Şimdi Ara

Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
2.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese yeniden merhabalar

    1 ay önce babama yeni alınan 1.2 TSI+DSG Jetta'yı sizlerle paylamıştım. Ondan bir ay sonra da ben "Mavişimin" yerine aklıma yatan ve bütçemize uygun bir araba buldum. Onu sizlerle paylaşmak istedim. Hyundai Getz 1.5 CRDI aracımızı ocak ayında tanıdığımız galericiye 14.250'e sattık. Araba 130.000 kmdeydi. 1.5-2 ay boyunca arabasızdım. Ve inanın bu süre bana 2 sene gibi geldi. 2 kere direkten döndük. 2007 model 57.000kmde siyah Chevrolet Aveo 1.2 S bulmuştuk. Adamla 14.500'e anlaştık. Ama sonra adam vazgeçti. Kaporanızı alın dedi. Ve bende gittim aldım. Sonra Çekmeköy'de ki Kayadibi otomotivinin 2.elinde çeşitli yerlerinde boya bulunan 2012 model Skoda Fabia 1.2 Ambition paketli arabaya yöneldik. Ona da bizden önce başka biri davranmış. Adamın kredisi onaylanmazsa biz alacaktık. Ama krediye onay çıkmış. Onu da elimizden kaçırmış olduk. En sonunda 2011 model 8100kmde Chevrolet Aveo 1.2 S Manual vitesli arabayı bulduk. Adamla anlaştık. Perşembe günü işlemleri halledip arabamızı aldık. Araba çok temiz değişeni boyası yok. daha ilk bakımına bile kısmetse biz götürcez. Adam 1.5 senedir arabayı garajda muhafaza etmiş anlaşılan. Allah kaza-bela vermedikçe 3-4 sene binmeyi düşünüyoruz. İşte yeni yol arkadaşım.

     Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.
     Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.
     Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.
    Baba-Oğul yanyana
     Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.



    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş




  • Allah kaza bela vermesin maaşallah
     Yeni yol arkadaşım: Chevrolet Aveo alındı.
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • hocam kazasız belasız iyi günlerde kullanın. Kaça aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun..
    _____________________________
  • hayırlı uğurlu olsun kaça mal oldu araç
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    MITSUBISHI 2011 ASX Invite Ametis Siyah
  • İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Arabayı 21.000 TL'ye aldık.
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
  • Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Kullanırken ekstra dikkat et çünkü:
    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx
    _____________________________
    DH 2001 Üyesi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Maşallah. Hayırlı olsun, güle güle binin.
    _____________________________
  • Hayırlı olsun güle güle binin ama fiyat biraz pahalı geldi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanın...
    _____________________________
    ...Jack_Daniel's...
    ...more Jack_ Daniel's...
    ...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...
  • fiyatı ne pahalı ne çok ucuz yerine ibiza seçerdim ama düşük km olmazdı orasıda ayrı
    _____________________________
  • Hayırlı olsun, ama çok yanlış bir karar vermişsiniz. Aynı paraya güvenlik düzeyi çok daha üstün araçlar alabilirdiniz. Allah kaza ve nazardan saklasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 81 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193?]
    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı / Veteriner Hekimi
  • Hayırlı uğurlu olsun, LPG uygulatırsın sanırım, benim gibi öğrenciydin diye hatırlıyorum, bu tarz hb küçük araçar pratik oluyor gerçekten.

    Kaç km yolun var senelik :)
    _____________________________
    mantık..
  • Hayırlı olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hayırlı olsun arkadaşım. Başını çok ağrıtmayacak bir araç.
    Allah kaza bela vermesin...
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Hayırlı olsun, ama çok yanlış bir karar vermişsiniz. Aynı paraya güvenlik düzeyi çok daha üstün araçlar alabilirdiniz. Allah kaza ve nazardan saklasın.

    öncelikle hayırlı olsun diyelim kardeşimize. 2. husus mesela ne alınırdı aynı paraya ? şu sebeple soruyorum.bu aralar ben de bi 2. el araç bakıyorum.aşağı yukarı aynı fiyatlara 21-22 bin tl.lik.2004-2005 megane II sedan 1.6 dynamic bakıyom ama
    _____________________________
    imzasız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Kullanırken ekstra dikkat et çünkü:
    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx


    http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo/2011/437.aspx
    Bir de buna bakın...
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Hayırlı uğurlu olsun, LPG uygulatırsın sanırım, benim gibi öğrenciydin diye hatırlıyorum, bu tarz hb küçük araçar pratik oluyor gerçekten.

    Kaç km yolun var senelik :)

    Aynen üstadım öğrenciyim. İstanbul Ticaret Üniversite'sin de okuyorum. Kampüs Sütlüce'de. Evim Ataşehir'de.
    Bu dönem derslerim hep erken başlıyor. Bu dönemde toplum taşımaya devam ederim sanırım. Lpg düşünmüyorum hocam. Benim Lpgye karşı halen daha bir antipatim var. İyi dileklerin için çok saol.
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş




  • Herkese iyi dilekleri çok teşekkür ederim. Allah sizlere de gönlünüzden geçen arabaları nasip etsin.
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.