Şimdi Ara

Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
5.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Güzel ayar olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teste giren araçların tepkilerine bakılması daha doğru. yol tutuş için bir nebze fikir sahibi olmak istiyorsanız 3.havuz çıkış hızına bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Net bilgi cla, yumurta c3 den kötü yol tutuyor.

    Kaynak: acilstop, commandx

    Karşı çıkarsanız ayar yersiniz ha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Net bilgi cla, yumurta c3 den kötü yol tutuyor.

    Kaynak: acilstop, commandx

    Karşı çıkarsanız ayar yersiniz ha.

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amen inşallah kardeşim. Senin de mübarek olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Hani gösterir misin? Nerede öyle bir şey demişim? Yorum gösteremezsen okuduğunu anlama özürlüsün, sorunlusun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin eleştirdiği seat leon geyik testi için yaptığım yorum. Sonra biz vag düşmanı oluyoruz.

    Sizden tek farkımız dürüst olmamız.

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/139479174

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt

    Lastik bu testin sonucunu ciddi şekilde etkileyecek bir unsur.


    Lastik sarf malzeme olduğu icin, aracın üzerindeki stok lastikleri beğenmeyen kolayca değişebilir. Firmalar pahalı lastik koyunca maliyetini kendilerine yazmıyorlar. Müşteri ödüyor o parayida.


    Bunun dışında Markalar anlaşmalara bağlı olarak çeşitli lastiklerle arac üretebilir.


    ornegin golf 8 Türkiye’de nexen, michelin, bridestone marka lastiklerin hepsiyle satıldı.


    buna karşın teste başarılı bir sonuç alan pejo 308, Türkiye’de testte olduğu gibi pilot sport 4 le satılmadı. Primacy ile satıldı.


    pilot sport lastik kısa ömürlü, yumuşak hamurlu, çok yakıt harcayan buna karşın yol tutuşu ve direksiyon tepkisi çok iyi olan bir lastik. Fiyatı normal lastiklerin 1.5 katı. Çoğu firma olumsuz özelliklerinden dolayı oem olarak bu lastiği koymuyor. Hatta çoğu arac sahibi bu olumsuz özelliklerinden dolayı lastik değişiminde bu lastiği tercih etmiyor. Normal bir sürücü icin gereksiz ve zararı dokunacak bir lastik.


    onu geçtim versiyona göre araçların taban ve yanak genişlikleri değişiyor. Direk yol tutuşu etkileyen bir unsur daha.


    yani bir aracın baz versiyonu ile full versiyonu arasında dahi bu test için aynı sonuç çıkmaz.


    simdi neye göre test edeceğiz?


    dedigim gibi eğer tutarlı bir test yapmak istiyorlarsa sınıf standartlarına göre jant çapı belirlemeliler. O çapa uygun tek marka model lastik almalılar ve öyle test etmeliler.


    bu şekilde Citroen c3 gibi bir aracı cla nin içinden de geçirirsin.


    caymani civice de madara edersin.


    ne golf testinde, ne Octavia testinde tutuşu biten limitlerine ulaşan bir araç göremiyorum ben. Tiguan testinde ise şase ve suspansiyonlar yeter artık demiş. Tiguan daha yüksek bir puan almış. Şimdi hangi arac daha iyi yol tutuyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim çok haklısın. Ben mak. müh olarak teknik konuştuğun için teşekkür ediyorum. Ancak sen ne anlatırsan anlat, anlattığın ne olursa olsun karşındakinin anlayacağı dilde değilse anlamaz.

    Yani işin özü marjinal derecede bir markaya bağlı kişilerle teknik değil anlayacağı dilden konuşmalısın.

    Bence kendini yorma, dünyanın düz olmadığını söyleyen galileo kelleyi vermişte hakikati kabullendirememiş, yani gerçekleri söylemeye devam ancak kabul eden eder, etmeyende araştırırsa pişmanlıkla kabul eder.

    Hayırlı bayramlar.
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Acil stop söylemiş sende katılmışsın. Siz ne söylediğiniz farkında değilsiniz.


    km77 testini yapanlar bile golf icin lastik tutmadı. Aynı durum cla da oldu. Onda da aynı lastik var diyor.

