Şimdi Ara

Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
8.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota, ilk kez 2022 yılında tanıtılan Corolla Cross Hybrid’in yenilenen makyajlı versiyonunu tanıttı. Güncellenen tasarımı, modern ve zarif tarzıyla yeni Corolla Cross Hybrid, 2025 yılının ikinci yarısı itibarıyla Türkiye’de de satışa sunulacak.



    Makyajlı Toyota Corolla Cross Hybrid, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Corolla Cross Hybrid’in yenilenen tasarımı, modelin dikkat çekici SUV tarzını daha ileriye taşıyor. Yenilenen ön bölümde dikkat çeken petekli ön panjur, şık ve sofistike bir tasarım ortaya koyarken aynı zamanda motora giden hava akışını da artırıyor. Yeni Adaptif Uzun Hüzmeli Far teknolojisi, tüm yüzeyi eşit şekilde aydınlatarak optimum görüş sağlıyor.



    Makyajlı Corolla Cross Hybrid'in yeni arka far tasarımı ise aerodinamik performansı artırarak aracın dengesine ve kontrolüne katkıda bulunuyor. Arkadaki yenilenen Corolla Cross logosu, aracın özgün ve dikkat çekici kimliğini vurgularken, 18 inç alaşım jantlar güçlü bir duruşu tamamlıyor.



    Yeni Corolla Cross Hybrid’in ferah kabini, modern ve yenilenmiş tasarımıyla dikkat çekiyor. Bu alanda 10.5 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranla donatılmış multimedya sistemi, 12.3 inçlik tamamen dijital renkli gösterge ekranı ve 9 hoparlörlü JBL premium ses sistemi yer alıyor. Geliştirilmiş ambiyans aydınlatmasının yanı sıra ısıtma özellikli direksiyon ve ön koltuklar da konforu artırıyor. 



    Ayrıca Bkz.Yeni elektrikli Mercedes CLA, 400V istasyonlarda şarj olamayacak!



    Toyota’nın çok yönlü SUV modeli yeni Corolla Cross Hybrid, 140 HP güç üreten hibrit motorla sunulacak. 1.8 litrelik hibrit motor, yüksek verimlilik ve yüksek performans arasında ideal dengesiyle öne çıkıyor. Corolla Cross Hybrid modelinde Toyota T-Mate güvenlik paketi de standart olarak yer alıyor. Bu paketin içerisinde üçüncü nesil Toyota Safety Sense teknolojisi ile gelişmiş sürüş destek sistemleri entegre edildi.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yenilenen Toyota Corolla Cross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Kaynak:https://newsroom.toyota.eu/new-corolla-cross-brings-refined-suv-style-and-distinctive-gr-sport-grade/







  • Japonlar akıllı, Japon ne yapıyorsa yap, yapmadığından da kaçın. Çünkü şuanda mevcut pil teknolojisi kötü de ondan. Adamların işi gücü güvenlik, emniyet. Patlayan pillerle araba üretmeyecek kadar akıllılar. Ek olarak BMW ile beraber hidrojen yakıtı üzerinde çalışıyorlar. Katı hal bataryaları üzerinde de çalışmaları var.
    Japonlar her alanda tutuculuk sergiliyor ve bu her zaman iyi bir şey değil. Sony öncü olduğu birçok alanda geride kaldı. Toshiba gibi birçok marka uyum sağlayamadığından dolayı silinip gittiler. Toyota’nın sektördeki konumu, onun hiçbir zaman silinmeyeceği inancı yaratsa da, tüm markaların bir gün tarih olma ihtimalini gözden kaçırmayalım. İphone tanıtıldığında Nokia dünyada bir numaraydı. O yeni gelen şeyin hiçbir şekilde tutunamayacağını düşündü fakat sonunu gördük. Bu tür markalarda, hele ki japon gelenekselciliğinde, yenilikçi adımlar atmak her zaman zordur. Bu demek değil ki attığı her adım doğru. Elektrikli araçların önünde durabilecek bir mevcut veya ufukta görünen teknoloji mevcut değil. Hele ki uzun menzilli, 5-10dk içinde tamamen şarj olan bataryalar geliyorken. İçten yanmalıdaki gibi bakım masrafı olmaması, sessizliği de cabası.

