Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (72. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
36
Favori
171.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurjoya

    Dostum bu iş göreceli bir konu forumda gördüm 62 bin küsüre almış 2016 cool modeli birisi bende sıfır aldım ama şimdiki aklım olsa sıfır almazdım 1-2 ay önce satmaya niyetlendim 55 bine aracımı 2015 model cool 5.000 kmde ekstra uzatılmış garanti sıfır kış lastikleri artı alırken hediye olarak aldığım park sensörü ve paspaslar araçım hatasızde gelen düşük teklifler sonucu ilanı geri çektim. Sonuçda araba alaçak olsam 55.000 tlik ikinci el bir araba alırdım. 2016 model arasında Kasa değişikliği yok. Yaklaşık 8.000 tl fark var

    Hocam bende onu diyorum zaten. sıfırı ile ikinci eli arasında 8000 tl olması gayet normal. ekstralara ragmen. ama adam 2015 model arabya 2015 fiyatından daha fazlaya fiyat çekiyor. neden 2016 sı bu kadar diye. halbuki adam 7000- 13000 km arası yol yapmış!!




  • memocan2468 kullanıcısına yanıt
    ilk sorunuza ben de cevap vereyim istedim.

    düşünün ki 2 saatlik uzun bir trafiğe girdiniz ve bu parkurda haliyle sürekli dur-kalk yapacaksınız. bu dur kalk trafiğinde yapacağınız hız en fazla 20-30 km olur ve gideceğiniz 2 saatlik parkur da elbetteki 2 km'den fazla olacaktır. fakat buradaki amaç menzil değil. önemli olan yakıtın en fazla harcandığı dur kalk trafiğinde elektrikli motoru kullanabilmek.

    şahsen ben de 1.2 dizel motorlu polo bluemotion araç var. ki bu araç en az yakıt tüketen araç olarak geçiyor literatürde. fakat almanlar bizde ki gibi dur kalk trafiğine çok fazla sahip olmadığı için bazı şeyleri hesaplayamamışlar. benim aracım bu dur kalk iğrenç istanbul trafiğinde 6.5 lt den aşağı düşmüyor. 6 lt'den aşağı yakıyorum diyen varsa gelsin hodri meydan. şahsen ben olabilecek en ekonomik sürüş tekniklerini denedim, yok abicim. bu trafiğe bu tarz bir araç lazım. yani verdiğin paranın hakkını karşılığını almak istiyorsan eğer. tabi imkan olsa tesla alalım derim ama şuan yeni çıkan model 3'ün türkiye fiyatı 50.000 euro bandında. alınır mı? düşünmek lazım.

    saygılar.