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    “Bu durumun dışında golfte aracı kontrol altında tutmaya yarayan ve çok fazla gövde salınımından koruyan iyi dengelenmiş bir suspansiyon var. “

    diye ekliyorlar.


    ben km77 ne söylüyorsa aynısını diyorum. Acilstop kendince lastik etkilemez, bak hondaya diyor. bende demekki c3, cla dan iyi yol tutuyormuş diyorum. Yoksa ayar yerim haaa. Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) 


    not: Octavia testinde adam iyiki 3. Alanın kukalarını dağıtmamak icin alana girmemiş. Acilstop ve saz arkadaşlarına gün doğmuş Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) 


    duzenleme: cla, c3 den iyi yol tutuyor yazmışım. Allah bile tersini söyletemiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 15 Mayıs 2021; 15:43:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Evet lastik tabi ki önemli ona kimse itiraz etmiyor. Yazdığınız gibi boyut değişince de sonuç değişiyor, mesela 3008’in iki versiyon testi var, geniş tabanlı 18” jant versiyonun sonucu 205 taban 19” jant saçma ölçüden daha iyi.


    Limitlere gelince de, örnek verdiğiniz vag grubu araçlar bu testlerde ilk sert manevrada genelde deli gibi kafadan kayma eğilimindeler. Esp bile arabanın burnunu yeterince çeviremiyor. Zaten vw’in sınıfının en dinamik aracı olmak gibi bir hedefi olduğunu da sanmıyorum. Daha çevik rakipleri mevcut, bunda da şaşılacak bir şey yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 15 Mayıs 2021; 15:53:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Benim dediklerim gibi acil stop un dediklerini de anlamadığın için bu tarz savunmaların, çarpıtmaların normal. Seni böyle kabul ediyoruz, yapacak bir şey yok.

    Öğretmen konuyu 10 kere de anlatsa da sınıfta bir iki tane anlamayan olur ya, sen onlarsın işte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt

    Anlamıyor hocam, hiç kasma Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daswagenn'cigğim helalin var. Ne güzel konuştun öyle. Destek ol kardeşimize. Sen birine destek olunca bu forum o arkadaşın doğru, haklı, kalite ve fonksiyonellikten yana olduğunu, segmentinin banisi olan modelleri sevdiğini biliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt

    Onu diyorum. Citroen c3 yol tutuş konusunda hiçbir iddiası olmayan, en ufak virajda bile yatan, yumuşaklığı ile ön planda olan bir araç. Geçiş hızı 75km/sa


    golf herşeyin orta-orta/iyisi bir araç. Hiçbir konuda iddiası yok ama her konuda da iyi. Geçiş hızı 69km/sa


    mercedes cla süspansiyon olarak, dinamizm olarak Mercedes sedanlarının dışında, spor dilde üretilmiş bir araç. Üstelik giren amg paket bir cla. Geçiş hızı 66km/sa.


    benim bu testen ne anlamam lazım? Ne veriyor? Bahsettiğin önden kayma dediğin durum clada da var.


    bunu söyleyince bazı arkadaşlar hata veriyor. Anlayışımda sıkıntı olduğunu söylüyorlar. Herşey apaçık ortadaymış Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine çöp bir VAG aracı şaşırdık mı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Acil stop söylemiş sende katılmışsın. Siz ne söylediğiniz farkında değilsiniz.


    km77 testini yapanlar bile golf icin lastik tutmadı. Aynı durum cla da oldu. Onda da aynı lastik var diyor.

    “Bu durumun dışında golfte aracı kontrol altında tutmaya yarayan ve çok fazla gövde salınımından koruyan iyi dengelenmiş bir suspansiyon var. “

    diye ekliyorlar.


    ben km77 ne söylüyorsa aynısını diyorum. Acilstop kendince lastik etkilemez, bak hondaya diyor. bende demekki c3, cla dan iyi yol tutuyormuş diyorum. Yoksa ayar yerim haaa.  


    not: Octavia testinde adam iyiki 3. Alanın kukalarını dağıtmamak icin alana girmemiş. Acilstop ve saz arkadaşlarına gün doğmuş  


    duzenleme: cla, c3 den iyi yol tutuyor yazmışım. Allah bile tersini söyletemiyor.

    Hastamısın birader nerede cla veya C3 yazdım? Kendi yazdığın şeyleri ben yazmışım gibi kaynak acil stop ve comandx diyorsun yetmiyor acil stop söylemiş sende desteklemişsin diyorsun.


    Bir arabayı savunacağım diye bu kadar da saçmalanmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Octavia elinden geleni yapmış ama lastikler izin vermemiş. İyi bir setle rahatlıkla 77km üzerinde kukaların arasına girebilirdi. Km77 in vag grubuna karşı bir antipatisi var. Sanırım bir yerlerden güdümlü gibiler. Senelerdir takip ederim artık teşhisi koydum ben.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km77 Fransız araçlarını öven bir grup. Oturun testlerini izleyin gülersiniz. Bütün fransızlar BMW den merso dan iyi onlara göre... Komik. Konudaki videose bariz lastik hatası. Aracın pozisyonu uygun kaydığı için esp frenleme yapıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.