Şimdi Ara

Yeni xbox ne zaman çıkar ve eskisi ne kadar süre ile idare eder?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eskisi 3 yıl daha idare etse iyidir.



    _____________________________
    Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş durmaksızın, sürekli değişir..
  • tamam
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opricnik

    tamam
    Böyle bir konu vardı ...
    _____________________________
  • ben de hortlattiniz sandim daha gecen gun 18. sayfada gormustum konuyu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Breaking Bad|Dexter|HIMYM|The Mentalist|Monk|Supernatural|The Walking Dead|Under The Dome|Family Guy|Fringe|Arrow|Prison Break

    İlk 3 Listem: 1)Breaking Bad 2)Prison Break 3)Dexter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkuadam

    ben de hortlattiniz sandim daha gecen gun 18. sayfada gormustum konuyu.

    Ayıptır sorması 18. sayfada ne yaptın?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NK_Ultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: korkuadam

    ben de hortlattiniz sandim daha gecen gun 18. sayfada gormustum konuyu.

    Ayıptır sorması 18. sayfada ne yaptın?

    Konulari inceliyordum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Breaking Bad|Dexter|HIMYM|The Mentalist|Monk|Supernatural|The Walking Dead|Under The Dome|Family Guy|Fringe|Arrow|Prison Break

    İlk 3 Listem: 1)Breaking Bad 2)Prison Break 3)Dexter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bamya Avcisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: NK_Ultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: korkuadam

    ben de hortlattiniz sandim daha gecen gun 18. sayfada gormustum konuyu.

    Ayıptır sorması 18. sayfada ne yaptın?

    Konulari inceliyordum.

    Alıntıları Göster
    Yenisi gelecek sene sonu çıkar, eskisi de oyunları desteklemek bakımından 3 sene idare eder.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu bilgisayar ne kadar eder?
    9 yıl önce açıldı
    Bu sistem ne kadar eder?
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NK_Ultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: korkuadam

    ben de hortlattiniz sandim daha gecen gun 18. sayfada gormustum konuyu.

    Ayıptır sorması 18. sayfada ne yaptın?

    Alıntıları Göster
    Rahat 2 yıl gider Xbox360 yenisi çıktıktan sonra
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KonsolMania

    Rahat 2 yıl gider Xbox360 yenisi çıktıktan sonra

    Alıntıları Göster
    2-3 yıl rahat gider bence
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozigamer

    2-3 yıl rahat gider bence

    Alıntıları Göster
    Her zaman böyle konular açılıyor oyunların veya konsolların gıda ürünleri gibi süresi yoktur sen PS2'yi oynamadı isen şimdiye kadar o bile seni bir kaç sene götürür sonuçta oyunlarını oynamadın diğer tüm konsolların da aynı şekilde.
    _____________________________

    STEAM ID
    ORIGIN:Bandoper
    uPlay: Bandoper32
    PSN:bandoper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Her zaman böyle konular açılıyor oyunların veya konsolların gıda ürünleri gibi süresi yoktur sen PS2'yi oynamadı isen şimdiye kadar o bile seni bir kaç sene götürür sonuçta oyunlarını oynamadın diğer tüm konsolların da aynı şekilde.

    Alıntıları Göster
    İlk Xbox gibi olursa MS desteğini 1 sene içinde çeker. Umarım bu şekilde olmaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    İlk Xbox gibi olursa MS desteğini 1 sene içinde çeker. Umarım bu şekilde olmaz.

    bu şekilde olacağını sanmıyorum çünkü ilk xbox pek tutmamıştı. xbox 360 ise tam tersi baya tuttu.
    _____________________________
    XBOX ONE 500 GB + XBOX 360 SLIM 4 + 320 GB + 32 GB USB (UK LIVE: iscanthere, TR LIVE: iskender, YENİ US LIVE: NerdHerdTR), (TR PSN: iscanthere_TR, UKpsn: big_iscanthere), SAMSUNG GALAXY S6 + SAMSUNG ATIV PC PRO, VESTEL pixellence FHD 32PF6019, PS ONE, NİNTENDO 64, iPhone SE 16 GB + AKG K518LE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iscanthere

    quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    İlk Xbox gibi olursa MS desteğini 1 sene içinde çeker. Umarım bu şekilde olmaz.

    bu şekilde olacağını sanmıyorum çünkü ilk xbox pek tutmamıştı. xbox 360 ise tam tersi baya tuttu.

