Şimdi Ara

Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
3
Favori
4.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Arkadaşlar size aldığım duyumlar ve okuduğum haberler ışığında ve milli savunma sanayii tecrübeme dayanarak Milli Otomobil projesinin iç yüzünü ne olduğunu aslını anlatacağım

    Şimdi olay şu ;

    Bizim ülkemizde araç üretim altyapısı var. çoğu parçayı da yerli üretebiliriz.Tübitaktada araba teknolojileri var ama dağınık. Devlette diyorki un şeker misali neden helva yapmıyoruz.

    Ülkemizin Milli savunma sistemlerini yaparken izlediği bir yol vardır. Örnek vereyim. ;

    Bir zırhlı paletli araç yapılacak .İlk envanterdeki yabancı eşdeğerinin bakımları yerli yapılır- sonra yerli olarak modernize edilir - sonraki yıllarda bağımsız bir modernize paketi geliştirilir- Sonra bu araçları yapan bir ülkenin şirketi danışman şirket seçilerek zorlanılan yerlerde onlardan teknik danışmanlık alınır, tasarımda yardım alınır veya direk onlara yaptırılır.- Veya direk bir başka aracın lisansı alınıp yerli altyapıyla tekrar yapılır. Sonra bu araçtan geliştirilen yeni araç üretilir ve yurtdışına pazarlanır.

    Milli fnss pars arma,tulpar,altay vs. bu tarz yollarla ortaya çıkmış şeyler.


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim



    Bu amaçla devletimiz gitti ve İngilterede saab firmasını alıp bu firma üzerinden başta isveç ve çine daha sonra avrupaya elektrikli modern araç satmak için kurulan nevs firmasıyla (oda yeni bir firma) stratejik ortaklık ve teknik danışmanlık İmzaladı.

    Anlaşmaya göre nevs firması araçların üretiminde ve tasarlanmasında bize teknik destek verecek bu nevsin sitesinde kurumsal ortak olarak tübitakı gösterip yazıyor.

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim

    Bu amaçla bu firma satın aldıkları saabın sedan ve crossover modellerinden iki test bed yani deneme aracı yolladılar. Siz elinizdeki teknolojileri bu araçlara takıp deneyin diye. Araç saab 9-3 dür ve yerli otoya çok benzetilen saab 9-3 ile aynı kasayı kullanır.

    Şimdi benim tahminime gelirsek ;

    Bence bizim araçlarda saabı alan nevs firmasının elektrikli yeni araçları saab 9-5 ve saab 9-x crossover modelleriyle aynı kasayı bir kaç makyaj farkıyla kullanıcak. Ve araç içi değişik olabilir ama benzer kalitede olacak ve olabildiğince yerli sistemleri işte tübitağın kendi güvenlik, fren, şanzuman batarya sistemleri aselsanın helikopter görev bilgisayarından devşireceği oto bilgisayarı vs.kullanacak.

    Günümüzdede bir çok ünlü markanın araçları ortak bir kasayı bazı makyajlarla kullanıyor. Bu şaşılacak ve kınanacak bir şey değil. Anlıycağınız bizde de böyle olacak. Zaten bakanın araçlar çok modern tasarımlı vs olacak demesinden de belliydi bu .


    Peki Yerli Otomobil Nevs Şirketinin Hangi Tasarımların Benzeyecek ?

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim



    Bana göre araçlar dış dizaynı bundan biraz daha değiştirilmiş modeller olacak içide yine eşdeğer yerli versiyon olacak içindeki bir bölüm teknolojilerle. Herşey bunu işaret ediyor.


    Yerli Otomobil Markasının İsmi Ve Amblemi Nasıl Olmalı ?

    Bir çok öneri olacaktır. Ama benim hem mekanik ve arabayla ilgili hemde dünyada bizi anlatacak bir isim önerim var. TORK YADA TORQUE bir araba terimidir. Hemde bazı dillerde Türkiye demektir. Ve Türk kelimesinin ilk ortaya çıktıgındaki hali TORK dur.