    Toyota kendini senin kadar savunmuyor. Tipsiz işte araç. Bence tipsiz. 40 yaşında iki çocuk babası bir ergen olarak hatta önceki aracı Toyota olan biri olarak tipsiz buluyorum. Tam sanayiye gitmeyeyim yeter kafasında bir araç. Teknolojisi 2010'lu yıllara ait.


    Birkaç yıl içinde o verdiğin değerlerin çoğu değişir.


    Ölümüne savunacaksan söyle ergen ergen yorulmayayım.

    Size katılmıyorum.


    Japonların yaptığı tutuculuk değil, sağlamcılık. Japonlar, her ne kadar fazla bir buluş sergilemese de, mevcut teknolojiyi geliştirip, mükemmelleştirmek konusunda oldukça başarılı.


    80 lerin Sony, Technics, JVC, Panasonic, Pioneer müzik setlerinin hiç birini Kenwood, Grundig ile değişmem. Aynı şey walkmanler için de geçerli. Özellikle Sony'nin walkmande son noktası GX-688 i hala efsanedir.


    Aynı şey 2010 lu yıllarda çıkardıkları TV lerde de geçerli. Hala Sharp ın, Panasonic in üzerine ne Oled ne Qled teknolojisi tanırım. Toshiba da sandığınız gibi piyasadan silinmedi. Klima, yazıcı ve yüksek yeknoloji ürün gamıyla yoluna devam ediyor.


    Bu sorunsuzluk geleneklerini araçlarında da uyguluyorlar. DCT, DSG çıkmasına rağmen, hala tork konventörlü ya da CVT şanzumanda ısrarcılar. evet, fazla yakıyor olabilir. Ama 2015 ortalarında, bu forumda çok DSG kavgası yapmışımdır, oradan hatırlıyorum. Tork konvertörlünün yaktığı fazla yakıt, bir DSG nin mekatronic değişiminden ne kadar daha fazla maliyetlidir?


    Subarunun hala kullandığı CVT şanzumanı, DSG veya DCT ye tercih ederim. Şirket aracı olarak 1.3 2022 model bir Corolla kullanmıştım. 50.000 km yaptım, rutin bakımları dışında, sanayiye uğramadım. Üstelik İzmir sıcağında....


    Bugün araç alacak olsam, Subaru veya Mazda tercihim olurdu. Yenilikçi değiller, konforlu da değiller ama sorunsuzluk ilk tercihimdir.


    Japonların elektrikli araç teknolojisinde geride kalmalarını da anlayabiliyorum. Çünkü gelecek hidrojen yakıtlı araçlarda. Bu teknolojiye yoğunlaşmış durumdalar. Fosil yakıtlı araçlara da adapte edilebilen bir teknoloji.


    Şahsen ben, bugünkü elektrikli araç furyasında kapılıp, elektrikli otomobil almam. Başkası tercih eder, saygı duyarım. 10-15 sene içinde hidrojen sorunu çözülecek diye umudum da var.

  • çok yeni olmuş bu kadar yeniliği millet nasıl sindirecek ?

  • Toyota'nın elektriğe geçmemesi hayli düşündürücü, mevcut durumdaki batarya ve şarj mantığı kafalarına yatmamış belli ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Jagenhagar kullanıcısına yanıt
    Japonlar akıllı, Japon ne yapıyorsa yap, yapmadığından da kaçın. Çünkü şuanda mevcut pil teknolojisi kötü de ondan. Adamların işi gücü güvenlik, emniyet. Patlayan pillerle araba üretmeyecek kadar akıllılar. Ek olarak BMW ile beraber hidrojen yakıtı üzerinde çalışıyorlar. Katı hal bataryaları üzerinde de çalışmaları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 8 Mayıs 2025; 17:51:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tasarım birebir aynı ki önüne şerit led çekmişler sadece :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ramazan Kaya 33 -- 9 Mayıs 2025; 7:35:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Başlıkta işte yazıyorsa hemen alabiliriz, oldu bu iş.