    O da var tabii ama microsoft bu ne yapacağı belli olmaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    quote:

    Orijinalden alıntı: iscanthere

    quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    İlk Xbox gibi olursa MS desteğini 1 sene içinde çeker. Umarım bu şekilde olmaz.

    bu şekilde olacağını sanmıyorum çünkü ilk xbox pek tutmamıştı. xbox 360 ise tam tersi baya tuttu.

    O da var tabii ama microsoft bu ne yapacağı belli olmaz.

    Katılıyorum yıllar once ban ustune ban gelıyordu sımdı işine geliyor tabi livedan para kazanmak kimseyi banlamıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Breaking Bad|Dexter|HIMYM|The Mentalist|Monk|Supernatural|The Walking Dead|Under The Dome|Family Guy|Fringe|Arrow|Prison Break

    İlk 3 Listem: 1)Breaking Bad 2)Prison Break 3)Dexter
  • Arkadaşım valla ben bu konuları görmekten bıktım siz açmaktan bıkmadıniz her hafta düzenli olarak aynı konu açılır mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    You've failed me for the last time admiral.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gandalfvari

    Arkadaşım valla ben bu konuları görmekten bıktım siz açmaktan bıkmadıniz her hafta düzenli olarak aynı konu açılır mı ?
    2- yıl daha gideri var
    _____________________________


    Bir Kere Girerseniz, Bir Daha Asla Geri Dönemezsiniz...
  • daha gideri var xbox360 S 2010 çıktı bu yüzden daha uzun bir zaman destek vericeğini düşünyorum + xbox360 dan live geliri ciddi anlamda çok olduğundan desteğini
    kolay kolay çekmiceğini düşünmekteyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaScramble

    daha gideri var xbox360 S 2010 çıktı bu yüzden daha uzun bir zaman destek vericeğini düşünyorum + xbox360 dan live geliri ciddi anlamda çok olduğundan desteğini
    kolay kolay çekmiceğini düşünmekteyim
    Yeni Xbox'ın fiyatı ne olur aşağı yukarı.

    Yurt dışında 600 dolar olur mu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkuadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    quote:

    Orijinalden alıntı: iscanthere

    quote:

    Orijinalden alıntı: DasheriM

    İlk Xbox gibi olursa MS desteğini 1 sene içinde çeker. Umarım bu şekilde olmaz.

    bu şekilde olacağını sanmıyorum çünkü ilk xbox pek tutmamıştı. xbox 360 ise tam tersi baya tuttu.

    O da var tabii ama microsoft bu ne yapacağı belli olmaz.

    Katılıyorum yıllar once ban ustune ban gelıyordu sımdı işine geliyor tabi livedan para kazanmak kimseyi banlamıyor.


    Banlamamasının tek nedeni microsoft bu nesilden artık gözünü yeni nesil e cevirdi banlamıyarak konsol satışlarını artırıyor bu sayede eli diger nesil için çok daha fazla güçleniyor ama ben sunu biliyorumki yenı nesilde bırakın live a girmeyi kopya bile oynıyabılıcegımız sanmıyorum microsoft gecen seneden beri bu stratejı ustunde ve copy yaya karsı onlemler alıyor kırılıyor ama sesını cıkarmıyo cunku yenı nesıl cıktıgında buyuk ıhtımalle onlıne a dayalı bır oyun sıstemı getırıcel karsımıza ve suan banlanmayan butun makıneler bır gecede cop olucak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabasaakall -- 31 Temmuz 2012; 22:30:49 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Furious*

    Yeni Xbox'ın fiyatı ne olur aşağı yukarı.

    Yurt dışında 600 dolar olur mu

    400 ile 500 dolar arası olur diyorum (sadece tahmin).
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.