    Amblem olarakta alıntı olacak ama şu güzel ;

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim







  • Emek vermişsin ama sizin ki araba almadan teyp almak gibi olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek yüz deyince sahtekarlık ifşa edilecekmiş gibi bir beklenti oldu bir an. Neyse öyle değilmiş en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazi insanlar yerli otomobil deyince civatasina kadar herseyi ile biz uretelim diyor yani baska bi tabirle isi yokusa suruyorlar. Dunyada mensei farkli bi cok marka mensubu oldugu ulkenin markalarinin haricinde markalarla bi takim anlasmalar ortakliklar yapiyor.

    Buna ornek olarak bmw nin psa ile ortak motor calismalari mercedesin renaulttan dci uniteyi almasi gosterilebilir. Durum boyle iken kimse mb nin almanligini bnw nin almanligini tartismiyor.

    Misal psa japon sanzimani kullaniyor. Psa simdi fransiz olmuyor mu oluyor pek tabi.

    Aslinda yerli otomobilde soylede bi yol izlenebilirdi satisa cikartilan saab opel volvo gibi markalardan biri satin alinir ilk etapta markanin kendi birikimiyle devam edilip peyderpey Turk teknolojileri bu markalara devsirilirdi. Hem yeniden bi pazar payi olusturulmak zorundada kalinmazdi.

    Misal opel avrupa ingiltere ve amerikada hali hazirda satistaservisleri showroomlari kalifiye elemanlari kurulu fabrikalari pazarlari halihazirda mevcut ama bunuda Cumhurbaskaninda dedigi gibi bi babayigit yapar devlet degil. Devletten teknoloji ve yatirim olarak destekler alinir orasida ayri konu tabi.

    Yerli olan herseye varim yeter ki paramiz daha fazla disariya cikmasin.



    İsim ve amblem gercekten guzel olmus tebrikler. Amblem olarak benim aklimda da tam ortada bir yildiz ve ic ice gecmis sagi solu asagi ve yukariyi gosteren dort hilal seklindeki bi arma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnşallah söylediğiniz gibidir.Eğer gerçekten işler böyle yürütülmeye devam ediyorsa şu an yapılan iş çok mantıklı olur.Amerika'yı bir daha keşfetmeye gerek yok.İlk modelleri sürülür sonra gerisi gelir zamanla.

    Yüzde yüz yerli diye bir olay saçma bence zaten.İyi ki girmiyoruz böyle bir olaya.Dünyada gelişmiş neredeyse bütün şirketler alt yüklenicilerle çalışır.Önemli olan hassas noktalarda , kritik parçaları üretmek yada ihtiyaç durumunda üretebilecek kapasitede olmak.Yoksa rulmanı aksı basit mühendislik işlerini ister üret , ister üretme.Bu birşeyi değiştirmez.

    Bunu insanlara anlatmak yerine çıkıp herşeyi yerli diye reklam yapınca , iki saate manasız oluyor o laf.

    Keşke arka planda gerçekten işinin hakkını veren insanlar birazda halkı aydınlatsa , bizde kendimizi salak yerine konulmadığımızı hissetsek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korsan58 K kullanıcısına yanıt
    Bana dunyada oyle bi iktidar partisi soyleyin ki araba uretip satiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir söylentiye göre de saab 9-3 modeli kmde 8kr bor yakacakmış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Bana dunyada oyle bi iktidar partisi soyleyin ki araba uretip satiyor.

    Yukarıda bahsedilen Saab'ın isim hakkının alınması, prototip için Cadillac'tan şase alınması, teknik destek firmasının tutulması hepsi yüksek bedellerle yapıldı. Sağdan soldan duyduklarıma göre bunlara 100 milyon $ üzerinde para ödendi.Doğrusunu kimse bilmiyor, açıklamıyorlar da zaten.

    İşin püf noktası bu mega projelerde kurulan tezgahlardan birilerinin nasiplenmesi.