  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    tesla teoride harika ancak pratikte özellikle şarj konusunda sorun olabilir çünkü kapalı garajı olmayan bir insan için arabayı sarj etmek çok kolay değil. pencereden priz uzattığımı falan hayal ettim de :) pek şık olmadı.
    bide 35000dolara türkiyeye getirseler baya sükse yapabilirdi. o yüzden şuanda en anlamlı seçenek yine hybrid gibi duruyor.
  • Bende yaris hybrit spirit var. 6000 km de. Yakıt tüketimi baharda 3.5 lt. Kışın ise 4.5 lt. Kalorifer ve kış lastiği yakıt tüketimini arttırıyor. Şehir dışında 3.8 lt yaktı. Şehir içinde ortalama 50 km ile gittin mi ciddi yakıt tasarrufu sağlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum verdiğin ortalama çok düşük bizde aynı araçı kullanıyoruz 4.5 altına düşemedik. Uzun yolda helede araç doluysa (en az 3 yetişkin) ne kadar yavaş gidersen git ortalama değeri yüksek çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, uzun süredir forumu takip ediyorum. Özellikle malzemec hocanın paylaştığı değerli bilgi, tecrübe ve özellikle karşılaştırmalı yakıt değerleri ile ufkum açıldı diyebilirim. Sanırım hocam bağcılar çiftlik semti civarında yaşıyor ve işe giderken Güngören çeşme den gidiyor. Ben de o civarlarda yaşadığımdan yakıt değerleri paylaşımları benim açımdan müthişti. Aracı denemek için 2 kez test sürüşüne çıktım. aileme deneme sürüşü esnasında sadece forumdan öğrenerek verdiğim bilgilere, satış danışmanları dahi şaşırdı, bu kadar bilmiyoruz dediler :) sıfırı zorlamak istedim ama o fiyatlara çıkamadım. Bir kaç gündür ikinci ellere bakıyorum ama yine içime sinen fiyat-kaza-km eğrisinde bir şey bulamadım. Yüksek km lerden çekiniyorum, Pil-motor performans ömrü açısından. Acaba aracı kullanan arkadaşların km leri kaça ulaştı ve performans-pil şarj olma süresi ya da bitme sürelerinde herhangi bir değişiklik oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bütün bayiler (toyota harici bayilerde) inatla renkli araba satmamaya çalışıyorlar. İlla beyaz arabaları satmaya çalışıyorlar. Hatta "abi renkli alırsan parçasını bulamazsın beyazından daha ucuza alırız takasta" gibi saçma sapan ve gerçek olmayan bilgiler bile veriyorlar.

    Trafikte renkli araç gördüm mü sevinir hale geldim.

    Bu arada Hybrid'den tamamen vaz geçtim. Honda Jazz'ın cam tavanlısını bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barastal

    Merhabalar, uzun süredir forumu takip ediyorum. Özellikle malzemec hocanın paylaştığı değerli bilgi, tecrübe ve özellikle karşılaştırmalı yakıt değerleri ile ufkum açıldı diyebilirim. Sanırım hocam bağcılar çiftlik semti civarında yaşıyor ve işe giderken Güngören çeşme den gidiyor. Ben de o civarlarda yaşadığımdan yakıt değerleri paylaşımları benim açımdan müthişti. Aracı denemek için 2 kez test sürüşüne çıktım. aileme deneme sürüşü esnasında sadece forumdan öğrenerek verdiğim bilgilere, satış danışmanları dahi şaşırdı, bu kadar bilmiyoruz dediler :) sıfırı zorlamak istedim ama o fiyatlara çıkamadım. Bir kaç gündür ikinci ellere bakıyorum ama yine içime sinen fiyat-kaza-km eğrisinde bir şey bulamadım. Yüksek km lerden çekiniyorum, Pil-motor performans ömrü açısından. Acaba aracı kullanan arkadaşların km leri kaça ulaştı ve performans-pil şarj olma süresi ya da bitme sürelerinde herhangi bir değişiklik oldu mu?

    aynı yolu ben 1.2 i20 ile 7,5 ortalama ile gidiyorum




  • 1.2 İ20 almamam gerektiğini anlamış oldum
  • Almanya Maliye Bakanlığı yeni bir yasa tasarısı üzerinde çalışıyor. Bu tasarıya göre ülkede elektrikli otomobil almak isteyenlere 5 bin euro teşvik (Yaklaşık 16 bin TL) verilecek. Eğer kişi hibrit motorlu araç almak isterse ona da 3 bin euro (9 bin 600 TL) destek yapılacak (Hürriyet)

  • Daha çok vergi almak varken bizim hukumetimiz niye teşvik etsin hibriti? Kolay yoldan soyuyorlar insanları bundan vazgeçerler mi hiç? Sosyal devlet olamadık hiçbir zaman. Bu zihniyetle bizden hiçbir şey olmaz. Ayrıca hiç umursamadan milyonlarca ağaç kesen bir orman yok eden bir hükümetten çevreci olmasını beklemek abesle iştigal olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAV4 Hybrid gelmiş 230.000 TL liste satış fiyatı. 2500 cc motoru var.
  • Bir başka foruma yazmıştım, buraya da yazayım.


