıntı olur mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    1-2 ay asker kaçağı olmak sıkıntı yapar mı? Okuldan kabul alana kadar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt
    Kacaga dustun mu tecil olmuyor sanirim,tabi artik kacak olmanin zarari yok bedelli yapabilirsin kacak olsan bile ek ucret cikar max.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt

    Bence olmaz. Ben askerdeyken 60 yasinda bi amca vardi. Asker kacagiymis. Emeklilik zamani gelmis. Emekli olacakken bakmislar askerligi yok. Demizler askerlik uapman lazim diyip gondermisler. Revirde defter tutuyordu. Yani 40 yil asker kacagi olarak yasamis. Yasanir yaani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    41 yaşını geçen askerlikten muaf oluyor hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt

    Ben de oyle biliyorum ama 2008 de kendi gozumle gordum. Ha simdi durum baskadir bilmiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    Evet onu resmi gazetede okudum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    Evet bu sıkıntıyı nasıl çözecem çünkü kaçınılmaz

    Tecil bitti aralığa kadar vaktim var ama şubatta okul başvurum var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt
    Attigim 2 mesajda da cevabi var sorunun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    Bir kere onu yaptıktan böyle bir geri dönüş yapıp tecil ettirebiliyor muyuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Böyle bir şeyin bana 33 bin tl ekstra maliyeti olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt
    Bu sekilde mayisa kadar siniflandirma bekleyeceksin mayis gelmeden de kayit olur tecil ettirirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    Usta az önce e devlet girdim orada askerliği ertele seçeneği çıktı

    Ben 23’te mezun oldum 25’de tecil bitti. Şimdi hiç beklemediğim şekildd böyle bir şey çıktı e devlet son güne kadar bekleyip o gün tecil etsem daha fazla zaman kazanır mıyım?

    Edit: Olmuyormuş orası göstermelik bir şeymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roscoe -- 4 Ekim 2025; 1:58:9 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • roscoe R kullanıcısına yanıt
    Aralik ayinin ilk haftasi islemleri tamamla,son gunlere kalma aile hekimi muayenede seni hastaneye sevk ederse isinde ayni gun hallolmazsa surec uzar ocak ayina kalir yoklama kacagi olursun.
    Aralik deme sebebim de celp tarihinden oturu ,kasim sonuna kadar subat celbi acik ama subat ayi cikti farzet sakat olur cunku ay basinda sevk tarihin olur okulda kaydi subat sonu ortasi yaparsa uymaz sana.
    Suan onunde 2 yoldan baska secenek yok ya aralikta tecili bozup mayisi beklicen,subatta okul kaydi acilirsa tecil ettircen ya da yoklama kacagi olacaksin gunluk para cezasi var baska skntisi yok, alip goturme falan yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt
    Asıl sıkıntı okula kabul aldıktan sonra tecil etmemelerinde.

    Bu bakaya kaldıktan sonra tecil edememe işi çok kötü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • roscoe R kullanıcısına yanıt
    O zaman yoklama kacagi olarak takil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt

    Öyle bir şey olursa ve Yurtdışında olursam ilticaya kadar götürürüm işi herhalde.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.