    Şimdi de içten yanmalı motor yerine elektrikli motor kullanılacak diyor bakan. O zaman daha öncekiler için harcanan paralar çöpe. Ne Saab'ın ne de Cadillac'ın elektrikli arabası var.

    Artık harcı alem bir teknoloji olmuş arabada bunlar olursa yerli uçak gemisinde ne dümenler döner düşünebiliyormusunuz?

    Arkasından tabii o uçak gemisine konacak uçağımız olmadığı için o uçağın yapılması gündeme gelir.

    Mega projeler mega paracıklar demektir, birkaç seçime malzeme olur. Meee...meeee...




  • gana bile araba üretiyor

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim

    bizde kuzu çevirme


    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim





  • O proje sadece gider gösterebilmek bu sayede birilerini zengin etmek için var. Yoksa yapılamayacağından değil.
  • Öncelikle arkadaşlar ben hiçbir partinin sempatizanı değilim. Koyunda değilim. Kimseyide övmüyorum İsteyen özel mesaj atabilir kendimi tanıtırım o zaman anlarsınız.

    Ama bu hükumetin en sevdiğim yanı her alanda iyi veya kötü milli bir sistem yapılmasını ve yerli ürünü kullanmaya teşvik ettirmesi. Şimdi sizin yanlış anlamalarınızı düzelteceğim.

    @Korsan58 , @Nerd Miner :

    Evet var kardeşim. Daha önce milli piyade tüfeği, milli radara yakalanmayan savaş gemisi, milli insansız uçak,milli tekerlekli ve paletli kara araçları,, milli füze ve mühimmatlar, milli tramvay, milli tank ve helikopter üreteceğiz dediğimizde de bazı çevreler ve yunanlılar dalga geçmişlerdi . Ama şimdi hepsi görevde . From 3d to reality.

    @aaguler:

    O olayın nasıl olduğunu anlatayım kardeşim sana. Bir proje başlatılıyor. Takvim belirtiliyor gelişme başlıyor . E devlette diyorki 2019 da bitecek propagandasını yapıyor. Ama pat işbirliği yapan ülke projeden çekiliyor, siyasi bir problem oluyor proje yavaşlıyor . O zaman yerli takvim ilerliyor. Mesela yerli gemiler sularda şu an yerli fırkateyn kabiliyetimiz var (milgem aslında fırkateyn büyüklüğünde bir korvettir. ve oun altındaki tüm sınıfları üretebiliriz.Hatta yonca onuk dünyanın en iyi ani müdahelel gemilerini üreten markası ) Yerli uçak gemisi demişsin Amerikan tarzı olmasada izim gibi ülkeler için oldukça yeterli üzerine 20 civarı f-35b inebilecek tasarımı ispanyol navantiadan alınan (çünkü hiç uçak gemisi tecrübemiz yok ) içindeki sistemlerin yüzde 70 i yerli olacak TCG ANADOLU gemisinin üretimi başladı. Hatta kendine kardeş bir gemi daha üretilecek. İlerde de daha büyük belkide sadece bir uçak gemisi (yine amerikanınkiler kadar büyük değil ama ) üretilmesine dair planlama var. Belki onun projeside yerli olur.

    Milli uçağa gelirsek daha önce yerli bölgesel uçak için embraerle tai anlaştı . İnsanlara tarih verildi propaganda oldu . Ama projeden çekildi adamlar. Napalım ölelimmi. Bu piyasalar böyledir. Şimdi sahibi türk olan snc ile anlaşma var trjet diye bir firma kuruldu çalışmalar sürüyor.

    Biraz araştırın arkadaşlar bir idef 2017 fuarına gidin olmadı netten araştırın. Bir proje olmadı diye aha bizi kandırıyorlar demeyin. Herşey pat diye olmaz. Zamanla modernize ede ede az biraz kopyalayaraka en sonunda kendi aracını yaparsın.