    Bu aracın fiyatı 230.000TL ve yıllık Motorlu Taşıtlar Vergisi (2016) 4.158TL ise;

    Toyota Türkiye bu aracı neden satışa sundu?


    A) Tüketicinin aklının olmadığını varsaydığı için.

    B) Kendileri bir akıl tutulması yaşadığı için.

    C) Şaka yapmak için.

    D) Parası olup da bu aracı alan ile almayan arasındaki ince çizgiyi belirlemek için.

    E) Hepsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    D diyorum

    İşin esprisi bir yana bugün servisteydim, orda biriyle hybrid yarisi inceleyip konuştuk. Araçla ilgili genel kanı şu: "Güzel teknoloji ama pahalı" adam dizel parası dedi.

    Hybridin bakım fiyatları nedir bilmiyorum ama ben dizel aurise 370 lira ödedim bugün (10 bin bakımı)

    152 liraya fulledim, 3.63 ten 41,9 litre aldı ve gidilebilir km 951 gösteriyor, memnunum. Yaristen geçtiğim için hybrid'e de bakmıştım ama teşvik gelmedikçe zor benim için.
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Pollyanna mode on /
    Belki de hybrid otomobillerde vergi indirimi devlet desteği gibi şeyler gelecektir ilerde.
    Pollyanna mode off /

    bu söylediğime ben bile inanmadım.
  • yaris hybrid 2015 model cool paket 13 binde hatasız 52.000 tl fiyata buldum.Sizce fiyat nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackeyes -- 27 Nisan 2016; 9:42:37 >
  • blackeyes B kullanıcısına yanıt
    Fiyat uygun , lakin tavsiyem sprit almanız...
    Uygun fiyatlı internette bulabilirsiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackeyes

    yaris hybrid 2015 model cool paket 13 binde hatasız 52.000 tl fiyata buldum.Sizce fiyat nasıl?

    eyüpteki mi? Oysa 1 aydır orada iyi pazarlıkla bence fiyatını baya düşer. benimde gözüm vardı ama bütcem el vermedi i20 aldım. diğer fiyatlarla karşılaştırırsan bence fiyatı iyi.
  • Herkese merhaba,
    Yanlışsam düzeltin lütfen, bu araçta marş motoru yok. Bizim bildiğimiz klasik akü de yok. araç gerekli enerji desteğini Hybrid aküsünden alıyor.
    Yani kumandayla kapıyı açarkenden başlayıp ilk herekete, oradan taaa ilk şarj olana veya benzin motor devreye girene kadar ki tüm enerji ihtiyacı bu aküden karşılanıyor.
    Merak etiğim konu şu, eğer araç çok uzun süre kullanılmazsa, mesela 5-6 ay hiç kullanılmazsa akü boşalır mı? yada farklı bir sürede akü boşalırsa aracı çalıştırmak mümkün mü? Nasıl?
    Bunun için mesela klasik araç sistemlerindeki gibi 12 V takviye v.b. donanım altyapısı var mı yoksa servis mi çağırmak gerekir?

    Aracı alıp da niye 6 ay yatırıyorsun demeyin, bu konu kafama takıldı:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackeyes

    yaris hybrid 2015 model cool paket 13 binde hatasız 52.000 tl fiyata buldum.Sizce fiyat nasıl?

    eyüpteki mi? Oysa 1 aydır orada iyi pazarlıkla bence fiyatını baya düşer. benimde gözüm vardı ama bütcem el vermedi i20 aldım. diğer fiyatlarla karşılaştırırsan bence fiyatı iyi.

    araç istanbulda değil başka şehir açıkçası 2 araç arasında kaldım.Toyota yaris veya 0 km Seat Leon 1.2 benzinli dsg.Yarıs 52.000 Leon 61.000.Çok kararsız kaldım
  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.