  • Keşke en azından TR'ye özgü olarak 1.8 yerine 1.5 Hybrid'leri bu modellere de koysalar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İçi hala aynı sıkıcılıkta

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • crashris kullanıcısına yanıt
    2022 de çıkmış 2025 te makyajlanmış.

    Makyajdan nasıl bir yenilik bekliyorsunuz ki?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt
    Japonlar her alanda tutuculuk sergiliyor ve bu her zaman iyi bir şey değil. Sony öncü olduğu birçok alanda geride kaldı. Toshiba gibi birçok marka uyum sağlayamadığından dolayı silinip gittiler. Toyota’nın sektördeki konumu, onun hiçbir zaman silinmeyeceği inancı yaratsa da, tüm markaların bir gün tarih olma ihtimalini gözden kaçırmayalım. İphone tanıtıldığında Nokia dünyada bir numaraydı. O yeni gelen şeyin hiçbir şekilde tutunamayacağını düşündü fakat sonunu gördük. Bu tür markalarda, hele ki japon gelenekselciliğinde, yenilikçi adımlar atmak her zaman zordur. Bu demek değil ki attığı her adım doğru. Elektrikli araçların önünde durabilecek bir mevcut veya ufukta görünen teknoloji mevcut değil. Hele ki uzun menzilli, 5-10dk içinde tamamen şarj olan bataryalar geliyorken. İçten yanmalıdaki gibi bakım masrafı olmaması, sessizliği de cabası.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FbA3* kullanıcısına yanıt
    Buna tutuculuk değil de sağlamcılık derim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Japonlar yapay zeka teknolojisi gibi bu alanda da geride kaldı ve arkadan takip ediyor. Geçişin hibrit ile yavaş olacağını düşünüp küçük bataryalar üzerine eğilirken birden gelişen batarya teknolojisine ayak uyduramaması gayet normal. Tıpki birden uçup giden yapay zeka teknolojisi gibi. Elbet yenilikleri yakalayacaktır ama içten yanmalı sevdalılarının dediği gibi japonların aklı yatmadı vs. ancak japondan da duysam kendini avutmadır der geçerim. Gelecek fosil yakıtta değil bunu japonlarda biliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • içerde değişen hiçbirşey yok, dışarda 1-2 küçük makyaj.. şimdi buna makyaj yaptık diye "+150-200" daha istemesinler yanlız..

  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt
    Sürekli değişen dünyada teknoloji üreten bir firmaysanız sağlamcılık bir meziyet olmaktan çıkabiliyor. Toyotayı sevmeyen biri değilim. Corolla aracımız var ve gayet memnunum. Genel bir tespit olarak bu söylediklerim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corollam şekil önümden çekil )

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her zamanki Toyota sıkıcılığı işte. Hiç bir yenilik,teknoloji,konfor,inovasyon barındırmıyor. Nato kafa,nato mermer!..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt

    Aynen mesela kendiliğin çöken c sütunu, patlamayan airbag filan koy mesela.  İyilerdir ama niye her yaptıkları doğru diye bir şey yok.

  • Slim Charles kullanıcısına yanıt
    Bunlar varsayımsal kanıtları olmayan söylemler. Kaldı ki her marka hata yapar, bu hataları yanyana koysak yine en iyi Japon markaları çıkar. (Özellikle Honda ve Toyota)
    Burada Toyota’yı seven, destek olan kadar, bir o kadar da Toyota’yı sevmeyenler, eleştirenler de var. Çeşitlilik iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 8 Mayıs 2025; 21:7:34 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt

    Neyin kanıtı yok 2 yazdığım da bilinen olaylar. Birini honda birini toyota kabul etti. Çeşitlilik iyiyse her yaptıklarına iyi demeyeceksiniz, hatasını görmezden gelirsen çeşitlilik diye bir şey olmaz. Yan yana koyduğunda en iyi çıkması başka her şeyi en iyi yapması veya hatasız olması başka.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.