    @200ugececekaga :

    Vardır. Devlet üretmesede teşvik eder. Zaten günümüzdeki çoğu şirket devletin teşviği ve yönlendirilmesiyle kuruldu. Özellikle ağzımızın suyu akarak izlediğimiz koredekiler.

    @panter20

    Ayıp yaptığın gerçekten. Zihniyetleri sevmesende emeklere saygı duyabilirsin. Bu ülkede cumhuriyetin eğitim kurumlarından çıkmış değerli beyinlerde var. Küçümsemeye gerek yok.

    @pej

    Kardeşim nasıl okudun orayı ben cadillactan şase alındı dedimmi ? Cadillac işin içinde yok. Saabdan alınan 9-3 platformuyla cadillac bls aynı kasayı bir kaç makyajla kullanıyor o yüzden ona benzetiliyor. Ve saab'ın elektrikli arabası var yukarda açıkladığım modelleri saab üretecek. Bizimkide saab-cadillac ilişkisi gibi ortak altyapı olacak.

    Diğer yandan o dediğin para devletin projelerinde dönen paralar arasında çıtır çerez parası . Hiçbirşey . 20 altay tankı sırf 100 milyon doları geçer satsak .

    Mesela sana örnek vereyim . Milli radara yakalanmayan 5.nesil savaş uçağı tai tf-x projesinin üretilecek 250-350 uçak dahil toplam bütçesi 10 milyar dolar. 1 yüksek 1 az.

    Rant meselesine gelirsek devlet böyle top projelere rant sokmuyor. Çünkü bu projeler rantçıların boylarını aşabilecek şeyler . Bırakın onlar inşaat yapsın.

    Burda yalan atmayım bir tek şey oldu. Koç otokar firmasının üreteceği altay tankı projesini gezi olaylarında bozulan aradan sonra yandaş bmc ye vermek istediler ama koçla hükümetin arası iyileşince o da olmadı tekrar otokara gidecek gibi ihale . Onlarıda askeri kamyon ihaleleriyle ihya ederler .

    @SonofOsiris

    Milli savunma projelerinde de bir sürü sistem ortaya çıktı ama adları genellikle orta asya kaynaklı

    anka,tulpar,altay,pusat,pars vb. @korsan58



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hawkerx -- 1 Ağustos 2017; 10:39:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Bazi insanlar yerli otomobil deyince civatasina kadar herseyi ile biz uretelim diyor yani baska bi tabirle isi yokusa suruyorlar. Dunyada mensei farkli bi cok marka mensubu oldugu ulkenin markalarinin haricinde markalarla bi takim anlasmalar ortakliklar yapiyor.

    Buna ornek olarak bmw nin psa ile ortak motor calismalari mercedesin renaulttan dci uniteyi almasi gosterilebilir. Durum boyle iken kimse mb nin almanligini bnw nin almanligini tartismiyor.

    Misal psa japon sanzimani kullaniyor. Psa simdi fransiz olmuyor mu oluyor pek tabi.

    Aslinda yerli otomobilde soylede bi yol izlenebilirdi satisa cikartilan saab opel volvo gibi markalardan biri satin alinir ilk etapta markanin kendi birikimiyle devam edilip peyderpey Turk teknolojileri bu markalara devsirilirdi. Hem yeniden bi pazar payi olusturulmak zorundada kalinmazdi.

    Misal opel avrupa ingiltere ve amerikada hali hazirda satistaservisleri showroomlari kalifiye elemanlari kurulu fabrikalari pazarlari halihazirda mevcut ama bunuda Cumhurbaskaninda dedigi gibi bi babayigit yapar devlet degil. Devletten teknoloji ve yatirim olarak destekler alinir orasida ayri konu tabi.

    Yerli olan herseye varim yeter ki paramiz daha fazla disariya cikmasin.



