Şimdi Ara

YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
3
Favori
7.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
119 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Sorunu mutlaka çözeceğiz
    Gönderimi açtığım günden itibaren MERAKLILARINA NOT:

    Yaşadıklarıma çok aşırı üzüldüğünü belirten ve mutlaka telefon numaramı isteyen forum sorumluları dahil tek bir TurkNet sorumlusu ne aynı gün, ne sonraki gün, yani hiç bir gün bu günler boyunca aramadı.

    Sorunu mutlaka çözeceğiz kips mesajları ile tribünlere bir umut salındı ama ne sorunumu çözmek için buraya dökmeden önce de son 3 gün çırpınışım boyunca o departman bu departman aradıklarım bu tavrı gösterdi "olmuş bitmiş beyefendi port düşürün gelin" demekten başka, ne de forumda bu başlığı açtığımdan beri.

    YANİ ARKADAŞLAR FASA, FİSO, BU FİRMANIN GENEL TUTUMU OLMUŞ RESMEN, 65 gün boyunca gün gün hepsini kaybedip abonelik dışı kaldığım güne kadar ne yaptılarsa, öyle kaldık, türk telekom müdürlüğüne gittim, bir teknik yetkiliye bana bir 3 dakika verin size bir hikaye anlatacağım dedim, adam benim portumu mu artık ya da nasıl çözdüyse ben size yardımcı olacağım dedi ve cuma ikindi saatlerinde yeni yaptığım ttnet aboneliğini cumartesi sabah 11'de bağladılar, bunların rezaletini yine turk telekom temizledi sağolsun varolsunlar, Sultanbeyli Telekom Müdürlüğünden Edebali Bey ve Burcu hanım, teşekkürler..




  • Ben yaklaşık 1 yıldır sıkıntısız türknet kullanan biriyim gerçekten okurken saç baş yoldum hadi sıkıntılı internet vermelerine alıştık ama mevcut hattınızı ve portunuzu kaybetmeleri büyük rezillik. Okurken dedimki umarım ttnetten birileri bu konuyu bir şekilde görürde yardımcı olur. Nitekim öylede olmuş müdürlükten yardımcı olmuşlar, ttnet pahalı diyoruz ama en azından bir muahattap bulabiliyoruz ve çözüm odaklılar. tekrar geçmiş olsun.
  • Ben de Turknet'i 2 sene sorunsuz kullandıktan sonra başlayan sorunlarımı yine TT çözdü TT'ye geçtim. Yine saha dolabından TT kaynaklıydı arızam ama bu arkadaşlar sözünü geçirip hallettiremedi oksitlenen ufacık regleti. Sorun yaşayana kadar iyidir, sorun başladığı an en fazla 3 gün bekleyin 3. günden sonra kendinize eziyet.
  • Ben ev telefonu kullanmiyorum ama internetim sabit hat üzerinden geliyor. Telefonla beraber geçiş yapacaktım, bu konuyu görünce baya korktum. Bölgemde başka VDSL boş port yok. Sorun yaşamamak için önceden yalın internete mi geçmeliyim acaba???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedateren23 -- 25 Şubat 2021; 14:38:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sedateren23 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızla birlikte geçiş yapabilirsiniz bir sorun olmayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Arkadaşın konuda bahsettiği birçok abonenin başına gelen Türk Telekom'un interneti size geçirip telefonu iptal etme olayı nedir peki bana da olma ihtimali var mı?

  • sedateren23 S kullanıcısına yanıt
    Orada farklı bir sorun yaşanmış olabilir. Telefon hattınız ile birlikte geçiş işlemi yapmak istediğinizi ilettiğinizde ona göre evrak gönderimi yapılıyor ve evraklar ulaştığında hem telefon hem de internet hattınız için geçiş başvurusunu yapıyoruz.
  • Konu
    Karşıma cıktı arkadaşlar simdi.

    Keşke su firmaya dava açsak bizden aldıkları her fazla kurus için her kaybedilen numara için. Sözleşmesinde yazmıyor numaranızı kaybetme hakkımız saklıdır diye. Neden dava açmıyorsunuz arkadaşlar biri sizin Turkcell hattınızı alıp sonra başkasına verip size yeni numara verse turkcell e dava açmaz mısınız? Aynı hesap arkadaşlar bu adamlara fazla yüz veriyorsunuz hakkınızı arayın tüketici haklarında açın gerekirse savcılığa suc duyurusunda bulunun numaramı yeni
    verdikleri kişi adıma bir şeyler yapabilir şeklinde. Bu adamlar bundan anlıyorlar. 6 ay önce sonlandırdığım aboneliğim için borc cıkardılar faturayı ödedim ve tüketici haklarına basvurucam. Nolur hakkınızı arayın bu adamlara surda yüz vermeyin
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak kullanmadığınız günleri faturalandırmıyoruz. Fatura oluşması durumunda www.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan destek kaydı oluşturmanız durumunda çözüm uzmanlarımız inceleme yaparak size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ne online islemi ne çağrı merkezi. Turknetli değilim. Aboneniz olmayanlar o numaradan destek alamıyor fatura konusunda. Faturaya itiraz edebileceğim bir yer yok. Etsem de sizin umursamaz tavırlarınızla uğraşamayacak kadar sizden sıkıldım. Bu sebeple thh’ye basvurumu yapıcam süreci oradan takip ederim
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? İlgili ekibimize ileterek yardımcı olmak isterim.
  • Şu rezalete bak. Taahütüm bitiyordu türknete geçmeyi düşünüyordum. Artık yanından bile geçmem. Bir de şu otomatik forum mesajlarıyla uğraşmak zorunda kaldığımı hayal ediyorum çileden çıkardım herhalde.YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE.. 

  • Al bir tane de benden kendi müşteri hizmetlerinin ekran görüntüsü

    Sorunumun düzeltilmesini bırak eskisinden beter ettiler ve ben sorun çözüldü diye kaydı kapattırmak için yalvarmak durumunda kaldım


    YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 3 Mart 2021; 16:7:12 >
  • Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. Altyapınızın desteklediği 100 Mbps'e kadar hizmet veriyoruz. Bir problemle karşılaştığınızda www.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan kaydınızı oluşturmanız durumunda teknik uzmanlarımız gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak bilgi vermektedir. Ayrıca hizmetimiz taahhütsüzdür. Dilediğiniz zaman fesih bedeli ödemeden iptal işlemi yapabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.