    İsim ve amblem gercekten guzel olmus tebrikler. Amblem olarak benim aklimda da tam ortada bir yildiz ve ic ice gecmis sagi solu asagi ve yukariyi gosteren dort hilal seklindeki bi arma var

    Öfffffff hep aynı bahaneler senin Bakanın %100 yerli diyor siz de gelip civatası yabancı olabilir.

    E tamam öyle üret şasi bizden motor DCi olsun ama kalitesi Golf ile aynı olup fiyatı da yarı yarıya olsun olmaz mı ??

    Hep aynı bahaneler yok filtresi yabancı olabilirmiş yok şu yok bu. Kandırıyorlar kardeşim sizi yerli araç maraç yok hani bakan 2016 sonunda 30 araçlık filo yapacağız diyordu ???

    Sonra gelen bakan da yerli oto değil yerli marka yapacağız diyor.

    Bunları söyleyenler kahvedeki dayılar değil ülkenin BAKANLARI.

    Hala bu ülkede Polyanna gibi dolaşanlar var yazık gerçekten. Yerli tank yapıyorsun motoru için kaç yıldır bekliyoruz 2019 seri üretim başlangıcı ama daha ihale çözülmedi. O da 2023 e kadar gider.

    Volkswagen'i yaptıran kimdi peki ? Bayern Münich mi ? Yoksa Hitler mi ?


    NOT : TORK'tan ziyade TÖRÖK TOROK , TÜRÜK TÜRK

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 1 Ağustos 2017; 10:49:19 >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    Yav tamam biz de %100 yapamayız zaten ama zaten yapmıyoruz. Yani devamlı bahaneler bahaneler yalanlar dolanlar seçim için oyunlar. Devamlı bir proje devamlı bir proje ama icraat yok.

    Yap Şasi al DCi motor al HDi hatta git CDTi al tasarımı senin olsun. Veya kendi motorunu yap şasi, tasarım Opel olsun Pejo olsun.

    Yok ikisine de yok. Tübitak göstermelik 20-30 kişi alır. Bizi kıskanan Almanya'nın 30 binden fazla adamı var AR-GE'de BMW MERCEDES ve VW'nin ARGE bütçesi 40 -50 milyar Euro'nun üstündedir.

    Bu arada sorumu yineliyorum. Bir ülkenin bakanına mı güvenirsiniz ? Sokaktaki herhangi bir amcaya dayıya teyzeye mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 1 Ağustos 2017; 11:3:12 >




  • Hayal aleminde yasamayin.Yada su magaralardan cikin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman cikiyor siz onu soyleyin. Daha once verilen sozler, secim vaatleri yalan mi oldu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    Yav tamam biz de %100 yapamayız zaten ama zaten yapmıyoruz. Yani devamlı bahaneler bahaneler yalanlar dolanlar seçim için oyunlar. Devamlı bir proje devamlı bir proje ama icraat yok.

    Yap Şasi al DCi motor al HDi hatta git CDTi al tasarımı senin olsun. Veya kendi motorunu yap şasi, tasarım Opel olsun Pejo olsun.

    Yok ikisine de yok. Tübitak göstermelik 20-30 kişi alır. Bizi kıskanan Almanya'nın 30 binden fazla adamı var AR-GE'de BMW MERCEDES ve VW'nin ARGE bütçesi 40 -50 milyar Euro'nun üstündedir.

    Bu arada sorumu yineliyorum. Bir ülkenin bakanına mı güvenirsiniz ? Sokaktaki herhangi bir amcaya dayıya teyzeye mi ?

    Bu mu vizyon ? Bir başka markanın dacia'sı olmak . Artık yabancı araba incelemecileri aa bunda cam kolu var diye dalga geçerler bizimkiler öyle yapıyorlar çünkü.
    Biz istesek onu hemen yapardık. Fiat pusuda bekliyordu bizi dacialaştırmak için.

    Ama biz dedik ki biz yurtiçi ve yurtdışına bağımsız olarak satış yapabilen bir Şirket kuralım. Tam akside komik olur zaten. Sen bundan 10 sene sonra kendi svaş uçağını savaş gemini denizaltını yapacaksın ama elalemin yancı şirketi olacksın.


    Ama bakıldı ki bunu dizel ve benzinli motorlarda yapmak zor. O tren kaçtı . Şimdi yeni bir çağ geliyor ELEKTRİKLİ OTOMOBİL. Bizde zaten yerli otomobil çalışmamızı hybrid ve tam elektrikli olarak yapıyoruz.

    Ve inşallah sorun çıkmazsa ben ismi duyulmuş bir bölgesel otomobil üreticisi olacağımızı düşünüyorum. THY gibi bir marketin yapılırsa afrika asya ortadoğu ve doğu avrupa güney amerikada pazar bulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    Yav tamam biz de %100 yapamayız zaten ama zaten yapmıyoruz. Yani devamlı bahaneler bahaneler yalanlar dolanlar seçim için oyunlar. Devamlı bir proje devamlı bir proje ama icraat yok.

    Yap Şasi al DCi motor al HDi hatta git CDTi al tasarımı senin olsun. Veya kendi motorunu yap şasi, tasarım Opel olsun Pejo olsun.

    Yok ikisine de yok. Tübitak göstermelik 20-30 kişi alır. Bizi kıskanan Almanya'nın 30 binden fazla adamı var AR-GE'de BMW MERCEDES ve VW'nin ARGE bütçesi 40 -50 milyar Euro'nun üstündedir.

    Bu arada sorumu yineliyorum. Bir ülkenin bakanına mı güvenirsiniz ? Sokaktaki herhangi bir amcaya dayıya teyzeye mi ?

    Bu mu vizyon ? Bir başka markanın dacia'sı olmak . Artık yabancı araba incelemecileri aa bunda cam kolu var diye dalga geçerler bizimkiler öyle yapıyorlar çünkü.
    Biz istesek onu hemen yapardık. Fiat pusuda bekliyordu bizi dacialaştırmak için.

    Ama biz dedik ki biz yurtiçi ve yurtdışına bağımsız olarak satış yapabilen bir Şirket kuralım. Tam akside komik olur zaten. Sen bundan 10 sene sonra kendi svaş uçağını savaş gemini denizaltını yapacaksın ama elalemin yancı şirketi olacksın.


    Ama bakıldı ki bunu dizel ve benzinli motorlarda yapmak zor. O tren kaçtı . Şimdi yeni bir çağ geliyor ELEKTRİKLİ OTOMOBİL. Bizde zaten yerli otomobil çalışmamızı hybrid ve tam elektrikli olarak yapıyoruz.

    Ve inşallah sorun çıkmazsa ben ismi duyulmuş bir bölgesel otomobil üreticisi olacağımızı düşünüyorum. THY gibi bir marketin yapılırsa afrika asya ortadoğu ve doğu avrupa güney amerikada pazar bulur.

    Haklısın başka ülkenin Dacia'sı olmayalım. Yerli tank yapıp motor yapamadığımız için öyle kalsın ona buna ihale vermeye çalışalım onlar da ben yapamıyorum desin yine yabancıya kalalım. 2007 teknolojisiyle üretilen tank 10 sene geçsin hala seri üretime geçemesin hala ihale devam etsin.

    İçten yanmalı da başarısı olmayan adam bir anda Elektrikli motorda şahlanacak ya tabi tabi. Çok ciddi araçlar üreteceğiz markası da EDISON olacak isim bile hazır.

    Siz polyanna olmaya devam edin 2019'da görüşürüz bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    Yav tamam biz de %100 yapamayız zaten ama zaten yapmıyoruz. Yani devamlı bahaneler bahaneler yalanlar dolanlar seçim için oyunlar. Devamlı bir proje devamlı bir proje ama icraat yok.

    Yap Şasi al DCi motor al HDi hatta git CDTi al tasarımı senin olsun. Veya kendi motorunu yap şasi, tasarım Opel olsun Pejo olsun.

    Yok ikisine de yok. Tübitak göstermelik 20-30 kişi alır. Bizi kıskanan Almanya'nın 30 binden fazla adamı var AR-GE'de BMW MERCEDES ve VW'nin ARGE bütçesi 40 -50 milyar Euro'nun üstündedir.

    Bu arada sorumu yineliyorum. Bir ülkenin bakanına mı güvenirsiniz ? Sokaktaki herhangi bir amcaya dayıya teyzeye mi ?

    Bu mu vizyon ? Bir başka markanın dacia'sı olmak . Artık yabancı araba incelemecileri aa bunda cam kolu var diye dalga geçerler bizimkiler öyle yapıyorlar çünkü.
    Biz istesek onu hemen yapardık. Fiat pusuda bekliyordu bizi dacialaştırmak için.

    Ama biz dedik ki biz yurtiçi ve yurtdışına bağımsız olarak satış yapabilen bir Şirket kuralım. Tam akside komik olur zaten. Sen bundan 10 sene sonra kendi svaş uçağını savaş gemini denizaltını yapacaksın ama elalemin yancı şirketi olacksın.


    Ama bakıldı ki bunu dizel ve benzinli motorlarda yapmak zor. O tren kaçtı . Şimdi yeni bir çağ geliyor ELEKTRİKLİ OTOMOBİL. Bizde zaten yerli otomobil çalışmamızı hybrid ve tam elektrikli olarak yapıyoruz.

    Ve inşallah sorun çıkmazsa ben ismi duyulmuş bir bölgesel otomobil üreticisi olacağımızı düşünüyorum. THY gibi bir marketin yapılırsa afrika asya ortadoğu ve doğu avrupa güney amerikada pazar bulur.

    Haklısın başka ülkenin Dacia'sı olmayalım. Yerli tank yapıp motor yapamadığımız için öyle kalsın ona buna ihale vermeye çalışalım onlar da ben yapamıyorum desin yine yabancıya kalalım. 2007 teknolojisiyle üretilen tank 10 sene geçsin hala seri üretime geçemesin hala ihale devam etsin.

    İçten yanmalı da başarısı olmayan adam bir anda Elektrikli motorda şahlanacak ya tabi tabi. Çok ciddi araçlar üreteceğiz markası da EDISON olacak isim bile hazır.

    Siz polyanna olmaya devam edin 2019'da görüşürüz bakalım.



    Sağdan soldan duyup buralara yazma lütfen. Mtu kendimiz için ürettiğimiz araçlarda değil yurtdışına sattığımız araçlarda motor sorunu çıkarıyorlar . Onun içinde ukranyayla ortak proje var.

    O tank şu an motordan dolayı değil, seri üretim kalifikasyon çalışmalarının bitmediğinden ve seri üretimi yapacak şirketin seçilmesi konusundaki problemden dolayı biraz gecikti.

    Otokar altayı hala geliştiriyor en son idef 2017 de günümüz ve geleceğin asimetrik tehditlerine karşı Altay AHT çıktı.

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Şu anda başka ülkelerin öyle altayı hırpalayabileceği bir tank projeleri yok hepsi ufak geliştirmeler.

    Ki isterse yapsınlar tank bu savaş uçağı değil. 250 adet altay 1a1 diye bundan üretir sonra yeni güncellemelerle güncel hali altay 1a2 olarak devam eder. Örneğin merkava mark 1-2 vs.


    Motor vermiyorlar yapamayız diye herşeyi unutup gavura dilenmeyelim dimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hawkerx -- 1 Ağustos 2017; 11:43:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam yalnız şöyle bı durum var ,hiç bir araç firması ürettiği aracın parçalarının tamamını kendisi uretmiyor bilginiz varmı bilmiyorum ama mesela Siemens bütün araçların elektrik tesisatını üretiyor gibi.

    Yav tamam biz de %100 yapamayız zaten ama zaten yapmıyoruz. Yani devamlı bahaneler bahaneler yalanlar dolanlar seçim için oyunlar. Devamlı bir proje devamlı bir proje ama icraat yok.

    Yap Şasi al DCi motor al HDi hatta git CDTi al tasarımı senin olsun. Veya kendi motorunu yap şasi, tasarım Opel olsun Pejo olsun.

    Yok ikisine de yok. Tübitak göstermelik 20-30 kişi alır. Bizi kıskanan Almanya'nın 30 binden fazla adamı var AR-GE'de BMW MERCEDES ve VW'nin ARGE bütçesi 40 -50 milyar Euro'nun üstündedir.

    Bu arada sorumu yineliyorum. Bir ülkenin bakanına mı güvenirsiniz ? Sokaktaki herhangi bir amcaya dayıya teyzeye mi ?

    Bu mu vizyon ? Bir başka markanın dacia'sı olmak . Artık yabancı araba incelemecileri aa bunda cam kolu var diye dalga geçerler bizimkiler öyle yapıyorlar çünkü.
    Biz istesek onu hemen yapardık. Fiat pusuda bekliyordu bizi dacialaştırmak için.

    Ama biz dedik ki biz yurtiçi ve yurtdışına bağımsız olarak satış yapabilen bir Şirket kuralım. Tam akside komik olur zaten. Sen bundan 10 sene sonra kendi svaş uçağını savaş gemini denizaltını yapacaksın ama elalemin yancı şirketi olacksın.


    Ama bakıldı ki bunu dizel ve benzinli motorlarda yapmak zor. O tren kaçtı . Şimdi yeni bir çağ geliyor ELEKTRİKLİ OTOMOBİL. Bizde zaten yerli otomobil çalışmamızı hybrid ve tam elektrikli olarak yapıyoruz.

    Ve inşallah sorun çıkmazsa ben ismi duyulmuş bir bölgesel otomobil üreticisi olacağımızı düşünüyorum. THY gibi bir marketin yapılırsa afrika asya ortadoğu ve doğu avrupa güney amerikada pazar bulur.

    Haklısın başka ülkenin Dacia'sı olmayalım. Yerli tank yapıp motor yapamadığımız için öyle kalsın ona buna ihale vermeye çalışalım onlar da ben yapamıyorum desin yine yabancıya kalalım. 2007 teknolojisiyle üretilen tank 10 sene geçsin hala seri üretime geçemesin hala ihale devam etsin.

    İçten yanmalı da başarısı olmayan adam bir anda Elektrikli motorda şahlanacak ya tabi tabi. Çok ciddi araçlar üreteceğiz markası da EDISON olacak isim bile hazır.

    Siz polyanna olmaya devam edin 2019'da görüşürüz bakalım.



    Sağdan soldan duyup buralara yazma lütfen. Mtu kendimiz için ürettiğimiz araçlarda değil yurtdışına sattığımız araçlarda motor sorunu çıkarıyorlar . Onun içinde ukranyayla ortak proje var.

    O tank şu an motordan dolayı değil, seri üretim kalifikasyon çalışmalarının bitmediğinden ve seri üretimi yapacak şirketin seçilmesi konusundaki problemden dolayı biraz gecikti.

    Otokar altayı hala geliştiriyor en son idef 2017 de günümüz ve geleceğin asimetrik tehditlerine karşı Altay AHT çıktı.

    Yerli Otomobil Projesinin Gerçek Yüzü, Muhtemel Modeller, Marka İsim Önerim


    Şu anda başka ülkelerin öyle altayı hırpalayabileceği bir tank projeleri yok hepsi ufak geliştirmeler.

    Ki isterse yapsınlar tank bu savaş uçağı değil. 250 adet altay 1a1 diye bundan üretir sonra yeni güncellemelerle güncel hali altay 1a2 olarak devam eder. Örneğin merkava mark 1-2 vs.


    Motor vermiyorlar yapamayız diye herşeyi unutup gavura dilenmeyelim dimi.

    2019'da görüşürüz.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.